|
6-бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі. |
МЕКТЕП: |
|||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
|||||
|
СЫНЫП: |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы |
|||||
|
Сабақ қамтитын оқу мақсаттары |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылап, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын жазады; Көпшілігі: эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазады. Кейбір оқушылар: эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп, аргументативті эссе жазады. |
|||||
|
Жоспар: |
|
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал.
1-оқылым мәтінін оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндеңдер. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартыңдар, соңында 1 кілт сөзді атаңдар. 5 сөйлем_____________________________________________ ___________________________________________________ 5 сөзге қысқарту______________________________________ ___________________________________________________ 1 кілт сөзді атау._______________________________________ __________________________________________________ ӘТН. «Қазына іздеу» әдісі.
5-тапсырма. Оқылым мәтінінен «Қазына іздеу» әдісімен құрмалас сөйлемдерді тауып, қай түріне жататынын анықтаңдар. Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма.Оқылым мәтіні негізіндеГМО-ның оң және теріс жақтарын баяндайтын постер дайындап, қорғаңдар.
3-тапсырма. Эссе құрылымы мен даму желісін
сақтап, ойталқыдағы екі ікірдің біреуіне таңдау жасап, өз ойларыңды
дәлелдеп, аргументативті эссе жазыңдар. Сөз саны 80-100
сөз.
ҚБ ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Мәтінді оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндейді. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартады, соңында 1 кілт сөзді анықтайды. Оқушылар оқылым мәтінінен «Қазына іздеу» әдісімен құрмалас сөйлемдерді тауып, қай түріне жататынын анықтайды. Оқылым мәтіні негізінде ГМО-ның оң және теріс жақтарын баяндайтын постер дайындайды. Тақырыпқа байланысты эссе жазады. Оқушылар өздерінің жазған эсселерін автор орындығында оқиды. |
ҚБ
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы Орташа ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Маржан Сәбет |
||
|
Рефлексия |
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы: 7-тапсырма |
|
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы 9 сынып
Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы 9 сынып
|
6-бөлім: Биотехнология жәнегендік инженерия келешегі. |
МЕКТЕП: |
|||||
|
КҮНІ: |
Мұғалім: |
|||||
|
СЫНЫП: |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әлеуметтік көзқарастар қақтығысы |
|||||
|
Сабақ қамтитын оқу мақсаттары |
9.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылап, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазу (аргументативті эссе) |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын жазады; Көпшілігі: эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп жазады. Кейбір оқушылар: эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, көтерілген мәселе бойынша екіжақты пікірді немесе жағдаятты талқылайды, біреуіне таңдау жасап, өз ойын дәлелдеп, аргументативті эссе жазады. |
|||||
|
Жоспар: |
|
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады. Жағымды психологиялық ахуал.
1-оқылым мәтінін оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндеңдер. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартыңдар, соңында 1 кілт сөзді атаңдар. 5 сөйлем_____________________________________________ ___________________________________________________ 5 сөзге қысқарту______________________________________ ___________________________________________________ 1 кілт сөзді атау._______________________________________ __________________________________________________ ӘТН. «Қазына іздеу» әдісі.
5-тапсырма. Оқылым мәтінінен «Қазына іздеу» әдісімен құрмалас сөйлемдерді тауып, қай түріне жататынын анықтаңдар. Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма.Оқылым мәтіні негізіндеГМО-ның оң және теріс жақтарын баяндайтын постер дайындап, қорғаңдар.
3-тапсырма. Эссе құрылымы мен даму желісін
сақтап, ойталқыдағы екі ікірдің біреуіне таңдау жасап, өз ойларыңды
дәлелдеп, аргументативті эссе жазыңдар. Сөз саны 80-100
сөз.
ҚБ ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Мәтінді оқып, ондағы ақпараттарды «5-5-1» әдісімен түйіндейді. Мәтін мазмұнын ашатын 5 сөйлем алып, оны 5 сөзге қысқартады, соңында 1 кілт сөзді анықтайды. Оқушылар оқылым мәтінінен «Қазына іздеу» әдісімен құрмалас сөйлемдерді тауып, қай түріне жататынын анықтайды. Оқылым мәтіні негізінде ГМО-ның оң және теріс жақтарын баяндайтын постер дайындайды. Тақырыпқа байланысты эссе жазады. Оқушылар өздерінің жазған эсселерін автор орындығында оқиды. |
ҚБ
«Смайлик»
Өте жақсы Жақсы Орташа ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
9-сынып «Қазақ тілі» оқулығы Маржан Сәбет |
||
|
Рефлексия |
Кері байланыс:
Үй тапсырмасы: 7-тапсырма |
|
||||
шағым қалдыра аласыз
















