Мұғалім:Акбейсова Гулайна Күні:
Сабақ №2
Пәні: Информатика Сыныбы:10 «а»
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер жəне ресурстар |
|
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Әлемнің ақпараттық бейнесіне, ақпараттық үдерістеріне, ақпарат жүйелері мен ресустарына, білім беру ақпараттарына түсінік беру.. |
|
|
Сілтеме: |
Интернет ресурстары, сынып оқулығы. Авторы: Б. Қ.Сапарғалиева, Н. Е. Масалимова, Г. А. Тезекбаева электрондық оқулық, презентация |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушы әлемнің ақпараттық бейнесі туралы, ақпарат жүйелері мен ресурстарына, білім беру ақпараттарына мысал келтіре алады, біледі.. |
|
|
Әдіс –тәсілдер: |
«Блум таксономиясы», («Ой тастау», », «Фишбон», «Тест жұмысы», «Тәжірибелік тапсырма» , «Ортадағы қаламсап») |
|
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мативациялық кезең |
«Білу» Тест құру.(оқушы қауіпсіздік ережесіне байланысты тест құрп келу, үй жұмысы тексеріледі) |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( оқушыларға «Ой тастау») «information» сөзі қандай мағынаны білдіреді? «Қолдану» Оқулықпен жұмыс жасаймыз. Постер қорғау. №1 тапсырма. Ақпараттандыру, ақпараттандырудың негізгі нысаны? «Фишбон» немесе «Балық қаңқасы» әдісімен түсіндіру Себептері (жоғары сүйекшелері) Проблема (балық) қорытынды (басы) (құйрығы) Дәлелдер(төменгі сүйекшелері) |
Оқушы дәптерге жазады. Жаңа тақырыпты нақты мысалдар арқылы көрсету. Оқушылар тапсырмаларды өз бетімен орындайды. Оларды қалай пайдаланылатынын түсіну. |
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Есімдерін айту арқылы теңеу айту» «Талдау» №2 тапсырма Тәжірибелік тапсырма Іздеу жүйесін қолданып, сұрақтарға жауап тауып, оларды мәтіндік процессорда рәсімдеңдер «Жинақтау» «Ортадағы қаламсап» Әлемнің ақпараттық бейнесі туралы бір сөйлемнен кезектесіп айтып шығады Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау. Тақырыпты түсініктеме арқылы бағалау. Топ басшысы бағалайды Рефлексия. Екі жұлдыз, бір тілек. (Стикерге жазу) |
Өз аттарына теңеу ойлайды. Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.. Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау. Бірнеше дереккөзден алынған оқу материалының кірік іре пайдалану.. Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады. Өз көзқарастарын білдіреді. Оқушылар бағалайды. . |
|
Үй тапсырмасы |
Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер жəне ресурстар
Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер жəне ресурстар
Мұғалім:Акбейсова Гулайна Күні:
Сабақ №2
Пәні: Информатика Сыныбы:10 «а»
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер жəне ресурстар |
|
|
Сабақтың танымдық мақсаты: |
Әлемнің ақпараттық бейнесіне, ақпараттық үдерістеріне, ақпарат жүйелері мен ресустарына, білім беру ақпараттарына түсінік беру.. |
|
|
Сілтеме: |
Интернет ресурстары, сынып оқулығы. Авторы: Б. Қ.Сапарғалиева, Н. Е. Масалимова, Г. А. Тезекбаева электрондық оқулық, презентация |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Оқушы әлемнің ақпараттық бейнесі туралы, ақпарат жүйелері мен ресурстарына, білім беру ақпараттарына мысал келтіре алады, біледі.. |
|
|
Әдіс –тәсілдер: |
«Блум таксономиясы», («Ой тастау», », «Фишбон», «Тест жұмысы», «Тәжірибелік тапсырма» , «Ортадағы қаламсап») |
|
|
|
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мативациялық кезең |
«Білу» Тест құру.(оқушы қауіпсіздік ережесіне байланысты тест құрп келу, үй жұмысы тексеріледі) |
Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
|
Операциялық кезең |
ІІІ. Жаңа сабақ. «Түсіну» Мағынаны тану ( оқушыларға «Ой тастау») «information» сөзі қандай мағынаны білдіреді? «Қолдану» Оқулықпен жұмыс жасаймыз. Постер қорғау. №1 тапсырма. Ақпараттандыру, ақпараттандырудың негізгі нысаны? «Фишбон» немесе «Балық қаңқасы» әдісімен түсіндіру Себептері (жоғары сүйекшелері) Проблема (балық) қорытынды (басы) (құйрығы) Дәлелдер(төменгі сүйекшелері) |
Оқушы дәптерге жазады. Жаңа тақырыпты нақты мысалдар арқылы көрсету. Оқушылар тапсырмаларды өз бетімен орындайды. Оларды қалай пайдаланылатынын түсіну. |
|
Рефлекциялық кезең |
Сергіту сәті. «Есімдерін айту арқылы теңеу айту» «Талдау» №2 тапсырма Тәжірибелік тапсырма Іздеу жүйесін қолданып, сұрақтарға жауап тауып, оларды мәтіндік процессорда рәсімдеңдер «Жинақтау» «Ортадағы қаламсап» Әлемнің ақпараттық бейнесі туралы бір сөйлемнен кезектесіп айтып шығады Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау. Тақырыпты түсініктеме арқылы бағалау. Топ басшысы бағалайды Рефлексия. Екі жұлдыз, бір тілек. (Стикерге жазу) |
Өз аттарына теңеу ойлайды. Оқушы алған білімін саралайды өз алдына талдау жасайды.. Оқушы алған білімін түйін шығаруға бағыттау. Бірнеше дереккөзден алынған оқу материалының кірік іре пайдалану.. Оқушылар қажетті мәліметті дәптерлеріне түртіп алады. Өз көзқарастарын білдіреді. Оқушылар бағалайды. . |
|
Үй тапсырмасы |
Әлемнің ақпараттық бейнесі, ақпараттық жүйелер |
|
шағым қалдыра аласыз













