Аквариумдағы балықтар
Мерзімі: 23.01.2024ж.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Математика негіздері
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»
Мақсаты: Балаларға балықтардың түрлерін таныстыра отырып,тақырып бойынша білімдерін қалыптастыру. Тірі табиғатқа деген қызығушылығын,сүйіспеншіліктерін арттырып, оның әсемдігін сезіне білуге,оларға қамқор болуға баулу. Кіріктіру арқылы балықтың дене мүшелерін құрастыртып,саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру,ой-қиялдарын дамыту,зерттеу орталығы арқылы балықты зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Керекті құралдар: бейнетаспадан аквариумдағы тбалықтар,суреттер, үлестірмелі матириалдар.
Сөздік жұмыс: қабыршақтар,алтын балық,желбезек,жүзбе қанаттары.
Жылулық шеңбері:
Қайырлы таң тілеймін
Қайырлы таң мен саған
Шуақты ашық таңда
Сен не істейсің досым менің?
Сәлеметсіздер ме,
қонақтар!
(шеңберге тұрып,қонақтармен үш тілде амандасады)
-Саламатсыздар ма?
Негізгі бөлім:
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс мезгілі.
Бір аптада неше күн бар?
Жеті күн.
-Дұрыс балалар! Қыс мезгілінің ерекшеліктерін атап беріңдерші?
-Балалар жауабы
Жарайсыңдар балалар! Енді мен
сендерге жұмбақ жасырғым кліп тұр. Шешесіңдер ме?
-Иә
Жұмбақ:
Шаңқ-шұңқ еткен үні жоқ,
Сусыз оның күні жоқ,
Жүріп кетсе соңында
Қалып қойған ізі жоқ.
-Балық.
-Жарайсыңдар, балалар!
Балалар бүгінгі біздің ашық ұйымдастырылған оқу қыметіміздің
тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар» деп аталады. Яғни біз бүгін
балықтардың түрлері мен олардың тіршілігімен танысамыз.
Бейнетаспа арқылы балықтар туралы толық мағлұмат береді.
Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Бейнетаспаға қарап балықтар туралы түсініктерін кеңейтеді.
Балаларды үш топқа бөліп, тапсырма
беріледі.
І топ: Балықтарды қиып құрастырады.
ІІ-топ Берілген медузаны жіп арқылы толықтырады.
ІІІ-Аквариумдағы балықтарға
судың бейнесін салу.
-Балалар тыңдаңдаршы ненің дауысы естіліп тұр?
-Теңіз суларының дауысы естіліп тұр
-Дұрыс балалар! Бұл кім екен?
-Теңіз патшайымы!
Теңіз патшайымы: -Сәлеметсіңдер ме?
Балалар қонақпен сәлемдеседі.Балалар мен Теңіз Патшайымымын!
Сендердің балықтар туралы өтіп жатқандарыңды естіп келіп
тұрмын.
Балалар мына аквариумда балықтар көп екен. Сендер маған осы
балықтарды санап қанша екенін айтып және жазып көрсетіңдерші.
БалаларТеңіз Патшайымына келісімдерін
береді.
Сергіту сәтін әуен арқылы
қимылмен жасайды.
Балалар орындарыңа отыра қойыңдар.
Ал енді балалар біз сендермен сандарды тура және кері санай отырып есімізге өткен сандарды түсіріп аламыз.
Қимылдық ойын: «Сандарды
тап»
Теңіз Патшайымы балаларға өз ризашылығын айтып мекеніне
қайтады.
Балалар Теңіз Патшайымымен
қоштасады.
Қорытынды:
-Балалар бүгін біз не туралы
өттік?
-Балықтар жайлы өттік.
-Балықтар қайда тіршілік етеді?
-Суда тіршілік етеді.
-Балықты үй жағдайында қандай ыдыста асыраймыз.
— Шыны ыдыста аквариумда.
-Балық неше бөліктен тұрады?
-Үш бөліктен тұрады.
-Атап шығайықшы.
Басы, кеудесі, құйрығы.
Дұрыс балалар!
-Бүгінгі күндерің қалай өтті?
-Тамаша!
-Көңіл-күйлерің қалай?
-Тамаша!
-Дұрыс бүгінгі тапсырманы жақсы орындадыңдар,сол себепті сендерді
өте жақсы деп бағалаймын.
(смайликпен бағалау)
Балалардың көңіл-күйі смайлик тәріздес көтеріңкі
болды.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: балықтың теңізде,өзенде,көлде,аквариумде тіршілік
ететінін,тірі табиғаттың әсемдігін,Балықтың дене бөліктерін ажырата
біледі;.
Қолданады: балықты мүсіндеуді, бояуды, зерттеуді;
Игереді: тірі табиғат иесіне күтім жасауды,қамқор бола
білуді
«Жайнагүл» бөбекжай балабақшасы.
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекет.
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»

Тәрбиеші: Арипова Г.М.
23.01.2024ж.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аквариумдегі балықтар
Аквариумдегі балықтар
Аквариумдағы балықтар
Мерзімі: 23.01.2024ж.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Математика негіздері
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»
Мақсаты: Балаларға балықтардың түрлерін таныстыра отырып,тақырып бойынша білімдерін қалыптастыру. Тірі табиғатқа деген қызығушылығын,сүйіспеншіліктерін арттырып, оның әсемдігін сезіне білуге,оларға қамқор болуға баулу. Кіріктіру арқылы балықтың дене мүшелерін құрастыртып,саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру,ой-қиялдарын дамыту,зерттеу орталығы арқылы балықты зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Керекті құралдар: бейнетаспадан аквариумдағы тбалықтар,суреттер, үлестірмелі матириалдар.
Сөздік жұмыс: қабыршақтар,алтын балық,желбезек,жүзбе қанаттары.
Жылулық шеңбері:
Қайырлы таң тілеймін
Қайырлы таң мен саған
Шуақты ашық таңда
Сен не істейсің досым менің?
Сәлеметсіздер ме,
қонақтар!
(шеңберге тұрып,қонақтармен үш тілде амандасады)
-Саламатсыздар ма?
Негізгі бөлім:
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс мезгілі.
Бір аптада неше күн бар?
Жеті күн.
-Дұрыс балалар! Қыс мезгілінің ерекшеліктерін атап беріңдерші?
-Балалар жауабы
Жарайсыңдар балалар! Енді мен
сендерге жұмбақ жасырғым кліп тұр. Шешесіңдер ме?
-Иә
Жұмбақ:
Шаңқ-шұңқ еткен үні жоқ,
Сусыз оның күні жоқ,
Жүріп кетсе соңында
Қалып қойған ізі жоқ.
-Балық.
-Жарайсыңдар, балалар!
Балалар бүгінгі біздің ашық ұйымдастырылған оқу қыметіміздің
тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар» деп аталады. Яғни біз бүгін
балықтардың түрлері мен олардың тіршілігімен танысамыз.
Бейнетаспа арқылы балықтар туралы толық мағлұмат береді.
Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды.
Бейнетаспаға қарап балықтар туралы түсініктерін кеңейтеді.
Балаларды үш топқа бөліп, тапсырма
беріледі.
І топ: Балықтарды қиып құрастырады.
ІІ-топ Берілген медузаны жіп арқылы толықтырады.
ІІІ-Аквариумдағы балықтарға
судың бейнесін салу.
-Балалар тыңдаңдаршы ненің дауысы естіліп тұр?
-Теңіз суларының дауысы естіліп тұр
-Дұрыс балалар! Бұл кім екен?
-Теңіз патшайымы!
Теңіз патшайымы: -Сәлеметсіңдер ме?
Балалар қонақпен сәлемдеседі.Балалар мен Теңіз Патшайымымын!
Сендердің балықтар туралы өтіп жатқандарыңды естіп келіп
тұрмын.
Балалар мына аквариумда балықтар көп екен. Сендер маған осы
балықтарды санап қанша екенін айтып және жазып көрсетіңдерші.
БалаларТеңіз Патшайымына келісімдерін
береді.
Сергіту сәтін әуен арқылы
қимылмен жасайды.
Балалар орындарыңа отыра қойыңдар.
Ал енді балалар біз сендермен сандарды тура және кері санай отырып есімізге өткен сандарды түсіріп аламыз.
Қимылдық ойын: «Сандарды
тап»
Теңіз Патшайымы балаларға өз ризашылығын айтып мекеніне
қайтады.
Балалар Теңіз Патшайымымен
қоштасады.
Қорытынды:
-Балалар бүгін біз не туралы
өттік?
-Балықтар жайлы өттік.
-Балықтар қайда тіршілік етеді?
-Суда тіршілік етеді.
-Балықты үй жағдайында қандай ыдыста асыраймыз.
— Шыны ыдыста аквариумда.
-Балық неше бөліктен тұрады?
-Үш бөліктен тұрады.
-Атап шығайықшы.
Басы, кеудесі, құйрығы.
Дұрыс балалар!
-Бүгінгі күндерің қалай өтті?
-Тамаша!
-Көңіл-күйлерің қалай?
-Тамаша!
-Дұрыс бүгінгі тапсырманы жақсы орындадыңдар,сол себепті сендерді
өте жақсы деп бағалаймын.
(смайликпен бағалау)
Балалардың көңіл-күйі смайлик тәріздес көтеріңкі
болды.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: балықтың теңізде,өзенде,көлде,аквариумде тіршілік
ететінін,тірі табиғаттың әсемдігін,Балықтың дене бөліктерін ажырата
біледі;.
Қолданады: балықты мүсіндеуді, бояуды, зерттеуді;
Игереді: тірі табиғат иесіне күтім жасауды,қамқор бола
білуді
«Жайнагүл» бөбекжай балабақшасы.
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекет.
Тақырыбы: «Аквариумдағы балықтар»

Тәрбиеші: Арипова Г.М.
23.01.2024ж.
шағым қалдыра аласыз













