Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді
жоспар
№9-сабақ.
Бөлім:
7- бөлім. Тарихи тұлғалар
тағылымы.
Педагогтің
аты-жөні:
Аяпбергенова Гүлшат
Мырзабаевна
Күні:
27.01.2022
Сыныбы:
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Алаш
арыстары
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
8.1.1.1 .мәтін тақырыбы, тірек
сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені
болжау;
8.4.3.1 .жазба
жұмыстарында символ мен кейіптеу түрлерін қолданып
жазу
Сабақтың
мақсаты:
мәтін тақырыбы, тірек сөздер,
иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай
алады;
жазба жұмыстарында символ мен
кейіптеу түрлерін қолданып жазады.
Құндылықтарға
баулу:
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық
идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы»құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
Сабақтың
барысы:
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
Ұйымдастыру
кезеңі:
“Гүлмен тілек”
әдісіарқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Мақсаты:оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
Жаңа сабаққа
кіріспе
(Ұ) «Миға
шабуыл»әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді. Өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.
Қалыптастырушы
бағалау:Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға«Жарайсың!»дегенмадақтау
сөзіменынталандыру.
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
Сөздік
жұмысы
Мұғалім сөздік жұмысына көмек
береді, қосымша ақпарат көздерінен түсінбеген сөздеріне анықтама
жасайды.
Айтылым
8-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
Сөздіктер
№1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Оқылым
Айтылым
1-топ: Диаграмманы
толтырады.
«Әлихан
Бөкейханов»
2-топ: «Дискуссиялық карта»
тәсілін қолданып, берілген пікірлерге ойларын
айтады.
3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы
мәтінді сипаттайды.
Дескриптор: Жалпы -5
балл.
-
Топтастырады
-Тапсырманы
орындайды
-Сипаттайды
8-сынып
оқулығы
Жұмыс
дәптерлері
2-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
Ойтүрткі.Сұрақтарға жауап береді. «Қар
кесегі» тәсілін қолданады.
Айтылым
Алаш арыстары айтқан нақыл
сөздерді тыңдайды. Талқылайды.
Оқылым
Айтылым
Мәтін бойынша түзілген
жоспардың дұрыстығын тексереді
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Мәтін
жазады
-Ойын
айтады
Дескриптор
3
балл
-Сұраққа жауап
береді.
Дескриптор
3
балл
-Мағынасын
айтады
Дескриптор
3
балл
-Тірек сөздерді
жазады
-Түсінгенін
айтады
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Кесте
Сызба
Ақ
парақтар
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
«Еркін микрофон»
әдісі.Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
3-тапсырма
Мұғалім
оқушыларды«Жапондық
бағалау»әдісі арқылы бағалайды.
Яғни«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз