Материалдар / Акробатикалық бидегі дене иілуін жетілдіру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Акробатикалық бидегі дене иілуін жетілдіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Акробатика (лат. akrobateō – аяқтың ұшымен жүремін, өрмелеймін) – күш жұмсай орындалатын дене жаттығуларының бір түрі; цирк өнерінің жанры (акробатикалық күш жұмсау, секіру арқылы орындалады); спорт түрі (спортық гимнастика) Акробатика біздің заманымыздан бұрын шамамен 2300 жылы Ежелгі Мысырда, Грекияда, тағы басқа елдерде пайда болды. Акробатикалық жаттығулар алғаш қалалардың ашық алаңдарында, базарларында орындалды. Бертін келе цирк аренасына көшіп, жаттығулары күрделене бастады. Акробатика – қазір спорттың кең тараған бір түрі. Қазақстанда спорттық акробатика 1933 жылдан тарай бастады және одан тұңғыш чемпионат 1949 жылы өткізілді. Осы акробатикалық жатығуларды біз бүгінгі сабағымызда үйреніп жетілдіреміз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
496
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Акробатикалық бидегі дене иілуін жетілдіру»

Сабақтың мақсаты:
  • Акробатикалық жаттығуларды меңгеру, оларды жетілдіру.
  • Тәжірибе жүзінде іске асыру.
  • Қимылдарды топпен жасауға үйрену.
  • Алға және артқа қарай ілеспе жаттығуларды үйрену.
  • Көпір қимылын ыңғайлы орыннан жасап үйрену
Білімділігі: 1. Акробатика элементтерін әрі қарай қайталау және жетілдіру. 2. Топпен 2-3 Алға және артқа қарай ілеспе жаттығулардың тиімділігін анықтау.Дамытушылық: 1. Дененің дұрыс тұрақтылығын қалыптастыру2. Күштің, икемділіктің, ептіліктің дамуын қадағалау.3. Жүйелі түрде акробатикалық жаттығуларға қызығушылық таныту Тәрбиелік: 1. Ұжымдық әрекеттерді орындау кезіндегі дәлдік, шеберлік қабілеті. 2. Өзара көмек пен қолдау сезімін қалыптастыру, бір-біріне төзімділік.Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту.Сабақтың түрі: Оқыту- жаттығуСабақтың көрнекілігі: Ноутбог, дайындалған слайдтар, магнитофон, матрас.Пәнаралық байланыс : Дене тәрбиесі, акробатика ,гимнастика пәндері.Қолданылатын әдебиеттер: Коркин В.П. «Акробатика». – М.: Книга И.А. Шипилина «Хореография в спорте» : Книга А.И. Рябчиков и Ж.Е. Фирилева «Словарь терминов гимнастики и основ хореографии» 















Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру бөлімі:2. Үй тапсырмасын тексеру3. Жаңа сабақты түсіндіру4. Қорытынды5. Үйге тапсырма6. Бағалау



І. Сабақтың барысы:Сәлеметсіздер ме, Ұстаздар мен оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Акробатикалық бидегі дене иілуін жетілдіру». Акробатика (лат. akrobateō – аяқтың ұшымен жүремін, өрмелеймін) –күш жұмсай орындалатын дене жаттығуларының бір түрі;цирк өнерінің жанры (акробатикалық күш жұмсау, секіру арқылы орындалады);спорт түрі (спортық гимнастика) Акробатика біздің заманымыздан бұрын шамамен 2300 жылы Ежелгі Мысырда, Грекияда, тағы басқа елдерде пайда болды. Акробатикалық жаттығулар алғаш қалалардың ашық алаңдарында, базарларында орындалды. Бертін келе цирк аренасына көшіп, жаттығулары күрделене бастады. Акробатика – қазір спорттың кең тараған бір түрі. Қазақстанда спорттық акробатика 1933 жылдан тарай бастады және одан тұңғыш чемпионат 1949 жылы өткізілді. Осы акробатикалық жатығуларды біз бүгінгі сабағымызда үйреніп жетілдіреміз.Сабағымызды бастау үшін ортаға оқушыларымды шақырайық.Оқушылар (сәлеметсізбе?) сабағымызды әдеттегідей бой қыздыру жаттығуымен бастаймыз. (Музыка қосылады оқушылар разминка биімен ортаға шығып бой қыздыру жаттығуларын орындайды.) Бәрілерің би билегенді жақсы көресіңдер, ал би билеу үшін ең қажеттісі не? Әрине, музыка. Демек, музыка мен би тығыз байланысты. Әрқайсымыз сүйікті әуенді естіген кезде, сол әуенге келтіріп ойша әртүрлі қимыл-қозғалыстарды ойластырамыз . Сол қимыл-қозғалыстарды келтіру үшін біз бидің терминдерін жақсы білуіміз керек. Қазір мен сендерге сұрақ қою арқылы өткен сабақтарды еске түсіреміз. ІІ. Үйге тапсырманы тексеру.
  • жаурынға тұру; Аяғын жоғары көтеріп, шынтақпен жерге тіреліп,белді тіреу
  • қарлығаш бейнесі жасау; Екі қол жанда оң аяқты,артқа көтеріп 4-5’’ тұруы тиіс
  • көпірге тұру: Артқа шалқая отырып қолымен белді тіреу арқылы, жайлап құлайды
Сұрақтарға жауап беріп болсақ өткен сабақта өткен акробатикалық қимыл қозғалыстарын да еске түсірейік: Оқушылар ортада үйренген қимылдарды орындайды.



















ІІІ. Жаңа сабақ түсіндіру:Оқушылар біз өтіп жатқан акробатикалық би өте ширақ және өте ептілікті талап ететін көңілді билердің бірі. Биімізді одан әрі күрделендіру үшін және акробатикалық жаттығуларымыздың қорын молайту үшін бүгінгі жаңа сабағымызда жаңа қимылдар үйренеміз:
  • Корзинка (Себетше иілу) Жерге екпетімізден жатып екі қолымызбен жер тіреп кеудемізді артқа иеміз . Ал, аяғымыз тізеден бүге отырып басымызға жеткенше иеміз.






  • Колыбелька (Бесікше тербелу) Ол үшін екпетімізден жатқан қалпымызда қолдарымызбен аяғымыздан ұстап , басымызды артқа шалқайта отыра алға-артқа теңселеміз.










  • Шпагат- аяқтарымыздв екі жанға тікесінен созу ,немесе алға –артқа созу.












Оқушыларға жаттығуларды түсіндіру,көрсету арқылы жаттығуға икемдеу.Оқушылар әуелі жек –жеке орындайды , содан соң топпен бірге орындайды.

Сергіту сәті : Видео ролик ноутбогтанІV . Жаңа сабақты қорытындылау мақсатында осы үйренген қимыл- қозғалыстарымызды қоса отырып және әр бағытта схема бойынша би қойылымын орындаймыз.





































































V. Үйге тапсырма: Акробатикалық би элементтері мен биді толығымен жаттап келу.VІ. Бағалау :Сабақты қорытынылау мақсатына оқушылар сабақтың өту барысына өз бағаларын смайлик арқылы бередіКүн- өте жақсы өттіГүл- жақсы өттіБұлт- нашар өтті.Ортаға жиналып сәлем ету рахмет айтуМұғалім оқушыларға смайлик сыйлайды жақсы көңіл- күйді білдіретін.





:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!