Материалдар / Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
әлем халықтарының тарихи-мәдени мұрасын зерттеу және сақтап қалудағы мұражайлардың рөлін түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
44
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

4-бөлім. Мәдениеттің дамуы

4.1. бөлімше Адамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.4.1.4 - әлем халықтарының тарихи-мәдени мұрасын зерттеу және сақтап қалудағы мұражайлардың рөлін түсіндіру;

Сабақтың мақсаты

Тарихтың пайда болуын, дамуын және ерекшеліктерін зерттеу

Құндылықтар

Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдасты

ру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу.

Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Ой шақыру:

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар өз жауаптарын ұсынады

ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Мұғалім презентациясы









Жаңа білім





Мәтінмен жұмыс


Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады.



Лувр мұражайы құрылу құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады


Лувр мұражайының өркениетінің қалыптасуына әсер еткен жағдайлар.

1.

2.

Лувр мұражайына көзқарастарын талдау

жағымды

жағымсыз

1.

2.

1.

2

Сіздің пікіріңіз.

ЕББҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды

Тақырыптық кесте

Лувр мұражайы


Мұражайдағы заттар


Ерекшелігі


Қорытынды ой


Менің Лувр мұражайға саяхатым» тақырыбында тарихи эссе (шығарма) жазу

ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Мәтінмен жұмыс



Оқушылар

әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдармен жұмыс жасайды;



Оқушылар Лувр мұражайы құрылу құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер құрайды;


Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Дескриптор:

- Лувр мұражайдың құрылу тарихын сипаттайды;

- Лувр мұражайдың құрылымын анықтайды;

- Лувр мұражайдың ерекшелігін ажыратады;

Мысыр мұражайдың заттарына сипаттама береід

- Мысыр мұражайдың тарихи маңыздылығына баға береді;

ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша қалаған сұрағына жазбаша жауап жазады.

ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы қолдау көрсетіледі.



Танымдық мәтіндер



(Қосымша 1)







(Қосымша 2)










(Қосымша 3)





Деректер





Ақпараттық карточкалар

Бекіту



Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Лувр мұражайы

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Кері байланыс

Не білдім?

Не үйрендім?

Сұрағым бар.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!