10-сынып Дүние жүзі тарихы Ж\м бағыттар ( «Мектеп» баспасы 2019, Авторлары: Р.Р. Кайырбекова, С.В.Тимченко, З.А.Джандосова)
Әлемнің этникалық картасы: өткен заманда және қазіргі уақытта
10.2.1.6 -қазіргі кездегі ассимиляция мен саны аз этностардың жойылып кету себептерін анықтау;
10.2.1.7 -жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени лікті сақтаудың маңыздылығын негіздеу
Тапсырма 1 Түсіп қалған сөздерді орнына қой Кітаппен жұмыс
Шағын _____________ өкілдерінің өзге күшті әрі мықты этносқа ___________ ассимиляцияға -бір этносты екінші _____________ сіңіріп алуына соқтырады. Мұндай жағдайлар ірі____________ , _____________ жиі орын алады, , ондағы шағын _____________ ірі мемлекет құрушы __________ өздеріне сіңіріп алады. ____________кезінде ,алдымен шағын ұлттар __________ ұшырайды, үлкен этносқа сіңеді, кейде жаңа _____________ қалыптасады.
Тапсырма 2 Кестені толтыр
|
Тарих барысында жойылып кеткен ірілі-ұсақты этностар |
|
|
Этникалық процестерге кедергі келтіріп, , өркендеу дәуірін сақтап қалған аралдар |
|
Тапсырма 3 ТСН -ны пайдаланып , анықтамасын жазыңдар
Ерікті
түрде
А
ссимиляция
Еріксіз, мәжбүрлі
түрде
Тапсырма 4 Терминдермен жұмыс, жаттап ал

Тапсырма 5 Хронологиялық кесте
|
1970 ж |
|
|
1982 ж |
|
|
1990 ж |
|
|
1993 ж |
|
|
1995-2004 жж |
|
|
2005-2014 жж |
|
|
2007ж 13 қыркүйек |
|
Тапсырма 6 Талдау
Декларация баптарын оқушылармен бірге талдау

Дұрыс жауаптары
Тапсырма 1 Түсіп қалған сөздерді орнына қой
Шағын этнос өкілдерінің өзге күшті әрі мықты этносқа бірегейленуі ассимиляцияға -бір этносты екінші этностың сіңіріп алуына соқтырады. Мұндай жағдайлар ірі мемлекеттерде , империяларда жиі орын алады, , ондағы шағын этностарды ірі мемлекет құрушы этностар өздеріне сіңіріп алады. Ассимиляция кезінде ,алдымен шағын ұлттар маргиналдауға ұшырайды, үлкен этносқа сіңеді, кейде жаңа этнос қалыптасады.
Тапсырма 2 Кестені толтыр
|
Тарих барысында жойылып кеткен ірілі-ұсақты этностар |
Сақтар, сарматтар, үйсіндер, ғұндар, қимақтар, соғдылар |
|
Этникалық процестерге кедергі келтіріп, , өркендеу дәуірін сақтап қалған аралдар |
Басктар, албандар, ирокез, |
Тапсырма 3 ТСН -ны пайдаланып , анықтамасын жазыңдар
Ерікті түрде
Этникааралық, конфессияаралық неке
нәтижесінде
А
ссимиляция
Еріксіз, мәжбүрлі
түрде Үстемдік етуші билік,
шағын
халықтардың мәдениетімен
тілін ассимиляцияға ұшырататын
заңдар шығаруы мүмкін
Тапсырма 4 Терминдермен жұмыс, жаттап ал
Депортация-қоныстандыру,
Геноцид-жаппай жою,
Дискриминация-әділетсіз қарым-қатынас, құқықтарын шектеу,
Сегрегация-оқшаулау, аудандарға қоныстандыру
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлемнің этникалық картасы: өткен заманда және қазіргі уақытта
Әлемнің этникалық картасы: өткен заманда және қазіргі уақытта
10-сынып Дүние жүзі тарихы Ж\м бағыттар ( «Мектеп» баспасы 2019, Авторлары: Р.Р. Кайырбекова, С.В.Тимченко, З.А.Джандосова)
Әлемнің этникалық картасы: өткен заманда және қазіргі уақытта
10.2.1.6 -қазіргі кездегі ассимиляция мен саны аз этностардың жойылып кету себептерін анықтау;
10.2.1.7 -жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени лікті сақтаудың маңыздылығын негіздеу
Тапсырма 1 Түсіп қалған сөздерді орнына қой Кітаппен жұмыс
Шағын _____________ өкілдерінің өзге күшті әрі мықты этносқа ___________ ассимиляцияға -бір этносты екінші _____________ сіңіріп алуына соқтырады. Мұндай жағдайлар ірі____________ , _____________ жиі орын алады, , ондағы шағын _____________ ірі мемлекет құрушы __________ өздеріне сіңіріп алады. ____________кезінде ,алдымен шағын ұлттар __________ ұшырайды, үлкен этносқа сіңеді, кейде жаңа _____________ қалыптасады.
Тапсырма 2 Кестені толтыр
|
Тарих барысында жойылып кеткен ірілі-ұсақты этностар |
|
|
Этникалық процестерге кедергі келтіріп, , өркендеу дәуірін сақтап қалған аралдар |
|
Тапсырма 3 ТСН -ны пайдаланып , анықтамасын жазыңдар
Ерікті
түрде
А
ссимиляция
Еріксіз, мәжбүрлі
түрде
Тапсырма 4 Терминдермен жұмыс, жаттап ал

Тапсырма 5 Хронологиялық кесте
|
1970 ж |
|
|
1982 ж |
|
|
1990 ж |
|
|
1993 ж |
|
|
1995-2004 жж |
|
|
2005-2014 жж |
|
|
2007ж 13 қыркүйек |
|
Тапсырма 6 Талдау
Декларация баптарын оқушылармен бірге талдау

Дұрыс жауаптары
Тапсырма 1 Түсіп қалған сөздерді орнына қой
Шағын этнос өкілдерінің өзге күшті әрі мықты этносқа бірегейленуі ассимиляцияға -бір этносты екінші этностың сіңіріп алуына соқтырады. Мұндай жағдайлар ірі мемлекеттерде , империяларда жиі орын алады, , ондағы шағын этностарды ірі мемлекет құрушы этностар өздеріне сіңіріп алады. Ассимиляция кезінде ,алдымен шағын ұлттар маргиналдауға ұшырайды, үлкен этносқа сіңеді, кейде жаңа этнос қалыптасады.
Тапсырма 2 Кестені толтыр
|
Тарих барысында жойылып кеткен ірілі-ұсақты этностар |
Сақтар, сарматтар, үйсіндер, ғұндар, қимақтар, соғдылар |
|
Этникалық процестерге кедергі келтіріп, , өркендеу дәуірін сақтап қалған аралдар |
Басктар, албандар, ирокез, |
Тапсырма 3 ТСН -ны пайдаланып , анықтамасын жазыңдар
Ерікті түрде
Этникааралық, конфессияаралық неке
нәтижесінде
А
ссимиляция
Еріксіз, мәжбүрлі
түрде Үстемдік етуші билік,
шағын
халықтардың мәдениетімен
тілін ассимиляцияға ұшырататын
заңдар шығаруы мүмкін
Тапсырма 4 Терминдермен жұмыс, жаттап ал
Депортация-қоныстандыру,
Геноцид-жаппай жою,
Дискриминация-әділетсіз қарым-қатынас, құқықтарын шектеу,
Сегрегация-оқшаулау, аудандарға қоныстандыру
шағым қалдыра аласыз













