Акбокен -биздин досымыз

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Акбокен -биздин досымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Шалкар ауданында таралған Акбокендер туралы малимет
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: география

Мектеп:Жаңақоныс ЖОББ мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Ілиясова М

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау

Сабақтыңтүрі

Жаңа тақырып

Осы сабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары

8.3.4.5 өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау қажеттілігін дәлелдейді, қорғау жолдарын ұсынады

Сабақтыңмақсаттары

Барлық оқушылар:

 Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды;

Жануарлар дүниесін қорғау жайлы түсініктерін кеңейеді.

Көптеген оқушылар:

Ақбөкендер  туралы ой - өрісін кеңейтіп, олардың сабаққа деген қызығушылықтарының, белсенділіктеріні дамиды

Кейбір оқушылар: Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді;


Бағалаукритеийлері

Тыңдалым, айтылыммақсатыбойынша:

тақырыптыболжаубарысындаөзойын дәлелдейді;

бейнероликті тамашалап, өз ойын жеткізеді.

Әдебитілдік норма бойынша:

Тапсырмаларды орындауда түрлендіре қолданады;

Әр тақырыптың қызметін ажыратадыжәнедұрысқолданады.



Осығандейінмеңгерілгенбілім

Жануарлардыңөмірсүруортасы



Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2

1

Тренинг.«Мен киікке ұқсаймын...»

Топқа бөлу. «Жезкиік», «Құралай», «Ақбөкен» суреттері бойынша бөлу

Оқушылар бойларындағы киікке ұқсайтын мінездері туралы айтып, амандасады.Оқушылармен амандасады.

Оқушылар3 топқа бөлінеді.


Шаттық шеңбері



Суреттер

Сабақтың ортасы


7

  1. «Ақсақ киік» мультфильмін тамашалау



  1. «Бортты журнал» әдісі

Жүк журналы

Болжам

Жаңа ақпарат







Мультфильмнің мазмұны туралы білетіндерін ортаға салады

Тақырыпты анықтап, мақсатын айқындайды


Бортты журналға киіктер туралы бұрыннан білетіндерін жазады.

Болжам бағанасына терминдермен жұмыс жасайды

Бас бармақпен

Интерактивті тақта, бейнеролик



Кеспе қағаздар

Мағынаны тану

15



Тақырыптың мазмұнын меңгерту

«Жезкиік» тобы «Киікті неліктен «сайғақ» деп атаған?»

«Құралай» тобы «Киіктер қайда тұрады, немен қоректенеді, шөлін қалай қандырады»

«Ақбөкен» тобы «Киіктердің биологиялық ерекшеліктері»


Жүк журналының жаңа ақпарат бағанасын толтырады.

Сергіту сәті.

«Жезкиік» әнін тыңдау


Деңгейлік тапсырмалар орындайды.

  1. Мақал-мәтелдерді аудармасын сәйкестендіру.




  1. Далада киіктің неше баласы жасырынып отыр?







  1. Суат басында киіктер араласып кетті.






  1. Үңгірдегі суретті құрастыру







  1. Сөзжұмбақты шешу.








  1. Мына деректердің қайсысы шын, қайсысы жалған?









  1. Картада киік мекендейтін елдердің аумақтарын боя.

Жеке жұмыс.Мәтінді бөліктер бойынша оқу.

Топтық , жұптық жұмыс. Оқыған бөлікті топта, жұпта талқылау. Топтық жұмыс.











Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.







Гүл шоқтарыбойынша бағалау



Оқулық, постер, маркерлер












Интерактивті тақта, кеспе қағаздар

Ой толғаныс

12

Бейнеролик арқылы «Киіктер қаншалықты қорғалып жатыр» тақырыбында эссе жазу

Эссе жазады, үздігін анықтап «Шебер жазушы» атағына жібереді.

Сыйлықпен бағалау

Бейнеролик, эссе

Сабақтың соңы

3

Кері байланыс«Синквейн» әдісі бойынша киіктерге сипаттама беру.

Сабақта нені түсініп, нені игере алмағанына кері байланыс беруді тапсырады.

Кері байланыс ұсынады


ақбөкен суреттері, карта

Қосымшаақпарат

Дифференциация – Сізоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандайтапсырмаберудікөздепотырсыз?

Жұмыстың барлық түрінде оқушылардыңқабілеті мен тілдікдеңгейлеріескерілді.



Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықтымеңгергенінқалайтексересіз?

Формативтікбағалау, жұптықбағалау

Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология

Қауіпсіздікережелері:

АКТ-мен байланыс:интерактивтіктақтадантаныстырылым, бейнематериал, кесте
Құндылықтарменбайланыс:қоршағанортанықорғау, қамқорлықкөрсету.







Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқумақсаттарыжүзегеасырымдыболдыма?

Бүгіноқушыларненіүйренді? Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды? Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?

Төмендеберілгенбөлімді осы сабақтуралыойларыңыздыжазуүшін пайдаланыңыз. Солжақбағандаберілген сабағыңызға қатысты еңмаңыздысұрақтарғажауапберіңіз.



Жалпыбаға

Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандайекінәрсесабақтыңодан да жақсыөтуінеықпалынтигізереді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:





Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы

Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы

География пәні мұғалімі







Жаңақоныс ЖОББ мектебі







«География пәнінен үздік сабақ үлгісі»

байқауына



Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы

Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы

География пәні мұғалімі











2018-2019 оқу жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2021
637
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі