0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
ӘЛЕУМЕТ САЛАСЫ БОЙЫНША
ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
КАРТОТЕКАСЫ
Ойындар тізімі
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Сиқырлы суреттер
Бауда ма, бақшада ма?
Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Ажырат
Кімге не керек?
Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап
7. Ертегі кейіпкерлерін ата
8. Қуыршақты киіндіреміз.
9. Үй жануарлары және олардың төлдері
10. Сиқырлы қапшық
1
Сиқырлы суреттер
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау
қабілетін, ес, зейін, қабылдау
процесстеріндамыту.
Көрнекіліктер: әр түрлі сурет
бөлінділері.
Ойын барысы: Балалар алдарындағы
үлгі бойынша бөлінділерден сурет
құрайды. Сурет бойынша әңгіме
құрауды ұсыну.
2
Бақша да ма,бау да ма?
Мақсаты: Жемістер мен көкөністер
туралы мағлұмат беру.Олардың
айырмашылықтарын түсіндіру
Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға
жемістер мен көкөністердің суреттерін
көрсету арқылы олардың атауларын
айтқызады.Сонан соң көкөністердің
жерде, жемістердің талда өсетінін
түсіндіру арқылы сұрақтар қойып,
балалардың ойынға қызығушылықпен
қатыстырады Көрнекілігі: Жемістер мен
көкөністердің суреттері
3
«Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Мақсаты: Әрбір карточкада бейнеленген
суреттерді, ортақ сөзбен атауға үйрету.
Ойынның барысы: Балаларға суреттер
көрсету арқылы олардың атауларын және
оларға қандай ортақ сөз айтуға болатының
айту.Мысалы: А,Ә,Б,Г,Д-әріптер немесе қияр,
қызанақ,сәбіз,қырықабат- көкіністер
Көрнекілігі: әр түрлі бір топтағы
карточкалар
4
«Ажырат»
Мақсаты: Жыл мезгілдері бойынша
киімдерді ажырата білуді үйренеді.
Ойынның барысы: жыл мезгілінің ауарайына байланысты киетін киімдерді
тауып, қажеттң ұяшықтарға
орналастыру керек
Көрнекілігі: қысқы, жазғы, күзгі және
көктемгі киімдердің суреттері.
«Кімге не керек»
5
Мақсаты: Түрлі мамандықтың еңбек
құралдарын танып айта білуге үйрету
Ойынның барысы: Тәрбиеші тақтаға әр түрлі
мамандық иелерінің суретін орналастырады.
Үстел үстінде мамандықтарға қажетті құрал
жабдықтар бейнеленген кәртішкелер.
Тәрбиеші осы бейнеленген кәртішкелерді
сәйкестендіріп, өз мамандық иелерінің қасына
орналастыру керектігін түсіндіреді. М/ы:
тігіншіге-ине,құрылысшыға-қалақ, мұғалімгекітап т.б
Көрнекілігі: Әртүрлі мамандыққа қажетті
құрал-жабдықтар бейнеленген карточкалар
6
«Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап»
Мақсаты: Есте сақтау, еске түсірц қабілеттерін
нығайту.
Ойынның барысы: Тәрбиеші қағаз бетіне
бейнеленген әр түрлі ертегі кейіпкерлерін
ұсынады. Балалар кейіпкерлер бойынша
қандай ертегіні екенің тауып, ертегіні естеріне
түсіру қажет, мозайка бойынша кескінделген
суретті құрастырады.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерінің суреттері.
7
Ертегі кейіпкерлерін ата
Мақсаты: Ертегілер әлемі туралы танымдарын
кеңейту ,ертегі кейіпкерлерін атай білуге үйрету,
балалардың танымдық қасиетін дамыту, логикалық
ойлау, есте сақтау, ойдан құрастыру қабілетін
дамыту. Ертегінің жағымды кейіпкерлері арқылы
адамгершілікке, жаман әрекет иелері іс-әрекеттері
арқылы жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
Қуыршақты киіндіреміз.
8
Мақсаты: Балаларға қуыршақтың жетіспейтін
киім –
кешегін таңдап, ретімен кигізуге үйрету.
Қуыршаққа деген қызығушылығын арттырып,
Әсемпазыдққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Конверт ішінде қатырма
қағаздан қиылған жалаңаш қуыршақ бейнесі,
екі-үш киім үлгісі.
Ойын барысы: Тәрбиеші әр балаға конверт
үлестіріп
береді. Балалар конвертті ашып, жалаңаш
жатқан қуыршақты көріп,қиылған дайын
киімдерін алып,
қуыршақты ретімен киіндіреді.
Үй жануарлары және олардың төлдері
9
Мақсаты: Ойын арқылы танымдық, ойлау қабілетін
коммуникативтік, танымдық және әлеуметтік
құдіреттілігін дамыту, сөздік қорын молайту есте
сақтау қабілетін дамыту. Балаларды үй
жануарларына деген сүйіспеншілігіне арттыру
арқылы үй жануарларына қамқорлық жасауға
тәрбиелеу.
Ойын барысы: Балалар алдымыздағы тақтада әр
түрлі түстермен берілген ұяшықтар бар. Осы
ұяшықтардың түсі дұрыс тауып айтылса, оның
артынан жасырылған үй жануарлары шығады. Үй
жануарларын дұрыс тауып, төлдерін дұрыстап атап,
көрсету керек .
Қажетті көрнекіліктер: Үй жануарлары
10
«Сиқырлы қапшық»
Мақсаты: заттарды белгілі бір қасиеттері
бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету.
Көрнекіліктер: түсі, өлшемі, пішіні
бойынша әр түрлі ойыншықтар.
Ойынның барысы: Балалар «Сиқырлы
қапшықтың» ішіндегі затты ұстап көріп,
пішінін анықтайды, ойыншықты алған соң
атын атап, түсін айтады.
ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
КАРТОТЕКАСЫ
Ойындар тізімі
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Сиқырлы суреттер
Бауда ма, бақшада ма?
Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Ажырат
Кімге не керек?
Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап
7. Ертегі кейіпкерлерін ата
8. Қуыршақты киіндіреміз.
9. Үй жануарлары және олардың төлдері
10. Сиқырлы қапшық
1
Сиқырлы суреттер
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау
қабілетін, ес, зейін, қабылдау
процесстеріндамыту.
Көрнекіліктер: әр түрлі сурет
бөлінділері.
Ойын барысы: Балалар алдарындағы
үлгі бойынша бөлінділерден сурет
құрайды. Сурет бойынша әңгіме
құрауды ұсыну.
2
Бақша да ма,бау да ма?
Мақсаты: Жемістер мен көкөністер
туралы мағлұмат беру.Олардың
айырмашылықтарын түсіндіру
Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға
жемістер мен көкөністердің суреттерін
көрсету арқылы олардың атауларын
айтқызады.Сонан соң көкөністердің
жерде, жемістердің талда өсетінін
түсіндіру арқылы сұрақтар қойып,
балалардың ойынға қызығушылықпен
қатыстырады Көрнекілігі: Жемістер мен
көкөністердің суреттері
3
«Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Мақсаты: Әрбір карточкада бейнеленген
суреттерді, ортақ сөзбен атауға үйрету.
Ойынның барысы: Балаларға суреттер
көрсету арқылы олардың атауларын және
оларға қандай ортақ сөз айтуға болатының
айту.Мысалы: А,Ә,Б,Г,Д-әріптер немесе қияр,
қызанақ,сәбіз,қырықабат- көкіністер
Көрнекілігі: әр түрлі бір топтағы
карточкалар
4
«Ажырат»
Мақсаты: Жыл мезгілдері бойынша
киімдерді ажырата білуді үйренеді.
Ойынның барысы: жыл мезгілінің ауарайына байланысты киетін киімдерді
тауып, қажеттң ұяшықтарға
орналастыру керек
Көрнекілігі: қысқы, жазғы, күзгі және
көктемгі киімдердің суреттері.
«Кімге не керек»
5
Мақсаты: Түрлі мамандықтың еңбек
құралдарын танып айта білуге үйрету
Ойынның барысы: Тәрбиеші тақтаға әр түрлі
мамандық иелерінің суретін орналастырады.
Үстел үстінде мамандықтарға қажетті құрал
жабдықтар бейнеленген кәртішкелер.
Тәрбиеші осы бейнеленген кәртішкелерді
сәйкестендіріп, өз мамандық иелерінің қасына
орналастыру керектігін түсіндіреді. М/ы:
тігіншіге-ине,құрылысшыға-қалақ, мұғалімгекітап т.б
Көрнекілігі: Әртүрлі мамандыққа қажетті
құрал-жабдықтар бейнеленген карточкалар
6
«Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап»
Мақсаты: Есте сақтау, еске түсірц қабілеттерін
нығайту.
Ойынның барысы: Тәрбиеші қағаз бетіне
бейнеленген әр түрлі ертегі кейіпкерлерін
ұсынады. Балалар кейіпкерлер бойынша
қандай ертегіні екенің тауып, ертегіні естеріне
түсіру қажет, мозайка бойынша кескінделген
суретті құрастырады.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерінің суреттері.
7
Ертегі кейіпкерлерін ата
Мақсаты: Ертегілер әлемі туралы танымдарын
кеңейту ,ертегі кейіпкерлерін атай білуге үйрету,
балалардың танымдық қасиетін дамыту, логикалық
ойлау, есте сақтау, ойдан құрастыру қабілетін
дамыту. Ертегінің жағымды кейіпкерлері арқылы
адамгершілікке, жаман әрекет иелері іс-әрекеттері
арқылы жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
Қуыршақты киіндіреміз.
8
Мақсаты: Балаларға қуыршақтың жетіспейтін
киім –
кешегін таңдап, ретімен кигізуге үйрету.
Қуыршаққа деген қызығушылығын арттырып,
Әсемпазыдққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Конверт ішінде қатырма
қағаздан қиылған жалаңаш қуыршақ бейнесі,
екі-үш киім үлгісі.
Ойын барысы: Тәрбиеші әр балаға конверт
үлестіріп
береді. Балалар конвертті ашып, жалаңаш
жатқан қуыршақты көріп,қиылған дайын
киімдерін алып,
қуыршақты ретімен киіндіреді.
Үй жануарлары және олардың төлдері
9
Мақсаты: Ойын арқылы танымдық, ойлау қабілетін
коммуникативтік, танымдық және әлеуметтік
құдіреттілігін дамыту, сөздік қорын молайту есте
сақтау қабілетін дамыту. Балаларды үй
жануарларына деген сүйіспеншілігіне арттыру
арқылы үй жануарларына қамқорлық жасауға
тәрбиелеу.
Ойын барысы: Балалар алдымыздағы тақтада әр
түрлі түстермен берілген ұяшықтар бар. Осы
ұяшықтардың түсі дұрыс тауып айтылса, оның
артынан жасырылған үй жануарлары шығады. Үй
жануарларын дұрыс тауып, төлдерін дұрыстап атап,
көрсету керек .
Қажетті көрнекіліктер: Үй жануарлары
10
«Сиқырлы қапшық»
Мақсаты: заттарды белгілі бір қасиеттері
бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету.
Көрнекіліктер: түсі, өлшемі, пішіні
бойынша әр түрлі ойыншықтар.
Ойынның барысы: Балалар «Сиқырлы
қапшықтың» ішіндегі затты ұстап көріп,
пішінін анықтайды, ойыншықты алған соң
атын атап, түсін айтады.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Айтқазина Сымбат ТалғатқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Әлеуметтік эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру бойынша дидактикалық ойындар жинағы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Әлеуметтік эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру бойынша дидактикалық ойындар жинағы
Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру бойынша әр- түрлі жастағы балаларға арналған дидактикалық ойындар жинағы.
Материалдың қысқаша нұсқасы
ӘЛЕУМЕТ САЛАСЫ БОЙЫНША
ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
КАРТОТЕКАСЫ
Ойындар тізімі
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Сиқырлы суреттер
Бауда ма, бақшада ма?
Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Ажырат
Кімге не керек?
Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап
7. Ертегі кейіпкерлерін ата
8. Қуыршақты киіндіреміз.
9. Үй жануарлары және олардың төлдері
10. Сиқырлы қапшық
1
Сиқырлы суреттер
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау
қабілетін, ес, зейін, қабылдау
процесстеріндамыту.
Көрнекіліктер: әр түрлі сурет
бөлінділері.
Ойын барысы: Балалар алдарындағы
үлгі бойынша бөлінділерден сурет
құрайды. Сурет бойынша әңгіме
құрауды ұсыну.
2
Бақша да ма,бау да ма?
Мақсаты: Жемістер мен көкөністер
туралы мағлұмат беру.Олардың
айырмашылықтарын түсіндіру
Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға
жемістер мен көкөністердің суреттерін
көрсету арқылы олардың атауларын
айтқызады.Сонан соң көкөністердің
жерде, жемістердің талда өсетінін
түсіндіру арқылы сұрақтар қойып,
балалардың ойынға қызығушылықпен
қатыстырады Көрнекілігі: Жемістер мен
көкөністердің суреттері
3
«Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Мақсаты: Әрбір карточкада бейнеленген
суреттерді, ортақ сөзбен атауға үйрету.
Ойынның барысы: Балаларға суреттер
көрсету арқылы олардың атауларын және
оларға қандай ортақ сөз айтуға болатының
айту.Мысалы: А,Ә,Б,Г,Д-әріптер немесе қияр,
қызанақ,сәбіз,қырықабат- көкіністер
Көрнекілігі: әр түрлі бір топтағы
карточкалар
4
«Ажырат»
Мақсаты: Жыл мезгілдері бойынша
киімдерді ажырата білуді үйренеді.
Ойынның барысы: жыл мезгілінің ауарайына байланысты киетін киімдерді
тауып, қажеттң ұяшықтарға
орналастыру керек
Көрнекілігі: қысқы, жазғы, күзгі және
көктемгі киімдердің суреттері.
«Кімге не керек»
5
Мақсаты: Түрлі мамандықтың еңбек
құралдарын танып айта білуге үйрету
Ойынның барысы: Тәрбиеші тақтаға әр түрлі
мамандық иелерінің суретін орналастырады.
Үстел үстінде мамандықтарға қажетті құрал
жабдықтар бейнеленген кәртішкелер.
Тәрбиеші осы бейнеленген кәртішкелерді
сәйкестендіріп, өз мамандық иелерінің қасына
орналастыру керектігін түсіндіреді. М/ы:
тігіншіге-ине,құрылысшыға-қалақ, мұғалімгекітап т.б
Көрнекілігі: Әртүрлі мамандыққа қажетті
құрал-жабдықтар бейнеленген карточкалар
6
«Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап»
Мақсаты: Есте сақтау, еске түсірц қабілеттерін
нығайту.
Ойынның барысы: Тәрбиеші қағаз бетіне
бейнеленген әр түрлі ертегі кейіпкерлерін
ұсынады. Балалар кейіпкерлер бойынша
қандай ертегіні екенің тауып, ертегіні естеріне
түсіру қажет, мозайка бойынша кескінделген
суретті құрастырады.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерінің суреттері.
7
Ертегі кейіпкерлерін ата
Мақсаты: Ертегілер әлемі туралы танымдарын
кеңейту ,ертегі кейіпкерлерін атай білуге үйрету,
балалардың танымдық қасиетін дамыту, логикалық
ойлау, есте сақтау, ойдан құрастыру қабілетін
дамыту. Ертегінің жағымды кейіпкерлері арқылы
адамгершілікке, жаман әрекет иелері іс-әрекеттері
арқылы жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
Қуыршақты киіндіреміз.
8
Мақсаты: Балаларға қуыршақтың жетіспейтін
киім –
кешегін таңдап, ретімен кигізуге үйрету.
Қуыршаққа деген қызығушылығын арттырып,
Әсемпазыдққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Конверт ішінде қатырма
қағаздан қиылған жалаңаш қуыршақ бейнесі,
екі-үш киім үлгісі.
Ойын барысы: Тәрбиеші әр балаға конверт
үлестіріп
береді. Балалар конвертті ашып, жалаңаш
жатқан қуыршақты көріп,қиылған дайын
киімдерін алып,
қуыршақты ретімен киіндіреді.
Үй жануарлары және олардың төлдері
9
Мақсаты: Ойын арқылы танымдық, ойлау қабілетін
коммуникативтік, танымдық және әлеуметтік
құдіреттілігін дамыту, сөздік қорын молайту есте
сақтау қабілетін дамыту. Балаларды үй
жануарларына деген сүйіспеншілігіне арттыру
арқылы үй жануарларына қамқорлық жасауға
тәрбиелеу.
Ойын барысы: Балалар алдымыздағы тақтада әр
түрлі түстермен берілген ұяшықтар бар. Осы
ұяшықтардың түсі дұрыс тауып айтылса, оның
артынан жасырылған үй жануарлары шығады. Үй
жануарларын дұрыс тауып, төлдерін дұрыстап атап,
көрсету керек .
Қажетті көрнекіліктер: Үй жануарлары
10
«Сиқырлы қапшық»
Мақсаты: заттарды белгілі бір қасиеттері
бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету.
Көрнекіліктер: түсі, өлшемі, пішіні
бойынша әр түрлі ойыншықтар.
Ойынның барысы: Балалар «Сиқырлы
қапшықтың» ішіндегі затты ұстап көріп,
пішінін анықтайды, ойыншықты алған соң
атын атап, түсін айтады.
ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
КАРТОТЕКАСЫ
Ойындар тізімі
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Сиқырлы суреттер
Бауда ма, бақшада ма?
Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Ажырат
Кімге не керек?
Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап
7. Ертегі кейіпкерлерін ата
8. Қуыршақты киіндіреміз.
9. Үй жануарлары және олардың төлдері
10. Сиқырлы қапшық
1
Сиқырлы суреттер
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау
қабілетін, ес, зейін, қабылдау
процесстеріндамыту.
Көрнекіліктер: әр түрлі сурет
бөлінділері.
Ойын барысы: Балалар алдарындағы
үлгі бойынша бөлінділерден сурет
құрайды. Сурет бойынша әңгіме
құрауды ұсыну.
2
Бақша да ма,бау да ма?
Мақсаты: Жемістер мен көкөністер
туралы мағлұмат беру.Олардың
айырмашылықтарын түсіндіру
Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға
жемістер мен көкөністердің суреттерін
көрсету арқылы олардың атауларын
айтқызады.Сонан соң көкөністердің
жерде, жемістердің талда өсетінін
түсіндіру арқылы сұрақтар қойып,
балалардың ойынға қызығушылықпен
қатыстырады Көрнекілігі: Жемістер мен
көкөністердің суреттері
3
«Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Мақсаты: Әрбір карточкада бейнеленген
суреттерді, ортақ сөзбен атауға үйрету.
Ойынның барысы: Балаларға суреттер
көрсету арқылы олардың атауларын және
оларға қандай ортақ сөз айтуға болатының
айту.Мысалы: А,Ә,Б,Г,Д-әріптер немесе қияр,
қызанақ,сәбіз,қырықабат- көкіністер
Көрнекілігі: әр түрлі бір топтағы
карточкалар
4
«Ажырат»
Мақсаты: Жыл мезгілдері бойынша
киімдерді ажырата білуді үйренеді.
Ойынның барысы: жыл мезгілінің ауарайына байланысты киетін киімдерді
тауып, қажеттң ұяшықтарға
орналастыру керек
Көрнекілігі: қысқы, жазғы, күзгі және
көктемгі киімдердің суреттері.
«Кімге не керек»
5
Мақсаты: Түрлі мамандықтың еңбек
құралдарын танып айта білуге үйрету
Ойынның барысы: Тәрбиеші тақтаға әр түрлі
мамандық иелерінің суретін орналастырады.
Үстел үстінде мамандықтарға қажетті құрал
жабдықтар бейнеленген кәртішкелер.
Тәрбиеші осы бейнеленген кәртішкелерді
сәйкестендіріп, өз мамандық иелерінің қасына
орналастыру керектігін түсіндіреді. М/ы:
тігіншіге-ине,құрылысшыға-қалақ, мұғалімгекітап т.б
Көрнекілігі: Әртүрлі мамандыққа қажетті
құрал-жабдықтар бейнеленген карточкалар
6
«Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап»
Мақсаты: Есте сақтау, еске түсірц қабілеттерін
нығайту.
Ойынның барысы: Тәрбиеші қағаз бетіне
бейнеленген әр түрлі ертегі кейіпкерлерін
ұсынады. Балалар кейіпкерлер бойынша
қандай ертегіні екенің тауып, ертегіні естеріне
түсіру қажет, мозайка бойынша кескінделген
суретті құрастырады.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерінің суреттері.
7
Ертегі кейіпкерлерін ата
Мақсаты: Ертегілер әлемі туралы танымдарын
кеңейту ,ертегі кейіпкерлерін атай білуге үйрету,
балалардың танымдық қасиетін дамыту, логикалық
ойлау, есте сақтау, ойдан құрастыру қабілетін
дамыту. Ертегінің жағымды кейіпкерлері арқылы
адамгершілікке, жаман әрекет иелері іс-әрекеттері
арқылы жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.
Қуыршақты киіндіреміз.
8
Мақсаты: Балаларға қуыршақтың жетіспейтін
киім –
кешегін таңдап, ретімен кигізуге үйрету.
Қуыршаққа деген қызығушылығын арттырып,
Әсемпазыдққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Конверт ішінде қатырма
қағаздан қиылған жалаңаш қуыршақ бейнесі,
екі-үш киім үлгісі.
Ойын барысы: Тәрбиеші әр балаға конверт
үлестіріп
береді. Балалар конвертті ашып, жалаңаш
жатқан қуыршақты көріп,қиылған дайын
киімдерін алып,
қуыршақты ретімен киіндіреді.
Үй жануарлары және олардың төлдері
9
Мақсаты: Ойын арқылы танымдық, ойлау қабілетін
коммуникативтік, танымдық және әлеуметтік
құдіреттілігін дамыту, сөздік қорын молайту есте
сақтау қабілетін дамыту. Балаларды үй
жануарларына деген сүйіспеншілігіне арттыру
арқылы үй жануарларына қамқорлық жасауға
тәрбиелеу.
Ойын барысы: Балалар алдымыздағы тақтада әр
түрлі түстермен берілген ұяшықтар бар. Осы
ұяшықтардың түсі дұрыс тауып айтылса, оның
артынан жасырылған үй жануарлары шығады. Үй
жануарларын дұрыс тауып, төлдерін дұрыстап атап,
көрсету керек .
Қажетті көрнекіліктер: Үй жануарлары
10
«Сиқырлы қапшық»
Мақсаты: заттарды белгілі бір қасиеттері
бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету.
Көрнекіліктер: түсі, өлшемі, пішіні
бойынша әр түрлі ойыншықтар.
Ойынның барысы: Балалар «Сиқырлы
қапшықтың» ішіндегі затты ұстап көріп,
пішінін анықтайды, ойыншықты алған соң
атын атап, түсін айтады.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
09.03.2023
3305
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













