Акватерапияны логопедтің түзету жұмысында қолдану

Сумен ойнайтындар көңіл көтеретін көңіл-күйді тудырады, тіршілік сезімін жоғарылатады, балаларға эмоционалды жарқын, қажетті әсерлер, тәжірибелер мен білім беруді береді. Біздің балаларымыз сумен ойнауға қуанышты.
Бұл ойындар өте табиғи, бұл нәрселер балаларға ұнайды, бұл оларға қорқыныш туғызбайды, ыңғайсыздық тудырады.
Балаларға үйрететін барлық дағдылары, дағдылары мен білімдері акватерапияны қолданғанда, оларды әлдеқайда тез және оңай үйренеді.
Фонемиялық қабылдау, талдау және синтездеу, сауаттылықты қалыптастыруға арналған аква ойындар.
Ойын «Түрлі түсті маржандар»
МАқсаты; «Дауыссыз үндестік», «қатты-жұмсақ» ұғымдарын және олардың түс сипаттамаларын біріктіру
Ойынның барысы:
Аквариумның түбінде (судағы кез-келген контейнер) үш түсті «қызыл», қызыл, көк, жасыл. Логопед дыбысты атайды , бала дыбыстың сипаттамасын береді және оң түс түсінің «маржанын» алады.
Ойын «Маржандарды жина»
Мақсаты: Фонематикалық анализ қалыптастыру
Ойын барысы: Аквариумның түбінде (судағы кез-келген контейнер) үш түсті «қызыл», қызыл, көк, жасыл. Логопед бұл сөзді шақырады және түрлі түсті аквариумдардың түбіндегі дыбыс талдауын ұсынады.
Ойын «Балық»
Мақсаты: сөйлемде дыбысты табу
Ойын барысы: Аквариумның түбінде (судың кез-келген қуатынан) «балық» болып табылады.
Логопед дәрігердің айтуы бойынша, аталған жердегі орны анықталатын дыбысты шақырады. Содан кейін логопед сөзді айтады, бала сөздерді тыңдайды, берілген дыбыстың орнын сөзде (сөздің басы, ортасы немесе соңы) анықтайды және тиісті картаны (бас, ортаңғы немесе балықтың жағын) көтереді.
Ойын «Ойыншықты ал»
Мақсаты: сөйлемде дыбысты табу
Ойын барысы: Аквариумның түбінде (судағы кез-келген контейнер) «Киндерден» шағын ойыншықтар. Сөйлеу терапевт дыбысты шақырады және балаға дыбыстың атауы бар ойыншық табуға және алуға сұрайды.
Ойын «Неше буын ?»
Мақсаты: Берілген сөздегі буын санын анықтау мүмкіндігін дамыту.
Ойын барысы: контейнердің астыңғы жағында су қабығы бар (шөгінділер, «жемістер»). Сөйлеу терапевті сөзді шақырады, берілген сөздегі слог санын анықтауды және көптеген раковиналарды (қылшықтарды, «маржандарды»)
Ойын «Әріпті ал»
Мақсаты: әріптің көрнекі кескінін бекіту
Ойын барысы
Алфавиттің пластикалық әріптері аквариумда (кез-келген су сыйымдылығымен) жүзіп шығады.
1. Електен (қолмен) ұстап тұратын бала хатты шақырады және шақырады.
2. Електен (қолмен) ұстап тұратын бала хатты шақырады және шақырады. Сюжет жасау және оқу.
3. Електен (қолмен) ұстап тұратын бала хатты шақырады және шақырады. Сөз жазыңыз және оқыңыз.
Ойын «Әріпті тап»
Мақсаты: Әріп бейнесін бекіту. Оптикалық дисграфияның алдын алу
Ойын барысы; Аквариумның түбінде (сумен толтырылған контейнер) пластикалық әріптер жер ішіне ішінара көмілген. Бала хатты оқып, атаңыз. Егер хат дұрыс айтылса, бала оны ала алады. (күрделі сөздерді құрастыру және оқу)
Ойын «Әріп,буын, сөйлемді құру»
Мақсаты: Әріп бейнесін бекіту. Оптикалық дисграфияның алдын алу
Ойын барысы ; аквариумның түбінде (кез-келген контейнерден су) металды санау таяқтары. Балаға хат жазуға, атауға немесе хат жазуға (слог, сөз)
Суға таныс ойындарды беру, артықшылықтарды бейімдеу және сумен ойнау арқылы баланың психо-эмоционалды түсіруге және дағдыларды меңгеруіне мүмкіндік беретінін көресіз.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Акватерапияны логопедтің түзету жұмысында қолдану
Акватерапияны логопедтің түзету жұмысында қолдану
Акватерапияны логопедтің түзету жұмысында қолдану

Сумен ойнайтындар көңіл көтеретін көңіл-күйді тудырады, тіршілік сезімін жоғарылатады, балаларға эмоционалды жарқын, қажетті әсерлер, тәжірибелер мен білім беруді береді. Біздің балаларымыз сумен ойнауға қуанышты.
Бұл ойындар өте табиғи, бұл нәрселер балаларға ұнайды, бұл оларға қорқыныш туғызбайды, ыңғайсыздық тудырады.
Балаларға үйрететін барлық дағдылары, дағдылары мен білімдері акватерапияны қолданғанда, оларды әлдеқайда тез және оңай үйренеді.
Фонемиялық қабылдау, талдау және синтездеу, сауаттылықты қалыптастыруға арналған аква ойындар.
Ойын «Түрлі түсті маржандар»
МАқсаты; «Дауыссыз үндестік», «қатты-жұмсақ» ұғымдарын және олардың түс сипаттамаларын біріктіру
Ойынның барысы:
Аквариумның түбінде (судағы кез-келген контейнер) үш түсті «қызыл», қызыл, көк, жасыл. Логопед дыбысты атайды , бала дыбыстың сипаттамасын береді және оң түс түсінің «маржанын» алады.
Ойын «Маржандарды жина»
Мақсаты: Фонематикалық анализ қалыптастыру
Ойын барысы: Аквариумның түбінде (судағы кез-келген контейнер) үш түсті «қызыл», қызыл, көк, жасыл. Логопед бұл сөзді шақырады және түрлі түсті аквариумдардың түбіндегі дыбыс талдауын ұсынады.
Ойын «Балық»
Мақсаты: сөйлемде дыбысты табу
Ойын барысы: Аквариумның түбінде (судың кез-келген қуатынан) «балық» болып табылады.
Логопед дәрігердің айтуы бойынша, аталған жердегі орны анықталатын дыбысты шақырады. Содан кейін логопед сөзді айтады, бала сөздерді тыңдайды, берілген дыбыстың орнын сөзде (сөздің басы, ортасы немесе соңы) анықтайды және тиісті картаны (бас, ортаңғы немесе балықтың жағын) көтереді.
Ойын «Ойыншықты ал»
Мақсаты: сөйлемде дыбысты табу
Ойын барысы: Аквариумның түбінде (судағы кез-келген контейнер) «Киндерден» шағын ойыншықтар. Сөйлеу терапевт дыбысты шақырады және балаға дыбыстың атауы бар ойыншық табуға және алуға сұрайды.
Ойын «Неше буын ?»
Мақсаты: Берілген сөздегі буын санын анықтау мүмкіндігін дамыту.
Ойын барысы: контейнердің астыңғы жағында су қабығы бар (шөгінділер, «жемістер»). Сөйлеу терапевті сөзді шақырады, берілген сөздегі слог санын анықтауды және көптеген раковиналарды (қылшықтарды, «маржандарды»)
Ойын «Әріпті ал»
Мақсаты: әріптің көрнекі кескінін бекіту
Ойын барысы
Алфавиттің пластикалық әріптері аквариумда (кез-келген су сыйымдылығымен) жүзіп шығады.
1. Електен (қолмен) ұстап тұратын бала хатты шақырады және шақырады.
2. Електен (қолмен) ұстап тұратын бала хатты шақырады және шақырады. Сюжет жасау және оқу.
3. Електен (қолмен) ұстап тұратын бала хатты шақырады және шақырады. Сөз жазыңыз және оқыңыз.
Ойын «Әріпті тап»
Мақсаты: Әріп бейнесін бекіту. Оптикалық дисграфияның алдын алу
Ойын барысы; Аквариумның түбінде (сумен толтырылған контейнер) пластикалық әріптер жер ішіне ішінара көмілген. Бала хатты оқып, атаңыз. Егер хат дұрыс айтылса, бала оны ала алады. (күрделі сөздерді құрастыру және оқу)
Ойын «Әріп,буын, сөйлемді құру»
Мақсаты: Әріп бейнесін бекіту. Оптикалық дисграфияның алдын алу
Ойын барысы ; аквариумның түбінде (кез-келген контейнерден су) металды санау таяқтары. Балаға хат жазуға, атауға немесе хат жазуға (слог, сөз)
Суға таныс ойындарды беру, артықшылықтарды бейімдеу және сумен ойнау арқылы баланың психо-эмоционалды түсіруге және дағдыларды меңгеруіне мүмкіндік беретінін көресіз.
шағым қалдыра аласыз













