Материалдар / Әке-балаға сыншы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әке-балаға сыншы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәні бойынша сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім атауы: Адамның сырт келбеті мен мінезі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5-сынып

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Әке – балаға сыншы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.1 мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау;

5.3.5.1. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

5.4.4.4 сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтінді түсініп оқу, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша өз ойын жазу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу;

Көптеген оқушылар: мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып жинақы мәтін жазу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу;

Кейбір оқушылар: мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау, оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу, сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу, сан есімді зат есім орнына қолдана білу.

Бағалау критеийлері

  • мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;

  • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады;

  • сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі;

  • сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

Оқылым, жазылым мақсаты бойынша:

Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады;

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: оқылым, тыңдалым, негізгі ақпарат, қосымша ақпарат, жинақы мәтін.

Әдеби тіл нормасы бойынша:

Сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата біледі;

Сан есімді зат есім орнына қолдана біледі.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

Осыған дейін меңгерілген білім

Адамның сырт келбеті мен мінезі бөлімі

Жоспар






Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, сабаққа дайындық.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту

  • Балалар, «Әкеге қарап ұл өсер, анаға қарап, қыз өсер», «Әке балаға сыншы» деген даналық сөздердің мағынасын қалай түсінесіңдер?

  • Суретте кімдер бейнеленген?

1. Асанәлі Әшімов туралы не білесіңдер? Ол қандай рөлдерді сомдаған? Қандай фильмдер түсірген?

2. Сағи Әшімов туралы не білесіңдер? Ол қандай фильмдерге түскен?

Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу.

Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріліп, назары сабаққа аударылады.



Суретке байланысты өз болжамдарын ұсынады.









Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды.




























ҚБ






5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы

















Суреттер














Сабақтың ортасы
































Мағынаны тану

image5.png ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Тапсырма. Оқылым мәтіні. Мәтінді түсініп оқы.

Тапсырма. «Жылқы сұлбасы» стратегиясы.

1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазыңыз.

2. Жылқының басына негізгі ақпаратты жазыңыз.

3. Жылқының ішкі құрылысына қосымша ақпаратты жазыңыз.

4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазыңыз.



Саралау. Деңгейі төмен оқушыларға мәтіндегі тірек сөздерді анықтату.

Дескриптор:

*мәтіндегі негізгі тірек сөздерді анықтайды;

* негізгі ақпаратты анықтайды;

* қосымша ақпаратты анықтайды;

* қорытынды жазады.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»

ӘТН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Сан есімдерден топтау сан есімін жасайды.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН.

Дескриптор:

  • Ізденімдік жұмыс жасайды;

  • Материал жинақтайды;

  • Мәліметтерді пайдаланып, шағын мәтін жазады.

Бекіту . Бүгінгі сабақ бойынша не үйрендің, ойыңды қорытындыла.

«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісі

Тақырып бойынша дәлел келтіре отырып, ой бөлісіп, өз көзқарасын білдіреді, қорытынды жасайды.





















Топтық жұмыс. Оқылым тапсырмасын орындайды.



































Оқушылар мәтіндегі негізгі тірек сөздерді анықтайды;

негізгі ақпаратты анықтайды;

қосымша ақпаратты анықтайды;

қорытынды жазады. .



































Грамматикалық тақырыпты меңгереді.



























Оқушылар ізденімдік жұмыс жасайды;

материал жинақтайды;

мәліметтерді пайдаланып, шағын мәтін жазады.



Тақырып бойынша дәлел келтіре отырып, ой бөлісіп, өз көзқарасын білдіреді, қорытынды жасайды.





















ҚБ



































































ҚБ































ҚБ «Түстер»

Стикер



Shape1 Shape2































ҚБ




















Тапсырма қағаздары






























Сабақтың соңы

5 минут


Кері байланыс.

ПЛЮС

МИНУС

ҚЫЗЫҚТЫ
















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!