Сабақтың
басы
|
І
Ұйымдастыру:
Оқушылардың сабаққа
қатысуы тексеріледі.
Жағымды
психологиялық ахуал.
Үй жұмысын
сұрау
Қызығушылықты
ояту.(Кітап жөнінде айтылған
сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің мазмұнын ашып
түсіндіреді).
1.Артық білім кітапта,
ерінбей оқып көруге (Абай). 2.Әрбір адамның ең жақсы досы-өмірлік
досы- кітап болуы тиіс
(М.Әуезов).
3.Кітап- білім бұлағы,
білім – өмір шырағы
(Мақал).
Оқылым алды тапсырма.
«Жетек сұрақтар» әдісі 1.Тақтадағы суреттерден не
байқадыңдар?
2.Ал мыналар
ше?..
3.Осы суреттердің
біздің өткелі отырған сабағымызға қатысы қандай деп
ойлайсыздар?
Сабақтың тақырыбы, мақсаты
мен бағалау критерийлерін
анықтайды.
|
Балалар жағымды
ахуал қалыптастырады.
Оқушылар кітап
жөнінде айтылған сөздерді құрастыру арқылы даналық сөздердің
мазмұнын ашып түсіндіреді.
Жетек сұрақтарға
жауап беріп, пікірлерін
білдіреді.
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
Қалыптастырушы бағалау
|
6-сынып
«Қазақ тілі»
оқулығы
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқылым
тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану.
«Сен маған. мен-саған»
әдісі
«Ақпаратты сүзу»
әдісі. 4-ТАПСЫРМА топтық
жұмыс
Оқылым мәтінін
оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған 3 нақтылау
сұрағын құрастырады.(Оқушылар сұрақты жеке құрып, топ ішінде
талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа
жолдайды)
Тапсырма.Оқылым мәтінінен үстеулерді
тауып, мағыналық түрлерін
анықтаңдар
Тілдік
бағдар
Топтау
үстеуі
Қимылдың,
іс-әрекеттің бірігу арқылы істелетінін білдіретін үстеудің түрін
топтау үстеуі деп аталады. Бұл үстеу қаншадан? Нешеуден,
қалай-қалай? Деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы: аздаған,
көптеген, топ-тобымен т.б.
3-тапсырма
«Ақылды қалам» әдісі жеке
жұмыс
«Кітап» және
«кітапхана» сөздерін төменднгідей үстеулерімен байланыстырып,
сөйлем құрап жаз.
Екеулеп, көптеген,
топ-тобымен, рет-ретімен,
бір-бірлеп,бас-басына.
Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын...»
әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір
сөйлеммен қорытындылайды.
|
«Ақпаратты сүзу»
әдісі. Мәтінді оқиды. Мәтінде көтерілген мәселені анықтауға
бағытталған 3 нақтылау сұрағын құрастырады.(Оқушылар сұрақты жеке
құрып, топ ішінде талқылап, үздік деген 3 сұрақты келесі топқа
жолдайды)
Грамматикалық
тапсырма орындайды.
«Соңғы сөзді мен айтайын...»
әдісімен оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған білімдерін бір
сөйлеммен қорытындылайды.
|
Дескриптор:
*мәтін мазмұнын
түсінеді;
* нақты ақпараттарды анықтауға
бағытталған сұрақтар
құрастырады;
*оқылым мәтінінен үстеулерді
тауып, мағыналық түрлерін
анықтайды.
Дескриптор
Үстеулерді
қатыстырады.
Сөйлем
құрайды
Тақырыппен
байланыстырады.
|
6-сынып қазақ
тілі
|
Сабақтың
соңы
Үйге
тапсырма:
|
Кері
байланыс.
«Шығу парағын»пайдаланып, төмендегі сұрақтарға
жауап
бер.
1. Бүгін не үйрендім?
2. Сабақ бойынша нені
түсінбедім?
3. Келесі сабақта қандай мәселеге көңіл аудару
керек?
9-тапсырма
|
Оқушылар бүгін сабақтан
пайдалы не алғанын, не қиын болғанын, алдағы уақытта не істеуге
болатындығы жөнінде рефлексия
жасайды
|
|
парақтар
|