Материалдар / Айтыстың түрлері 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Айтыстың түрлері 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Айтыстың түрлері 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
109
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

15– сабақ.

Бөлім:

12- бөлім. Қазақстанның айтыс өнері мен сөз мәдениеті. Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Айтыстың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.6.1-кесте,диаграмма,нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдау ,баға бер

8.3.2.1-публицистикалық стильдің (мақала,интервью) тілдік ерешеліктерін талдау

Сабақтың мақсаты:

кесте,диаграмма,нұсқаулық шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпаратты талдай алады ,баға береді;

публицистикалық стильдің (мақала,интервью) тілдік ерешеліктерін талдай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Ммұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.



















Сөздік жұмысы








1-тапсырма.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.


4-тапсырма

Жұптық жұмыс

Мұғалім бағыт-бағдар береді.

Жазылым


Жұп-пара

Сынайды-критиковать

Тыңдарман-слушатели

Ойын- тойда-на пире

Бөл-разделить

Жұмбақ-загадка


Айтылым

Жұмбақ айтып, өзі де шешеді. Жұмбақ айтыстың не екенін түсіндіреді. Мұғалімнің көмегімен жұмбақ айтыс туралы талқылайды. Мысал келтіреді.

Өз ойын «ПОПС формуласы» арқылы толықтырады.

Айтылым

Сыныптасымен жұптасып сурет бойынша талқылау жұмыстарын жүргізеді. Сұрақтарға жауап береді.

«Қар кесегі» тәсілі бойынша қосымша сұрақтар қойып,сұхбат жүргізеді.










Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Тапсырмаларды орындайды.

Смайликтер арқылы бағалау.




Дескриптор

4 балл

-Суретпен жұмыс жасайды.

«Табыс сатысы» тәсілі .

Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Сөздіктер











Ақ парақтар






Плакаттар


3-тапсырма.

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Оқылым

Топқа бөлініп жұмыс жасайды.

1-топ: Мәтін мазмұнын ұға отырып, айтыстың түрлеріне тоқталып, «Қос жазба» күнделігіне түсіріп, талқылайды.

2-топ: «Тұжырымдамалық карта» тәсілі бойынша мәтінді талдайды.

3-топ: «Аквариум» әдісін қолдана отырып, тапсырманы орындайды.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Тапсырма орындайды

-Топқа бөлінеді

-Тұжырымдайды

-Салыстырады

-Мәтінді талдайды

-Мәтіннің негізгі ойын ашады

«Шапалақтау» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.




Интербелсенді тақта





Слайдтар


2-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



5- тапсырма

Жеке жұмыс



Ойтаразы

Жеке жұмыс


Оқылым Айтылым

Жазылым

Айтыстың түрлерімен танысады. Айтыс туралы білетінін айтады. Сызбаны дәптерге жазады.

Қосымша мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

Оқылым Жазылым

Айтыс түрлерінің негізгі белгілерін анықтап, кестеге жазады.

Айтылым

«бес саусақ» тәсілі бойынша өтілген тақырып бойынша қорытындылайды.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

- Сұрақ дайындайды.

-Түсіндіреді


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, т.б.

Қазіргі айтыс ақындары мен бұрынғы кездегі айтыс ақындарын салыстырады.

«Венн диаграммасы» тәсілі


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 балл бойынша әр оқушының балын қойып бағалайды.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!