Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Алаштықтар және "Тіл мәселесі" 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: қазақ тілі Сыныбы: |
Мектебі: «Престиж» 9 Б |
Сабақ: 5 Күні: 2.03.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Нусипбаева Анар Бекмұханбетқызы Сабаққа қатысқаны: Сабаққа қатыспағаны: |
Бөлім: 10 |
Алаш идеясы мен қайраткерлері |
Сабақтың тақырыбы |
Алаш қайраткерлері және тіл мәселесі (2 сабақ ) Тіл мәселесі (2-сабақ) |
Сабақтың түрі |
ББД қалыптастыру сабағы |
Оқу мақсаттары (учебные цели) |
9.4.4.1 – тақырып бойынша негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау, мәліметтерді жинақтау 9.2.6.1 – кесте, диаграмма, нұсқаулық шартты белгілер мен сызбалар арқылы мәліметерді ұсыну ; 9.3.1.1 – әлеуметтік-мәдени тақыраптарға байланысты сөздер мен сөз тіркестерінің, сөйлемерді түсіну және оларды қолдану; Определить основную и дополнительную информацию по теме, собирать (классифицировать) информацию по теме; Предаставлять информацию по теме в виде таблиц, схем, условных обозночений; Понимать и применять нужные слова, словосочетания, предложения по социокультурной теме; |
Сабақтың мақсаты |
Тақырып бойынша сөздердің , мәліметтердің мағынасын түсіну, оларды ауызша және жазбаша жұмыстарда қолдану; Берілген сұрақтарға қысқа және толық жауап бере алу, негізгі тірек сөздерді анықтау, қысқаша хабарлама айта білу, мәліметтерді жинақтау және салыстыру; Понять лексический минимум по теме и их применять в устной и письменной речи,понимать содержание текста; Отвечать полными и краткими ответами; Уметь рассказать краткие содержание по теме; Определить опорные слова по теме; Классифицировать информацию по теме; |
Алдыңғы оқу |
Өткен сабақтардағы, бөлімдердегі мәліметтерді, сөздерді қолдану; |
|
|
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарлы кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
Сабақтың басы 1мин 2 мин І. Білу. Бейнесаяхат Фотогалерея «Кімнің сөзі?» 3 мин ІІ. Түсіну Ой шақыру. «Түсін мені» 2 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Мұғалім амандасады, сабаққа дайындығын сұрайды, сынып оқушыларын түгендейді. Сұрақ-жауап ұйымдастырады. Қазір қандай мезгіл? -Көктем мезгілінде ауа райы қандай? -Бүгін ауа райы қандай болып тұр? Сабақтың мақсаты мен кезеңдері туралы түсініктеме жүргізу; (Блум таксаномиясы/ «Алтын жебе» ойыны-бағалау критерийлері туралы) Үй жұмысын тексеру. (Қайталау сұрақтары арқылы өткен сабақтарға шолу) Ә) Алаш қайраткерлері және тіл мәселесі туралы Айтылым. Б ) Бұл кім? «Алаш қайраткерлері» Кімнің сөзі? Сәйкестендіру. Ахмет Байтұрсынұлы – «Оқу құралының ең ұлығы – кітап.» Ғұмар Қараш: « Адамға ең әуелі ана тілі қажет.» Міржақып Дулатұлы: «Қай жұрттың тілі болса да, ту басында қазақ тіліндей таза болды. Тілдер көрші жұрттардың тілімен қосыла келе, өзгеріске ұшырайды...» Халел Дұсмұхамедұлы: «Мәдениетіміздің негізі – білім. Білімге тіл арқылы жетеді...» Мағжан Жұмабаев: «Бір ұлттың тілінде сол ұлттың жері, тарихы, тұрмысы, мінезі айнадай ашық көрініп тұрады. Қазақ тілінде қазақтың сары сайран даласы, біресе желсіз түндей тымық, біресе құйындай екпінді тарихы, сар далада үдере көшкен тұрмысы, асықпайтын, саспайтын сабырлы мінезі – бәрі көрініп тұр.» Тақтаға диаграмма сызылады. Мұғалім сөзді сипаттайды. Ол мұра, қарым-қатынас құралы, ұлттың тарихы, мақтанышы -....(оқушылар сиптатама арқылы сөзді анықтайды.) Тіл Алаш қайраткерлерінің барлығын толғандырған мәселе қандай болды? -Жер , ұлт, тіл мәселесі.... -Бүгін осы мәселелер өзекті ме? Қалай ойлайсыңдар? (Оқушы жауабы: менің ойымша,.....) Сабақтың тақырыбы айтылады. |
Тірек сөздер https://learnin gapps.org/ myapps.php |
2 мин ІІІ. Түсіну 3-4 мин «Миға шабуыл» әдісі |
Мағынаны тану. Сөздік жұмысы (өткен сөздерді еске түсіреді, қайталайды, сөз тіркесін айтады) Мәселе – проблема, вопрос Өзекті – актуальный Ниет – намерение , желание Қызығушылық -интерес (сөздермен сөз тіркестерін сөйлем құрап айту)
Оқылым. Мәтінді оқып, танысады. Мәтінмен жұмыс. А) Айтылым. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру. (Сұрақтарды қобдишадан алады)
|
КБҚ Оқулық Презентация |
Сабақтың ортасы 4. Талдау 3-4 мин
5. Жинақтау 8-10 мин 2 мин 6. Бағалау 3мин Бекіту. 1 мин |
Жұптық жұмыс. (топтық) Ә) Мәтінді қандай ойбөліктерге бөлуге болады? Жоспарды мәтін мазмұны бойынша ретімен орналастыр
Т Тіл үйренудің тиімді жолдары Қазіргі қоғамдағы тіл мәселесі оптық жұмыс. Берілген тақырыптарды таңдап, постер құрастыру.
Сергіту сәті. Кім жылдам? Мәтіндегі сөздерді төрт бағанаға бөлу. Зат есім Сын есім Етістік Шылау сөздер «Тіл» сөзіне сиквейн
Айтылым. Мақал: Жеті жұрттың тілін біл, Жеті түрлі ілім біл. |
презентация КБҚ Презентация постер |
Үйге тапсырма |
«Тіл мәселесі» сөйлемдер құрастыру. |
|
|
|
|
Бағалау |
Формативті бағалау |
|
Рефлексия Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |