Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
9. Жастар мәселесінің түйткілдері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Клышева А.Т. |
|
Күні: |
24.02.2025 |
|
Сыныбы:11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әке мен бала |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті айқын жеткізу; 11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату |
|
Сабақтың мақсаты: |
көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдайды және салыстырады, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті айқын жеткізе біледі; ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогті үйлестіре қолдана алады, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орната алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы
|
Жазылым Қызығады-интересоваться Тәрбие-воспитание Білімді-образованный Оқымысты-ученый Қуанады-радоваться Ұзақ-долго Тыңдау-слушать |
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сөздік |
|
|
№1- тапсырма: Жеке жұмыс |
Айтылым Сабақтың тақырыбына назар аударады. Сабақ не туралы болмақ? Болжайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Сұраққа жауап береді
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
№3- тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 2-тапсырма Топтық жұмыс
Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды. 4-тапсырма Жеке жұмыс Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс 6-тапсырма Ойтаразы |
Айтылым «Блум таксономиясын» қолданып, соңғы азатжолдағы сөйлемді түсіндіреді.
Оқылым Айтылым Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. 1-топ: Түйінді ойды анықтайды.
2-топ: «Аквариум» тәсілі арқылы мәтіннің идеясын анықтайды.
3-топ: «Шеңбердегі доп» тәсілі арқылы мәтін мазмұнын айтады.
Жазылым Қарамен берілген сөздердің мағынасын «Қос жазба күнделігінде» түсіндіреді. Айтылым Мұғалімнің ұсынған сөйлемдеріне сұрақтар дайындап айтады.
Айтылым «Әңгімелесетін әріптестер» |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Сұхбаттасады
Дескриптор 5 балл -Мәтін оқиды -Сипаттайды -Түйінді ойды айтады -Негізіг ойды анықтайды -Мазмұнын игереді
Дескриптор 3 балл -Сұраққа жауап береді «Бағдаршам» әдісі Дескриптор 3 балл -Сұрақ дайындайды.
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Слайдтар Суреттер тапсырмасы Кесте Сызба |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
5- тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар». |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Әке мен бала" 11 сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәні
"Әке мен бала" 11 сынып Қазақ тілі мен әдебиеті пәні
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
9. Жастар мәселесінің түйткілдері |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Клышева А.Т. |
|
Күні: |
24.02.2025 |
|
Сыныбы:11 Б |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әке мен бала |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.6.1 көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдау және салыстыру, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті айқын жеткізу; 11.2.2.1 ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогті үйлестіре қолдану, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орнату |
|
Сабақтың мақсаты: |
көтерілген мәселе бойынша әртүрлі дереккөздерден алынған мәтіндерді тыңдайды және салыстырады, өз ойын логикалық дұрыс, аргументті айқын жеткізе біледі; ғылыми және кәсіби мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогті үйлестіре қолдана алады, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушылармен қарым-қатынас орната алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Интербелсенді тақта |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы
|
Жазылым Қызығады-интересоваться Тәрбие-воспитание Білімді-образованный Оқымысты-ученый Қуанады-радоваться Ұзақ-долго Тыңдау-слушать |
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сөздік |
|
|
№1- тапсырма: Жеке жұмыс |
Айтылым Сабақтың тақырыбына назар аударады. Сабақ не туралы болмақ? Болжайды.
|
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -Сұраққа жауап береді
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
|
№3- тапсырма: Жұптық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 2-тапсырма Топтық жұмыс
Мұғалім оқушыларды топпен жұмыс жасауға, сын тұрғысынан ойлау дағдысын қолданып пікрін білдіруге баулиды. 4-тапсырма Жеке жұмыс Мұғалім оқушыларға бағыт- бағдар береді. Қосымша тапсырма Жеке жұмыс 6-тапсырма Ойтаразы |
Айтылым «Блум таксономиясын» қолданып, соңғы азатжолдағы сөйлемді түсіндіреді.
Оқылым Айтылым Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. 1-топ: Түйінді ойды анықтайды.
2-топ: «Аквариум» тәсілі арқылы мәтіннің идеясын анықтайды.
3-топ: «Шеңбердегі доп» тәсілі арқылы мәтін мазмұнын айтады.
Жазылым Қарамен берілген сөздердің мағынасын «Қос жазба күнделігінде» түсіндіреді. Айтылым Мұғалімнің ұсынған сөйлемдеріне сұрақтар дайындап айтады.
Айтылым «Әңгімелесетін әріптестер» |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Сұхбаттасады
Дескриптор 5 балл -Мәтін оқиды -Сипаттайды -Түйінді ойды айтады -Негізіг ойды анықтайды -Мазмұнын игереді
Дескриптор 3 балл -Сұраққа жауап береді «Бағдаршам» әдісі Дескриптор 3 балл -Сұрақ дайындайды.
|
11-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Слайдтар Суреттер тапсырмасы Кесте Сызба |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
5- тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар». |
|
шағым қалдыра аласыз





























