|
Білім беру ұйымының атауы |
Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы |
|||||
|
Пәні: |
Құқық негіздері |
|||||
|
Бөлім: |
9.3 Әкімшілік жауапкершілік |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бақытжанұлы Ермек |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қандай жағдайларда әкімшілік жауапкершілік туындайды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.6.2.1 әкімшілік құқық бұзушылықтың түрлері мен белгілерін анықтау; 9.6.2.2құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы әкімшілік жауапкершілік түрлерін және оларды қолдану тәртібін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
әкімшілік жауапкершіліктің негізгі ережелерін, әкімшілік жауапкершілікті реттейтін нормативті-құқықтық актілерді біледі; әкімшілік жаза түрлерін анықтайды.жағдаят құрастырып, талдайды |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» құндылығы, тарих, мәдениет пен тілдің ортақтығы, құрмет, ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақы ты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ойлан
әрекеттің қоғамдық қауіптілігі. |
Сабаққа ынталанады. Жағымды ахуал туады. Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
әкімшілік жауапкершілік |
||
|
Жаңа білім |
Мозаика» әдісі – НҚА жұмыс
ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. «Проблемалық жағдаяттарды шешу» №1. 23.00 с. кейін үнемі магнитофон дауысын бар күшіне, қатты қоятын адамды көршілері әкімшілік жауаптылыққа тарта ала ма? Жауапты түсіндір . №2. Төменде берілген мысалдарда әкімшілік құқық бұзушылық түрлерін анықта:
Сұрақ:
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Екі суреттің біреуін таңдап, әкімшілік құқықбұзушылық түрі мен белгілерін анықтап, талдау жасаңыз.
1-сурет: Құқық бұзушылықты көрсетіп анықтаңыз Құқық бұзушылықтың түрі: Құқық бұзушылықтың белгісі: 2-сурет: Құқық бұзушылықты анықтап, 3 дәлелмен келтіріңіз Құқық бұзушылықтың түрі: Құқық бұзушылықтың белгісі: ЕБҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді |
Оқушылар әкімшілік құқықбұзушылықтың кең таралған түрлері бойынша проблемалық жағдаяттарды шешеді Бағалау критериі Әкімшілік құқық бұзу- шылықтың белгілерін анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Шығыр» әдісі ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс» Өзін-өзі бағалау |
ҚР әкімшілік бұзұшылық кодексінің жаңа редакциясы http://www.yout ube.com/watch? v=HVza60gZy Z0 ҚР Әкімшілік бұзушылық кодексі. Жал- пы бӛлім. 3-та рау. 28-30 бап- тар. 4 т. 31-32 бб; баптар. 6 т. 44-46 бб; Ерекше бөлім 10-19 тарау ҚБ парағы |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау «Қазіргі Қазақстандағы әкімшілік құқық» Үйге тапсырма әкімшілік құқықбұзушылық туралы бір жағдаят құрастырыңыз |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әкімшілік жауапкершілік
Әкімшілік жауапкершілік
|
Білім беру ұйымының атауы |
Б. Соқпақбаев атындағы орта мектеп- гимназиясы |
|||||
|
Пәні: |
Құқық негіздері |
|||||
|
Бөлім: |
9.3 Әкімшілік жауапкершілік |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Бақытжанұлы Ермек |
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қандай жағдайларда әкімшілік жауапкершілік туындайды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.6.2.1 әкімшілік құқық бұзушылықтың түрлері мен белгілерін анықтау; 9.6.2.2құқықтық жағдаяттарды талдау арқылы әкімшілік жауапкершілік түрлерін және оларды қолдану тәртібін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
әкімшілік жауапкершіліктің негізгі ережелерін, әкімшілік жауапкершілікті реттейтін нормативті-құқықтық актілерді біледі; әкімшілік жаза түрлерін анықтайды.жағдаят құрастырып, талдайды |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» құндылығы, тарих, мәдениет пен тілдің ортақтығы, құрмет, ынтымақтастық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақы ты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ойлан
әрекеттің қоғамдық қауіптілігі. |
Сабаққа ынталанады. Жағымды ахуал туады. Оқушылар өз пікірлерін ортаға салады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
әкімшілік жауапкершілік |
||
|
Жаңа білім |
Мозаика» әдісі – НҚА жұмыс
ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. «Проблемалық жағдаяттарды шешу» №1. 23.00 с. кейін үнемі магнитофон дауысын бар күшіне, қатты қоятын адамды көршілері әкімшілік жауаптылыққа тарта ала ма? Жауапты түсіндір . №2. Төменде берілген мысалдарда әкімшілік құқық бұзушылық түрлерін анықта:
Сұрақ:
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Екі суреттің біреуін таңдап, әкімшілік құқықбұзушылық түрі мен белгілерін анықтап, талдау жасаңыз.
1-сурет: Құқық бұзушылықты көрсетіп анықтаңыз Құқық бұзушылықтың түрі: Құқық бұзушылықтың белгісі: 2-сурет: Құқық бұзушылықты анықтап, 3 дәлелмен келтіріңіз Құқық бұзушылықтың түрі: Құқық бұзушылықтың белгісі: ЕБҚ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді |
Оқушылар әкімшілік құқықбұзушылықтың кең таралған түрлері бойынша проблемалық жағдаяттарды шешеді Бағалау критериі Әкімшілік құқық бұзу- шылықтың белгілерін анықтайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Шығыр» әдісі ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс» Өзін-өзі бағалау |
ҚР әкімшілік бұзұшылық кодексінің жаңа редакциясы http://www.yout ube.com/watch? v=HVza60gZy Z0 ҚР Әкімшілік бұзушылық кодексі. Жал- пы бӛлім. 3-та рау. 28-30 бап- тар. 4 т. 31-32 бб; баптар. 6 т. 44-46 бб; Ерекше бөлім 10-19 тарау ҚБ парағы |
||
|
Бекіту |
Сабақты қорытындылау «Қазіргі Қазақстандағы әкімшілік құқық» Үйге тапсырма әкімшілік құқықбұзушылық туралы бір жағдаят құрастырыңыз |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
.
шағым қалдыра аласыз














