Материалдар / Аламын білім кітаптаптан 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Аламын білім кітаптаптан 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған көмекші материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
667
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқуМектеп: Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп
Күні: 15.11.17 Мұғалімнің аты-жөні:Батырниязова Гулназ
Сынып: 2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
БөлімМенің мектебім
№32 сабақтың тақырыбыАламын білім кітаптан
Сабақтың оқыту мақсаттары2.9.1.Сұраққа жауапты презентациядан/бейне таспадан табу және ақпаратты берілген үлгі бойынша кестеге салу.
Күтілетін нәтижеОқушылардың бәрі: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, кітапхана ережесін құрады.


Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, берілген ойды жалғастырады.


Кейбір оқушылар: анықтаманың бірнеше нұсқасын табады.
Өткен сабақтардан алған білімМенің оқулықтарым
Жоспар
Уақыт Жоспарланған жұмыс түрлері Ресурстар
Сабақтың басы 5 минутҚызығушылықты ояту:Сыныпты қалыпқа келтіру.Шаттық шеңбері.Үй жұмысын сұрау. Үйде өзіңе ұнайтын қандай оқулықтар бар екен?

Сабақтың ортасы 25-30 минутМағынаны ажырату Ой қозғауПрезентация.
  • Мектебімізде осындай орын бар ма?
  • Сен ол жерге не үшін барасың?
  • Қандай кітаптарды оқығанды жақсы көресің?
  • Тақырыпты болжау.Осы сұрақтар арқылы тақырыпты болжату.Сабақтың мақсатымен таныстыру.Мақсатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.Оқылым.Мәтінді түсініп оқы. Мұқан Иманжанов. Кітап.Сызбаға сүйеніп ақын жайлы әңгімеле.Жұптық жұмыс.Оқулықтағы сурет бойынша кітапхана ережесін құрғызу.Жетістік критерийі: кітапхана ережесіне сай болу керек.Кітапханадан кітап алу ережесін құру. Үлгіге сай кем дегенде бес ереже көрсету.Үлгі кесте:Бағалау. ЖК бойынша бағалау.«Кітаптың мұңы» /ия-жок ойыны/Кітап нені жақсы көреді? Топтық жұмыс. Тапсырма: Төмендегі сұрақтарға жауап іздеп көрелік. Кітапхана дегеніміз не?«Кітап» сөзі туралы деректер.«Білім сөзіне мағыналас сөздер бар ма?



    Жетістік критерийі: Жауапты презентация арқылы табу. Үлгі бойынша кестеге салу.Бағалау. ЖК бойынша бағалау.
  • Бес жолды өлең
  • Сөзжұмбақты шешу
  • Кітаптың адамға әсері
  • Галереяға саяхат.Ой толғаныс.Жеке жұмыс.Тапсырма: «Жасырын сөзді тап»

  • ... – білім бұлағы,
  • Білім – өмір шырағы.

  • Қына тасқа бітеді,
  • ... басқа бітеді.

  • ... инемен құдық қазғандай.
  • Кітап туралы нақыл сөздерді ұсыну.




    Интербелсенді тақта







    Мұқан Иманжанов(1916-1958)





    Үлгі кесте

























































    А3 парағы, түрлі түсті бояулар /

    Смайлик



    Интербелсенді тақта.Ламинаты бет, маркер
    Сабақтың соңы 5 минутҮйге: Мұқан Иманжанов. Кітап. Дауыстап оқып келу.Кері байланыс: ауызша оқушыларға кері байланыс беру.Рефлексия.Бес саусақСтикер не қағаз қиындылары
    Қосымша мағлұматтар
    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысҚауіпсіздік ережелеріАҚТ-мен байланысҚұндылықтар мен байланыс(тәрбиелік элемент)
    А,А+ оқушылар берілген ойды жалғастыру.Жетістік критерийлері арқылы.Құндылықтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет.Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.АҚТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: кітап оқуға құштарлық сезімге баулу.

    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызңа қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


































    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты):1.2Қандай екі нәрсе сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1.2.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!