Әлемнің жаңа жеті кереметі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Әлемнің жаңа жеті кереметі

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.4.1 -мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау . 8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Оқу жұмысы жөніндегі директордың орынбасары:

_______________________

«________» __________2025ж

Бөлім:

Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті. Фонетика

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Муканова Инкар

Пәні:

Қазақ тілі

Күні:

15.10.2025ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Әлемнің жаңа жеті кереметі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.4.1 -мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау .

8.4.2.1 - сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Сабақтың мақсаты:


Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды.

Сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Құндылықтарды дарыту:

Еңбекқорлық және жауапкершілікМәтіндегі нысандарды тұрғызған халықтың еңбегіне құрмет көрсету, олардың тарихи маңызын ұғыну оқушыларды тұлғалық жауапкершілікке жетелейді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақ

тың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.

2. Үй тапсырмасын тексеру

Оқылым алды тапсырмасы

«Дөңгелек үстелдегі әліпби»

Әр оқушыға бір әріп беріледі, сол әріптен басталатын тақырыпқа байланысты сөз айту.

Сұрақ: Сендер әлемнің жеі кереметіне нені жатқызар едіңдер?

1.Құралдарын түгелдеу.

2.Үйге берілген тапсырманы айтады.


Сұраққа өзіне берілген әріптен басталатын сөз айту арқылы жауап береді.



+


-



Оқу

лық


Сабақ

тың ортасы









Оқылым кезеңі

Оқулықтағы 1-тапсырма.

Мәтінді “Шеңбер ішінде оқу” әдісімен оқыңдар.

Оқылымнан кейінгі тапсырма ФС

1.Кестеде берілген мәліметтерді сәйкестендір.

Әлемдегі ең ұзын қорған. Ұзындығы 8850 км асады.


Петра

Айналасы субұрғақтарға толы саябағы бар, ақ мәрмәр тастардан қашалған ғимарат

Мачу-Пикчу

Әлемдегі ең үлкен амфитеатр. 50 мыңнан астам орны бар.

Ұлы Қытай қорғаны

Шөл даланы кезіп жүрген керуеншілерге арналған демалыс орны болған қала.

Колизей

Құрылысы 1922 жылы басталып, 9 жылға созылған мүсін.

Тәж-Махал кесенесі

Теңіз деңгейінен 2,5 км биіктіктет орналасқан қала 400 жылға жуық өмір сүрді.

Чичен-Ица

Мексиканың Юкатан түбегінде орналасқан көне қала.

Христос мүсіні

  1. Әлемнің жаңа жеті кереметі тек туристік нысан ба, әлде адамзаттың даму деңгейін көрсететін тарихи белгі ме?

  2. Мәтінде берілген әлемнің жеті кереметін қазіргі кезеңдегі ғимараттармен салыстырып бағала.

2-тапсырма Жазылым

Қазіргі замандағы адам қолымен жасалған жаңа бір кереметке мысал келтіріп, оның қоғамға пайдасын жаз. Оның адамзат өміріндегі әлеуметтік немесе тұрмыстық маңызын сипатта.

Жазған мәтініңді сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктерін сақтап оқып бер.






3-тапсырма Айтылым “Кереметтер тіл қатса...”

Мәтіндегі бір кереметті таңдап, сол нысан атынан сөйле. Яғни, өзін сол керемет ретінде елестетіп, оның қоғамға тигізетін әсерін, әлеуметтік және мәдени рөлін, адамзатқа берер құндылығын сипаттап, 2–3 минуттық ауызша монолог жаса.

Оқушылар мәтінді айнымалы түрде дауыстап оқиды.



  1. Кестеде берілген мәліметтерді сәйкестендіреді.

  2. Әлемнің жаңа жеті кереметі тек туристік нысан ба, әлде адамзаттың даму деңгейін көрсететін тарихи белгі ме? Өз көзқарасын білдіреді.

3.Мәтінде берілген әлемнің жеті кереметін қазіргі кезеңдегі ғимараттармен салыстырып бағалайды.






































Қазіргі замандағы адам қолымен жасалған жаңа бір кереметке мысал келтіріп, оның қоғамға пайдасын жазады. Оның адамзат өміріндегі әлеуметтік немесе тұрмыстық маңызын сипаттайды.

Жазған мәтініңді сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктерін сақтап оқып береді.


Мәтіндегі бір кереметті таңдап, сол нысан атынан сөйлейді. Яғни, өзін сол керемет ретінде елестетіп, оның қоғамға тигізетін әсерін, әлеуметтік және мәдени рөлін, адамзатқа берер құндылығын сипаттап, 2–3 минуттық ауызша монолог жасайды.







Дескриптор:

-кестеде берілген мәліметтерді сәйкестендіреді

-мәтін мазмұнын негізге ала отырып, өз ойымен байланыстыра интерпретация жасайды

-әлемнің жеті кереметін қазіргі кезеңдегі ғимараттармен салыстырып бағалайды

Жалпы балл-3






























Дескриптор:

- адам қолымен жасалған бір керметке мысал келтіреді

леуметтік немесе тұрмыстық маңызын нақты көрсетеді

еке көзқарасын білдіреді, ұсыныс айтады

-сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктерін сақтап оқып бер

Жалпы балл -4


Дескриптор:

-таңдалған керемет туралы толық ақпарат береді

леуметтік немесе тұрмыстық маңызын сипаттайды

өйлеуде интонацияны (әуен, тембр, қарқын, кідіріс) орынды қолданады

Жалпы балл- 3

Оқу

лық

жұ

мыс дәп

тері

қима қағаздар

Сабақ

тың аяғы

Кері байла

ныс

Рефлексия

«Бүгінгі сабақта мен...»

Жаңа не үйрендім?

Қиын болған тұсы қандай?

Үйге тапсырма: 6 -тапсырма

Сабақ туралы ойларын айтады,


Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл

Оқу

лық







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі