Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңінде
оқушылардың назарын сабаққа аудару.
-Көпір тапсырмалар арқылы
алдыңғы білімді еске түсіру.
- "Ой қозғау-үш сұрақ"
тәсілі бойынша жаңа абақтағы термин сөздермен
танысу.
Біз күнделікті қандай қызмет
салаларын қолданамыз?
Нан алу үшін нан зауытына
күнде бару тиімді ме?
Мәдени қызмет көосету
орындарына не жатуы мүмкін?
Оқушыларға сабақ тақырыбы мен
оқу мақсатын хабарлаймын
|
Сұраққа жауап
береді.
Мысалдар
келтіреді.
|
Жалпы 1
балл
|
Ашық
сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру. Инфрақұрылым
кешені.
Тапсырма
№1. Әлеуметтік инфрақұрылымға (қызмет көрсету):
білім беру, денсаулық сақтау, сауда, қоғамдық тамақтану, тұрмыстық
қызмет көрсету, театрлар, кинотеатрлар т.б
жатады.
Осы түрлерді екі үлкен салаға
біріктіріңіз.
Әлеуметтік
-мәдени
Әлеуметтік -тұрмыстық
Тапсырма
№2. Әлеуметтік инфрақұрылымның
маңыздылығына, соның ішінде сауданың ел экономикасының дамуындағы
рөліне баға беріңіз, өз таңдауыңыз бойынша бір елді
алыңыз.
Өзіңіз тұратын жерде
әлеуметтік инфрақұрылымның қай элементтері жақсы
дамыған?
Тапсырма
№3. Әлеуметтік инфрақұрылым
салаларына кесте құрады (Спорт, музыка, өнер, халыққа қызмет
көрсету, коммуналдық қызмет көрсету, денсаулық сақтау
т.б). «Тірек-сызба» әдісін
пайдаланамын.
Әлеуметтік
инфрақұрылым
|
Тірек сөздерді дәптерлеріне
жазып алады.
Дескриптор
Әлеуметтік инфроқұрылымды
әлеуметтік, тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени салаларына
ажыратады;
Дескриптор:
Ел экономикасының дамуындағы
сауданың рөліне баға береді;
Өзі тұратын жерде әлеуметтік
инфроқұрылымның дамыған элементтерін
анықтайды.
Дескриптор
Әлеуметтік инфрақұрылым
салаларына кесте құрады
Мәтінді
оқиды
Салаларды
ажыратады
Пікір
алмасады
|
Жалпы 3
балл
Жалпы
3
Жалпы 3
балл
|
Суреттер
Оқулық
Дәптер
Оқулық
Сасяи
карта
Суреттер
Сызба
Оқулық
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс.
«3.2.1.»
3 факт; 2 көзқарас; 1
тұжырым
Үйге тапсырма: §51 оқу,
сұрақтарға жауап беру
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор бойынша өзара
бағалау жүргізеді
|
Кері
байланыс
|