Әлемнің басты үш қуаты.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әлемнің басты үш қуаты.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі.

Педагогтің аты-жөні:

Сатибалдиева Д.З.

Күні:

14.01.2025ж

15.01.2025ж

Сыныбы:9


Сабақтың тақырыбы:

Әлемнің басты үш қуаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.1.1мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау,қорытынды жасау;

9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтайды,қорытынды жасайды;

ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

«Ой шақыру» әдісін пайдаланып

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру




Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

8-31 мин.

Сөздік жұмысы


2-тапсырма

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады.

Айтылым


Дауыс беру-голосовать

Шешім-решение

Арнайы-специальный

Мұра-наследство

Насихаттаушы-пропагандист

Тіршілік көзі-источник жизни

Қасиеті-святой

Халық таңдауы-выбор народа


Жазылым

Берілген тұжырымдардың қай абзацқа қатысты екенін айтады.«РАФТ» тәсілі арқылы тақырыпты талдайды.



Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

- Ойын айтады

- Тапсырманы орындайды.

«Бас бармақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды.

9-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері



Кесте


Сызбалар


1-тапсырма

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Айтылым

1-топ: «Ойкөкпар» тәсілі. Топқа бірігеді. «ЭКСПО маскоттары» деген тақырыпта пікірталас өткізеді.1-топ даттаушы болады, 2- топ жақтаушы болады. Ойлларын дәлел келтіріп, «Джигсо» әдісін қолданып айтады.


Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

-Тапсырмаларды орындайды.

-Баяндайды

-Пікір таластырады

9-сынып оқулығы

Жұмыс дәптерлері


Тапсырма

Жеке жұмыс

3-тапсырма

Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Тапсырма

Жұптық жұмыс















5-апсырма

Жеке жұмыс


Айтылым

«8 бұрыш ішінде» стратегиясын қолданып айтады.

Айтылым.

«Әлемнің басты үш қуаты» деген сөйлемнің мағынасын парталасымен жұптасып айтып шығады.

Жазылым

Берілген тапсырманы орысшаға аударып, түсіндіреді.

Дескриптор: Жалпы - 2балл.

-Сипаттайды

-Талдау жасайды.



Дескриптор

2 балл

-Көзқарасын білідреді

-Сұхбаттасады

Дескриптор

2 балл

-Түсіндіреді


Слайдтар










Интербелсенді тақта



Бейнебаян



Ақ плакаттар




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды.

Үй тапсырмасы

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

4-тапсырма.

Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін»,

image2.png



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.03.2025
184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі