Әлемдегі театрлары 3 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әлемдегі театрлары 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп

Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия

Бөлімі

Сәулет өнері

Педагогтің аты жөні:

Дуйсенгалиева С.З

Күні:

26.12.2023ж

Сынып:

3 д

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Әлемдегі театрлары


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.3.2 - музыкалық форманың құрылымын анықтау: шумақ, шумақ-қайырма, бір бөлімді, екі бөлімді

3.1.2.1 - көркем образдарды аша отырып,түрлі сипатты әндерді орындау

Сабақтың мақсаты:

музыкалық форманың құрылымын анықтайды:

көркем образдарды аша отырып,түрлі сипатты әндерді орындайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


20 мин






Сабақтың ортасы


15 мин








5 мин






1 тапсырма. Ақпарат іздеу. Тыңдау және талдау.

Өз тобыңмен бірге берілген театрлар туралы ақпараттар ізде.

1. «Ла Скала» театры. Италия. Милан

2.»Астана Опера» Қазақстан.Астана.

3.»Большой театр».Ресей. Мескеу.

4.»Гранд Опера» театры Франция. Праиж

Театрлар туралы мәліметтеріңмен бөліс. Сынып алдында баянда, сұрақтарға жауап бер.

Аталған театрлары бар елдердің тулары қандай?

Туларында не бейнеленген?

Театрдың құрлымы мен сырт пішіні қандай?ерекшеліктері бар ма?

2-тапсырма.Талдау.

Әр дауыстың латын тілінде белгілері бар:

Әйелдер даусы: сопрано

Әйелдер даусы: альт

Ерлер даусы: тенор

Ерлер даусы: бас

3-тапсырма.Шығармашылық және суырыпсалма.

«Алдар көсе айлакерлігі» музыкалық композитция

(шығармашылық ойын)

4-тапсырма. Таныстыру және бағалау.

Өз тобыңмен дайындаған операға байланысты қысқаша қойылымды көрсет.Мәнерлеп орында. Сабақтарда өтілген түсініктерді қолдан.



РЕФЛЕКСИЯ

-Мен не білдім?

- Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым



Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.





Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген сұрақтарға жауап береді.















ДәптермеСұрақтарға жауап береді






Бір -бірін бағалау




Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



















Дескриптор нәтижесінде «Үш шапалақ»тәсілі арқылы бағаланады









Бейнеролик

оқулық







Оқулық







Оқулық, нота хрестоматиясы, үн-бейне хрестоматия










Топпен жұмыс.Импровизация жасау







А1, А3 форматтағы қағаздар Фламастерлер Қарандаштар Журналдар Газеттер



Кері байланыс тақтайшасы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2024
459
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі