Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры

    Бөлім:

    «Әлемді өзгерткен өнертабыстар»

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    07.02.2024

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    қазақ тілі

    Сынып:

    11 «А»

    Сабақтың тақырыбы:

    “Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар”

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау;

    11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдайды;

    Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы


    3 мин

















    5 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі..



    Айтылым. Жеке жұмыс .

    1- тапсырма «Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа кіріспе сұрақтары қойылады.


    1. Өнертабыс деген не?

    2. Әлемді өзгерткен қандай өнертабыстарды білесің?

    3. Соңғы бесжылдықта ашылған Қазақстандық қандай

    4. өнертабыстар туралы білесің?

    5. Олардың авторлары туралы не айта аласың?


    Дескриптор:

    1. Сұрақтарға жауап береді-2 балл




    • Пән мұғалімімен амандасады;

    • Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді.

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.








    Оқушылардың ықтимал жауабы:

    Қойылған сұрақтарға слайдтағы суреттердің көмегімен толық жауап береді








    Өте жақсы, балалар!







    Бәрің дұрыс жауап бердіңдер деп ойлаймын!


















    слайд

















    Сабақтың ортасы



    10 минут

















    5 мин



















    10 мин
















    5 минут















    5 минут









    Сабақтың аяқталуы.




    2 мин








































    Жазылым. Топтық жұмыс.

    2-тапсырма.

    3 топқа бөлініп, берілген мәтін бойынша негізгі ойды анықтап, бір- бірімен пікір алмасады.

    1-топ.

    Өнімділігі 100 гигафлопс болатын нейрожүйелі флешка.

    2-топ.

    Цифрлы стетоскоп.

    3-топ.

    WalkCar: ноутбукқа ұқсайтын ерекше электроскутер.



    Дескриптор:

    1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды -2 балл

    2. Берілген мәтінді талдап, бір- біріне маңыздылығын түсіндіреді-2 балл



    Дескриптор:

    1. Жаңа өнертабыстарды анықтап, өз пікірін білдіреді -1 балл


    Пікір алмасудың мақсатын айтады.

    1. Адам өмірін жеңілдеткен қандай өнертабыстарды білесіңдер? Оқылым мәтіндерінде аталған өнер табыстардың адамзатқа тигізетін пайдасына баға беріңдер.

    2. Абайдың «Мал жұтайды, өнер жұтамайды» деген нақыл сөзін қалай түсіндірер едіңдер?


    Дескриптор:

    1. Абайдың берілген нақыл сөзін өз сөзімен дәлелдейді -1 балл




    Жазылым. Жеке жұмыс.


    4–тапсырма. Төмендегі кестені толтырыңдар.

    Дескриптор:

    1. Есімше мен көсемшені анықтайды -1 балл

    2. Шешендік сөз бойынша өз ойын жазады -1 балл





    Wordwall арқылы оқулықта берілген 6- шы тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    1. Шешендік сөз иелерін сәйкестендіреді -1 балл



    Сабақты бекіту.

    «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісі бойынша оқушылар бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

    Кері байланыс: «Ең...ең...ең...»

    1. Ең қызықты тапсырма –

    2. Ең жеңіл тапсырма –

    3. Ең күрделі тапсырма –



    Мұғалім тапсырмасымен 3 топқа бөлініп, 3 мәтінді оқып талдайды, негізгі ойды анықтап, бір- бірімен пікір алмасады.
















    Суреттер арқылы жаңа өнертабыс үлгілерімен танысады;

    Өз пікірлерін білдіреді;









    Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді;

    Абайдың нақыл сөзін түсінгені бойынша өз сөзімен дәлелдейді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    21 Ақпан 2024
    853
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әлемді өзгерткен өнертабыстар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әлемді өзгерткен өнертабыстар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әлемді өзгерткен өнертабыстар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры

    Бөлім:

    «Әлемді өзгерткен өнертабыстар»

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    07.02.2024

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    қазақ тілі

    Сынып:

    11 «А»

    Сабақтың тақырыбы:

    “Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар”

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау;

    11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу;

    Сабақтың мақсаты:

    Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдайды;

    Таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазады;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы


    3 мин

















    5 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі..



    Айтылым. Жеке жұмыс .

    1- тапсырма «Миға шабуыл» әдісі бойынша жаңа тақырыпқа кіріспе сұрақтары қойылады.


    1. Өнертабыс деген не?

    2. Әлемді өзгерткен қандай өнертабыстарды білесің?

    3. Соңғы бесжылдықта ашылған Қазақстандық қандай

    4. өнертабыстар туралы білесің?

    5. Олардың авторлары туралы не айта аласың?


    Дескриптор:

    1. Сұрақтарға жауап береді-2 балл




    • Пән мұғалімімен амандасады;

    • Сынып белсендісі сынып туралы ақпарат береді.

    Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Сабақ тақырыбы, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.








    Оқушылардың ықтимал жауабы:

    Қойылған сұрақтарға слайдтағы суреттердің көмегімен толық жауап береді








    Өте жақсы, балалар!







    Бәрің дұрыс жауап бердіңдер деп ойлаймын!


















    слайд

















    Сабақтың ортасы



    10 минут

















    5 мин



















    10 мин
















    5 минут















    5 минут









    Сабақтың аяқталуы.




    2 мин








































    Жазылым. Топтық жұмыс.

    2-тапсырма.

    3 топқа бөлініп, берілген мәтін бойынша негізгі ойды анықтап, бір- бірімен пікір алмасады.

    1-топ.

    Өнімділігі 100 гигафлопс болатын нейрожүйелі флешка.

    2-топ.

    Цифрлы стетоскоп.

    3-топ.

    WalkCar: ноутбукқа ұқсайтын ерекше электроскутер.



    Дескриптор:

    1. Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды -2 балл

    2. Берілген мәтінді талдап, бір- біріне маңыздылығын түсіндіреді-2 балл



    Дескриптор:

    1. Жаңа өнертабыстарды анықтап, өз пікірін білдіреді -1 балл


    Пікір алмасудың мақсатын айтады.

    1. Адам өмірін жеңілдеткен қандай өнертабыстарды білесіңдер? Оқылым мәтіндерінде аталған өнер табыстардың адамзатқа тигізетін пайдасына баға беріңдер.

    2. Абайдың «Мал жұтайды, өнер жұтамайды» деген нақыл сөзін қалай түсіндірер едіңдер?


    Дескриптор:

    1. Абайдың берілген нақыл сөзін өз сөзімен дәлелдейді -1 балл




    Жазылым. Жеке жұмыс.


    4–тапсырма. Төмендегі кестені толтырыңдар.

    Дескриптор:

    1. Есімше мен көсемшені анықтайды -1 балл

    2. Шешендік сөз бойынша өз ойын жазады -1 балл





    Wordwall арқылы оқулықта берілген 6- шы тапсырманы орындайды.

    Дескриптор:

    1. Шешендік сөз иелерін сәйкестендіреді -1 балл



    Сабақты бекіту.

    «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісі бойынша оқушылар бүгінгі тақырыпты қорытындылайды.

    Кері байланыс: «Ең...ең...ең...»

    1. Ең қызықты тапсырма –

    2. Ең жеңіл тапсырма –

    3. Ең күрделі тапсырма –



    Мұғалім тапсырмасымен 3 топқа бөлініп, 3 мәтінді оқып талдайды, негізгі ойды анықтап, бір- бірімен пікір алмасады.
















    Суреттер арқылы жаңа өнертабыс үлгілерімен танысады;

    Өз пікірлерін білдіреді;









    Оқулықта берілген сұрақтарға жауап береді;

    Абайдың нақыл сөзін түсінгені бойынша өз сөзімен дәлелдейді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 11 сынып
    21.02.2024
    853
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации