«Әлемдегі ең қажет кім?» іс-шарасы
Негізгі мақсат:
Оқушыларды әртүрлі мамандықтармен таныстыру, еңбекке қызығушылығын арттыру, өз қалауы мен қабілетіне сәйкес мамандық туралы ой қалыптастыру.
Жүргізуші: — Құрметті ұстаздар, қадірлі қонақтар және бүгінгі шарамыздың қатысушы оқушылары!
Сіздерді, «Әлемдегі ең қажет кім?» атты іс-шарамызға қош келдіңіздер!
— Мамандық таңдау — әр адамның өміріндегі ең маңызды әрі жауапты қадамдардың бірі.
Бүгін біз сіздермен бірге түрлі маман иелерімен танысып, өзіміз жасаған экскурсиялардың нәтижесін көрсетіп, мамандықтарды жарнамалап көретін боламыз.
— Ендеше, жақсы көңіл-күймен іс-шарамызды бастайық!
Музыка 3–5 секунд тағы да жай ойналып, тоқтайды.
Жүргізуші: Музыка, көтеріңкі көңіл-күй және жылы қошемет сіздерге шабыт сыйласын! Ортаға қатысушыларды шақырамыз!
-
9 «А» сыныбы, сынып жетекшісі-Усанбоева Салтанат апай
-
9 «Ә» сыныбы, сынып жетекшісі-Аширова Майра апай
-
9 «Б» сыныбы, сынып жетекшісі-Муталиева Ақмарал апай
-
9 «В» сыныбы, сынып жетекшісі-Анапиева Назым апай
-
9 «Г» сыныбы, сынып жетекшісі-Ауезова Гүлзина апай
-
9 «Ғ» сыныбы, сынып жетекшісі-Абдимуталифова Қаламқас апай
1. Таныстыру – сәлемдесу
(Залға жайлы әуен қосылады. Оқушылар айналаға жайғасып болған соң музыка баяу бәсеңдейді, өз топтарын таныстырады.)
2. Ширату (сұрақ-жауап)
(Әділ-қазылар алқасы сұрақ қояды).
Жүргізуші: — Келесі бөлім – «Ширату».
Бұл кезеңде бүгінгі іс-шараның әділ-қазылар алқасы оқушыларға мамандықтар туралы қысқа, қызықты сұрақтар қояды.
— Сұрақтар жылдам, нақты жауапты талап етеді. Кім жылдам әрі дұрыс жауап берсе – сол топқа қосымша ұпай беріледі.
— Құрметті әділ-қазылар алқасы, алғашқы сұрақты сіздерге береміз.
(Сөз әділ-қазыларға беріледі.)
3. “Менің бір күнім” – үй тапсырмасы (Экскурсия + альбом таныстыру)
Жүргізуші: — Ендігі кезекте ең қызықты бөлімдердің бірі — «Менің бір күнім». Бұл — сіздерге алдын ала берілген үй тапсырмасы.
Әр оқушы немесе топ белгілі бір маман иесіне барып, шағын экскурсия жасап, оның жұмысымен танысты.
— Сол экскурсия барысында сіздер фото, бейне, ақпарат жинап, кішкентай альбом немесе шағын таныстырылым дайындадыңыздар.
— Енді сол жұмыстарды үлкен экраннан көріп, әр топ өз күнделігінің қалай өткенін баяндап береді.
— Бірінші топты сахнаға шақырамыз!
(Топ өз альбомын таныстырады.)
— Рақмет! Келесі топ, дайындалыңыздар!
(Әр топ кезекпен шығып, 1–2 минут баяндайды.)
4. «Жарнамалау» бөлімі (Экскурсия кезінде танысқан мамандықты жарнамалау)
Жүргізуші: — Келесі кезең – шығармашылық қабілетті талап ететін «Жарнамалау» бөлімі.
— Бұл бөлімде әр оқушы немесе топ экскурсия жасаған мамандықты жарнамалайды: оны не үшін ерекше, қандай артықшылықтары бар, неліктен болашақта сұраныста болады — осының бәрін қысқа, нақты, қызықты түрде жеткізу керек. Жарнама түрі еркін түрде.
— Ендеше, бірінші болып өздерінің жарнамасын көрсету үшін 9 «А» сыныбы сахнаға шақырылады!
(Әр топ кезегімен шығып, 1–2 минуттық жарнама жасайды.)
Қорытынды
Жүргізуші: — Құрметті оқушылар! Бүгінгі іс-шарамыз өте мазмұнды, қызықты өтті.
Сіздер әртүрлі мамандық иелерімен танысып, өздеріңіз жасаған экскурсияны көрсетіп, мамандықтарды жарнамаладыңыздар.
— Бұл тәжірибе сіздердің болашақта дұрыс мамандық таңдауларыңызға жол ашады деп сенемін.
— Ал енді сөз кезегі — әділ-қазылар алқасына беріледі.
(Ұпай нәтижесі жарияланады.)
— Бүгін белсенді қатысқандарыңыз үшін бәріңізге алғыс айтамыз!
Армандарыңыз орындалып, таңдаған мамандықтарыңыз сізді биік мақсаттарға жетелесін!
— Осымен іс-шарамыз аяқталды. Назарларыңызға рақмет!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Әлемдегі ең қажет кім?" іс-шарасы
"Әлемдегі ең қажет кім?" іс-шарасы
«Әлемдегі ең қажет кім?» іс-шарасы
Негізгі мақсат:
Оқушыларды әртүрлі мамандықтармен таныстыру, еңбекке қызығушылығын арттыру, өз қалауы мен қабілетіне сәйкес мамандық туралы ой қалыптастыру.
Жүргізуші: — Құрметті ұстаздар, қадірлі қонақтар және бүгінгі шарамыздың қатысушы оқушылары!
Сіздерді, «Әлемдегі ең қажет кім?» атты іс-шарамызға қош келдіңіздер!
— Мамандық таңдау — әр адамның өміріндегі ең маңызды әрі жауапты қадамдардың бірі.
Бүгін біз сіздермен бірге түрлі маман иелерімен танысып, өзіміз жасаған экскурсиялардың нәтижесін көрсетіп, мамандықтарды жарнамалап көретін боламыз.
— Ендеше, жақсы көңіл-күймен іс-шарамызды бастайық!
Музыка 3–5 секунд тағы да жай ойналып, тоқтайды.
Жүргізуші: Музыка, көтеріңкі көңіл-күй және жылы қошемет сіздерге шабыт сыйласын! Ортаға қатысушыларды шақырамыз!
-
9 «А» сыныбы, сынып жетекшісі-Усанбоева Салтанат апай
-
9 «Ә» сыныбы, сынып жетекшісі-Аширова Майра апай
-
9 «Б» сыныбы, сынып жетекшісі-Муталиева Ақмарал апай
-
9 «В» сыныбы, сынып жетекшісі-Анапиева Назым апай
-
9 «Г» сыныбы, сынып жетекшісі-Ауезова Гүлзина апай
-
9 «Ғ» сыныбы, сынып жетекшісі-Абдимуталифова Қаламқас апай
1. Таныстыру – сәлемдесу
(Залға жайлы әуен қосылады. Оқушылар айналаға жайғасып болған соң музыка баяу бәсеңдейді, өз топтарын таныстырады.)
2. Ширату (сұрақ-жауап)
(Әділ-қазылар алқасы сұрақ қояды).
Жүргізуші: — Келесі бөлім – «Ширату».
Бұл кезеңде бүгінгі іс-шараның әділ-қазылар алқасы оқушыларға мамандықтар туралы қысқа, қызықты сұрақтар қояды.
— Сұрақтар жылдам, нақты жауапты талап етеді. Кім жылдам әрі дұрыс жауап берсе – сол топқа қосымша ұпай беріледі.
— Құрметті әділ-қазылар алқасы, алғашқы сұрақты сіздерге береміз.
(Сөз әділ-қазыларға беріледі.)
3. “Менің бір күнім” – үй тапсырмасы (Экскурсия + альбом таныстыру)
Жүргізуші: — Ендігі кезекте ең қызықты бөлімдердің бірі — «Менің бір күнім». Бұл — сіздерге алдын ала берілген үй тапсырмасы.
Әр оқушы немесе топ белгілі бір маман иесіне барып, шағын экскурсия жасап, оның жұмысымен танысты.
— Сол экскурсия барысында сіздер фото, бейне, ақпарат жинап, кішкентай альбом немесе шағын таныстырылым дайындадыңыздар.
— Енді сол жұмыстарды үлкен экраннан көріп, әр топ өз күнделігінің қалай өткенін баяндап береді.
— Бірінші топты сахнаға шақырамыз!
(Топ өз альбомын таныстырады.)
— Рақмет! Келесі топ, дайындалыңыздар!
(Әр топ кезекпен шығып, 1–2 минут баяндайды.)
4. «Жарнамалау» бөлімі (Экскурсия кезінде танысқан мамандықты жарнамалау)
Жүргізуші: — Келесі кезең – шығармашылық қабілетті талап ететін «Жарнамалау» бөлімі.
— Бұл бөлімде әр оқушы немесе топ экскурсия жасаған мамандықты жарнамалайды: оны не үшін ерекше, қандай артықшылықтары бар, неліктен болашақта сұраныста болады — осының бәрін қысқа, нақты, қызықты түрде жеткізу керек. Жарнама түрі еркін түрде.
— Ендеше, бірінші болып өздерінің жарнамасын көрсету үшін 9 «А» сыныбы сахнаға шақырылады!
(Әр топ кезегімен шығып, 1–2 минуттық жарнама жасайды.)
Қорытынды
Жүргізуші: — Құрметті оқушылар! Бүгінгі іс-шарамыз өте мазмұнды, қызықты өтті.
Сіздер әртүрлі мамандық иелерімен танысып, өздеріңіз жасаған экскурсияны көрсетіп, мамандықтарды жарнамаладыңыздар.
— Бұл тәжірибе сіздердің болашақта дұрыс мамандық таңдауларыңызға жол ашады деп сенемін.
— Ал енді сөз кезегі — әділ-қазылар алқасына беріледі.
(Ұпай нәтижесі жарияланады.)
— Бүгін белсенді қатысқандарыңыз үшін бәріңізге алғыс айтамыз!
Армандарыңыз орындалып, таңдаған мамандықтарыңыз сізді биік мақсаттарға жетелесін!
— Осымен іс-шарамыз аяқталды. Назарларыңызға рақмет!
шағым қалдыра аласыз













