Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Акробатикалық жаттығулар реттілігі. Өрмелеу жаттығулары.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Акробатика негіздерінде гимнастика. |
||||
Педагогтың аты-жөні |
Султанова Баргида Исматуллаевна |
||||
Күні |
27.12.2023 |
||||
Сынып |
3 |
|
|||
Сабақтың тақырыбы |
Акробатикалық жаттығулар реттілігі.Өрмелеу жаттығулары |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.5.1 кең ауқымдағы дене жаттығуларының тактикаларын, стратегияларын және композициялық идеяларын анықтау және бағалай білу |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар келесіге қабілетті болады: гимнасатика сабағының қауіпсіздік ережесін ұғындыру. Көптеген оқушылар келесіге қабілетті болады: Басқа оқушыларды байқау және оларға сындарлы пікір айту. Кейбір оқушылар келесіге қабілетті болады: Динамика мен кеңістіктегі айқын өзгерістерді көрсететін жаңартпашыл және бір қалыпты реттіліктерды ойлап шығару. |
||||
Бағалау критерииі |
Гимнастикалық снарядтарда жаттығуларды орындайды |
||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Басы |
Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу,рапорт беру. Сабақтың мақсатын түсіндіру . Бір орында: Оңға,солға,кері бұрылу. 2.Жүру:Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру. Қолды жанға созып өкшемен жүру.Жартылай отырып, толық отырып жүру. 3.Жүгіру: Еркін жүгіру, түзу аяқты көтеріп жүгіру ,аяқты артқа түзу жүгіру, екі жаққа аяқты көтеріп жүгіру.. Жүріске ауысып, тыныс алу жаттығуларын орындау. Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау. Гимнастикалық снарядтарда орындалатын кейбір элементтерді көрсету (мұғалімнің таңдауы бойынша), Физикалық қасиеттерді дамытуға арналған жаттығулар кешені |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар |
|
Ортасы |
Бір орында жалпы дене шынықтыру жаттығуларын орындау. Жұптармен жердегі және жабдықтардағы динамика мен қатынастардағы кереғарлықты қарастыру. Оқушылар жұптарда бір-бірінің соңынан еріп, кезекпен бүкіл залдағы жабдықтар жиынтықтарын қарап көреді.
Аяқты алға-артқа сермеу техникасы. 1.Сермеу денені алға жамбас-сан буындардағы иу арқылы және қолдың бұлшық еттерін қатайту арқылы орындалады. 2. Аяқты артқа сермеп өтіп, шапшаң жамбас-сан буынын түзеп, артқа жанына секіріп түсу. Сермеу соңында, аяғының екпінін азайтып, қолдарын, секіріп түсетін жақтағы сырғыға ауыстыру керек. 3.Сақтандыру: жанында тұрып бүйірінен тіректік қол, бір қолмен жақын орналасқан қолының иығын, ал екіншісі — қозғалыста жамбас астында
Орындалу техникасы. Қолды бүгіп асылып тұрып, аяқты алға бүгіп арқанды аяқпен айқастырып, балтырларын қосамыз. арқанды аяқпен қысып аламыз., сыртқы жағы бір табан аяқтары және ішкі жағы, сирақтың басқа (оң немесе сол) жағы тығыз арқанға жабысады. Аяғын жазып , бой көтере отырып, басып алып, арқанды аяқпен кезек-кезек алмастырамыз.). Бұдан әрі-әрекеттер қайталанады. Нені оқушы білу керек арқанмен өрмелегенде
Нені жасай алу керек?
|
Тапсырманы орындайды әрі тексеріп отырады. Топтар бір-біріне ойын барысында байқаған, көрген екі жақсы орындаған жағын айтып, ұсыныс түрінде бір тілек айтады. қарсылас топтың аумағына өтеді туды алып, кері өз аумағына жүгіріп шығады өз аумағына өткен оқушыларды ұстап үлгереді |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Әр жаттығуға арналған үлкен, таза кеңістік, бор, асықтар, А4 форматындағы қағазға жазылған «Бұлттар тегі», қалам, қарандаш, маркерлер. Мұғалімге арналған ысқырық, секундомер. |
|
Сабақтыңсоңы |
Сабақтың соңында «Смайликтер» арқылы кері байланыс жүргізе отырып, «Біздің сынып керемет!» ұранымен сабағымызды қорытындылаймыз. К ері байланыс Біздің сынып керемет |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |