Материалдар / Акбокен -биздин досымыз
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Акбокен -биздин досымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Шалкар ауданында таралған Акбокендер туралы малимет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2021
482
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: география

Мектеп:Жаңақоныс ЖОББ мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Ілиясова М

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау

Сабақтыңтүрі

Жаңа тақырып

Осы сабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары

8.3.4.5 өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау қажеттілігін дәлелдейді, қорғау жолдарын ұсынады

Сабақтыңмақсаттары

Барлық оқушылар:

 Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды;

Жануарлар дүниесін қорғау жайлы түсініктерін кеңейеді.

Көптеген оқушылар:

Ақбөкендер  туралы ой - өрісін кеңейтіп, олардың сабаққа деген қызығушылықтарының, белсенділіктеріні дамиды

Кейбір оқушылар: Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді;


Бағалаукритеийлері

Тыңдалым, айтылыммақсатыбойынша:

тақырыптыболжаубарысындаөзойын дәлелдейді;

бейнероликті тамашалап, өз ойын жеткізеді.

Әдебитілдік норма бойынша:

Тапсырмаларды орындауда түрлендіре қолданады;

Әр тақырыптың қызметін ажыратадыжәнедұрысқолданады.



Осығандейінмеңгерілгенбілім

Жануарлардыңөмірсүруортасы



Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2

1

Тренинг.«Мен киікке ұқсаймын...»

Топқа бөлу. «Жезкиік», «Құралай», «Ақбөкен» суреттері бойынша бөлу

Оқушылар бойларындағы киікке ұқсайтын мінездері туралы айтып, амандасады.Оқушылармен амандасады.

Оқушылар3 топқа бөлінеді.


Шаттық шеңбері



Суреттер

Сабақтың ортасы


7

  1. «Ақсақ киік» мультфильмін тамашалау



  1. «Бортты журнал» әдісі

Жүк журналы

Болжам

Жаңа ақпарат







Мультфильмнің мазмұны туралы білетіндерін ортаға салады

Тақырыпты анықтап, мақсатын айқындайды


Бортты журналға киіктер туралы бұрыннан білетіндерін жазады.

Болжам бағанасына терминдермен жұмыс жасайды

Бас бармақпен

Интерактивті тақта, бейнеролик



Кеспе қағаздар

Мағынаны тану

15



Тақырыптың мазмұнын меңгерту

«Жезкиік» тобы «Киікті неліктен «сайғақ» деп атаған?»

«Құралай» тобы «Киіктер қайда тұрады, немен қоректенеді, шөлін қалай қандырады»

«Ақбөкен» тобы «Киіктердің биологиялық ерекшеліктері»


Жүк журналының жаңа ақпарат бағанасын толтырады.

Сергіту сәті.

«Жезкиік» әнін тыңдау


Деңгейлік тапсырмалар орындайды.

  1. Мақал-мәтелдерді аудармасын сәйкестендіру.




  1. Далада киіктің неше баласы жасырынып отыр?







  1. Суат басында киіктер араласып кетті.






  1. Үңгірдегі суретті құрастыру







  1. Сөзжұмбақты шешу.








  1. Мына деректердің қайсысы шын, қайсысы жалған?









  1. Картада киік мекендейтін елдердің аумақтарын боя.

Жеке жұмыс.Мәтінді бөліктер бойынша оқу.

Топтық , жұптық жұмыс. Оқыған бөлікті топта, жұпта талқылау. Топтық жұмыс.











Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.







Гүл шоқтарыбойынша бағалау



Оқулық, постер, маркерлер












Интерактивті тақта, кеспе қағаздар

Ой толғаныс

12

Бейнеролик арқылы «Киіктер қаншалықты қорғалып жатыр» тақырыбында эссе жазу

Эссе жазады, үздігін анықтап «Шебер жазушы» атағына жібереді.

Сыйлықпен бағалау

Бейнеролик, эссе

Сабақтың соңы

3

Кері байланыс«Синквейн» әдісі бойынша киіктерге сипаттама беру.

Сабақта нені түсініп, нені игере алмағанына кері байланыс беруді тапсырады.

Кері байланыс ұсынады


ақбөкен суреттері, карта

Қосымшаақпарат

Дифференциация – Сізоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандайтапсырмаберудікөздепотырсыз?

Жұмыстың барлық түрінде оқушылардыңқабілеті мен тілдікдеңгейлеріескерілді.



Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықтымеңгергенінқалайтексересіз?

Формативтікбағалау, жұптықбағалау

Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология

Қауіпсіздікережелері:

АКТ-мен байланыс:интерактивтіктақтадантаныстырылым, бейнематериал, кесте
Құндылықтарменбайланыс:қоршағанортанықорғау, қамқорлықкөрсету.







Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқумақсаттарыжүзегеасырымдыболдыма?

Бүгіноқушыларненіүйренді? Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды? Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?

Төмендеберілгенбөлімді осы сабақтуралыойларыңыздыжазуүшін пайдаланыңыз. Солжақбағандаберілген сабағыңызға қатысты еңмаңыздысұрақтарғажауапберіңіз.



Жалпыбаға

Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандайекінәрсесабақтыңодан да жақсыөтуінеықпалынтигізереді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:





Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы

Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы

География пәні мұғалімі







Жаңақоныс ЖОББ мектебі







«География пәнінен үздік сабақ үлгісі»

байқауына



Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы

Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы

География пәні мұғалімі











2018-2019 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!