Материалдар / Әлеуметтік эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру бойынша дидактикалық ойындар жинағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлеуметтік эмоционалдық дағдыларды қалыптастыру бойынша дидактикалық ойындар жинағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру бойынша әр- түрлі жастағы балаларға арналған дидактикалық ойындар жинағы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2023
2743
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ӘЛЕУМЕТ САЛАСЫ БОЙЫНША
ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАР
КАРТОТЕКАСЫ

Ойындар тізімі
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Сиқырлы суреттер
Бауда ма, бақшада ма?
Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Ажырат
Кімге не керек?
Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап

7.   Ертегі кейіпкерлерін ата
8. Қуыршақты киіндіреміз.

9. Үй жануарлары және олардың төлдері
10. Сиқырлы қапшық

1
Сиқырлы суреттер
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау
қабілетін, ес, зейін, қабылдау
процесстеріндамыту.
Көрнекіліктер: әр түрлі сурет
бөлінділері.
Ойын барысы: Балалар алдарындағы
үлгі бойынша бөлінділерден сурет
құрайды. Сурет бойынша әңгіме
құрауды ұсыну.

2

Бақша да ма,бау да ма?
Мақсаты: Жемістер мен көкөністер
туралы мағлұмат беру.Олардың
айырмашылықтарын түсіндіру
Ойынның барысы: Тәрбиеші балаларға
жемістер мен көкөністердің суреттерін
көрсету арқылы олардың атауларын
айтқызады.Сонан соң көкөністердің
жерде, жемістердің талда өсетінін
түсіндіру арқылы сұрақтар қойып,
балалардың ойынға қызығушылықпен
қатыстырады Көрнекілігі: Жемістер мен
көкөністердің суреттері

3
«Бұлар нелер? Бір сөзбен ата.»
Мақсаты: Әрбір карточкада бейнеленген
суреттерді, ортақ сөзбен атауға үйрету.
Ойынның барысы: Балаларға суреттер
көрсету арқылы олардың атауларын және
оларға қандай ортақ сөз айтуға болатының
айту.Мысалы: А,Ә,Б,Г,Д-әріптер немесе қияр,
қызанақ,сәбіз,қырықабат- көкіністер
Көрнекілігі: әр түрлі бір топтағы
карточкалар

4
«Ажырат»
Мақсаты: Жыл мезгілдері бойынша
киімдерді ажырата білуді үйренеді.
Ойынның барысы: жыл мезгілінің ауарайына байланысты киетін киімдерді
тауып, қажеттң ұяшықтарға
орналастыру керек
Көрнекілігі: қысқы, жазғы, күзгі және
көктемгі киімдердің суреттері.

«Кімге не керек»

5

Мақсаты: Түрлі мамандықтың еңбек
құралдарын танып айта білуге үйрету
Ойынның барысы: Тәрбиеші тақтаға әр түрлі
мамандық иелерінің суретін орналастырады.
Үстел үстінде мамандықтарға қажетті құрал
жабдықтар бейнеленген кәртішкелер.
Тәрбиеші осы бейнеленген кәртішкелерді
сәйкестендіріп, өз мамандық иелерінің қасына
орналастыру керектігін түсіндіреді. М/ы:
тігіншіге-ине,құрылысшыға-қалақ, мұғалімгекітап т.б
Көрнекілігі: Әртүрлі мамандыққа қажетті
құрал-жабдықтар бейнеленген карточкалар

6
«Ертегі желісі бойынша бір ертегі
кейіпкерлерін тап»

Мақсаты: Есте сақтау, еске түсірц қабілеттерін
нығайту.
Ойынның барысы: Тәрбиеші қағаз бетіне
бейнеленген әр түрлі ертегі кейіпкерлерін
ұсынады. Балалар кейіпкерлер бойынша
қандай ертегіні екенің тауып, ертегіні естеріне
түсіру қажет, мозайка бойынша кескінделген
суретті құрастырады.
Көрнекілігі: ертегі кейіпкерінің суреттері.

7
Ертегі кейіпкерлерін ата
Мақсаты: Ертегілер әлемі туралы танымдарын
кеңейту ,ертегі кейіпкерлерін атай білуге үйрету,
балалардың танымдық қасиетін дамыту, логикалық
ойлау, есте сақтау, ойдан құрастыру қабілетін
дамыту. Ертегінің жағымды кейіпкерлері арқылы
адамгершілікке, жаман әрекет иелері іс-әрекеттері
арқылы жамандықтан жиренуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар: Ертегі кейіпкерлерінің суреттері.

Қуыршақты киіндіреміз.

8

Мақсаты: Балаларға қуыршақтың жетіспейтін
киім –
кешегін таңдап, ретімен кигізуге үйрету.
Қуыршаққа деген қызығушылығын арттырып,
Әсемпазыдққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Конверт ішінде қатырма
қағаздан қиылған жалаңаш қуыршақ бейнесі,
екі-үш киім үлгісі.
Ойын барысы: Тәрбиеші әр балаға конверт
үлестіріп
береді. Балалар конвертті ашып, жалаңаш
жатқан қуыршақты көріп,қиылған дайын
киімдерін алып,
қуыршақты ретімен киіндіреді.

Үй жануарлары және олардың төлдері

9

Мақсаты: Ойын арқылы танымдық, ойлау қабілетін
коммуникативтік, танымдық және әлеуметтік
құдіреттілігін дамыту, сөздік қорын молайту есте
сақтау қабілетін дамыту. Балаларды үй
жануарларына деген сүйіспеншілігіне арттыру
арқылы үй жануарларына қамқорлық жасауға
тәрбиелеу.
Ойын барысы: Балалар алдымыздағы тақтада әр
түрлі түстермен берілген ұяшықтар бар. Осы
ұяшықтардың түсі дұрыс тауып айтылса, оның
артынан жасырылған үй жануарлары шығады. Үй
жануарларын дұрыс тауып, төлдерін дұрыстап атап,
көрсету керек .
Қажетті көрнекіліктер: Үй жануарлары

10
«Сиқырлы қапшық»
 
Мақсаты: заттарды белгілі бір қасиеттері
бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету.
Көрнекіліктер: түсі, өлшемі, пішіні
бойынша әр түрлі ойыншықтар.
Ойынның барысы: Балалар «Сиқырлы
қапшықтың» ішіндегі затты ұстап көріп,
пішінін анықтайды, ойыншықты алған соң
атын атап, түсін айтады.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!