Аквариумдағы балықтардың тіршілігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аквариумдағы балықтардың тіршілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
тәрбиешіге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ортаңғы топтарындағы әлеуметтік білім бері саласы

Экология негіздері бөлімінің

ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

тақырыптық – перспективтік жоспары

Тақырыбы

Мақсаты

сағ

Қыркүйек «Балабақша»

1

«Біз және біздің топ»

Топтағы гүлдерді танып, атай білуге үйрету. Олардың бізге берер пайдасы жайлы түсіндіру. Суару,қайта отырғызу ережелерімен таныстырып, қамқорлықпен қарауға дағдыландыру.

1

Қазан «Күз»

1

«Нан қоқымын шашпаңдар»

Балаларға нан туралы,нанның қадір қасиеті туралы түсініктер беру. Нанды дайындаудағы адам еңбегі жайлы мәліметтер беру.

1

Қараша «Жануарлар және құстар әлемі»

1

«Жануарлар мен құстар»

Жануарлар және құстарды атауға үйрету.Оларды сипаттауға, айырмашылығы мен ұқсастығын ажыратуға, олаға күтім жасауға үйрету.

1

Желтоқсан «Қыс келбеті»

1

«Қыс»

Қысқы табиғатты бақылап,болып жатқан өзгерістерді байқауға үйрету. Қыстағы ойындардың маңызын түсіндіріп,ойында сақтық ережелерін сақтауға дағдыландыру.

1

Қаңтар «Таң ғажайып заттар»

1

«Біздің көмекшілеріміз»

Тұрмыстық заттардың атауларын тіліне еңгізіп, олардың не үшін қолданылатынын түсіндіру, заттар тобын білуді тиянақтау.Үлкендер еңбегіне құрметпен қарап сыйлауға үйрету.Еңбекеткенде қауіпсіздік ережелерін сақтауға дағдыландыру.(үшкір затпен ойнамау,электр құралдарынан алыс жүру)

1

Ақпан «Менің отбасым»

1

«Бақытты отбасым»

Бала бойына отбасына деген мейрімділік пен адамгершілік қасиеттерін сіңдіру. Отбасы мүшелерін атап,олардың отбасындағы алатын орындары туралы мәліметтер беру.

1

Наурыз «Көктем»

1

«Көктем»

Көктемгі табиғатты бақылап, өзгерістерін айтуға үйрету . Көктемгі жаңбырдың пайдасы және зияны жайлы мәліметтер бер. Үлкендердің көктемгі еңбектерімен танытыру.

1

Сәуір «Еңбек түбі береке»

1

«Ағаш отырғызайық»

Ұжым болып ағаш отырғызуға үйрету. Ағаш отырғызудың пайдасы неде екенін түсіндіру.Айналаны көгалдандыру-біздің денсаулығымыз кепілі екенін ұғындыру.

1

Мамыр «Мамандықтар»

1

«Мамандықтар»

Мамандық иелері,осы мамандардың тұрмыста ,өмірде алатын орны туралы түсініктер беру.Еңбек сүйгіштікке баулу.Оларды құрмет етуге үйрету.

1


Барлығы:


9







































Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

1 технологиялық картасы


Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


Біз және біздің топ

Мақсаты:


Топтағы гүлдерді танып ,атай білуге үйрету.

Міндеттері:

Олардың бізге берер паидасы жайлытүсіндіру

Суару, қайта отырғызу ережелерімен таныстырып, қамқорлықпен қараға дағдыландыру.


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Топтағы заттар

Кезеңдері

Тәрбиешінің іс -әрекеті

Баланың іс -әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық



«Сыйқырлы жіп » ойынын ұйымдастыру


Балалардың бірі-бастаушы –жіпті ұстап тұрып жанындағы балаға сыйқырлы сөз (сен әдемісің, сенің көйлегің әдемі) сөздерін айтып жіп ұшын келесі балаға ұсынады.


Ұйымдастыру-іздестіру





















































«Паровоз» топ ішіне саяхат ұйымдастыру




Сұрақ-жауап:

-Балалар, біз қайда келдік?


-Сендер шешінетін бөлме екенін қайдан біліп қойдыңдар?

-Бұл бөлме не үшін керек?



-Бұл шкафтар не үшін керек?


-Осы шкафтарды кім ойлап тапты?


«Дұрыс құрастыр» ойынын ұйымдастыру

Мақсаты: ойлау, сөздік қорларын арттыру

Шарты: Бөлшектерден бейне құрастыру


Саяхатты жалғастырып,ұйытайтын бөлмеге келу

- Балалар, біз қайда келдік?


-Сендер ұйықтайтын бөлме екенін қайдан біліп қойдыңдар?

-Бұл бөлме не үшін керек?

-Осы шкафтарды кім жасады?.Осы бөлмелердегі заттарды-жиһаздар деп атаймыз.Осы бөлмедегі заттарды адамдар еңбектеніп орындады.Сондықтан оларды күтіп ұстау керекпіз.

«Өз орнын тап» ойынын ұйымдастыру

Ойын осылай жалғасады.

Бір-бірлерінің соңына тұрып,поезд дыбысын шығарып жүрееді.


Балалардың жауабы:

-Біз шешінетін бөлмеге келдік.

-Өйткені мұнда біздің киімдер бар.


-біз бақшаға келгенде шешіну, далаға барғанда киіну үшін керек.

-Біздің киімдерді салу және айырбастап алмау үшін керек.


-Шкафтарды адамдар ойлап тапты.


-Шкаф бөлшектерін құрастырады.(сөре,ілгіштерін)

Сөре,ілгіш сөздерін 2рет қайталайды




-қолдарын бір-бірлерінің белдеріне қойып,ұйықтайтын бөлмеге келу.



-Өйткені мұнда ұйықтайтын төсектер бар


-Бұл бөлме біз ұйықтау үшін керек

-Шкафтарды адамдар жасайды.

Жиһаздар.

-Әр бөлмеге өз жиһаздарын қояды.



Істеген әрекеттері бейнеленіп салынған кубикты лақтыра отырып не орындағандарын атайды.

Рефлексивті-түзетушілік



Кубизм ойынымен қорытындылау


Шаршыны лақтырып, түскен суретке байланысты жасаған әрекеттерін айтады.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Топ, бөлме атауларын білді.

Нені игереді:

Топ бөлмелері мен ордағы жиһаз аттарын дұрыс атауды үйренді.

Нені біледі:

Жиһаз ішін таза ұстауды білді.


Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

2 технологиялық картасы


Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


«Нан қоқымын шашпаңдар»

Мақсаты:


Балаларға нанды қадірлеу туралы түсініктерін қалыптастыру.

Міндеттері:

- Балаларға нан қайдан алынатыны туралы, табиғат пен адамдар арасындағы байланыс туралы түсініктерін кеңейту;

-Қоршаған табиғаттың сұлылығын көре білуге, оған қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру;

-Егіншілердің еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

бидай алқабы, қырманның суреті, нан, еңбек етіп жатқан адам суреті.


Кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Баланың әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық




Шаттық шеңберде тұрып, «Күз» өлеңін айтуды ұйымдастыру



Балалар шеңберге тұрып, «Күз» өлеңін айтады.


Ұйымдастыру-іздестіру




Қайың терек басынан

Сарғыш тартып жапырақ

Жерге түсіп шашылған

Жел үрлесе қалтырап.


Сұрақ-жауап: (Суретке қарап)

-Күзде қандай өзгерістер болады?


-Нелер піседі?


-Қандай еңбектер атқарамыз?



«Бидай алқабында»

сурет бойынша сөйлем құрастыру.



Сергіту сәті:

Кел балалар тұрайық,

Үлкен шеңбер құрайық.

Шаңырақты көтеріп,

Керегені құрайық.


«Нан неден жасалады?»






«Ас атасы – нан» мақал – мәтелін мазмұнын түсіндіру.




-«Нанды илеу»

Тұзды қамырдан мүсіндеу.







Жауаптары:

-Күзде күн суытады, жапырақтар сарғайып түседі.

-Көкөніс, бидайлар піседі.


-Ағалар, папалар осы жеміс, көкөніс, бидайларды жинайды.


Суретке қарап әңгіме құрастырады.





Өлеңнің желісіне қарай қимыл-қозғалыстар жасайды.



Сурет арқылы нанның құрамына жататын тағамдарды атап шығады (ұн, су, тұз, жұмыртқа, ашытқы).


- Мақал – мәтелді қайталап ,нан ұсағын шашпау керегін, оның қандай еңбекпен келгенін айтады.


- Тұзды қамырдан нанды мүсіндейді.


Рефлексивті-түзетушілік


Көрмені талдау арқылы қорытындалау

Көрмеге заттарын қойып, қорғайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Нанның қайдан келетінін.


Нені игереді:

Әр нанның ұсағы еңбекте жатқанын түсіндіру.


Нені біледі:

Қамырдан түрлі пішінді нандар жасап біледі.













Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

3 технологиялық картасы



Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


«Жануарлар мен құстар»

Мақсаты:


Жануарлар мен құстарды ажыратуға үйрету. Оларды сипаттауға, қамқорлық жасауға үйрету.


Міндеттері:

-Үй және жабайы жануарларды ажыратуға үйрету;

-Жануалар мен құстарға қамқорлық, жан ашарлық сезімдерін қалыптастыру;

-Жануарлар мен құстар әлеміне жылы сезімін тәрбиелеу.


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Жануарлар мен құстардың суреттері, дидактикалық ойындар


Кезеңдері

Тәрбиешінің әрекеті

Баланың әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық


«Шаттық шеңбер» ойын ұйымдастыру.


Шеңберге тұрып, ізгі тілектер бір-біріне айтады.




Ұйымдастыру-іздестіру


Жұмбақ жасыру:

Көктемде келіп, күзде кетеді.

Жаздай бауда әндетеді,

Олар нелер екен?


-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Күзде ауа – райы қандай болады?


-Күз мезгілінде құстар не істейді?


Д/о «Мекенін тап»

Мақсат:Жабайы және үй жануарларды ажыратуға үйрету.

Шарты: Жануарлардың мекенін тапқызу


«Құстар»

Торғай, торғай, торғайсың,

Жақын неге қонбайсың?

Жем шашайын тойып ал,

Сонда сен де тоңбайсың?

-Ал, қандай құстарды тани аласыңдар?


«Сиқырлы сандықша»

Шарты: Сандық ішінен шыққан жануарлар мен құстар ойыншықтарына сипаттама беру.


«Жайлауда»

Сиыр не дейді?

-Му-му-му.

-Жылқы қайтеді?

-Я-я-я-я.

-Қой не дейді?

-МӘ-мә-мә.


«Жануарлар мен құстар әлемі» сурет салу.







Бұл құстар.



-Қазір күз мезгілі.


-Ауа-райы салқындайды.


-Күз мезгілінде құстар жылы жаққа ұшып кетеді.



Жабайы және уй жануарларды ажыратып, көрсетіп өз орындарына (қораға үй жануарларын, орманға-дала жануарларын қояды.) атайды.


Өлеңді тыңдап, білетін құстардың атуларын айтады.






Ойыншық жануарларды және құстарды сиппатайды.




Өлеңнің желісіне қарай қимыл-қозғалыстар және жануар дыбыстарын келтіріп жасайды.





Жануарлар мен құстардың суреттерін салып, атауларын қайталайды.



Рефлексивті-түзетушілік



Көрме арқылы қорытындылау

Көрмеге суреттерін қойып, қорғайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Құстар мен жануарлардың ерекшеліктерін

Нені игереді:

Жануарлар мен құстар туралы білімдерін кеңейтеді

Нені біледі:

Жануарлар мен құстарға қамқорлық жасауды.


















Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

4 технологиялық картасы



Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


«Біздің көмекшілеріміз»

Мақсаты:


Көмекші құралдармен таныстыру

Міндеттері:

-көмекші құралдардың маңызын үйрету;

-құралдарды күтіп ұстауға баулу;

-үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу

Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Тұрмыстық заттардың суреттері, тірек – сызбалар, үлкендер еңбек етіп жатқан суреттер.



Кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық



Шеңбер жасап тұрып, музыка сүйемелдеуімен «қар күреу» жаттығуын орындау.


Жаттығуды би қимылдары сияқты орындайды.



Ұйымдастыру-іздестіру




Суретпен жұмыс:

-Суретте не бейнеленген?

-Олар не істеп жатыр?

-Қолдарында нелер бар екен?

-Олар не үшін адамдарға керек?


Түсіндіру:

Қарды қыста тасымасақ, көктемде еріп, су көбейіп, тасқын болуы мүмкін.


«Қауіпсіздікті сақтаймыз» ойынын ұйымдастыру



«Біз кішкентай көмекшілерміз» ойынын ұйымдастыру



«Дұрыс құрастыр» ойынын ұйымдастыру




Суретте адамдар бар. Олар қар тазалап, сыпырып жатыр.Қолдарында күрек, сыпырғыш бар.Оларға ол заттар жерді тазалау үшін керек.







Белгілерді қатарлап, сақтану ережелерін айтады.


Музыка әуенімен қимылдар арқылы үлкендерге қалай көмектесетіндерін көрсетеді.

Шаруа құралдарының бөлшектерінен бүтін құралды құрастырады

Рефлексивті-түзетушілік


«Кубизм» ойыны арқылы қорытындылау

Шаршыны лақтырып, түскен суретке байланысты жасаған әрекеттерін айтады.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Қыста атқырылатын жұмыстар жайлы білуі;


Нені игереді:

Құралдармен жұмыс істегенде қауіпсіздікті сақтауды;


Нені біледі:

Қысқы еңбек түрін атауға, пайдасы жайлы

































Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

5 технологиялық картасы


Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


«Қыс»

Мақсаты:


Қыс мезгілінде болған құбылыстар туралы түсінік беру.


Міндеттері:

-Табиғатты бақылап, болып жатқан өзгерістерді байқауға және өз сезімдерін бейнелеуге үйрету;

-Қыстағы ойындардың маңызын түсіндіріп, ойында сақтық ережелерін сақтауға дағдыландыру;

-Қыстың негізгі белгілерін тани отырып, балалардың қоршаған ортаға сүйіспеншілігін арттыру.


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Қыс мезгілінің суреті, дидактикалық ойындар

Кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық



«Шаттық шеңбер» ойын ұйымдастыру.



Балалар шеңберге тұрып, ізгі тілектерін бір – біріне айтады.

Ұйымдастыру-іздестіру


Аяз қысып,

Өрнек сызып,

Терезені торлады.

Қар омбығып,

Бет домбығып,

Балдырғандар ойнады.

Кейде ұлып, кейде жұлып

Ұйтқып боран соғады.

Айтыңдаршы бүлдіршіндер,

Бұл қай кезде болады?


Сұрақ-жауап:

-Қыс мезгілінде ауа-райында қандай өзгерістер болады?

-Қыста қандай ойындар ойнауды ұнатасыңдар?

-Қар үстінде жүргенде қандай дыбыс шығады?


«Қысқы ойындар»

Шарты: Қоржын ішінен сурет алу.Ішінен суреттен қысқы ойындардың суретін алып, қай ойын екенің айту.


«Боран соғар оң жақтан»

Боран соғар сол жақтан,

Қар лақтырып ойнасаң,

Суық өтер қолғаптан.


Жұмбақ жасыру:

1.Қыста қатады,

Жазда су болып ағады.


2.Қыста ғана болады,

Ұстасаң қолың тонады.


Қыс бейнесін балауызбен бейнелеу.









-Қыс мезгілінде.




-Қыс мезгілінде ауа-райы суытады.

-Шана, коньки тебу, қар лақтыру.

-Қар үстінде жүрген кезде қар қырт – қырт етеді.

-Қыс мезгілге байланысты шана, коньки тебу, қар лақтыру ойындарды атайды.


Өлеңнің желісіне қарай қимыл-қозғалыстарын жасайды.





-Мұз.



-Қар.


-Алған білімдерін сурет арқылы бекітеді.

Рефлексивті-түзетушілік


«Кубизм» ойыны арқылы қорытындылау

Шаршыны лақтырып, түскен суретке байланысты жасаған әрекеттерін айтады.


Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Балалар қыс қызығы неде екенін түсінеді.


Нені игереді:

Қыстың ерекшелігін түседі.

Нені біледі:

Табиғатқа, қоршаған ортаға қамқорлық жасау.










































Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

6 технологиялық картасы



Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


Бақытты отбасым

Мақсаты:


Бала бойына отбасына деген мейрімділікпен адамгершілік қасиеттерін сіңдіру.


Міндеттері:

-Отбасы мүшелеріне мейрімді болуға үйрету;

-Отбасы мүшелерін атап, олардың алған орнын айтып, мәлімет беру.


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Отбасы мүшелері суреттері.



Кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық



«Шаттық шеңбер» ойын ұйымдастыру.




Балалар шеңберге тұрып, жылы сөздерді бір-біріне айтады.



Ұйымдастыру-іздестіру


Е. Өтетілеуұлының

«Біздің шаңырақ»:

Атамнан басталар,

Әжемнен қосталар

Отбасы осылар

Екі жақын адамдар.

Өлеңді талдау

-Балалар, біздің барлығымыздың отбасымыз бар ма?

-Кәнекей отбасы мүшелерін атап шығайық!

-Балаларға үлкендерді, ата- анасын тыңдап, кішкентайларды құрметтеу керектігін айту және оларды алатын орны туралы түсіндіру.

Отбасы мүшелері бір – бірімен қандай болу керек екенін түсіндіру.

Сұрақ-жауап:

-Сендердің отбасыңда неше адам бар?

-Отбасы мүшелерін қалай сыйлайсыңдар?

-Отбасыларындағы өзіңне ең жақын досың кім?


-Бас бармақ - әкем,

Балан үйрек – шешем,

Ортан терек – ағам,

Шылдыр шүмек - әпкем,

Кішкене бөбек – мен.

Бір үйде нешеуміз?

Бір үйде бесеуміз.


«Кім жоқ?»

Мақсаты: Балалардың зейіндерін тұрақтандыру.







-«Доп лақтыру» арқылы отбасына деген жылы лебіздерін білдірп, жақсы сөздерін айту.


-Өлеңді тәрбиешімен бірге қайталайды.





-Иә!

-Ана, әке, әже, ата, әпке, аға (отбасы мүшелерін атап шығады).


-Үлкендерді тыңдау, кішілерді құрметтеу керектігін түсінеді.



-отбасындағы туыстар бір-бірімен қандай болу керектігін түсінеді.



-Отбасында неше адам бар екенін санайды.

-Тәртіпті боламыз, тыңдаймыз.

-Әр бала отбасы мүшелерінен өзіңе ең жақын досын атайды.

- Өлеңнің желісіне қарай қимыл-қозғалыстарын жасайды.




Ортаға 3-4 ойыншы көздерін жұмып шығады. Бір суретті алып қояды да көздерін қайта ашқанда «Кім жоқ?» деп сұрақ қояды.Дәл суретті тауып тиіс.



-Бір – бірін ренжітпесін! Әрқашан сыйлыстық болсын! Бақытты болсын! Отбасы тату болсын! Ата-анам әрқашан қасымда болсын – жылы лебіздерін «доп лақтыру» арқылы айтады.





Рефлексивті-түзетушілік


«Менің отбасым......» ойыны арқылы қорытындылау

Камераға отбасына арналған жылы тілектер айтады.






Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Отбасы мүшелерінің қандай орнын алатынын.

Нені игереді:

Бірлескен әрекет отбасы мүшелерін жақындататынын.


Нені біледі:

Отбасы мүшелеріне жасалатын қамқорлықтарын айта алады.








































Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

7 технологиялық картасы



Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


Ағаш отырғызайық

Мақсаты:


Өсімдіктер әлеміне танымдық қызығушылығын тілектестік сезімін (табиғатта өзін - өзі ұстау нормалары мен ережелерін сақтау) қалыптастыру.

Міндеттері:

-Ұжым болып, ағаш отырғызуға үйрету;

-Ағаш отырғызудың пайдасы неде екенін түсіндіру;

-Айналаны көгалдандыру біздің денсаулығымыз ненікі екенін ұғындыру.


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Ағаш отырғызып жатқан кісілердің суреті, көктем суреттері.



Кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық



Шеңберге тұрып, бір-біріне ізгі тілектер айтады.



Бір-біріне ізгі тілектер айтады.



Ұйымдастыру-іздестіру


Түсіндіру:

Еңбек ету арқылы біздің денеміз шынығатынын, еңбек еткен міне құлықтың қалыптасуын.

-Суретке қарап, балардың не істеп жатқанын әңгімелету. Сөйлем құрастырғызу. (Ағаш отырғыз)

Ағаш өсуі үшін ағашты 1.бұтағын суға салып қоямыз, ол тамырланады.

2.Тамырланған ағашты топыраққа отырғызу үшін-топыраққа су құйып қазамыз.

3.Қазылған жерге-ағашты отырғызамы.


Ағаштың берген пайдасын жайлы түсіндіру.


Орнымыздан тұрайық

Құстар қанат қағайық,

Бір отырып, бір тұрып,

Біз тынығып алайық.


Практикалық кезең:

Ағаш тамырланған талдарын гүлзарларға отырғызу


Ағаштың, өсімдіктердің түрлерінің атын атау. Таза ауа қайдан пайда болады?

Еңбектің маңызын түсінеді.




Сурет бойынша кім не істеп жатқанын айтқызып, әңгімелету.



Отырғызу тәртібән тыңдап,естеріне сақтайды.








Өлеңнің желісіне қарай қимыл – қозғалыстар жасайды..



Тәрбиеші артынан қайталап: ағашты топыраққа отырғызады


Ағаш отырғызудың пайдасы жайлы түсінгендерін айтып береді.



Рефлексивті-түзетушілік


«Менің көңіл күйім...» ойыны арқылы қорытындылау

Алған әсерлерімен бөліседі.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Ағаш отырғызудың не үшін пайдалы екенін біледі.


Нені игереді:

Ағаштарды сындырмау керектігін, кесіп отқа жаққанда тек құраған ағашты қолдану

Нені біледі:

Ағаш отырғызып біледі.





















Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

8 технологиялық картасы



Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


Мамандықтар

Мақсаты:


Мамандық иелері, осы мамандардың тұрмыста қаншалықты қажет екенін түсіндіру.


Міндеттері:

Барлық мамандық иелерінің жұмыстарын қадірлеуге үйрету;

Маман иелерінің еңбектерін қадірлеуге баулу


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Мамандықтардың суреті, дидактикалық ойындар



Кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық



«Амандасу» ойынын ұйымдастыру

Аспан түрді түндігін

Жерге сәуле жайылды.

Кеткен ашық күн бүгін

Қайырлы таң, қайырлы.


Шеңберде тұрып өлең жолдарын қайталап, бір-біріне сәттілік тілейді.





Ұйымдастыру-іздестіру


«Мынау кімдер?» ойынын ұйымдастыру

Мақсаты:Есте сақтау қабілеттерін арттыру

Шарты: Мамандықтарды дұрыс атату


Сурет бойынша мамандықтар туралы әңгіміліту.


-Көтереміз қолымызды,

Созыламыз жоғары.

Бір, екі, үш

Денеңді солға бұр

Қолыңмен көмектесіп,

Беліңді шынықтыр.

«Кімнің құралы?» ойынын ұйымдастыру



«Мен өсекнде....» сурет салдыру

Мамандық аттарын атап, тақтаға ілу.





Сурет бойынша мамандықтар туралы әңгімелеп береді.



Қимылдарын жасайды.





Әр мамандықтыу құралдарын қастарына қатарлап қою.


Армандарын қағаз бетіне салады.






Рефлексивті-түзетушілік


«Менің суретім» көрмемен қорытындылау

Көрмеге суреттерін қойып, өз жұмыстарын қорғайды.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Маман дық иелерін біледі.

Нені игереді:

Мамндық иелерінің құралдары мен маңыздары туралы білімдерін кеңейтті.

Нені біледі:

Өз армандарын ортаға сала алады.






























Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

9технологиялық картасы



Білім беру саласы:

Әлеуметтік орта

Бөлімі:

Экология негіздері

Тақырыбы:


Көктем

Мақсаты:


Көктемгі табиғатты бақылап, өзгерістерін айтуға үйрету

Міндеттері:

Көктемгі жаңбырдың пайдасы және зияны жайлы мәліметтер беру.

Үлкендердің көктемгі еңбектерімен таныстыру.


Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер:

Көктем суреттері, дидактикалық ойындар


Кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық















«Шаттық шеңбер» ойын ұйымдастыру.















-Шеңбер болып тұрайық,

Алақанды ашайық.

Күннің нұрын салайық,

Таза ауаны жұтайық,

Жүрекке жылу салайық.

Мейірімділік шоғын алайық,

Жиналған жылы шуақты

Қонақтарға шашайық.

алақанымен үрлеу әдісімен бір – біріне үрлеу арқылы лебіз білдіреді -Иә, сездік



Ұйымдастыру-іздестіру




Сұрақ жауап:

-Қазір қандай жыл мезгілі?


-Көктем мезгілінде бізге не ұшып келеді?

-Қандай жануарлар оянады?

-Жер бетінде, ағаштарда не пайда болады?


«Бұл қай кезде болады?»

Шарты: өлеңмен айтылған жыл мезгілі жайлы сұрақтарға жауап беру.

Шарты: Жұмбақтарды шешу



Жапырақтай жайқалып,

Табиғатты сүйеміз.

Денемізді тік ұстап,

Билеп, билеп аламыз.


«Қай кезде киеміз?»

Ойынын ұйымдастыру

Шарты: Мезгілдерге сай киетін киімдерді орындарына қатарлау

Көктемдегі ең бірінші шығатын гүл ол-бәйшешек

«Бәйшешек» суретін слғызу

-Қазір көктем жыл мезгілі.


-көктемде құстар ұшып келеді.

-Көктемде аю оянады.

-Жер беті гүлдене бастайды.Ағаштар бұршақ жарады.

- Мысалы: аю көктемде оянады(қандай қозғалыстар жасайтының бала бейнелеп көрсетеді)



Өлеңнің желісіне қарай қимыл – қозғалыстарды жасау.



Мезгілге сай киімдерді қатарлап қояды.




Бәйшешек суретін салады.

Рефлексивті-түзетушілік


«Кубизм» ойыны арқылы қорытындылау

Шаршыны лақтырып, түскен суретке байланысты жасаған әрекеттерін айтады

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

Көктем мезгілінің ерекшелігін біледі.

Нені игереді:

Көктемдегі құбылыс, өзгерістерін айта алады.

Нені біледі:

Бәйшешек гүлін салады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.05.2018
637
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі