Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа
назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Ой
шақыру:
Оқушыларды сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Мұғалім
презентациясы
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Мұғалім алдын-ала әр түрлі
дереккөздерге негізделген таратпа материалдар
таратады.
Лувр мұражайы құрылу құрылу
тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс
беретін блок-схема немесе кластер жасау
тапсырылады
Лувр
мұражайының өркениетінің қалыптасуына әсер
еткен жағдайлар.
|
1.
|
2.
|
Лувр
мұражайына көзқарастарын
талдау
|
жағымды
|
жағымсыз
|
1.
2.
|
1.
2
|
Сіздің
пікіріңіз.
|
ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген
тапсырманы орындайды
Тақырыптық
кесте
Лувр
мұражайы
|
|
Мұражайдағы
заттар
|
|
Ерекшелігі
|
|
Қорытынды
ой
|
|
Менің Лувр мұражайға
саяхатым» тақырыбында тарихи эссе (шығарма)
жазу
ЕББҚ: оқушыға жеке
жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы
қолдау жасайды
|
Мәтінмен
жұмыс
Оқушылар
әр түрлі
дереккөздерге негізделген таратпа материалдармен жұмыс
жасайды;
Оқушылар Лувр
мұражайы құрылу құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері
мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер
құрайды;
Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ
оқушыларға жұпты таңдауда қолдау
көрсетіледі
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Дескриптор:
- Лувр мұражайдың құрылу тарихын
сипаттайды;
- Лувр мұражайдың
құрылымын анықтайды;
- Лувр мұражайдың
ерекшелігін ажыратады;
Мысыр мұражайдың
заттарына сипаттама береід
- Мысыр мұражайдың
тарихи маңыздылығына баға
береді;
ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша
қалаған сұрағына жазбаша жауап
жазады.
ЕББҚ оқушыға
мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.
|
Танымдық
мәтіндер
(Қосымша
1)
(Қосымша
2)
(Қосымша
3)
Деректер
Ақпараттық
карточкалар
|
Кері
байланыс
|
Не
білдім?
Не
үйрендім?
Сұрағым
бар.
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|