№
|
Өткізілетін
жұмыс
|
Коучтың іс -
әрекеті
|
Қатысушылардың іс -
әрекеті
|
Ресурс
|
1
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психология-лық ахуал
орнату
Топқа
бөліну
|
-Сәлеметсіздер ме,
құрметті әріптестер! Бүгінгі «АКТ-ны сабақта қолдану арқылы
оқушылардың қызығушылықтарын арттыру» атты шеберлік сыныбына қош
келдіңіздер!
«Көңілі көтеріңкі
ұстаздың еңбегі де жемісті». Олай болса қазір бір-бірімізбен
сәлемдесіп, көңілімізді сергітіп алайық. Әріптестер ортаға
келіңіздер!
Flippity платформасы
арқылы топқа бөлемін.
|
Қатысушылар «Стоп»
сөзі айтылған кезде бір-бірлерімен
амандасады.
Қатысушылар 3 топқа
бөлінеді.
|
Слайд
Видеоролик
flippity.com
|
2
|
Негізгі
бөлім
«Миға
шабуыл»
|
Тақырыпқа кірісу
үшін сұрақтар қоямын.
1-топ: АКТ деген
не?
2-топ: АКТ оқыту мен
оқуда қажет пе?
3-топ: АКТ-ны
сабақта қалай қолданамыз?
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Өз ойларын ортаға
салады.
|
Слайд
|
3
|
Тақырыпқа қысқаша
түсінік
|
АКТ-ге түсінік беріп
өтемін.
|
Слайдтан алған
мәліметтері мен өз ойларын саралай отырып ой
тұжырымдайды.
Ресурспен
танысады
|
АКТ, таратпа қағаздар,
тақта
|
Платформа-лармен
танысу
Flippity платформасы
|
|
Қатысушылар платформамен
танысады. Сабақтың қай кезеңдерінде қолдану жайында түсінік алады.
Сол бойынша тапсырма
орындайды.
|
flippity.com
|
ZipGrade
|
ZipGrade қосымшасында жұмыс жасау
ережесі арнайы дайындалған видеороликте
көрсетіледі.
Видеороликті көріп
болған соң қатысушыларға осы қосымша арқылы орындалатын тапсырма
беріледі.
|
Қосымшамен танысып меңгерген
соң тапсырма орындайды.
|
ZipGrade
қосымшасы
Таратпа
материалдар
|
Тарсия
|
|
Қатысушылар «Тарсия»
әдісімен танысып, оны жасау жолын
меңгереді.
Сол бойынша тапсырма
орындайды
|
tarsiamaker.co.uk
Таратпа
материалдар
|
4
|
«Ойлан, жұптас,
пікірлес»,
топпен постер
қорғау
|
-Әріптестер, сабақта АКТ-ның
қандай түрлерін қолданып
жүрсіздер?
Әр мұғалім өз пәні
бойынша АКТ – ны қолдану тәсілдерін
жазады.
|
АКТ – ның қай түрін өз
сабағында қолданып жүргені туралы бір –бірімен пікірлеседі. Постер
қорғап, АКТ – ны сабақтарында қалай қолданып жүргені туралы ортаға
салады.
Қиындықтарымен бірге қандай
жетістікке жетіп жатқанын топпен
бөліседі.
|
А3
беттері
Түрлі түсті
маркерлер
|
5
|
Сергіту
сәті
|
«Өзіме және көршіме» әдісімен
сергіту сәтін
ұйымдастырамын.
|
Қатысушылар ортаға
келіп қолымдағы жасырынған сұрақтарды таңдап, одан кейін бір-біріне
ұсынып, соңында өздерінде қалған тапсырмаға жауап
береді.
|
Таратпа
материалдар
|
6
|
Кері
байланыс
Padlet.com
тақтасы
|
Қатысушыларға Padlet тақтасын
құру және оны қолдану жайымен
таныстырамын.
|
Қатысушылар
платформамен танысып, өздері де қолданып көріп, бүгінгі сабаққа
кері байланыстарын жасайды.
|
Padlet.com
|
7
|
Қорытынды-лау
|
Қазіргі заман мұғалімінен тек
өз пәнінің терең білгірі болу емес, тарихи танымдық,
педагогикалық-психологиялық сауаттылық, саяси экономикалық
білімділік және ақпараттық сауаттылық талап етілуде. Ол заман
талабына сай білім беруде жаңалыққа жаны құмар, шығармашылықпен
жұмыс істеп, оқу мен тәрбие ісіне еніп, оқытудың жаңа технологиясын
шебер меңгерген жан болғанда ғана білігі мен білімі жоғары жетекші
тұлға ретінде ұлағатты
саналады.
Бүгінгі шеберлік сыныбын
қорытындылай келе
Питер Дракердің айтуынша
:
«Нағыз білімді адам өмір
бойы білім алуды үйренген адам» дегендей ұстаз мамандығын
таңдаған соң көп ізденіп, әр сабақты қызықты өтуге, оқушылардың
сұранысы мен қызығушылықтарын арттыру мақсатында АКТ ақпараттарын
тиімді пайдалана білуге
шақырамын.
|
|
|
7
|
Бағалау
|
Қатысушыларға
белсенділіктері үшін мадақтап, қорытындылау. Белсенді қатысқан
әріптестерді медальмен
марапаттау
|
|
Медаль
|