Материалдар / "Әлемде талай маман бар, менің де сондай әкем менен анам бар."

"Әлемде талай маман бар, менің де сондай әкем менен анам бар."

Материал туралы қысқаша түсінік
Бекітемін: Күні: 22.01.2025ж Сынып жетекші: Сағынбаева М.Ж Сынып: 8 «А» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: «Әлемде талай маман бар, менің де сондай әкем менен анам бар» «Ата анамның еңбегі» челленджі \ Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 9- САБАҚ 8–сыныптар: «Күмәнді келісімдерге қатыспай, салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол» (10 минут) Сабақтың мақсаты: Оқушыларға отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру; Отбасы мүшелері арасындағы сүйіспеншілік пен сыйластықты арттыру; Отбасы ұғымының рухани және мәдени мәнін, ата ана еңбегін бағалай білуге ұғындыру. Құндылықтарды дарыту Оқушылардың рухани дүниесін байыту.Әлеуметтік қарым-қатынастарды жақсарту.Тұлғаның ішкі үйлесімін қалыптастыру.Жақсы қасиеттерді бойға сіңіріп, теріс қылықтардан аулақ болуға үйрету Сабақтың барысы Сабақтың кезеңі/ уақыт Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Ресурстар Ұйымдастыру бөлімі (10 минут) Негізгі бөлім (25 минут) «SMART - мақсат» презентациясы арқылы түсінік жұ
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:

22.01.2025ж

Сынып жетекші:

Сағынбаева М.Ж

Сынып: 8 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Әлемде талай маман бар, менің де сондай әкем менен анам бар»

«Ата анамның еңбегі» челленджі \

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

9- САБАҚ

8–сыныптар: «Күмәнді келісімдерге қатыспай, салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол» (10 минут)

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіндіру;

Отбасы мүшелері арасындағы сүйіспеншілік пен сыйластықты арттыру;

Отбасы ұғымының рухани және мәдени мәнін, ата ана еңбегін бағалай білуге ұғындыру.

Құндылықтарды дарыту

Оқушылардың рухани дүниесін байыту.Әлеуметтік қарым-қатынастарды жақсарту.Тұлғаның ішкі үйлесімін қалыптастыру.Жақсы қасиеттерді бойға сіңіріп, теріс қылықтардан аулақ болуға үйрету

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)






Негізгі бөлім (25 минут)









«SMART - мақсат» презентациясы арқылы түсінік жұмысын жүргізу

  • Сыныппен амандасу, қатысушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • «Отбасы – өмірдің бастауы» ұранымен оқушыларды ынталандыру.

Отбасы құндылықтары туралы әңгіме:

    • Отбасы – тәрбие мен мәдениет негізі.

    • Ананың рөлі: мейірім мен қамқорлықтың бейнесі.

    • Отбасы құндылықтарын сақтау жолдары.

  1. Шығармашылық тапсырма:

    • «Ананың мамандығы» челленджі:

      1. Оқушыларға өз анасына немесе отбасына алғыс білдіру туралы видео немесе хат дайындау ұсынылады.

    • "Менің ата анам таңдаған мамандық – менің мақтанышым" тақырыбында қысқа эссе жазу.

  2. Талқылау сұрақтары:

    • «Отбасы құндылықтарын сақтау үшін не істеу керек?»

    • «Сіз өз отбасыңыздың еңбек дәстүрлерін ерекше бағалайсыз ба?»

  • Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын талқылау.

  • «Ананың алақаны – әлемнің жылуы» деген қорытынды пікір жасау.

SMART ол сөз емес. Ол 1954 жылы  Питер Друкер айналымға енгізген аббревиатура.

Specific- арнайы, нақты;

Measurable-өлшеуге болаты;

Attainable-қолжетімділік;

Realistic-шындыққа сай, қысқа да нұсқа берілуі;

Timed-белгілі бір уақыт арлығымен шектелген деген ұғымдарды білдіреді.

1. Мақсат нақты болу керек деген алға қойылған мақсат екіұшты  емес, айқын болу керек дегенді білдіреді. Атап айтқанда, «Мен оқуға  түсемін» деген мақсат айқын емес. Ал, ол айқын болу үшін   негізгі мектепті (9-шы сыныпты)  бітірген соң ба, әлде орта мектепті (11-ші сыныпты) соң түсетінім нақтылануы керек. ( Жоғарғы оқу орны, әлде арнайы орта оқу орыныма?)

2. Мақсат өлшенетін болу керек. Мысалы, «9-шы сыныпты аяқтаған соң колледжге түсемін» деген мақсатты өлшеу өте қиын, ал «Мен Атырау қаласындағы педагогикалық колледждің бастауыш сынып мұғалімі бөліміне оқуға түсемін» деген мақсатты өлшеуге болады.

  • 3. Мақсат қолдан келерлік болу керек. Мақсатты жүзеге асыру үшін қажетті жағдайлар жасалған ба? Мысалы, негізгі мектепті тәмәмдап «Мен биыл жоғары оқу орнына түсемін» деген мақсат- қолдан келмейтін нәрсе.

  • Сабақты «Болашақ маман, болсам аман, бағындырам әлем» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

9-САБАҚ. Тақырыбы:
«Күмәнді келісімдерге қатыспай, салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол»

Мақсаты:

  • Күмәнді жағдай дегеніміз не және олар неге қауіпті екенін қарастыру;

  • Балаларды күмәнді жағдайдан аулақ болуға және дұрыс таңдау жасауға үйрету;

  • Апаттардың алдын алу үшін сақтық шараларын үйрету.

Негізгі бөлім

  • Оқушыларға арналған салауатты өмір салты ережелері: Дене шынықтырумен аптасына 3-5 рет айналысыңыз. Артық тамақ ішпеңіз және аш жүрмеңіз. Күніне 4-5 рет тамақтаныңыз, өсіп келе жатқан ағзаға ақуыздар, дәрумендер мен минералдар қажет. Ақыл-ой жұмысымен шамадан тыс жұмыс істемеңіз. Оқудан қанағат алуға тырысыңыз. Ал бос уақытыңызда шығармашылықпен айналысыңыз. Адамдарға мейірімді болыңыз. Қарым-қатынас ережелерін біліңіз және сақтаңыз. Өзіңіздің жеке ерекшеліктеріңізді және денеңізді ескере отырып, тез ұйықтап, күшіңізді қалпына келтіруге мүмкіндік беретін ұйықтау әдісін жасаңыз.

Пайдалы кеңестер:

  • Салауатты өмір салтын ұстануға арналған кеңестер (дұрыс тамақтану, физикалық белсенділік, жаман әдеттерден бас тарту). Спортпен шұғылдану: * бассейнде жүзу; * кез келген су спорты; * командалық спорттық ойындар – баскетбол, волейбол, хоккей; * коньки және шаңғы тебу; * үстел теннисі; * велосипед айдау. Спортпен шұғылдану кезінде жалпы тонус пен жақсы көңіл күйді сақтау үшін оның түрі емес, жүйелілік маңызды

Қорытынды - Сабақты қорытындылау.

  • Күмәнді ұсыныстардан бас тарту қажет жағдайлардың мысалдарын талқылау (заңсыз әрекеттерге қатысу туралы ұсыныстар; сіздің немесе басқа біреудің денсаулығына зиян келтіруі мүмкін қауіпті әрекеттерге қатысу туралы ұсыныстар; есірткі немесе алкогольді қолдану туралы ұсыныс; сіздің беделіңізді құртуы мүмкін әрекеттерге қатысуға шақыру). - Негізгі қауіпсіздік ережелерін қайталау.


Сұрақтар ға жауап береді






Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі


Бірлесіп жұмыс жасайды




Коуч «SMART-

мақсат» презентациясы арқылы түсінік жұмысын жүргізеді.




















Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер
















Қосымша материалдар









Стикерлер



Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары















































5 мектеп-лицей







«Мамандықтар әлемі»

«Әлемде талай маман бар, менің сондай әкем менен анам бар»













Сынып: 8А

Сынып жетекші: Сағынбаева М.Ж


















2024-2025 оқу жылы



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі