|
САБАҚ: география |
Мектеп:Жаңақоныс ЖОББ мектебі |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Ілиясова М |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау |
|
|
Сабақтыңтүрі |
Жаңа тақырып |
|
|
Осы сабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары |
8.3.4.5 өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау қажеттілігін дәлелдейді, қорғау жолдарын ұсынады |
|
|
Сабақтыңмақсаттары |
Барлық оқушылар: Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды; Жануарлар дүниесін қорғау жайлы түсініктерін кеңейеді. Көптеген оқушылар: Ақбөкендер туралы ой - өрісін кеңейтіп, олардың сабаққа деген қызығушылықтарының, белсенділіктеріні дамиды Кейбір оқушылар: Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді;
|
|
|
Бағалаукритеийлері |
Тыңдалым, айтылыммақсатыбойынша: тақырыптыболжаубарысындаөзойын дәлелдейді; бейнероликті тамашалап, өз ойын жеткізеді. Әдебитілдік норма бойынша: Тапсырмаларды орындауда түрлендіре қолданады; Әр тақырыптың қызметін ажыратадыжәнедұрысқолданады. |
|
|
|
|
|
|
Осығандейінмеңгерілгенбілім |
Жануарлардыңөмірсүруортасы |
|
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
||||||||
|
2 1 |
Тренинг.«Мен киікке ұқсаймын...» Топқа бөлу. «Жезкиік», «Құралай», «Ақбөкен» суреттері бойынша бөлу |
Оқушылар бойларындағы киікке ұқсайтын мінездері туралы айтып, амандасады.Оқушылармен амандасады. Оқушылар3 топқа бөлінеді. |
|
Шаттық шеңбері Суреттер |
||||
|
Сабақтың ортасы |
||||||||
|
7 |
Жүк журналы
|
Мультфильмнің мазмұны туралы білетіндерін ортаға салады Тақырыпты анықтап, мақсатын айқындайды
Бортты журналға киіктер туралы бұрыннан білетіндерін жазады. Болжам бағанасына терминдермен жұмыс жасайды |
Бас бармақпен |
Интерактивті тақта, бейнеролик
Кеспе қағаздар |
||||
|
Мағынаны тану |
||||||||
|
15
|
Тақырыптың мазмұнын меңгерту «Жезкиік» тобы «Киікті неліктен «сайғақ» деп атаған?» «Құралай» тобы «Киіктер қайда тұрады, немен қоректенеді, шөлін қалай қандырады» «Ақбөкен» тобы «Киіктердің биологиялық ерекшеліктері»
Жүк журналының жаңа ақпарат бағанасын толтырады. Сергіту сәті. «Жезкиік» әнін тыңдау
Деңгейлік тапсырмалар орындайды.
|
Жеке жұмыс.Мәтінді бөліктер бойынша оқу. Топтық , жұптық жұмыс. Оқыған бөлікті топта, жұпта талқылау. Топтық жұмыс.
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
|
Гүл шоқтарыбойынша бағалау
|
Оқулық, постер, маркерлер
Интерактивті тақта, кеспе қағаздар |
||||
|
Ой толғаныс |
||||||||
|
12 |
Бейнеролик арқылы «Киіктер қаншалықты қорғалып жатыр» тақырыбында эссе жазу |
Эссе жазады, үздігін анықтап «Шебер жазушы» атағына жібереді. |
Сыйлықпен бағалау |
Бейнеролик, эссе |
||||
|
Сабақтың соңы |
||||||||
|
3 |
Кері байланыс«Синквейн» әдісі бойынша киіктерге сипаттама беру. Сабақта нені түсініп, нені игере алмағанына кері байланыс беруді тапсырады. |
Кері байланыс ұсынады |
|
ақбөкен суреттері, карта |
||||
|
Қосымшаақпарат |
|||
|
Дифференциация – Сізоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандайтапсырмаберудікөздепотырсыз? Жұмыстың барлық түрінде оқушылардыңқабілеті мен тілдікдеңгейлеріескерілді. |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықтымеңгергенінқалайтексересіз? Формативтікбағалау, жұптықбағалау |
Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология Қауіпсіздікережелері: АКТ-мен
байланыс:интерактивтіктақтадантаныстырылым,
бейнематериал, кесте |
|
|
|
|
|
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқумақсаттарыжүзегеасырымдыболдыма? Бүгіноқушыларненіүйренді? Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды? Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен? |
Төмендеберілгенбөлімді осы сабақтуралыойларыңыздыжазуүшін пайдаланыңыз. Солжақбағандаберілген сабағыңызға қатысты еңмаңыздысұрақтарғажауапберіңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандайекінәрсесабақтыңодан да жақсыөтуінеықпалынтигізереді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: |
|||
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы
Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы
География пәні мұғалімі
Жаңақоныс ЖОББ мектебі
«География пәнінен үздік сабақ үлгісі»
байқауына
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы
Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы
География пәні мұғалімі
2018-2019 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Акбокен -биздин досымыз
Акбокен -биздин досымыз
|
САБАҚ: география |
Мектеп:Жаңақоныс ЖОББ мектебі |
|
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Ілиясова М |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау |
|
|
Сабақтыңтүрі |
Жаңа тақырып |
|
|
Осы сабақарқылыжүзегеасатыноқумақсаттары |
8.3.4.5 өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау қажеттілігін дәлелдейді, қорғау жолдарын ұсынады |
|
|
Сабақтыңмақсаттары |
Барлық оқушылар: Тақырыпты иллюстрацияларарқылы болжайды; Жануарлар дүниесін қорғау жайлы түсініктерін кеңейеді. Көптеген оқушылар: Ақбөкендер туралы ой - өрісін кеңейтіп, олардың сабаққа деген қызығушылықтарының, белсенділіктеріні дамиды Кейбір оқушылар: Болжауына дәлел келтіреді, түсіндіреді;
|
|
|
Бағалаукритеийлері |
Тыңдалым, айтылыммақсатыбойынша: тақырыптыболжаубарысындаөзойын дәлелдейді; бейнероликті тамашалап, өз ойын жеткізеді. Әдебитілдік норма бойынша: Тапсырмаларды орындауда түрлендіре қолданады; Әр тақырыптың қызметін ажыратадыжәнедұрысқолданады. |
|
|
|
|
|
|
Осығандейінмеңгерілгенбілім |
Жануарлардыңөмірсүруортасы |
|
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы |
||||||||
|
2 1 |
Тренинг.«Мен киікке ұқсаймын...» Топқа бөлу. «Жезкиік», «Құралай», «Ақбөкен» суреттері бойынша бөлу |
Оқушылар бойларындағы киікке ұқсайтын мінездері туралы айтып, амандасады.Оқушылармен амандасады. Оқушылар3 топқа бөлінеді. |
|
Шаттық шеңбері Суреттер |
||||
|
Сабақтың ортасы |
||||||||
|
7 |
Жүк журналы
|
Мультфильмнің мазмұны туралы білетіндерін ортаға салады Тақырыпты анықтап, мақсатын айқындайды
Бортты журналға киіктер туралы бұрыннан білетіндерін жазады. Болжам бағанасына терминдермен жұмыс жасайды |
Бас бармақпен |
Интерактивті тақта, бейнеролик
Кеспе қағаздар |
||||
|
Мағынаны тану |
||||||||
|
15
|
Тақырыптың мазмұнын меңгерту «Жезкиік» тобы «Киікті неліктен «сайғақ» деп атаған?» «Құралай» тобы «Киіктер қайда тұрады, немен қоректенеді, шөлін қалай қандырады» «Ақбөкен» тобы «Киіктердің биологиялық ерекшеліктері»
Жүк журналының жаңа ақпарат бағанасын толтырады. Сергіту сәті. «Жезкиік» әнін тыңдау
Деңгейлік тапсырмалар орындайды.
|
Жеке жұмыс.Мәтінді бөліктер бойынша оқу. Топтық , жұптық жұмыс. Оқыған бөлікті топта, жұпта талқылау. Топтық жұмыс.
Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.
|
Гүл шоқтарыбойынша бағалау
|
Оқулық, постер, маркерлер
Интерактивті тақта, кеспе қағаздар |
||||
|
Ой толғаныс |
||||||||
|
12 |
Бейнеролик арқылы «Киіктер қаншалықты қорғалып жатыр» тақырыбында эссе жазу |
Эссе жазады, үздігін анықтап «Шебер жазушы» атағына жібереді. |
Сыйлықпен бағалау |
Бейнеролик, эссе |
||||
|
Сабақтың соңы |
||||||||
|
3 |
Кері байланыс«Синквейн» әдісі бойынша киіктерге сипаттама беру. Сабақта нені түсініп, нені игере алмағанына кері байланыс беруді тапсырады. |
Кері байланыс ұсынады |
|
ақбөкен суреттері, карта |
||||
|
Қосымшаақпарат |
|||
|
Дифференциация – Сізоқушыларғакөбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз? Қабілеті жоғарыоқушыларғақандайтапсырмаберудікөздепотырсыз? Жұмыстың барлық түрінде оқушылардыңқабілеті мен тілдікдеңгейлеріескерілді. |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықтымеңгергенінқалайтексересіз? Формативтікбағалау, жұптықбағалау |
Пәнаралық байланыс:табиғаттану, дүниетану, экология Қауіпсіздікережелері: АКТ-мен
байланыс:интерактивтіктақтадантаныстырылым,
бейнематериал, кесте |
|
|
|
|
|
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқумақсаттарыжүзегеасырымдыболдыма? Бүгіноқушыларненіүйренді? Сыныптағыоқуатмосферасықандайболды? Дифференциацияныжүзегеасыруқолымнанкелдіме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен? |
Төмендеберілгенбөлімді осы сабақтуралыойларыңыздыжазуүшін пайдаланыңыз. Солжақбағандаберілген сабағыңызға қатысты еңмаңыздысұрақтарғажауапберіңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпыбаға Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандайекінәрсесабақтыңодан да жақсыөтуінеықпалынтигізереді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: |
|||
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы
Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы
География пәні мұғалімі
Жаңақоныс ЖОББ мектебі
«География пәнінен үздік сабақ үлгісі»
байқауына
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы Аққайтым селосы
Ілиясова Мөлдір Таңатқанқызы
География пәні мұғалімі
2018-2019 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз




















