Білім беру саласы:«Коммуникация»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы: «Әжемізге қонаққа барамыз».
Мақсаты:балалардың І-шіжарты жылдықта игерген дағдыларын бекіту; ертегі кейіпкерлерімен диалог құруды жалғастыру; балалардың моторикалықдағдыларын, дәнді дақылдарды айыра білу арқылы жетілдіру; балалардың тілдік қорын молайту; әлсізге қамқор болуға, тазалықты сақтауға, еңбекқорлыққа тәрбиелеу;
Оқу қызметі саяхат түрінде өтеді.
Кейіпкерлер: Әже,қоян
Көрнекі және үлестірмелі материалдар: Жылға, пазыл жиынтығы,балапан формаларымен дидактикалық ойын,үш түрлі дәнді дақылдар,түрлі-түсті құм, бала басына шақталып алынған ыдыстар.
Билингвалды сыңары: қоян-заяц,бабушка-әже, балапан-цыпленок.
Қолданылған әдіс-тәсілдер, технологиялар:денсаулық сақтау технологиясы, аудио дыбыс,ірі пазыл құрастыру, түрлі-түсті құмдармен жұмыс жасау, проектор тақтасы.
|
Қызмет түрлері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
-Балалар, қарандаршы бізді бүгін күн ханым ерекше күлімдеп қарсы алды. -Күннің шуағына жылынып алайық. -Жарайсыңдар балалар! Бізді бүгін көп қонақтар тамашалап көреді, қонақтарға не дейміз? -Балалар қыс бойы күн ханым бізге жылуын аз берді, ал енді ерекше күлімдеп тұр оның себебі неде, қалай ойлайсыңдар, балалар? -Көңіл күйлерін қалай балалар? -Менікіде тамаша . Кәнеки балалар күнге арнап өлең оқып жіберейік. Сендердің естерінде болар жақында біз аналар,әжелер мерекесін тойладық. Әжемізді тағыда бір қуантсақ қайтеді? -Олай болса таза ауа жұтып , әжемізге жол тартайық. |
Балалар қуана қарайды. -Сәлеметсіздер! -Себебі қазір көктем мезгілі. -Біз өте көңілдіміз. Балалар өлең оқиды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Жолда жылға ағып жатады. Тәрбиеші: -Балалар мынау қандай су? Біз мұны кешіп өте алмаспыз. Өзіміз көпір жасап алайық. Жан-жақта шашылып жатқан тастардан көпір жасайық балалар. Тәрбиеші балаларды көпір үстімен бір-бірлеп өткізеді. Балалар қоянға жолығады. -Балалар мынау не? -Олай болса жөн сұрасайық. -Балалар, қоянның беті қолы кір -қожалақ оны әжей көрсе ренжіп қалар,кәне таза болып жүруді қоянға үйретейік. Балалар қоянды ортаға алып, өлең жолдарымен қимылдар көрсетеді. Ал енді әжемізге барсақ болады. Балалар үйшікке тап болады. Аудио дыбыс:-Қо-қо-қо-қо Балалар тауықпен сәлемдеседі. -Тауық ана сен неге көңілсізсін? -Түлкі келіп балапандарымыздың құйрығын жұлып әкетті . -Сен уайымдама, біз саған көмектесеміз. Үстел үстінде құйрығы жоқ балапандар жатады. Балалар балапандарға қыстырғышпен құйрық жасап береді. -Балапандардың түсі қызық екен мынау қандай түс? -Ал мынау ше?т.б -Тауық ана біз балапандардың құйрығын жасап қойдық, енді біз сендерге тамақ әзірлеп берейік. Балалар мұнда дәнді дақылдар араласып кетіпті, балапандар тек ас бұршақты шоқып жей алады, ал үрме бұршақты, жасымықты жей алмайды. Саусақ жаттығуы Вышла курочка гулять Свежей травки пощипать А за ней цыплятки- Желтые ребятки Үстел үстінде бала ,басына арнайы ыдыстарда ас бұршақ, үрме бұршақ, жасымық араласып жатады. Балалар дәнді дақылдарды тазалайды. Тауық:-Балалар сендерге үлкен рахмет. -Балалар әрі қарай жол жүрейік. Жолда түрлі түсті геометриялық пішіндердің шашылып жатады. -Балалар мынау біздің бақшаның пішіндері ғой.-Қораптары да әне жатыр. Кәнеки мынау қандай пішін? Оны қай қорапқа саламыз? -Ал мынау қандай пішін?-Оны қай қорапқа саламыз? т.б Жарайсындар балалар, күн бізге жол көрсетіп келеді ол батып, ұясына батуы мүмкін тез әжемізге жетіп алайық. Қоян:-Алақай менің әжемнің үйі. Балалар әжемен сәлемдеседі. -Балалар келгендерң қандай жақсы болды, қоянымды жоғалтып отыр едім.-Менің үйіме жолды сендерге кім көрсетті? -Әже, біз саған оны қазір көрсетеміз. Алдымен балалар саған арнаған өлең айтып берсін. Балалар алдына түрлі түсті құм қойылады. -Балалар егер сендер құм ортасына шеңбер пішінің салатын болсандар,жасырынған бейнені көретін боласындар. -Міне әже көріңіз,біздің салған пішіндердің астында не жасырынған екен? Әже:-Мынау күн ғой, жарайсыңдар балалар. |
-Ол қар мұздың еріген суы. Бала:-Сен мұнда не істеп жүрсің? Қоян:-Мен адасып жүрмін. Бала:-Сен кімнің қоянысың? Қоян:-Мен әжемнің қоянымын Бала:-Олай болса бізбен жүр, біз сені әжемізге апарамыз. Қоян,қоян тұршы Бетінді жушы. Шашынды тарашы , Айнаға қарашы. Әжеге барасың, Көп сыйлық аласың -қызыл, көк, сары, жасыл Вышла курочка гулять Свежей травки пощипать А за ней цыплятки- Желтые ребятки -үшбұрыш -төртбұрыш -қызыл қорапқа -үшбұрыш, төртбұрыш,шеңбер - Балалар әжемен сәлемдеседі. Балалар өлең оқып береді. Балалар құм бетіне шеңбер пішінің сала бастайды. |
|
Рефлексиялық түзетуші. |
Ал енді сендер жолда не көргендерінді не істегендеріңді маған айтып беріңдерші. Билингвалды сыңары: қоян-заяц,бабушка-әже, балапан-цыпленок. |
Бізді бүгін күн қарсы алды,біз көпір жасадық, жолда қоянды кездестірдік, оны жуындырдық, балапандардың құйрығын жамап бердік, тамағын әзірледік. |
Күтілетін нәтиж.
Игереді:түстерді, пішіндерді атап бере алады;
Біледі:әлсіздерге көмек қолын созу керектігін,саусақ жаттығуларын Жасай алады: саусақ жаттығуларын ,дәнді дақылдарды айыра алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Әжемізге қонаққа барамыз».
«Әжемізге қонаққа барамыз».
Білім беру саласы:«Коммуникация»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы: «Әжемізге қонаққа барамыз».
Мақсаты:балалардың І-шіжарты жылдықта игерген дағдыларын бекіту; ертегі кейіпкерлерімен диалог құруды жалғастыру; балалардың моторикалықдағдыларын, дәнді дақылдарды айыра білу арқылы жетілдіру; балалардың тілдік қорын молайту; әлсізге қамқор болуға, тазалықты сақтауға, еңбекқорлыққа тәрбиелеу;
Оқу қызметі саяхат түрінде өтеді.
Кейіпкерлер: Әже,қоян
Көрнекі және үлестірмелі материалдар: Жылға, пазыл жиынтығы,балапан формаларымен дидактикалық ойын,үш түрлі дәнді дақылдар,түрлі-түсті құм, бала басына шақталып алынған ыдыстар.
Билингвалды сыңары: қоян-заяц,бабушка-әже, балапан-цыпленок.
Қолданылған әдіс-тәсілдер, технологиялар:денсаулық сақтау технологиясы, аудио дыбыс,ірі пазыл құрастыру, түрлі-түсті құмдармен жұмыс жасау, проектор тақтасы.
|
Қызмет түрлері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
-Балалар, қарандаршы бізді бүгін күн ханым ерекше күлімдеп қарсы алды. -Күннің шуағына жылынып алайық. -Жарайсыңдар балалар! Бізді бүгін көп қонақтар тамашалап көреді, қонақтарға не дейміз? -Балалар қыс бойы күн ханым бізге жылуын аз берді, ал енді ерекше күлімдеп тұр оның себебі неде, қалай ойлайсыңдар, балалар? -Көңіл күйлерін қалай балалар? -Менікіде тамаша . Кәнеки балалар күнге арнап өлең оқып жіберейік. Сендердің естерінде болар жақында біз аналар,әжелер мерекесін тойладық. Әжемізді тағыда бір қуантсақ қайтеді? -Олай болса таза ауа жұтып , әжемізге жол тартайық. |
Балалар қуана қарайды. -Сәлеметсіздер! -Себебі қазір көктем мезгілі. -Біз өте көңілдіміз. Балалар өлең оқиды. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Жолда жылға ағып жатады. Тәрбиеші: -Балалар мынау қандай су? Біз мұны кешіп өте алмаспыз. Өзіміз көпір жасап алайық. Жан-жақта шашылып жатқан тастардан көпір жасайық балалар. Тәрбиеші балаларды көпір үстімен бір-бірлеп өткізеді. Балалар қоянға жолығады. -Балалар мынау не? -Олай болса жөн сұрасайық. -Балалар, қоянның беті қолы кір -қожалақ оны әжей көрсе ренжіп қалар,кәне таза болып жүруді қоянға үйретейік. Балалар қоянды ортаға алып, өлең жолдарымен қимылдар көрсетеді. Ал енді әжемізге барсақ болады. Балалар үйшікке тап болады. Аудио дыбыс:-Қо-қо-қо-қо Балалар тауықпен сәлемдеседі. -Тауық ана сен неге көңілсізсін? -Түлкі келіп балапандарымыздың құйрығын жұлып әкетті . -Сен уайымдама, біз саған көмектесеміз. Үстел үстінде құйрығы жоқ балапандар жатады. Балалар балапандарға қыстырғышпен құйрық жасап береді. -Балапандардың түсі қызық екен мынау қандай түс? -Ал мынау ше?т.б -Тауық ана біз балапандардың құйрығын жасап қойдық, енді біз сендерге тамақ әзірлеп берейік. Балалар мұнда дәнді дақылдар араласып кетіпті, балапандар тек ас бұршақты шоқып жей алады, ал үрме бұршақты, жасымықты жей алмайды. Саусақ жаттығуы Вышла курочка гулять Свежей травки пощипать А за ней цыплятки- Желтые ребятки Үстел үстінде бала ,басына арнайы ыдыстарда ас бұршақ, үрме бұршақ, жасымық араласып жатады. Балалар дәнді дақылдарды тазалайды. Тауық:-Балалар сендерге үлкен рахмет. -Балалар әрі қарай жол жүрейік. Жолда түрлі түсті геометриялық пішіндердің шашылып жатады. -Балалар мынау біздің бақшаның пішіндері ғой.-Қораптары да әне жатыр. Кәнеки мынау қандай пішін? Оны қай қорапқа саламыз? -Ал мынау қандай пішін?-Оны қай қорапқа саламыз? т.б Жарайсындар балалар, күн бізге жол көрсетіп келеді ол батып, ұясына батуы мүмкін тез әжемізге жетіп алайық. Қоян:-Алақай менің әжемнің үйі. Балалар әжемен сәлемдеседі. -Балалар келгендерң қандай жақсы болды, қоянымды жоғалтып отыр едім.-Менің үйіме жолды сендерге кім көрсетті? -Әже, біз саған оны қазір көрсетеміз. Алдымен балалар саған арнаған өлең айтып берсін. Балалар алдына түрлі түсті құм қойылады. -Балалар егер сендер құм ортасына шеңбер пішінің салатын болсандар,жасырынған бейнені көретін боласындар. -Міне әже көріңіз,біздің салған пішіндердің астында не жасырынған екен? Әже:-Мынау күн ғой, жарайсыңдар балалар. |
-Ол қар мұздың еріген суы. Бала:-Сен мұнда не істеп жүрсің? Қоян:-Мен адасып жүрмін. Бала:-Сен кімнің қоянысың? Қоян:-Мен әжемнің қоянымын Бала:-Олай болса бізбен жүр, біз сені әжемізге апарамыз. Қоян,қоян тұршы Бетінді жушы. Шашынды тарашы , Айнаға қарашы. Әжеге барасың, Көп сыйлық аласың -қызыл, көк, сары, жасыл Вышла курочка гулять Свежей травки пощипать А за ней цыплятки- Желтые ребятки -үшбұрыш -төртбұрыш -қызыл қорапқа -үшбұрыш, төртбұрыш,шеңбер - Балалар әжемен сәлемдеседі. Балалар өлең оқып береді. Балалар құм бетіне шеңбер пішінің сала бастайды. |
|
Рефлексиялық түзетуші. |
Ал енді сендер жолда не көргендерінді не істегендеріңді маған айтып беріңдерші. Билингвалды сыңары: қоян-заяц,бабушка-әже, балапан-цыпленок. |
Бізді бүгін күн қарсы алды,біз көпір жасадық, жолда қоянды кездестірдік, оны жуындырдық, балапандардың құйрығын жамап бердік, тамағын әзірледік. |
Күтілетін нәтиж.
Игереді:түстерді, пішіндерді атап бере алады;
Біледі:әлсіздерге көмек қолын созу керектігін,саусақ жаттығуларын Жасай алады: саусақ жаттығуларын ,дәнді дақылдарды айыра алады.
шағым қалдыра аласыз













