Жаңа
білім
2
минут
5
минут
2.40
минут
3
минут
5
минут
2
минут
|
«Сурет арқылы сабақтың
тақырыбын ашу»
Қалай
ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы қандай болуы
мүмкін?
Оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын таныстыру.
Мұғалімнің кіріспе
сөзі.
Александар Македонский
– адамзат тарихындағы ең ірі империя құрған ежелгі қолбасшылардың
бірегейі. Б.з.б. 4-ғасырда гректер сақ жеріне
қауіп төндірді. Александр Македонский (Ескендір Зұлқарнайын)
бастаған грек әскері Орта Азияға басып кіріп, Сырдария өңіріне
қарай аттанады. «Жеңілмейтін әскер» атанып келген Александрдың
қалың қолына сақ тайпалары қарсы тұрып, олардың алға жылжуына
кедергі жасаған. Грек-македон басқыншыларына қарсы күресті Спитамен атты сақ
басқарды. Ол македон әскеріне 3 жыл бойы қарсы партизан соғысын
жүргізді. Ежелгі грек тарихшысы Арриан қолбасшы Александр
Македонскийдің Сырдариядан жүзіп өтіп, сақтарға қалай шабуыл
жасағаны туралы жазады. Бұл шабуылдан грек әскеріне қауіп төніп,
олар қырғынға ұшырай жаздады. Күннің ыстығы, сақтардың жиі-жиі
шабуылдауы мен соғысу тактикасы гректерді әбден
әлсіретті.
Осылайша
Александр Македонскийдің Сырдарияның арғы жағын мекендейтін сақ
тайпаларын бағындыру үшін жасаған жорығы сәтсіз аяқталды. Сақтар
оның Шығысқа қарай жүретін жолын бөгеп
тастады.
.
1-тапсырма
«Бейнеролик көрейік».
Бейнероликті мұқият тыңдап, керек мәліметтерді дәптерге жазамыз.
Көріп болғаннан кейін топтық тапсырма
орындаймыз
Топтық
жұмыс.
1-топ. Александр Македонский
кім?
2-топ. А.Македонскийдің
сақтарға жорығын қандай деректерден біле
аламыз?
3-топ. А.Македонский не
себепті сақ жеріне жорық жасады?
Зерттеу мен
талдау
2-тапсырма
Мәтінмен
жұмыс.
«Сақтардың тәуелсіздік үшін
күресі»
1-топ. А.Македонскийдің сақ
жеріне жасаған жорығын картаға белгілейді.
2-топ.Сақтардың жауынгерлік
өнерін сипаттайды.
3-топ. А.Македонский мен сақ
батыры Спитаменді салыстырады
Сергіту сәті.
Нейрогимнастика
|
Оқушылар сабақ тақырыбына болжам жасайды
Оқушылар мұқият тыңдап, керек
мәліметтерді дәптерге жазады
Бейнематериалды толық көріп
болғаннан кейін, сұрақтарға жауап береді
Плакатқа
орындайды.
(2
балл)
«Бағалау» әр оқушы өзін-өзі
бағалап отырады
Мәтінді оқиды. Топпен жұмыс
жасайды.
(2 балл
)
|
Мұғалімге кері байланыс беріп
отырады
Жалпы балл –
2
Дескрипторы:
Александр Македонскийдің кім
екенін айтады
А.Македонскийдің сақтарға
жорығы туралы деректерді атайды
А.Македонскийдің сақ жеріне
жорық жасауының себебін айтады
Жалпы балл –
2
Дескрипторы:
Картаға А.Македонскийдің сақ
жеріне жасаған жорықтарын көрсетеді
Сақтардың жауынгерлік өнерін
сипаттайды
А.Македонский мен сақ батыры
Спитаменнің тұлғалық ерекшеліктерін
салыстырады
|
Слайд
№3-6
https://onlinemektep.org/schedule/lesson/5e7d8bd8-a7cc-444e-b8df-1b0e27e27830?tab=lesson
https://wordwall.net/ru/resource/68357538
ақпараттық мәтін плакат
|