аквариумдағы балықтар

Тақырып бойынша 30 материал табылды

аквариумдағы балықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ордағалиева Гүлназ Мұратқызы

Ақтөбе қаласы

26 «Үміт»бөбекжай -балабақшасы

«Жұлдыз» ересек топ

«Аквариумдағы балықтар»

(ашық қаралым)

Білім беру саласы: Шығармашылық

Ұйымдастырылған оқу-қызметі: Мүсіндеу

Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»

Мақсаты:Балаларға балықтардың түрлерін таныстыра отырып, акриум балықтары туралы білімдерін қалыптастыру. Тірі табиғатқа деген қызығушылығын, сүйіспеншіліктерін арттырып, оның әсемдігін сезіне білуге, қамқор болуға баулу. Кіріктіру арқылы балықтың денесін мүсіндеу арқылы саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру,ой-қиялдарын дамыту.

Керекті құралдар: балықтар туралы әңгіме бейнетаспадан, аквариум,аквариумдағы тірі балықтар, 3д голограмма,балық карточкалары, шырша бүрлері, түрлі моншақтар, ермексаз,энтерактивті тақта, теледидар, смартфон.

Мотивациялық қозғаушылық

-Балалар көңіл күйлерің қалай?

-Балалардың жауабы.

-Бүгінгі іс-тәжірибеміз ерекше болмақ.Қараңыздаршы бізге қонақтар келіпті.Қәне қонақтармен амандасайық.

-Балалар қонақтармен амандасады.

Жылулық шеңбері:

Ауадан қуат алайық,

Алақанға салайық.

Жерден нәр алайық

Алақанға салайық.

Күннен шуақ алайық,

Алақанға салайық.

Алақанды ысқылап,

Жылулықты досымызға сыйлайық.
Ұйымдастырушылық-ізденістік

Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.
Жұмбақ
Шаңқ-шұңқ еткен үні жоқ,
Сусыз оның күні жоқ,
Жүріп кетсе соңында
Қалып қойған ізі жоқ.
Балалар бұл жұмбақтың жауабын мына тақтадағы суреттерді құрастыру арқылы табуға болады.

(Балалар тақтадағы суретті құрастырады)

Тақтадан жұмбақ жауабы шығады.
-Жарайсыңдар, балалар!
Тақырыппен таныстыру.

Алдымен 3д голограмма әдісімен су астындағы балықтарды тамашалайық.


-Балалар, сендер су астындағы әлемді көргілерің келе ме? Ол үшін теңізге барудың қажеті жоқ! Біз оны аквариум арқылы көре аламыз!

-Балалар аквариум дегеніміз не?

-Балалардың жауабы.

-Аквариум не үшін қажет?

-Балалардың жауабы.

Аквариум – тек балықтар үшін ғана емес, адамдар үшін де өте пайдалы. Ол бөлмені әдемі етіп, су асты әлемін бақылауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, аквариумды қарау адамның көңіл-күйін көтереді!

-Аквариумда не болады?

-Балалардың жауабы.

-Балықтарға қалай күтім жасау керек?

-Балалардың жауабы.

-Балалар, сендерге аквариумдағы балықтар ұнай ма?

-Балалардың жауабы.

-Балалар олай болса назарларыңды интерактивті тақтаға аударыңдар.

( интерактивті тақтадан телескоп, семсерқұйрық, алтын балық, гуппи балықтары өздері жайлы қысқаша мәлімет айтады.)
-Бейнетаспа арқылы балықтар өздері жайлы мағулмат береді.
-Балалар видеоны мұқият тыңдайды..
Дидактикалық ойын: «Жұбын тап»
Шарты:Интерактивті тақтадан балықтардың суреттері шығады.Сутетегі балықтардың жұптарын табу керек.

Ғажайып сәт:

-Балалар тыңдаңдаршы ненің дауысы естіліп тұр?
-Теңіз
толқынының дауысы естіліп тұр

(Толқынның дауысы шығып, видеода хат салынған бутелке толқынмен жағаға шығыды)
-Бұл не екен?
(Бутелке ішінде жазылған хат тұрады)
Мен су патшайымымын.Осы хатты тауып алсаңдар хатымды соңына дейін оқсысаңдар деймін.Менің гуппи және алтын балықтарым дос болып еді.Теніз асында қатты дауыл соғып екі достар адасып қалды.Осы екі балықты қайта қоссаңдар екен.
Балалар біз екі балықты табыстыру үшін балықтың бейнесін жасауымыз керек.Жұмыс үстеліне орналасу үшін балықшының көмегі қажет.

(интерактивті тақтадан балықшы балаларды екі топқа бөліп береді.)
Балалар
өздерінің орталықтарына орналасады.

Балалар жұмысқа кіріспес бұрын голограммадан алтын балық пен гуппи балықтарын көріп алайық.
Балалар жұмыстарын жасайды.
1.Алтын балық орталығы.
Балалар
моншақпен мүсіндейді.
2.
Гупи балық орталығы.
Түрлі түсті моншақтармен балықтың денесін мүсіндеу.
Балалар
топпен жасаған жұмыстарын аквариумға жабыстырады.

«Егерде .....» әдісімен іс-тәжірибені қортындылау.

Шарты:Балаларт жарты шеңбер болып тұрып, көздерін жұмады.Балалардан егер де мен балық болсам деген сөйлемді аяқтату.

Балалардың жұмыстарын тірі балықпен алмастыру.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2025
11
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі