Түркістан
облысы А.Рудаки атындағы №23
жалпы білім беретін мектеп коммуналдық мемлекеттік
мекемесі технология пәнінің
мұғалімі педагог-сарапшы
Сарсенбаева
Оразгул 2024– 2025 оқу
жылы
«Ал, кәнекей, қыздар-ай!» сайысы,
Талайақынжырғақосқанәубастан,
Ару - ай, күн, жұлдыздайыннұршашқан.
Сұлулықтыңарнасаң да барлығын
Ару дегентаусылмайтынән - дастан.
Армысыздарқұрметтіұстаздаржәнеоқушылар!
Бүгінгі бұл сайысымыз
Көркем еңбек,музыка , бейнелеу апталығында Сарсенбаева Оразгул
апайдың ұйымдастырып отырған 6,7-ші А және Б сыныптар
арасындағы
«Ал, кәнекей, қыздар -
ай!»» атты сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Кеш сахнасына байқауға қатысушы аруларымызды шақырайық.
Байқау болған соң сайыскерлерге әділ баға берер әділқазы
болады
. Бүгінгі кештің әділ де,
лайықты бағасын көрсетер әділқазы мүшелерімен таныс болыңыздар.
1. . Нуров.Х тәрбие ісінің меңгерушісі
2., Камбарбекова Г. оқу ісінің меңгерушісі
3.Қамбарбеов Т., технология пәнінің бірлестік жетекшісі
4. Сейдикаримова Ғалия математика пәнінің
мұғалімі
Байқауды бастамас бұрын байқаудың шарттарымен таныстырып
өтейін.
1. «Өзге емес, өзім айтам өз жайымды». Таныстыру
2. «Өнер өрге жетелейді» өнер сайысы. Сайыскерлер өз өнерлерін
көрсетеді, сахна мәдениеті, ән, би, күйлердің орындау мәнері
бағаланады.
3. «Дәм думан» /әр топтан 2 оқушыдан шығып Кыскы дәрумендерге бай
салат жасау/.
4. «Сән думан» / Әр топтан1 оқушы Қыздың шашын өру. /үйлесімділік
пен талғамы, тапқырлығы бағаланады./
5. » /Макал- мәтел, сайысы сайыскердің ой - ұшқырлығы, білгірлігі
бағаланады/.
І. «Өзге емес, өзім айтам өз жайымды».
Таныстыру»
Арулар келіп жетті ортамызға
Бойындағы бар өнерді дарытуға.
Сәттілік серігі боп шықсын қане
Әдеппен, ізетпенен танысуға.
Сайыскерлерге ақ жол тілей отырып, алғашқы таныстыру бөлімін
бастаймыз.
Таныс болдық сайыскердің
тегімен,
Туып өскен мекені мен жерімен.
Сұлулардың бәрі ақын көрінді
Таныстырып кетті ғой төгіп өлең.
/таныстыру бөлімінің бағаларын қойып жіберейік
/
ІІ. «Өнер өрге жетелейді» өнер сайысы.
Армысың, ауылымның асылдары
Жайнасын көңілдердің жасыл бағы.
Сендер үшін ән мен күй, өлең мен би
Сендер үшін мереке шашулары.
Ал кімнің өнері бар қаншалықты,
Би билеп, ал біреуі ән салыпты.
Бүгінгі сайыстарда бәйге алуға,
Барлығы аянбай - ақ жан салыпты.
Ал енді аруларымыздың тамаша өнерлеріне куә болайық.
/Аруларымыздың өнерлерін бағалап қоялық /
ІІІ. Тағам сырын түсінем,
Тәтті тағам пісірем.
Бәрі қуат алады,
Дәмді асымның күшінен.
Келесі бөлім «Дәм думан». Сайыскерлер салат жасауға кірісе берсін..
Жасалу жолын айтып түсіндіреді.
/Бүгінгі сайыскерлердің өз қолдарынан шыққан салаттары тіл үйірген
шығар. Шабыттарына шабыт қосып, өз бағаларын берейік/.
IV. Шеберлерім өнер тамып қолынан,
Жаңылмаған ата - баба жолынан.
Шебер қолдар өз өнерін көрсетсін
Сіз айтыңыз, төрелігін соңынан.
/Сәңгерлеріміздің тамаша
өнерлеріне тәнті болдық. Ендеше әділ бағамызды берейік/-----Ән.
Орындалады: Бабаева Парвина
–Замандастарым-
V. Өнер білім негізінен
Өтеді енді сынақтар.
Мазалайтын, ойланатын
Макал-мәтел айту сайысын
бастайық
/. Сурактар
1. Қазақтың дәстүрлі сүт тағамдары? /айран, қымыз, шұбат, көже,
уыз, құрт/
Шайдың отаны. /Қытай - Үндістан/
2. Тігін машинасының әкесі деп кімді айтамыз? /Элиос Хоу/
Піскен сүттің беті. /Қаймақ/
3. Жіп иіру құралы. /Ұршық/
Құрамында міндетті түрде қызылша болатын салат. /Винегрет/
4. Тіл көзден сақтайтын бұйым. /Тұмар/
Сүттің ұйытылған түрі. /Айран/
5. Ұзатылған қыз киетін аса қымбат бағалы, кәделі, әсем баскиім.
/сәукеле/
Жаңа туған сиырдың алғашқы сүті. /уыз/
6. Биенің сүті. /Қымыз/
Іс тіккен кезде саусаққа киетін темір қалпақ. /Оймақ/
7. Түйенің сүті. /Шұбат/
Матаның екі бөлігін бір - бірімен беттестіріп инемен сирек тігу
қалай аталады?
/көктеу, жапсыру, жөрмелеу/
/Аруларымызды қол соғып қошеметтеп, әділқазы мүшелерінен білімдерін
бағалауын сұрайық/
Ал құрметті көрермендер әділқазы мүшелері өз шешімдерін шығарғанша
сіздерге түрлі сауалдар қояйын.
1. Киізүйдіңқабырғасы. /кереге/
2. Қызжасауы /сандық/.
3. Пэчворксөзініңаудармасы. /Құрақ/
4. Біздіқоршаған орта. /Табиғат/
5. Ағашкөркі /жапырақ/
6. Дәмді ас пісіретінмаман. /Аспаз/
7. Бейнелеуөнерінің жанры /Натюрморт/
8. Көйлектіңсыртынанкиетін, жеңіл, жеңсізкиімтүрі /Камзол/
9. Қызәшекейі /Сырға/
10. Түйебаласынақатыстыою /Ботакөз/
Бүгінгібайқаубарысындааруларымыздыңөнерлерінетәнтіболдық. Бәрі де
өнері мен білімдерінортағасалды. Кімбілсін, біздіңортамыздаМәншүк
пен Әлиядай, Аққұштап пен Фаризадай, Нұрғаным мен Хиуаздай,
Сарадайынжұлдызыжанарсұлуларымызотырғаншығар.
Аруларғашығарбелестеріңбиік,
жұлдыздарыңжарқырайжанаберсіндептілекайтамыз.
Байқауболғансоңжеңімпазболады.
Бүгінгібайқаудаәділқазыларшешіміқандайболғанынтыңдапкөрелік.
Сөзкезегіөздеріңізде. /Әділқазышешімі/
Бүгінгібайқауымыздаөзмәресінежетті.,
келесікездескеншеқошсауболыңыздар. Бай,
қуаттыболайық!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ал, кәнекей, қыздар-ай!» сайысы!
«Ал, кәнекей, қыздар-ай!» сайысы!
Түркістан
облысы А.Рудаки атындағы №23
жалпы білім беретін мектеп коммуналдық мемлекеттік
мекемесі технология пәнінің
мұғалімі педагог-сарапшы
Сарсенбаева
Оразгул 2024– 2025 оқу
жылы
«Ал, кәнекей, қыздар-ай!» сайысы,
Талайақынжырғақосқанәубастан,
Ару - ай, күн, жұлдыздайыннұршашқан.
Сұлулықтыңарнасаң да барлығын
Ару дегентаусылмайтынән - дастан.
Армысыздарқұрметтіұстаздаржәнеоқушылар!
Бүгінгі бұл сайысымыз
Көркем еңбек,музыка , бейнелеу апталығында Сарсенбаева Оразгул
апайдың ұйымдастырып отырған 6,7-ші А және Б сыныптар
арасындағы
«Ал, кәнекей, қыздар -
ай!»» атты сайысымызды бастауға рұқсат етіңіздер.
Кеш сахнасына байқауға қатысушы аруларымызды шақырайық.
Байқау болған соң сайыскерлерге әділ баға берер әділқазы
болады
. Бүгінгі кештің әділ де,
лайықты бағасын көрсетер әділқазы мүшелерімен таныс болыңыздар.
1. . Нуров.Х тәрбие ісінің меңгерушісі
2., Камбарбекова Г. оқу ісінің меңгерушісі
3.Қамбарбеов Т., технология пәнінің бірлестік жетекшісі
4. Сейдикаримова Ғалия математика пәнінің
мұғалімі
Байқауды бастамас бұрын байқаудың шарттарымен таныстырып
өтейін.
1. «Өзге емес, өзім айтам өз жайымды». Таныстыру
2. «Өнер өрге жетелейді» өнер сайысы. Сайыскерлер өз өнерлерін
көрсетеді, сахна мәдениеті, ән, би, күйлердің орындау мәнері
бағаланады.
3. «Дәм думан» /әр топтан 2 оқушыдан шығып Кыскы дәрумендерге бай
салат жасау/.
4. «Сән думан» / Әр топтан1 оқушы Қыздың шашын өру. /үйлесімділік
пен талғамы, тапқырлығы бағаланады./
5. » /Макал- мәтел, сайысы сайыскердің ой - ұшқырлығы, білгірлігі
бағаланады/.
І. «Өзге емес, өзім айтам өз жайымды».
Таныстыру»
Арулар келіп жетті ортамызға
Бойындағы бар өнерді дарытуға.
Сәттілік серігі боп шықсын қане
Әдеппен, ізетпенен танысуға.
Сайыскерлерге ақ жол тілей отырып, алғашқы таныстыру бөлімін
бастаймыз.
Таныс болдық сайыскердің
тегімен,
Туып өскен мекені мен жерімен.
Сұлулардың бәрі ақын көрінді
Таныстырып кетті ғой төгіп өлең.
/таныстыру бөлімінің бағаларын қойып жіберейік
/
ІІ. «Өнер өрге жетелейді» өнер сайысы.
Армысың, ауылымның асылдары
Жайнасын көңілдердің жасыл бағы.
Сендер үшін ән мен күй, өлең мен би
Сендер үшін мереке шашулары.
Ал кімнің өнері бар қаншалықты,
Би билеп, ал біреуі ән салыпты.
Бүгінгі сайыстарда бәйге алуға,
Барлығы аянбай - ақ жан салыпты.
Ал енді аруларымыздың тамаша өнерлеріне куә болайық.
/Аруларымыздың өнерлерін бағалап қоялық /
ІІІ. Тағам сырын түсінем,
Тәтті тағам пісірем.
Бәрі қуат алады,
Дәмді асымның күшінен.
Келесі бөлім «Дәм думан». Сайыскерлер салат жасауға кірісе берсін..
Жасалу жолын айтып түсіндіреді.
/Бүгінгі сайыскерлердің өз қолдарынан шыққан салаттары тіл үйірген
шығар. Шабыттарына шабыт қосып, өз бағаларын берейік/.
IV. Шеберлерім өнер тамып қолынан,
Жаңылмаған ата - баба жолынан.
Шебер қолдар өз өнерін көрсетсін
Сіз айтыңыз, төрелігін соңынан.
/Сәңгерлеріміздің тамаша
өнерлеріне тәнті болдық. Ендеше әділ бағамызды берейік/-----Ән.
Орындалады: Бабаева Парвина
–Замандастарым-
V. Өнер білім негізінен
Өтеді енді сынақтар.
Мазалайтын, ойланатын
Макал-мәтел айту сайысын
бастайық
/. Сурактар
1. Қазақтың дәстүрлі сүт тағамдары? /айран, қымыз, шұбат, көже,
уыз, құрт/
Шайдың отаны. /Қытай - Үндістан/
2. Тігін машинасының әкесі деп кімді айтамыз? /Элиос Хоу/
Піскен сүттің беті. /Қаймақ/
3. Жіп иіру құралы. /Ұршық/
Құрамында міндетті түрде қызылша болатын салат. /Винегрет/
4. Тіл көзден сақтайтын бұйым. /Тұмар/
Сүттің ұйытылған түрі. /Айран/
5. Ұзатылған қыз киетін аса қымбат бағалы, кәделі, әсем баскиім.
/сәукеле/
Жаңа туған сиырдың алғашқы сүті. /уыз/
6. Биенің сүті. /Қымыз/
Іс тіккен кезде саусаққа киетін темір қалпақ. /Оймақ/
7. Түйенің сүті. /Шұбат/
Матаның екі бөлігін бір - бірімен беттестіріп инемен сирек тігу
қалай аталады?
/көктеу, жапсыру, жөрмелеу/
/Аруларымызды қол соғып қошеметтеп, әділқазы мүшелерінен білімдерін
бағалауын сұрайық/
Ал құрметті көрермендер әділқазы мүшелері өз шешімдерін шығарғанша
сіздерге түрлі сауалдар қояйын.
1. Киізүйдіңқабырғасы. /кереге/
2. Қызжасауы /сандық/.
3. Пэчворксөзініңаудармасы. /Құрақ/
4. Біздіқоршаған орта. /Табиғат/
5. Ағашкөркі /жапырақ/
6. Дәмді ас пісіретінмаман. /Аспаз/
7. Бейнелеуөнерінің жанры /Натюрморт/
8. Көйлектіңсыртынанкиетін, жеңіл, жеңсізкиімтүрі /Камзол/
9. Қызәшекейі /Сырға/
10. Түйебаласынақатыстыою /Ботакөз/
Бүгінгібайқаубарысындааруларымыздыңөнерлерінетәнтіболдық. Бәрі де
өнері мен білімдерінортағасалды. Кімбілсін, біздіңортамыздаМәншүк
пен Әлиядай, Аққұштап пен Фаризадай, Нұрғаным мен Хиуаздай,
Сарадайынжұлдызыжанарсұлуларымызотырғаншығар.
Аруларғашығарбелестеріңбиік,
жұлдыздарыңжарқырайжанаберсіндептілекайтамыз.
Байқауболғансоңжеңімпазболады.
Бүгінгібайқаудаәділқазыларшешіміқандайболғанынтыңдапкөрелік.
Сөзкезегіөздеріңізде. /Әділқазышешімі/
Бүгінгібайқауымыздаөзмәресінежетті.,
келесікездескеншеқошсауболыңыздар. Бай,
қуаттыболайық!
шағым қалдыра аласыз













