Аламын білім кітаптаптан 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аламын білім кітаптаптан 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған көмекші материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп

Күні: 15.11.17

Мұғалімнің аты-жөні:Батырниязова Гулназ

Сынып: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Менің мектебім

32 сабақтың тақырыбы

Аламын білім кітаптан

Сабақтың оқыту мақсаттары

2.9.1.Сұраққа жауапты презентациядан/бейне таспадан табу және ақпаратты берілген үлгі бойынша кестеге салу.

Күтілетін нәтиже

Оқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, кітапхана ережесін құрады.

Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, берілген ойды жалғастырады.

Кейбір оқушылар: анықтаманың бірнеше нұсқасын табады.

Өткен сабақтардан алған білім

Менің оқулықтарым

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Қызығушылықты ояту:

Сыныпты қалыпқа келтіру.Шаттық шеңбері.

Үй жұмысын сұрау. Үйде өзіңе ұнайтын қандай оқулықтар бар екен?


Сабақтың ортасы 25-30 минут

Мағынаны ажырату

Ой қозғау

Презентация.

  1. Мектебімізде осындай орын бар ма?

  2. Сен ол жерге не үшін барасың?

  3. Қандай кітаптарды оқығанды жақсы көресің?

Тақырыпты болжау.

Осы сұрақтар арқылы тақырыпты болжату.

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Мақсатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.

Оқылым.

Мәтінді түсініп оқы. Мұқан Иманжанов. Кітап.

Сызбаға сүйеніп ақын жайлы әңгімеле.

Жұптық жұмыс.

Оқулықтағы сурет бойынша кітапхана ережесін құрғызу.

Жетістік критерийі: кітапхана ережесіне сай болу керек.

Кітапханадан кітап алу ережесін құру. Үлгіге сай кем дегенде бес ереже көрсету.

Үлгі кесте:

1.

Кітапханаға кіргенде амандасу

2.

...

3.

...

4.

...

5.

...

Бағалау. ЖК бойынша бағалау.

«Кітаптың мұңы» /ия-жок ойыны/

Кітап нені жақсы көреді?

Топтық жұмыс.

Тапсырма: Төмендегі сұрақтарға жауап іздеп көрелік.

Кітапхана дегеніміз не?

«Кітап» сөзі туралы деректер.

«Білім сөзіне мағыналас сөздер бар ма?


Сұрақ

Жауабы

Кітапхана дегеніміз не?


«Кітап» сөзі туралы деректер.


«Білім сөзіне мағыналас сөздер бар ма?



Жетістік критерийі: Жауапты презентация арқылы табу.

Үлгі бойынша кестеге салу.

Бағалау. ЖК бойынша бағалау.

  1. Бес жолды өлең

  2. Сөзжұмбақты шешу

  3. Кітаптың адамға әсері

Галереяға саяхат.

Ой толғаныс.

Жеке жұмыс.

Тапсырма:

«Жасырын сөзді тап»


  1. ... – білім бұлағы,

Білім – өмір шырағы.


  1. Қына тасқа бітеді,

... басқа бітеді.


  1. ... инемен құдық қазғандай.

Кітап туралы нақыл сөздерді ұсыну.



Интербелсенді тақта






Мұқан Иманжанов

(1916-1958)




Үлгі кесте






























А3 парағы, түрлі түсті бояулар /


Смайлик



Интербелсенді тақта.

Ламинаты бет, маркер

Сабақтың соңы

5 минут

Үйге: Мұқан Иманжанов. Кітап. Дауыстап оқып келу.

Кері байланыс: ауызша оқушыларға кері байланыс беру.

Рефлексия.

Бес саусақ

Стикер не қағаз қиындылары

Қосымша мағлұматтар

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АҚТ-мен байланыс

Құндылықтар мен байланыс

(тәрбиелік элемент)

А,А+ оқушылар берілген ойды жалғастыру.

Жетістік критерийлері арқылы.

Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет.

Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.

АҚТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: кітап оқуға құштарлық сезімге баулу.


Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызңа қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

















Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):

1.

2

Қандай екі нәрсе сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
788
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі