Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    5.3 Сақтар


    Педагогтің аты-жөні:

    Серікбай П.Ж.


    Күні:

    22.02.2024 ж


    Сынып: 5 «Ә»

    Қатысушылар саны: 19

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі.

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    А.Македонскийдің сақтарға жасаған жорығын сипаттау, сақ батыры Спитаменнің ерлігімен танысу, Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру





    5 минут





    Өткен білімді еске түсіру



    5 минут








    Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу. Топқа бөлу.

    Психологиялық ахуал.

    Оқушылар көңіл күйлерің қалай?

    Сабаққа дайынсыңдар ма?

    Бағалау жүйесін айту.

    Бағалау оқушы тапсырма орындағаннан кейін, тиісті бағаға қояды.



    «Жасанды интеллект» әдісі

    Үй жұмысын тексеру

    Бехистун жазбасында қандай деректер айтылады?

    І Дарийдің сақтарға жорық жасауының қандай себептері болды?

    Геродот жазбалары бойынша сақтар қалай қорғанған?

    Шырақ қандай ерлік жасады?

    Грек тарихшысы Полиэн қандай дерек жазып қалдырған?

    Парсы патшасы І Дарийдің көздегені не болды?


    Топқа бөлінеді.

    Көңіл күйлерін бас бармақ арқылы көрсетеді.








    «Жасанды интеллект» сұрағына дұрыс жауап береді, өз-өзін бағалап отырады.

    ( 2 балл)





    Мадақтау












    Дескрипторы: сақ-парсы қарым-қатынасын деректер арқылы анықтайды – 1 балл

    Сақ батыры Шырақтың ерлігін сипаттайды – 1 балл






    Слайд №1,2


    «Бағалау» әр топқа таратылады















    Жаңа білім





    2 минут












    5 минут






































    2.40 минут










    3 минут











    5 минут





















    2 минут

    «Сурет арқылы сабақтың тақырыбын ашу»

    Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?



    Оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын таныстыру.

    Мұғалімнің кіріспе сөзі.

    Александар Македонский – адамзат тарихындағы ең ірі империя құрған ежелгі қолбасшылардың бірегейі. Б.з.б. 4-ғасырда гректер сақ жеріне қауіп төндірді. Александр Македонский (Ескендір Зұлқарнайын) бастаған грек әскері Орта Азияға басып кіріп, Сырдария өңіріне қарай аттанады. «Жеңілмейтін әскер» атанып келген Александрдың қалың қолына сақ тайпалары қарсы тұрып, олардың алға жылжуына кедергі жасаған. Грек-македон басқыншыларына қарсы күресті Спитамен атты сақ басқарды. Ол македон әскеріне 3 жыл бойы қарсы партизан соғысын жүргізді. Ежелгі грек тарихшысы Арриан қолбасшы Александр Македонскийдің Сырдариядан жүзіп өтіп, сақтарға қалай шабуыл жасағаны туралы жазады. Бұл шабуылдан грек әскеріне қауіп төніп, олар қырғынға ұшырай жаздады. Күннің ыстығы, сақтардың жиі-жиі шабуылдауы мен соғысу тактикасы гректерді әбден әлсіретті.

    Осылайша Александр Македонскийдің Сырдарияның арғы жағын мекендейтін сақ тайпаларын бағындыру үшін жасаған жорығы сәтсіз аяқталды. Сақтар оның Шығысқа қарай жүретін жолын бөгеп тастады.


    .


    1-тапсырма

    «Бейнеролик көрейік». Бейнероликті мұқият тыңдап, керек мәліметтерді дәптерге жазамыз. Көріп болғаннан кейін топтық тапсырма орындаймыз



    Топтық жұмыс.

    1-топ. Александр Македонский кім?

    2-топ. А.Македонскийдің сақтарға жорығын қандай деректерден біле аламыз?

    3-топ. А.Македонский не себепті сақ жеріне жорық жасады?



    Зерттеу мен талдау

    2-тапсырма

    Мәтінмен жұмыс.

    «Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі»


    1-топ. А.Македонскийдің сақ жеріне жасаған жорығын картаға белгілейді.


    2-топ.Сақтардың жауынгерлік өнерін сипаттайды.


    3-топ. А.Македонский мен сақ батыры Спитаменді салыстырады



    Сергіту сәті. Нейрогимнастика





    Оқушылар сабақ тақырыбына болжам жасайды












    Оқушылар мұқият тыңдап, керек мәліметтерді дәптерге жазады































    Бейнематериалды толық көріп болғаннан кейін, сұрақтарға жауап береді

    Плакатқа орындайды.


    (2 балл)


    «Бағалау» әр оқушы өзін-өзі бағалап отырады





    Мәтінді оқиды. Топпен жұмыс жасайды.


    (2 балл )















    Мұғалімге кері байланыс беріп отырады






































    Жалпы балл – 2

    Дескрипторы:

    Александр Македонскийдің кім екенін айтады

    А.Македонскийдің сақтарға жорығы туралы деректерді атайды

    А.Македонскийдің сақ жеріне жорық жасауының себебін айтады





    Жалпы балл – 2

    Дескрипторы:

    Картаға А.Македонскийдің сақ жеріне жасаған жорықтарын көрсетеді

    Сақтардың жауынгерлік өнерін сипаттайды

    А.Македонский мен сақ батыры Спитаменнің тұлғалық ерекшеліктерін салыстырады




    Слайд №3-6

















































    https://onlinemektep.org/schedule/lesson/5e7d8bd8-a7cc-444e-b8df-1b0e27e27830?tab=lesson


    https://wordwall.net/ru/resource/68357538










    ақпараттық мәтін плакат



    4 минут













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Серікбай Перизат Жомартқызы
    13 Сәуір 2024
    392
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Александр Македонскийдің сақтарға жорығы" қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Александр Македонскийдің сақтарға жорығы" қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қазақстан тарихы ашық сабақ 5-сынып "Александр Македонскийдің сақтарға жорығы" қысқа мерзімді сабақ жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бөлім:

    5.3 Сақтар


    Педагогтің аты-жөні:

    Серікбай П.Ж.


    Күні:

    22.02.2024 ж


    Сынып: 5 «Ә»

    Қатысушылар саны: 19

    Қатыспағандар саны:


    Сабақтың тақырыбы:

    Сақтардың Александр Македонский әскеріне қарсы күресі.

    Зерттеу сұрағы: Неліктен Александр Македонскийдің сақтарға жасаған жорығы сәтсіз аяқталды?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    5.3.2.1 Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


    Сабақтың мақсаты

    А.Македонскийдің сақтарға жасаған жорығын сипаттау, сақ батыры Спитаменнің ерлігімен танысу, Қазақстан аумағындағы ерте көшпелілердің халықаралық сахнадағы орнын анықтау


    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру





    5 минут





    Өткен білімді еске түсіру



    5 минут








    Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу. Топқа бөлу.

    Психологиялық ахуал.

    Оқушылар көңіл күйлерің қалай?

    Сабаққа дайынсыңдар ма?

    Бағалау жүйесін айту.

    Бағалау оқушы тапсырма орындағаннан кейін, тиісті бағаға қояды.



    «Жасанды интеллект» әдісі

    Үй жұмысын тексеру

    Бехистун жазбасында қандай деректер айтылады?

    І Дарийдің сақтарға жорық жасауының қандай себептері болды?

    Геродот жазбалары бойынша сақтар қалай қорғанған?

    Шырақ қандай ерлік жасады?

    Грек тарихшысы Полиэн қандай дерек жазып қалдырған?

    Парсы патшасы І Дарийдің көздегені не болды?


    Топқа бөлінеді.

    Көңіл күйлерін бас бармақ арқылы көрсетеді.








    «Жасанды интеллект» сұрағына дұрыс жауап береді, өз-өзін бағалап отырады.

    ( 2 балл)





    Мадақтау












    Дескрипторы: сақ-парсы қарым-қатынасын деректер арқылы анықтайды – 1 балл

    Сақ батыры Шырақтың ерлігін сипаттайды – 1 балл






    Слайд №1,2


    «Бағалау» әр топқа таратылады















    Жаңа білім





    2 минут












    5 минут






































    2.40 минут










    3 минут











    5 минут





















    2 минут

    «Сурет арқылы сабақтың тақырыбын ашу»

    Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?



    Оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын таныстыру.

    Мұғалімнің кіріспе сөзі.

    Александар Македонский – адамзат тарихындағы ең ірі империя құрған ежелгі қолбасшылардың бірегейі. Б.з.б. 4-ғасырда гректер сақ жеріне қауіп төндірді. Александр Македонский (Ескендір Зұлқарнайын) бастаған грек әскері Орта Азияға басып кіріп, Сырдария өңіріне қарай аттанады. «Жеңілмейтін әскер» атанып келген Александрдың қалың қолына сақ тайпалары қарсы тұрып, олардың алға жылжуына кедергі жасаған. Грек-македон басқыншыларына қарсы күресті Спитамен атты сақ басқарды. Ол македон әскеріне 3 жыл бойы қарсы партизан соғысын жүргізді. Ежелгі грек тарихшысы Арриан қолбасшы Александр Македонскийдің Сырдариядан жүзіп өтіп, сақтарға қалай шабуыл жасағаны туралы жазады. Бұл шабуылдан грек әскеріне қауіп төніп, олар қырғынға ұшырай жаздады. Күннің ыстығы, сақтардың жиі-жиі шабуылдауы мен соғысу тактикасы гректерді әбден әлсіретті.

    Осылайша Александр Македонскийдің Сырдарияның арғы жағын мекендейтін сақ тайпаларын бағындыру үшін жасаған жорығы сәтсіз аяқталды. Сақтар оның Шығысқа қарай жүретін жолын бөгеп тастады.


    .


    1-тапсырма

    «Бейнеролик көрейік». Бейнероликті мұқият тыңдап, керек мәліметтерді дәптерге жазамыз. Көріп болғаннан кейін топтық тапсырма орындаймыз



    Топтық жұмыс.

    1-топ. Александр Македонский кім?

    2-топ. А.Македонскийдің сақтарға жорығын қандай деректерден біле аламыз?

    3-топ. А.Македонский не себепті сақ жеріне жорық жасады?



    Зерттеу мен талдау

    2-тапсырма

    Мәтінмен жұмыс.

    «Сақтардың тәуелсіздік үшін күресі»


    1-топ. А.Македонскийдің сақ жеріне жасаған жорығын картаға белгілейді.


    2-топ.Сақтардың жауынгерлік өнерін сипаттайды.


    3-топ. А.Македонский мен сақ батыры Спитаменді салыстырады



    Сергіту сәті. Нейрогимнастика





    Оқушылар сабақ тақырыбына болжам жасайды












    Оқушылар мұқият тыңдап, керек мәліметтерді дәптерге жазады































    Бейнематериалды толық көріп болғаннан кейін, сұрақтарға жауап береді

    Плакатқа орындайды.


    (2 балл)


    «Бағалау» әр оқушы өзін-өзі бағалап отырады





    Мәтінді оқиды. Топпен жұмыс жасайды.


    (2 балл )















    Мұғалімге кері байланыс беріп отырады






































    Жалпы балл – 2

    Дескрипторы:

    Александр Македонскийдің кім екенін айтады

    А.Македонскийдің сақтарға жорығы туралы деректерді атайды

    А.Македонскийдің сақ жеріне жорық жасауының себебін айтады





    Жалпы балл – 2

    Дескрипторы:

    Картаға А.Македонскийдің сақ жеріне жасаған жорықтарын көрсетеді

    Сақтардың жауынгерлік өнерін сипаттайды

    А.Македонский мен сақ батыры Спитаменнің тұлғалық ерекшеліктерін салыстырады




    Слайд №3-6

















































    https://onlinemektep.org/schedule/lesson/5e7d8bd8-a7cc-444e-b8df-1b0e27e27830?tab=lesson


    https://wordwall.net/ru/resource/68357538










    ақпараттық мәтін плакат



    4 минут













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    13.04.2024
    392
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Серікбай Перизат Жомартқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации