Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
3.1.3.2 - музыкалық форманың
құрылымын анықтау: шумақ, шумақ-қайырма, бір бөлімді, екі
бөлімді
3.1.2.1 - көркем
образдарды аша отырып,түрлі сипатты әндерді
орындау
|
Сабақтың
басы
20
мин
Сабақтың
ортасы
15
мин
5
мин
|
1 тапсырма. Ақпарат іздеу.
Тыңдау және талдау.
Өз тобыңмен бірге берілген
театрлар туралы ақпараттар
ізде.
1. «Ла Скала» театры. Италия.
Милан
2.»Астана Опера»
Қазақстан.Астана.
3.»Большой театр».Ресей.
Мескеу.
4.»Гранд Опера» театры
Франция. Праиж
Театрлар туралы
мәліметтеріңмен бөліс. Сынып алдында баянда, сұрақтарға жауап
бер.
Аталған театрлары бар елдердің
тулары қандай?
Туларында не
бейнеленген?
Театрдың құрлымы мен сырт
пішіні қандай?ерекшеліктері бар
ма?
2-тапсырма.Талдау.
Әр дауыстың латын тілінде
белгілері бар:
Әйелдер даусы:
сопрано
Әйелдер даусы:
альт
Ерлер даусы:
тенор
Ерлер даусы:
бас
3-тапсырма.Шығармашылық
және суырыпсалма.
«Алдар көсе айлакерлігі»
музыкалық композитция
(шығармашылық
ойын)
4-тапсырма. Таныстыру және
бағалау.
Өз тобыңмен дайындаған операға
байланысты қысқаша қойылымды көрсет.Мәнерлеп орында. Сабақтарда
өтілген түсініктерді қолдан.
РЕФЛЕКСИЯ
-Мен не
білдім?
- Бүгін мен не
үйрендім?
-Мен үшін қандай тапсырма қиын
болды?
-Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым
|
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді.
Оқушылар өз ойларын ауызша
жеткізеді және жаңа сабаққа назар аударып, берілген сұрақтарға
жауап береді.
ДәптермеСұрақтарға жауап
береді
Бір -бірін
бағалау
|
Платформа жүйесінің пайыздық
есептеу нәтижесі
Дескриптор нәтижесінде «Үш
шапалақ»тәсілі арқылы
бағаланады
|
Бейнеролик
оқулық
Оқулық
Оқулық, нота хрестоматиясы,
үн-бейне хрестоматия
Топпен жұмыс.Импровизация
жасау
А1, А3 форматтағы қағаздар
Фламастерлер Қарандаштар Журналдар
Газеттер
Кері байланыс
тақтайшасы
|