Ордағалиева Гүлназ Мұратқызы
Ақтөбе қаласы
26 «Үміт»бөбекжай -балабақшасы
«Жұлдыз» ересек топ
«Аквариумдағы балықтар»
(ашық қаралым)
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу-қызметі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»
Мақсаты:Балаларға балықтардың түрлерін таныстыра отырып, акриум балықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Тірі табиғатқа деген қызығушылығын, сүйіспеншіліктерін арттырып, оның әсемдігін сезіне білуге, қамқор болуға баулу. Кіріктіру арқылы балықтың денесін мүсіндеу арқылы саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру,ой-қиялдарын дамыту.
Керекті құралдар: балықтар туралы әңгіме бейнетаспадан, аквариум,аквариумдағы тірі балықтар, 3д голограмма,балық карточкалары, шырша бүрлері, түрлі моншақтар, ермексаз,энтерактивті тақта, теледидар, смартфон.
Мотивациялық қозғаушылық
-Балалар көңіл күйлерің қалай?
-Балалардың жауабы.
-Бүгінгі іс-тәжірибеміз ерекше болмақ.Қараңыздаршы бізге қонақтар келіпті.Қәне қонақтармен амандасайық.
-Балалар қонақтармен амандасады.
Жылулық шеңбері:
Ауадан қуат алайық,
Алақанға салайық.
Жерден нәр алайық
Алақанға салайық.
Күннен шуақ алайық,
Алақанға салайық.
Алақанды ысқылап,
Жылулықты досымызға
сыйлайық.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп
тұр.
Жұмбақ
Шаңқ-шұңқ еткен үні жоқ,
Сусыз оның күні жоқ,
Жүріп кетсе соңында
Қалып қойған ізі жоқ.
Балалар бұл жұмбақтың жауабын мына тақтадағы суреттерді құрастыру
арқылы табуға болады.
(Балалар тақтадағы суретті
құрастырады)
Тақтадан жұмбақ жауабы
шығады.
-Жарайсыңдар, балалар!
Тақырыппен таныстыру.
Алдымен 3д голограмма әдісімен су астындағы балықтарды тамашалайық.
-Балалар, сендер су астындағы әлемді көргілерің келе ме? Ол үшін теңізге барудың қажеті жоқ! Біз оны аквариум арқылы көре аламыз!
-Балалар аквариум дегеніміз не?
-Балалардың жауабы.
-Аквариум не үшін қажет?
-Балалардың жауабы.
Аквариум – тек балықтар үшін ғана емес, адамдар үшін де өте пайдалы. Ол бөлмені әдемі етіп, су асты әлемін бақылауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, аквариумды қарау адамның көңіл-күйін көтереді!
-Аквариумда не болады?
-Балалардың жауабы.
-Балықтарға қалай күтім жасау керек?
-Балалардың жауабы.
-Балалар, сендерге аквариумдағы балықтар ұнай ма?
-Балалардың жауабы.
-Балалар олай болса назарларыңды интерактивті тақтаға аударыңдар.
( интерактивті тақтадан
телескоп, семсерқұйрық, алтын балық, гуппи балықтары өздері жайлы
қысқаша мәлімет айтады.)
-Бейнетаспа арқылы балықтар
өздері жайлы мағулмат
береді.
-Балалар видеоны
мұқият тыңдайды..
Дидактикалық ойын: «Жұбын
тап»
Шарты:Интерактивті тақтадан балықтардың
суреттері шығады.Сутетегі балықтардың жұптарын табу
керек.
Ғажайып сәт:
-Балалар тыңдаңдаршы ненің дауысы естіліп
тұр?
-Теңіз толқынының дауысы естіліп тұр
(Толқынның дауысы шығып,
видеода хат салынған бутелке толқынмен жағаға
шығыды)
-Бұл не
екен?
(Бутелке ішінде жазылған хат
тұрады)
Мен су патшайымымын.Осы хатты
тауып алсаңдар хатымды соңына дейін оқсысаңдар деймін.Менің гуппи
және алтын балықтарым дос болып еді.Теніз асында қатты дауыл соғып
екі достар адасып қалды.Осы екі балықты қайта қоссаңдар
екен.
Балалар біз екі балықты
табыстыру үшін балықтың бейнесін жасауымыз керек.Жұмыс үстеліне
орналасу үшін балықшының көмегі қажет.
(интерактивті тақтадан балықшы
балаларды екі топқа бөліп береді.)
Балалар өздерінің
орталықтарына орналасады.
Балалар жұмысқа кіріспес бұрын
голограммадан алтын балық пен гуппи балықтарын көріп
алайық.
Балалар жұмыстарын жасайды.
1.Алтын балық орталығы.
Балалар моншақпен
мүсіндейді.
2.Гупи балық орталығы.
Түрлі түсті моншақтармен
балықтың денесін мүсіндеу.
Балалар топпен жасаған жұмыстарын
аквариумға жабыстырады.
«Егерде .....» әдісімен іс-тәжірибені қортындылау.
Шарты:Балаларт жарты шеңбер болып тұрып, көздерін жұмады.Балалардан егер де мен балық болсам деген сөйлемді аяқтату.
Балалардың жұмыстарын тірі балықпен алмастыру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
аквариумдағы балықтар
аквариумдағы балықтар
Ордағалиева Гүлназ Мұратқызы
Ақтөбе қаласы
26 «Үміт»бөбекжай -балабақшасы
«Жұлдыз» ересек топ
«Аквариумдағы балықтар»
(ашық қаралым)
Білім беру саласы: Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу-қызметі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»
Мақсаты:Балаларға балықтардың түрлерін таныстыра отырып, акриум балықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Тірі табиғатқа деген қызығушылығын, сүйіспеншіліктерін арттырып, оның әсемдігін сезіне білуге, қамқор болуға баулу. Кіріктіру арқылы балықтың денесін мүсіндеу арқылы саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру,ой-қиялдарын дамыту.
Керекті құралдар: балықтар туралы әңгіме бейнетаспадан, аквариум,аквариумдағы тірі балықтар, 3д голограмма,балық карточкалары, шырша бүрлері, түрлі моншақтар, ермексаз,энтерактивті тақта, теледидар, смартфон.
Мотивациялық қозғаушылық
-Балалар көңіл күйлерің қалай?
-Балалардың жауабы.
-Бүгінгі іс-тәжірибеміз ерекше болмақ.Қараңыздаршы бізге қонақтар келіпті.Қәне қонақтармен амандасайық.
-Балалар қонақтармен амандасады.
Жылулық шеңбері:
Ауадан қуат алайық,
Алақанға салайық.
Жерден нәр алайық
Алақанға салайық.
Күннен шуақ алайық,
Алақанға салайық.
Алақанды ысқылап,
Жылулықты досымызға
сыйлайық.
Ұйымдастырушылық-ізденістік
Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп
тұр.
Жұмбақ
Шаңқ-шұңқ еткен үні жоқ,
Сусыз оның күні жоқ,
Жүріп кетсе соңында
Қалып қойған ізі жоқ.
Балалар бұл жұмбақтың жауабын мына тақтадағы суреттерді құрастыру
арқылы табуға болады.
(Балалар тақтадағы суретті
құрастырады)
Тақтадан жұмбақ жауабы
шығады.
-Жарайсыңдар, балалар!
Тақырыппен таныстыру.
Алдымен 3д голограмма әдісімен су астындағы балықтарды тамашалайық.
-Балалар, сендер су астындағы әлемді көргілерің келе ме? Ол үшін теңізге барудың қажеті жоқ! Біз оны аквариум арқылы көре аламыз!
-Балалар аквариум дегеніміз не?
-Балалардың жауабы.
-Аквариум не үшін қажет?
-Балалардың жауабы.
Аквариум – тек балықтар үшін ғана емес, адамдар үшін де өте пайдалы. Ол бөлмені әдемі етіп, су асты әлемін бақылауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, аквариумды қарау адамның көңіл-күйін көтереді!
-Аквариумда не болады?
-Балалардың жауабы.
-Балықтарға қалай күтім жасау керек?
-Балалардың жауабы.
-Балалар, сендерге аквариумдағы балықтар ұнай ма?
-Балалардың жауабы.
-Балалар олай болса назарларыңды интерактивті тақтаға аударыңдар.
( интерактивті тақтадан
телескоп, семсерқұйрық, алтын балық, гуппи балықтары өздері жайлы
қысқаша мәлімет айтады.)
-Бейнетаспа арқылы балықтар
өздері жайлы мағулмат
береді.
-Балалар видеоны
мұқият тыңдайды..
Дидактикалық ойын: «Жұбын
тап»
Шарты:Интерактивті тақтадан балықтардың
суреттері шығады.Сутетегі балықтардың жұптарын табу
керек.
Ғажайып сәт:
-Балалар тыңдаңдаршы ненің дауысы естіліп
тұр?
-Теңіз толқынының дауысы естіліп тұр
(Толқынның дауысы шығып,
видеода хат салынған бутелке толқынмен жағаға
шығыды)
-Бұл не
екен?
(Бутелке ішінде жазылған хат
тұрады)
Мен су патшайымымын.Осы хатты
тауып алсаңдар хатымды соңына дейін оқсысаңдар деймін.Менің гуппи
және алтын балықтарым дос болып еді.Теніз асында қатты дауыл соғып
екі достар адасып қалды.Осы екі балықты қайта қоссаңдар
екен.
Балалар біз екі балықты
табыстыру үшін балықтың бейнесін жасауымыз керек.Жұмыс үстеліне
орналасу үшін балықшының көмегі қажет.
(интерактивті тақтадан балықшы
балаларды екі топқа бөліп береді.)
Балалар өздерінің
орталықтарына орналасады.
Балалар жұмысқа кіріспес бұрын
голограммадан алтын балық пен гуппи балықтарын көріп
алайық.
Балалар жұмыстарын жасайды.
1.Алтын балық орталығы.
Балалар моншақпен
мүсіндейді.
2.Гупи балық орталығы.
Түрлі түсті моншақтармен
балықтың денесін мүсіндеу.
Балалар топпен жасаған жұмыстарын
аквариумға жабыстырады.
«Егерде .....» әдісімен іс-тәжірибені қортындылау.
Шарты:Балаларт жарты шеңбер болып тұрып, көздерін жұмады.Балалардан егер де мен балық болсам деген сөйлемді аяқтату.
Балалардың жұмыстарын тірі балықпен алмастыру.
шағым қалдыра аласыз













