|
Күні: 15.10.2019 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Жүнісова Баян |
|||||||||
|
Сынып: 8 «ә» |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: - |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Әлемнің жаңа жеті кереметі |
|||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.1.1 – тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін /әңгімелеу және сипаттау, талқылау/ құрылымын салыстыра талдау |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Өмірге деген қызығушылықтарын арттырады; сүйіспеншілік құндылығы арқылы өмірдің мәнін түсінеді. Көптеген оқушылар: Жаңа білімді меңгереді, талдайды; Кейбір оқушылар: Айнала қоршаған адамдарға ізгі ниеттерін дамытады. |
|||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ниет – адамның өзгеге бағытталған түзу,дұрыс ойы. |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Бірлікке, ынтымақтастыққа баулу. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті, музыка |
|||||||||
|
Бастапқы білім |
Ұлы жібек жолы - әлемдік өркениет |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Тыныштық сәті. «Достық елі» - Балалар, денемізді тік ұстап,орындықта еркін отырамыз. Көзімізді жайлап жұмамыз. Өздеріңді ұшқыш кілемге отырып, «Достық еліне» сапар шегіп барамыз деп елестетіңдер. «Ұшқыш кілем» көкке көтеріліп барады. Алдымыздан қоңыр жел есіп тұрғандай. Ашық аспан биігінен қарасақ биік-биік таулар мен шексіз далалар, ну ормандар мен тоғайлар, көлдер мен шөлдер артта қалып бара жатқандай. «Достық еліне» де келіп жеттік. Нұрдан төгілген жан жылулығы бой-бойымызға тарап бара жатқандай. Өйткені, достық-сыйластық пен жылылықтан құралады. Көзімізді ептеп ашайық. -Кім қандай әсерде болды? Үй тапсырмасын тексеру. « Ой қозғау. Жаңа тақырыпты ашу.
|
Топтар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды. Өте жақсы Жарайсың Сенің қолыңнан келеді |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Мәтінмен жұмыс.Қызыққа толы
қас қағым
Дүниежүзілік музыка мәдениетінің қорын байытқан сазгерлерді ата
Шығармашылық жұмыс (топпен жұмыс) 1-топ:. 2-топ: 3-топ:. 4-топ. Мектеп. Берілген қағаз қиындылары мен суреттер арқылы мектеп өмірінің қызықты кезеңдеріне жоба құру. Бекіту (3 минут) - Көзімізді жұмып, осы сабақта айтылған ойлар мен істерді ой елегінен өткізіп көрейікші. - Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайық. - Жақсы ой ойлайық, жақсы іс жасайық, жүрегімізде сақтайық, іс жүзінде асырайық. - Енді көздеріңді аша қойыңдар. Бүгінгі күндерің қуаныш әкелсін! Сабаққа белсенді қатысқандарыңыз үшін рахмет! Үй тапсырмасы (1 минут) «Өмірімнің қызықты сәттері» жоба құру. Рефлексия (1 минут)
|
Үлестірмелі қағаздар Смайлик арқылы бағалау қызыл, сары, жасыл
Дәптер, түрлі түсті бояулар, қайшы, смайликтер. Смайлик арқылы бағалау. Өте жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келеді.
|
||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) |
||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу түрінде күтіледі. |
Смайлик арқылы бағалау бойынша Қалыптастырушы бағалау – оқушылар жеке деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып білімдерін нақтылайды, оқушылар смайликтермен бағаланады. |
Қазақ әдебиеті, музыка пәндерімен пәнаралық байланыс жүзеге асырылады. |
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлемнің жеті кереметі
Әлемнің жеті кереметі
|
Күні: 15.10.2019 жыл |
Мұғалімнің аты-жөні: Жүнісова Баян |
|||||||||
|
Сынып: 8 «ә» |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар саны: - |
||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Әлемнің жаңа жеті кереметі |
|||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.1.1 – тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін /әңгімелеу және сипаттау, талқылау/ құрылымын салыстыра талдау |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Өмірге деген қызығушылықтарын арттырады; сүйіспеншілік құндылығы арқылы өмірдің мәнін түсінеді. Көптеген оқушылар: Жаңа білімді меңгереді, талдайды; Кейбір оқушылар: Айнала қоршаған адамдарға ізгі ниеттерін дамытады. |
|||||||||
|
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ниет – адамның өзгеге бағытталған түзу,дұрыс ойы. |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Бірлікке, ынтымақтастыққа баулу. |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті, музыка |
|||||||||
|
Бастапқы білім |
Ұлы жібек жолы - әлемдік өркениет |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Тыныштық сәті. «Достық елі» - Балалар, денемізді тік ұстап,орындықта еркін отырамыз. Көзімізді жайлап жұмамыз. Өздеріңді ұшқыш кілемге отырып, «Достық еліне» сапар шегіп барамыз деп елестетіңдер. «Ұшқыш кілем» көкке көтеріліп барады. Алдымыздан қоңыр жел есіп тұрғандай. Ашық аспан биігінен қарасақ биік-биік таулар мен шексіз далалар, ну ормандар мен тоғайлар, көлдер мен шөлдер артта қалып бара жатқандай. «Достық еліне» де келіп жеттік. Нұрдан төгілген жан жылулығы бой-бойымызға тарап бара жатқандай. Өйткені, достық-сыйластық пен жылылықтан құралады. Көзімізді ептеп ашайық. -Кім қандай әсерде болды? Үй тапсырмасын тексеру. « Ой қозғау. Жаңа тақырыпты ашу.
|
Топтар бір-бірін смайлик арқылы бағалайды. Өте жақсы Жарайсың Сенің қолыңнан келеді |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Мәтінмен жұмыс.Қызыққа толы
қас қағым
Дүниежүзілік музыка мәдениетінің қорын байытқан сазгерлерді ата
Шығармашылық жұмыс (топпен жұмыс) 1-топ:. 2-топ: 3-топ:. 4-топ. Мектеп. Берілген қағаз қиындылары мен суреттер арқылы мектеп өмірінің қызықты кезеңдеріне жоба құру. Бекіту (3 минут) - Көзімізді жұмып, осы сабақта айтылған ойлар мен істерді ой елегінен өткізіп көрейікші. - Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегіміздің түкпіріне апарып орналастырайық. - Жақсы ой ойлайық, жақсы іс жасайық, жүрегімізде сақтайық, іс жүзінде асырайық. - Енді көздеріңді аша қойыңдар. Бүгінгі күндерің қуаныш әкелсін! Сабаққа белсенді қатысқандарыңыз үшін рахмет! Үй тапсырмасы (1 минут) «Өмірімнің қызықты сәттері» жоба құру. Рефлексия (1 минут)
|
Үлестірмелі қағаздар Смайлик арқылы бағалау қызыл, сары, жасыл
Дәптер, түрлі түсті бояулар, қайшы, смайликтер. Смайлик арқылы бағалау. Өте жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келеді.
|
||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі) |
||||||||
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу түрінде күтіледі. |
Смайлик арқылы бағалау бойынша Қалыптастырушы бағалау – оқушылар жеке деңгейлік тапсырмаларды орындай отырып білімдерін нақтылайды, оқушылар смайликтермен бағаланады. |
Қазақ әдебиеті, музыка пәндерімен пәнаралық байланыс жүзеге асырылады. |
||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||
|
|
||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||
шағым қалдыра аласыз















