2
1
|
Тренинг.«Мен киікке
ұқсаймын...»
Топқа бөлу. «Жезкиік»,
«Құралай», «Ақбөкен» суреттері бойынша
бөлу
|
Оқушылар бойларындағы
киікке ұқсайтын мінездері туралы айтып, амандасады.Оқушылармен
амандасады.
Оқушылар3 топқа
бөлінеді.
|
|
Шаттық
шеңбері
Суреттер
|
7
|
-
«Ақсақ киік»
мультфильмін тамашалау
-
«Бортты журнал»
әдісі
Жүк
журналы
-
|
Мультфильмнің мазмұны
туралы білетіндерін ортаға салады
Тақырыпты анықтап,
мақсатын айқындайды
Бортты журналға киіктер
туралы бұрыннан білетіндерін
жазады.
Болжам бағанасына
терминдермен жұмыс жасайды
|
Бас
бармақпен
|
Интерактивті тақта,
бейнеролик
Кеспе
қағаздар
|
15
|
Тақырыптың мазмұнын
меңгерту
«Жезкиік» тобы «Киікті
неліктен «сайғақ» деп атаған?»
«Құралай» тобы «Киіктер
қайда тұрады, немен қоректенеді, шөлін қалай
қандырады»
«Ақбөкен» тобы
«Киіктердің биологиялық
ерекшеліктері»
Жүк журналының жаңа
ақпарат бағанасын толтырады.
Сергіту
сәті.
«Жезкиік» әнін
тыңдау
Деңгейлік
тапсырмалар орындайды.
-
Мақал-мәтелдерді
аудармасын сәйкестендіру.
-
Далада киіктің неше
баласы жасырынып отыр?
-
Суат басында киіктер
араласып кетті.
-
Үңгірдегі суретті
құрастыру
-
Сөзжұмбақты
шешу.
-
Мына деректердің
қайсысы шын, қайсысы жалған?
-
Картада киік
мекендейтін елдердің аумақтарын
боя.
|
Жеке жұмыс.Мәтінді
бөліктер бойынша оқу.
Топтық , жұптық жұмыс.
Оқыған бөлікті топта, жұпта талқылау. Топтық
жұмыс.
Деңгейлік тапсырмаларды
орындайды.
|
Гүл шоқтарыбойынша бағалау
|
Оқулық, постер, маркерлер
Интерактивті тақта, кеспе қағаздар
|