Материалдар / Әлеуметтік желі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Әлеуметтік желі

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 7 сынып мұғалімдеріне көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
382
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік желіні пайдаланамынМұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбек Н.Р.Күні:
СЫНЫП: 7 «А»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттарыТақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Етістіктің шақтарын ажырата біледі. Олардың жасалу жұрнақтарын зерделейді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Жұптық және жеке жұмысты орындайды. Сұрақтарға жауап бере отырып қосымша үлестірме ресурстарын орындайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийіЖеке және жұптық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік



Қазақстанда ғаламтордың пайда болуы
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Алдыңғы оқуҒаламтордың пайдасы мен зияны
Сабақтың жоспары
Жоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлері
Басталуы5 минутҰйымдастыру кезеңі 2 минутСәлемдесу.Шаттық шеңбері. (Сабақ алдында оқушылардың бір-біріне жылы лебіздері)Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минутОсы көрстелген жаңа тақырыпты оқушыларға жинақтау үшін жаңа материалдарға байланысты мәліметтер беру, өз бетерінше дайындық жасату.Кітаппен жұмыс жасату. Постер арқылы тақырыптарын қорғату





Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуБерілген мәтіндерді балалар оқып алады.«Жариялау» әдісі(Әрбір оқушы берілген сұрақ бойынша өз ойын жариялау керек. Бұл үшін оқушы берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа оқушылар алдында сөйлеп, өз ұстанымын жеткізеді.)



Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут











Қолдану Оқулықта берілген жаттығуларды орындауҚазақстанда ғаламтордың пайда болуыТалдау «Ыстық орындық» орындық әдісі(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Сергіту сәті2 минутМұғалім «Әлеуметтік желі» тақырыбында диафильм құрастыруларын сұрайды. Оқушыларға бірнеше А4 парағын, қайшы, түрлітүсті қарындаштар мен фломастерлер, маркерлер таратады

миды шынықтыруға арналған логикалық сұрақтар.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутСинтез «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі





























«Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі













Бағалау

5 минут



















Кері байланыс3 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.



«Рефлексиялық шеңбер» Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?




  • Бағалау парақшасы























    Рефлексиялық шеңбер

    Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!