Материалдар / Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
05 Желтоқсан 2023
120
4 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Бөлімі:

1-бөлім. «Программалау»

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:



Сынып:3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.2.1 жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеу үшін мессенджерлерді пайдалану;

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін:

Әлеуметтікжелілермен мессенджерлерді қандай мақсатта қолданатыны және оның қандай қаупі бар екені туралы әңгімелейді.

Оқушылардың көбі үшін:

Желідегі ақпарат алмасу программалық қосымшаларымен танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Мессенджерлерде бірлесіп жұмыс істеудің тиімді жақтарын біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


5-7 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушыларды түгендейді

  • Оқу-құралдарын тексереді

  • Назарын сабаққа аударады

  • Бағалауды түсіндіреді

  • Тілек добы арқылы тілек айту



  • Оқу құралдарын алады;

  • Назарларын сабаққа аударады;


«Ашық журнал»


ROQED


22-31 минут

ІІ.Жаңа сабақ

«Миға шабуыл» кезеңі

«Сен білесің бе?»

  1. Интернет желісінде жұмыс жасаудың пайдасы мен зияны қандай?

  2. Интернет желісін қалай іске қосамыз?

  3. Қандай құрылғы арқылы іске қосамыз?

  4. Экранда фото жасырылады.

Мақсаты: Оқушылардың жаңа материал туралы бұрыннан бар білімдерін еске түсіреді.


Оқушылар сұрақтарға өз жауаптарын береді және өз ойларын айтады.



«Ашық журнал» Лайк жинау





ROQED






Жаңа сабаққа кіріспе

  1. «Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер»


Мақсаты: Оқушылардың назарын оқу материалының маңызды сегменттеріне аудара отырып, маңызды ақпаратты айқындау.

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді

«Ашық журнал» Лайк жинау





ROQED






Топқа бөлу

(Оқу дәптерлері арқылы топқа бөлу)
І. топ INSTAGRAM

ІІ. топ TELEGRAM

ІІІ. топ WHATSAPP

Мақсаты: Оқушылардың тиімді өзара іс-қимылын құру.

Оқушылар шағын 3 топқа бөлінеді, өз топтарына жинақталады


«Ашық журнал» Лайк жинау





ROQED



І тапсырма

Топтық жұмыс

Әр топқа өз топтарына сәйкес топтық жұмыс беріледі.


І топ

Әлеуметтік желі

Артықшылығы

Кемшілігі






ІІ топ


ІІІ топ


М ақсаты: Оқу іс-әрекетіне қызғушылығы мен қатысуын қолдау және оқушылардың бірлесе жұмыс атқару.


Оқушылар өздеріне берілген ресурстарды қолдана отырып шағын постер қорғайды тапсырманы орындайды


«Ашық журнал» Лайк жинау





ROQED

Оқулық



ІІ тапсырма

Топтық тапсырма

Топ оқушылары INSTAGRAM,

TELEGRAM, WHATSAPP желілері арқылы мұғаліммен байланыс жасайды. Мұғалімнің сұрақтарына чат арқылы жауап береді.

  1. Ең көп қолданатын әлеуметтік желің қандай?

  2. Мессенджерлерде сыныптастарыңмен, достарыңмен бірге пайдаланатын топтарың бар ма?

  3. Өзің туралы мәліметті әлеуметтік желіде жариялауға бола ма?

Мақсаты: Оқушылардың қатысу дәрежесін қадағалау.

Оқушылар топтасып берілген тапсырманы орындайды


«Ашық журнал»

Лайк жинау




ROQED

Оқулық

Планшет



Сергіту сәті

Экранда әр түрлі әріптер жазылады. Берілген әріптерден сөйлем құрап, бос чат қағаздарын толтырады.
Мысалы: с,д,к,қ,б
(Сәлем, досым! Киноға қашан барамыз?)
Мақсаты: Оқушылардың дене белсенділігін арттыру.


Оқушылар берілген чат қағаздарын толтырады




«Ашық журнал»

Лайк жинау




ROQED



Жеке жұмыс

«Әлеуметтік желіде сөйлеу этикеті» тақырыбында текст жазу

Ойлау дағдысының деңгейі: Қолдану

Бағалау критериі: Берілген текстті компьютерде орындау.

Дискриптор

  • Оқушылар компьютерде мәтін тере алады.

  • Әлеуметтік желіде сөйлеу мәдениетін сақтауды біледі.


Оқушылар тапсырманы компьютерде орындайды



«Ашық журнал»

Лайк жинау




ROQED

Оқулық

Компьютер



5-7 минут

ІІІ. Қорытынды

1.Сұрақ-жауап арқылы бүгінгі сабақты қорытындылау

2.Оқушылардың оқу мақсаттарына қатысты нәтижесін «Ашық журнал» арқылы қорытындылау

Оқушылар өздерінің өз жетістіктерін біледі

ROQED


Үй тапсырмасы

28 бет, «Талдау» тапсырмасы

Оқушылар үй тапсырмасын жазып алады


ROQED


Кері байланыс

  1. Маған сабақ өте ұнады!

  2. Менің пікірім бар...

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!