|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатибалдиева Д.З. |
|
Күні: |
14.01.2025ж 15.01.2025ж |
|
Сыныбы:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемнің басты үш қуаты |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.1.1мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау,қорытынды жасау; 9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтайды,қорытынды жасайды; ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады «Ой шақыру» әдісін пайдаланып
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 8-31 мин. |
Сөздік жұмысы
№2-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Дауыс беру-голосовать Шешім-решение Арнайы-специальный Мұра-наследство Насихаттаушы-пропагандист Тіршілік көзі-источник жизни Қасиеті-святой Халық таңдауы-выбор народа Жазылым Берілген тұжырымдардың қай абзацқа қатысты екенін айтады.«РАФТ» тәсілі арқылы тақырыпты талдайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. - Ойын айтады - Тапсырманы орындайды. «Бас бармақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды. |
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Кесте Сызбалар |
||||
|
|
№1-тапсырма Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
Айтылым 1-топ: «Ойкөкпар» тәсілі. Топқа бірігеді. «ЭКСПО маскоттары» деген тақырыпта пікірталас өткізеді.1-топ даттаушы болады, 2- топ жақтаушы болады. Ойлларын дәлел келтіріп, «Джигсо» әдісін қолданып айтады.
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. -Тапсырмаларды орындайды. -Баяндайды -Пікір таластырады
|
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||||
|
|
Тапсырма Жеке жұмыс 3-тапсырма Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Тапсырма Жұптық жұмыс
5-апсырма Жеке жұмыс |
Айтылым «8 бұрыш ішінде» стратегиясын қолданып айтады.
Айтылым. «Әлемнің басты үш қуаты» деген сөйлемнің мағынасын парталасымен жұптасып айтып шығады.
Жазылым Берілген тапсырманы орысшаға аударып, түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы - 2балл. -Сипаттайды -Талдау жасайды.
Дескриптор 2 балл -Көзқарасын білідреді -Сұхбаттасады
Дескриптор 2 балл -Түсіндіреді |
Слайдтар Интербелсенді тақта Бейнебаян Ақ плакаттар |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
4-тапсырма. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлемнің басты үш қуаты.
Әлемнің басты үш қуаты.
|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатибалдиева Д.З. |
|
Күні: |
14.01.2025ж 15.01.2025ж |
|
Сыныбы:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемнің басты үш қуаты |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.1.1мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтау,қорытынды жасау; 9.5.1.3 ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтіндегі ақпараттың өзектілігін анықтайды,қорытынды жасайды; ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдана алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады «Ой шақыру» әдісін пайдаланып
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 8-31 мин. |
Сөздік жұмысы
№2-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Дауыс беру-голосовать Шешім-решение Арнайы-специальный Мұра-наследство Насихаттаушы-пропагандист Тіршілік көзі-источник жизни Қасиеті-святой Халық таңдауы-выбор народа Жазылым Берілген тұжырымдардың қай абзацқа қатысты екенін айтады.«РАФТ» тәсілі арқылы тақырыпты талдайды.
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. - Ойын айтады - Тапсырманы орындайды. «Бас бармақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды. |
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Кесте Сызбалар |
||||
|
|
№1-тапсырма Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
|
Айтылым 1-топ: «Ойкөкпар» тәсілі. Топқа бірігеді. «ЭКСПО маскоттары» деген тақырыпта пікірталас өткізеді.1-топ даттаушы болады, 2- топ жақтаушы болады. Ойлларын дәлел келтіріп, «Джигсо» әдісін қолданып айтады.
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. -Тапсырмаларды орындайды. -Баяндайды -Пікір таластырады
|
9-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
||||
|
|
Тапсырма Жеке жұмыс 3-тапсырма Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Тапсырма Жұптық жұмыс
5-апсырма Жеке жұмыс |
Айтылым «8 бұрыш ішінде» стратегиясын қолданып айтады.
Айтылым. «Әлемнің басты үш қуаты» деген сөйлемнің мағынасын парталасымен жұптасып айтып шығады.
Жазылым Берілген тапсырманы орысшаға аударып, түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы - 2балл. -Сипаттайды -Талдау жасайды.
Дескриптор 2 балл -Көзқарасын білідреді -Сұхбаттасады
Дескриптор 2 балл -Түсіндіреді |
Слайдтар Интербелсенді тақта Бейнебаян Ақ плакаттар |
||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
4-тапсырма. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», |
|
||||
шағым қалдыра аласыз






























