Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ – түрік университеті
«Түркістан Ахмет Ясауи» кәсіби колледжі
«Есептеу техникасы және бағдарламамен қамтамасыздандыру» бөлімшесі
ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ №
(теориялық немесе тәжірибелік оқыту)
|
Модуль / пән атауы |
Дүниежүзі тарихы |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Әлемнің этникалық картасы: өткені мен бүгіні |
|||
|
1.Жалпы мәліметтер |
||||
|
Курс |
Мерзімі |
Тобы |
Бөлімше меңгерушінің қолы |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
Сабақ түрі |
Аралас сабақ |
|||
|
Мақсаты (оқу нәтижелері) |
Әлемнің этникалық құрылымының өзгеру тарихын түсіндіру. Этникалық картаның дамуы мен өзгеруінің себеп-салдарын анықтау. Қазіргі этникалық ахуал мен тарихи өзгерістерді салыстыру. |
|||
|
Міндеттері (бағалау критерийлері) |
Этникалық топтардың қалыптасуын және олардың тарихи рөлін түсіндіре білу. Этникалық карталардың өзгеруіне тарихи оқиғалардың ықпалын талдау. Қазіргі әлемнің этникалық құрылымын зерттей білу. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Студенттер әлемнің этникалық картасының өзгеру тарихын түсінеді. Этникалық құрылымдағы өзгерістердің себептері мен салдарларын біледі. Этникалық ахуалды қазіргі геосаяси жағдаймен байланыста талдай алады. |
|||
|
2. Сабақты жабдықтау |
||||
|
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер |
|
|||
|
Техникалық құралдар, материалдар, қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, слайд-презентациялар, әлем картасы |
|||
|
3. Сабақтың барысы Уақыт (мин) |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
1. Сәлемдесу, студенттерді түгелдеу, сабаққа назарларын аударту 2. Құрал-жабдықтарды тексеру 3. Сабақтың тақырыбын хабарлау, оқу нәтижесі және бағалау критерийлерімен таныстыру |
5 минут |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Этностардың пайда болу теориясы
(Шпенглер, Гумилев, т.б.).
|
25 минут |
||
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру |
Жоспар: |
|
||
|
4. Жаңа тақырып бойынша тапсырма орындау - 15 минут |
||||
1. Тарихи контекст:Тапсырма:
Сұрақтар:
2. Географиялық контекст:Тапсырма:
Сұрақтар:
3. Мәдени контекст:Тапсырма:
Сұрақтар:
4. Қазіргі замандағы өзгерістер:Тапсырма:
Сұрақтар:
5. Этникалық шиеленістер мен саясат:Тапсырма:
Сұрақтар:
|
||||
|
5. Сабақты бекіту, кері байланыс (оқушының білімін, білік-дағдысын пысықтау, бекіту ж/е қорытындылау) – 10 минут Студенттерге сұрақтар қою арқылы теорияларды бекіту. Оқушылардың білімін пысықтау және қорытындылау. |
||||
Студенттердің жұмыстарын тексеру, бағалау... |
||||
|
7. Үйге тапсырма – 3 минут |
||||
|
Әлемнің этникалық картасындағы негізгі өзгерістер" тақырыбында эссе жазу. |
||||
|
8.Пайдаланған әдебиеттер - 2 минут Дүниежүзі тарихы оқулығы, интернет ресурстар, Этностардың пайда болу туралы оқулықтар мен ғылыми мақалалар. |
||||
|
Дайындаған педагог |
||||
|
Шорабекова Улбосын Абдалиевна (Т.А.Ә.) __________ (қолы) |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлемнің этникалық картасы: өткені мен бүгіні
Әлемнің этникалық картасы: өткені мен бүгіні
Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ – түрік университеті
«Түркістан Ахмет Ясауи» кәсіби колледжі
«Есептеу техникасы және бағдарламамен қамтамасыздандыру» бөлімшесі
ОҚУ САБАҒЫНЫҢ ЖОСПАРЫ №
(теориялық немесе тәжірибелік оқыту)
|
Модуль / пән атауы |
Дүниежүзі тарихы |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Әлемнің этникалық картасы: өткені мен бүгіні |
|||
|
1.Жалпы мәліметтер |
||||
|
Курс |
Мерзімі |
Тобы |
Бөлімше меңгерушінің қолы |
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
Сабақ түрі |
Аралас сабақ |
|||
|
Мақсаты (оқу нәтижелері) |
Әлемнің этникалық құрылымының өзгеру тарихын түсіндіру. Этникалық картаның дамуы мен өзгеруінің себеп-салдарын анықтау. Қазіргі этникалық ахуал мен тарихи өзгерістерді салыстыру. |
|||
|
Міндеттері (бағалау критерийлері) |
Этникалық топтардың қалыптасуын және олардың тарихи рөлін түсіндіре білу. Этникалық карталардың өзгеруіне тарихи оқиғалардың ықпалын талдау. Қазіргі әлемнің этникалық құрылымын зерттей білу. |
|||
|
Күтілетін нәтижелер |
Студенттер әлемнің этникалық картасының өзгеру тарихын түсінеді. Этникалық құрылымдағы өзгерістердің себептері мен салдарларын біледі. Этникалық ахуалды қазіргі геосаяси жағдаймен байланыста талдай алады. |
|||
|
2. Сабақты жабдықтау |
||||
|
Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер |
|
|||
|
Техникалық құралдар, материалдар, қажетті ресурстар |
Интерактивті тақта, слайд-презентациялар, әлем картасы |
|||
|
3. Сабақтың барысы Уақыт (мин) |
||||
|
Ұйымдастыру кезеңі
|
1. Сәлемдесу, студенттерді түгелдеу, сабаққа назарларын аударту 2. Құрал-жабдықтарды тексеру 3. Сабақтың тақырыбын хабарлау, оқу нәтижесі және бағалау критерийлерімен таныстыру |
5 минут |
||
|
Үй тапсырмасын тексеру |
Этностардың пайда болу теориясы
(Шпенглер, Гумилев, т.б.).
|
25 минут |
||
|
Жаңа тақырыпты түсіндіру |
Жоспар: |
|
||
|
4. Жаңа тақырып бойынша тапсырма орындау - 15 минут |
||||
1. Тарихи контекст:Тапсырма:
Сұрақтар:
2. Географиялық контекст:Тапсырма:
Сұрақтар:
3. Мәдени контекст:Тапсырма:
Сұрақтар:
4. Қазіргі замандағы өзгерістер:Тапсырма:
Сұрақтар:
5. Этникалық шиеленістер мен саясат:Тапсырма:
Сұрақтар:
|
||||
|
5. Сабақты бекіту, кері байланыс (оқушының білімін, білік-дағдысын пысықтау, бекіту ж/е қорытындылау) – 10 минут Студенттерге сұрақтар қою арқылы теорияларды бекіту. Оқушылардың білімін пысықтау және қорытындылау. |
||||
Студенттердің жұмыстарын тексеру, бағалау... |
||||
|
7. Үйге тапсырма – 3 минут |
||||
|
Әлемнің этникалық картасындағы негізгі өзгерістер" тақырыбында эссе жазу. |
||||
|
8.Пайдаланған әдебиеттер - 2 минут Дүниежүзі тарихы оқулығы, интернет ресурстар, Этностардың пайда болу туралы оқулықтар мен ғылыми мақалалар. |
||||
|
Дайындаған педагог |
||||
|
Шорабекова Улбосын Абдалиевна (Т.А.Ә.) __________ (қолы) |
||||
шағым қалдыра аласыз













