|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
30.09.25 |
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы Зерттеу сұрағы:Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.4 – «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи дерекөздерді түсіндіру Дәлел |
|
Сабақтың мақсаты |
«Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдайды. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ) БЫМ «Сұрақ-жауап» әдісі
(Т) «Галлерея» *үй тапсырмасын сұрау «Алаш партиясының халықтың қолдауына ие болу себебі неде?» тақырыбында эсселерге тоқсалу Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақта»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 15 минут |
«Аяқталмаған тезис» әдісі – дерекпен жұмыс «Алаш» партиясының бағдарламасы: Басқару түрі .............................................................; Автономия............................................................................; Азаматтың негізгі құқықтары.............................................; Дін ұстану туралы мәселе: .................................................; Соттар туралы......................................................................; Қорғаныс ..............................................................................; Салық.....................................................................................; Жұмысшы мәселесі.............................................................; Халық ағарту.........................................................................; Жер мәселесі........................................................... 2тапсырма: GREАT кестесі «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау жасайды
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескриптор: «Алаш» партиясының бағдарламасына иалдау жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.
Дескриптор: G) - елеулі/ бетбұрысты жазады- R - есте қаларлық оқиғаны жазады- E - маңызды оқиғаны жазады А- болашаққа әсерін жазады T - кездескен қиындықтарды жазады
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады /5балл/ ҚБ «Өзін-өзі бағалау» /5балл/ |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме? Не түсініксіз? Нені білгіңіз келеді? Мақсатымызға жеттік пе?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Алаш кӛшбасшылары туралы буклет дайындаңыз |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
Күні: |
30.09.25 |
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы Зерттеу сұрағы:Неліктен «Алаш» партиясы халық қолдауына ие болды? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.4 – «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау; |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи дерекөздерді түсіндіру Дәлел |
|
Сабақтың мақсаты |
«Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдайды. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ) БЫМ «Сұрақ-жауап» әдісі
(Т) «Галлерея» *үй тапсырмасын сұрау «Алаш партиясының халықтың қолдауына ие болу себебі неде?» тақырыбында эсселерге тоқсалу Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақта»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 15 минут |
«Аяқталмаған тезис» әдісі – дерекпен жұмыс «Алаш» партиясының бағдарламасы: Басқару түрі .............................................................; Автономия............................................................................; Азаматтың негізгі құқықтары.............................................; Дін ұстану туралы мәселе: .................................................; Соттар туралы......................................................................; Қорғаныс ..............................................................................; Салық.....................................................................................; Жұмысшы мәселесі.............................................................; Халық ағарту.........................................................................; Жер мәселесі........................................................... 2тапсырма: GREАT кестесі «Алаш» партиясының ұлттық мемлекеттілікті жаңғыртудағы саясатын талдау жасайды
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескриптор: «Алаш» партиясының бағдарламасына иалдау жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.
Дескриптор: G) - елеулі/ бетбұрысты жазады- R - есте қаларлық оқиғаны жазады- E - маңызды оқиғаны жазады А- болашаққа әсерін жазады T - кездескен қиындықтарды жазады
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады /5балл/ ҚБ «Өзін-өзі бағалау» /5балл/ |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме? Не түсініксіз? Нені білгіңіз келеді? Мақсатымызға жеттік пе?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалау критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Алаш кӛшбасшылары туралы буклет дайындаңыз |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













