|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||
|
Пәні: |
Дүние жүзі тарихы |
|||||||||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы 4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.3 әлемнің ең ірі мұражайларын зерттеп, ерекшелік терін анықтау; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тарихтыңпайда болуын, дамуынжәнеерекшеліктерінзерттеу |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Қызығушылықты ояту
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Дидактикалық материалдар, А3 форматты қағаз, маркерлер |
||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады. Мысыр мұражайдың құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады.
Тақырыптық кесте
Менің Мысырлық мұражайға саяхатым» тақырыбында тарихи эссе (шығарма) жазу |
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар мәтінмен жұмыс жүргізеді
Мәтіннен негізгі ойды анықтайды;
Кестеге Мысыр мұражайының ерекшеліктерін жазады; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Дескриптор: - Мысыр мұражайдың құрылу тарихын сипаттайды; - Мысыр мұражайдың құрылымын анықтайды; - Мысыр мұражайдың ерекшелігін ажыратады; Мысыр мұражайдың заттарына сипаттама береід - Мысыр мұражайдың тарихи маңыздылығына баға береді;
|
Танымдық мәтіндер
(Қосымша 1)
(Қосымша 2
(Қосымша 3)
Деректер
Ақпараттық карточкалар |
||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Мысырлық мұражайы |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||||||||||
|
Кері байланыс |
- Нені білдім? Нені үйрендім? - Нені толық түсінбедім? - Немен жұмысты жалғастыру қажет?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлемнің ең ірі мұражайлары ҚМЖ
Әлемнің ең ірі мұражайлары ҚМЖ
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||
|
Пәні: |
Дүние жүзі тарихы |
|||||||||||||
|
Бөлім: |
4-бөлім. Мәдениеттіңдамуы 4.1. бөлімшеАдамзаттың мәдени мұрасын сақтап қалу жолдары |
|||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлемнің ең ірі мұражайлары: адамзаттың тарихи зердесінің қазынасы |
|||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.4.1.3 әлемнің ең ірі мұражайларын зерттеп, ерекшелік терін анықтау; |
|||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тарихтыңпайда болуын, дамуынжәнеерекшеліктерінзерттеу |
|||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
|
Ұйымдасты ру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Қызығушылықты ояту
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру. |
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Дидактикалық материалдар, А3 форматты қағаз, маркерлер |
||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Мұғалім алдын-ала әр түрлі дереккөздерге негізделген таратпа материалдар таратады. Мысыр мұражайдың құрылу тарихын және оның құрылымының ерекшеліктері мен экспонаттар көрініс беретін блок-схема немесе кластер жасау тапсырылады.
Тақырыптық кесте
Менің Мысырлық мұражайға саяхатым» тақырыбында тарихи эссе (шығарма) жазу |
Мәтінмен жұмыс
Оқушылар мәтінмен жұмыс жүргізеді
Мәтіннен негізгі ойды анықтайды;
Кестеге Мысыр мұражайының ерекшеліктерін жазады; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Дескриптор: - Мысыр мұражайдың құрылу тарихын сипаттайды; - Мысыр мұражайдың құрылымын анықтайды; - Мысыр мұражайдың ерекшелігін ажыратады; Мысыр мұражайдың заттарына сипаттама береід - Мысыр мұражайдың тарихи маңыздылығына баға береді;
|
Танымдық мәтіндер
(Қосымша 1)
(Қосымша 2
(Қосымша 3)
Деректер
Ақпараттық карточкалар |
||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Мысырлық мұражайы |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||||||||||
|
Кері байланыс |
- Нені білдім? Нені үйрендім? - Нені толық түсінбедім? - Немен жұмысты жалғастыру қажет?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз














