Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Әкем,шешем және мен"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
«Отбасы» құндылығы туралы
түсініктерді отбасы
туралы ұғымдарды кеңейту, оны сүйе білуге, отбасы
игілігі үшін талмай еңбек етуге үйрету. (сілтеме:
мұғалімге арналған әдістемелік құрал, 11 сынып
оқулығы)
Сабақтың мақсаттары
Барлығы: отбасы тірлігі мен құндылықтарын атайды
Көбі: қадір
- қасиеті туралы айта отырып, өзінің ішкі
дүниесіне үңілдіру, жан толғанысын тудыра отырып
сезімін
жетілдіру
Кейбірі: ойлау, жинақтау философиялық жасауда астарына назар аудару
Жетістік критерийлері
Оқушылар жеке, сынып бойынша жұмыс жасау нәтижесі жоғары болады.
Құндылықтарды дарыту
сүйіспеншілік, мейірімділік, қамқорлық, сыйластық.
Пәнаралық байланыс
Әдебиет, музыка
АКТ қолдану дағдылары
Презентация, слайд, видеоролик, аудиозаписьтермен жұмыс жасау
Тілдік мақсаттар
Ата-ана, отбасы, бала
Бастапқы білім
Мамандық-жетістік мерейі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
7минут
Ұйымдастыру кезеңi: Сәлемдесу
Ақ қағаздан адамның бейнесін шығару. Тақтаға іліп, отбасы бейнесін шығару
Тақтадағы жазулардан тақырыпты шығару
Отбасының рөліне ену.ақ қағазға жазылған атаулар бойынша
Ата мен әже – жетекші
Ана мен әке – қолдаушы
Баласы - орындаушы
Үй тапсырмасы «Мұрап» әңгімесін талқылау
Сұрақтар:
1.Қаратайдың отбасына қандай сипаттама берер едіңдер?
2.Отбасының берекелі болуы кімге байланысты деп ойласыңдар?
Интерактивті тақта,
слайд,
бейнежазба,А4 форматты қағаздар, фломастерлер мәлiметтер.
Сабақтың ортасы
5 минут
2 минут
5 минут
5 минут
10 минут
Видеоролик көрсетіледі.
Не туралы? «не түсіндіңдер?»
Жаңа ақпарат
Отбасы адамға бақыт, толық мәнді тыныс – тіршілік әкеледі. «Үйлену оңай – үй болу қиын» дейді халық мақалы. Отбасының іргетасы ер азамат пен әйел адамның ақ неке қиып, отау тігуінен құралады. Отбасының басты қазығы, алтын діңгегі – бала. Баланың тәрбиелі жан-жақты болып өсуіне берекелі, өнегелі, ынтымақты отбасының ықпалы мол. Отбасы ата мен баланың, келін мен ененің және басқа да отбасы мүшелерінің жылы қарым-қатынасынан құрылады. Отбасы берекелі, тату болу үшін сыйластық, мейірімділік, жанашырлық, бауырмалдық қасиеттер әр адамның жүрегінен орын алуы керек. Отбасын құрғанда Адам өмірге ұрпақ әкеліп қана қоймай, сонымен бірге оған жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарды, ата-бабасының салт-дәстүрін, жас ұрпақтың бойына сіңіртеді. Балаларын өздерін қоршаған ортаға және қоғамға пайдалы азамат етіп өсіру – ата-ананың ең маңызды міндеті.«Отан оттан басталады» дейді халқымыз. Елдің, ұлттың, жалпыадамзаттың болашағы, даму деңгейі осы отбасынан басталады.
Шығармашылық
жұмыс
Құндылық құнын ұғындар. (карточкамен
жұмыс)
Отбасымда ең сыйлы
______________________________________
Ең қымбатты _____________________________________________
Ең ақылды _______________________________________________
Ең сүйкімді ______________________________________________
Ең құрметті ______________________________________________
Ең құнды ________________________________________________
Ең бағалы
________________________________________________
«Отбасылық оқиға»
жаттығуы. «Сіздің отбасыңыз лотореядан үлкен ақша ұтып
алды» Мысалы,ұтыс жағдайында отбасы мүшелері неге ақшаны жұмсауды
қалайды: оқуға,саяхатқа,бір нарсе сатып алуға;басқаларды өз
ұсынысымен қызықтыра алды ма; дәлелдерді қаншалықты ұтымды түрде
ұсына алады.
Сергіту сәті. « Қоржындағы асық» ойыны. Ойынның шарты: қоржындағы асықтарды алып, сол асықтағы тапсырмаларды орындату.
1. Отбасын кімдер құрайды? ( Ата, апа, ана, әке,
аға, қарындас, әпке, сіңілі, іні.)
2. Ұл мен қызды жасына қарай қалай атайды? ( қарындас, әпке,
сіңілі, аға, іні)
3. Отбасының әдет — ғұрпы туралы түсініктеме беру ( Үлкендісыйлау,
айтқан ақылдарын тыңдау, үлкендер — кішіге ақылшы, кішіге —
көмекші.
4. Неке дегенді қалай түсінесің? ( Сүйіп қосылған екі адамның
ерікті одағы)
5. Отбасының бүкіл міндеті кімдерге негізделген?(Ата — анасына)
6. « Үлкенге көмек» дегенді қалай түсінесің? ( Үлкендердің заттарын
көтеріп, айтқандарын істеу керек.)
7. Конституцияда отбасына қамқорлық туралы не айтылған? ( 27 —
бабында «Неке мен отбасы, әке мен ана және бала мемлекеттің
қарауында болады деп көрсетілген»).
8. Отбасының ұйтқысы кім? ( Ана)
9. Отбасының басшысы кім? ( Әке)
10. Бақытты отбасы дегенді қалай түсінесің?
«Бақытты отбасы модулін» салу.
Постерге тапсырмаларды орындау
«Мюнстенберг»
Нұсқау: Көптеген әріптердің арасында өлеңнің аты бар. Сіз тез оқи
отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек. Және сол өлеңді
музыкаға салып айтып берулеріңіз
қажет.
Сабақтың соңы
2 минут
Өрмек торы арқылы кері байланыс
Үйге тапсырма
Үй тапсырмасы: 20-сабақ,101-бет.Ш.Мұртазаның әңгімесін мазмұндау. Өз отбасыңның елтаңбасын жасап көріңіздер.
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Кері байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының
сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия
Құндылық құнын ұғындар. (карточкамен жұмыс)
Отбасымда ең сыйлы
______________________________________
Ең қымбатты _____________________________________________
Ең ақылды _______________________________________________
Ең сүйкімді ______________________________________________
Ең құрметті ______________________________________________
Ең құнды ________________________________________________
Ең бағалы
________________________________________________
Құндылық құнын ұғындар. (карточкамен жұмыс)
Отбасымда ең сыйлы
______________________________________
Ең қымбатты _____________________________________________
Ең ақылды _______________________________________________
Ең сүйкімді ______________________________________________
Ең құрметті ______________________________________________
Ең құнды ________________________________________________
Ең бағалы
________________________________________________
Құндылық құнын ұғындар. (карточкамен жұмыс)
Отбасымда ең сыйлы
______________________________________
Ең қымбатты _____________________________________________
Ең ақылды _______________________________________________
Ең сүйкімді ______________________________________________
Ең құрметті ______________________________________________
Ең құнды ________________________________________________
Ең бағалы
________________________________________________
Құндылық құнын ұғындар. (карточкамен жұмыс)
Отбасымда ең сыйлы
______________________________________
Ең қымбатты _____________________________________________
Ең ақылды _______________________________________________
Ең сүйкімді ______________________________________________
Ең құрметті ______________________________________________
Ең құнды ________________________________________________
Ең бағалы
________________________________________________
Құндылық құнын ұғындар. (карточкамен жұмыс)
Отбасымда ең сыйлы
______________________________________
Ең қымбатты _____________________________________________
Ең ақылды _______________________________________________
Ең сүйкімді ______________________________________________
Ең құрметті ______________________________________________
Ең құнды ________________________________________________
Ең бағалы
________________________________________________
БАОЫТС
РІӨМ
ЯЫСА
АТА ӘЖЕ ӘКЕ АНА БАЛА
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10