|
Өткізілетін \шара
|
Жұмыстың түрі
|
Жауапты
|
Мерзімі
|
|
Ұйымдастыру жұмысы
|
1.1
|
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын жасап
бекіту
|
|
К.Сагабаева
|
Қыркүйек 1 апта
|
Оқушылардың жеке құжаттарымен танысу, олардың
әлеуметтік жағдайын анықтау . Оқушылардың жеке құжаттарын зерделеу
тізімдерін жасау
|
|
К.Сагабаева
|
Қыркүйек 3-4апта
|
1.2
|
Оралман оқушыларды анықтап , тізімін жасау.
Балалардың әлеуметтік мәртебесі бойынша тізімдерін
бекіту
|
|
К.Сагабаева
|
Қыркүйек 2- апта
|
|
Жалпыға бірдей білім беру қаражаты есебінен
,көпбалалы отбасы балаларына , жартылай жетім оқушыларға киім-кешек
тарату
|
|
К.Сагабаева
|
Қыркүйек 3- апта қаңтар 3- апта
|
1.3
|
Мектепішілік ішкі бақылауда
тұрған оқушылардың құжаттарын реттеу
|
Картотека жасау
|
К.Сагабаева
Сынып жетекшілер
|
|
1.4
|
Ата- ананың қамқорынсыз қалған балаларға
материалдық , моральдік, құқықтық көмек көрсету жолдарын
қарастыру
|
|
К.Сагабаева
Сынып жетекшілер
|
Желтоқсан 1-4 апта
|
|
Қамқорлық акциясын өткізу көпбалалы отбасы
балаларына кітапханадан кітап беруді ұйымдастыру сынып
жетекшілердің кітап таратуы туралы анықтамаларын алу «Балаларға
бақыт силайық» атты «Мектепке жол» акциясын өткізу. Көп балалы,
жартылай жетім оқушыларды анықтау
|
|
К.Сагабаева
Сынып жетекшілер
|
Қыркүйек 1-3 апта
|
1.5
|
Сыныптың әлеуметтік картасын жасау тәртіптері
нашар оқушылармен жұмыс дәптерін жүргізу
|
Сабақтарға , сыныптан тыс шараларға қатысу .
Сынып жетекшілермен сөйлесу
|
К.Сагабаева
Сынып жетекшілер
|
Қазан 1- апта
|
1.6
|
Оқушының жанұядағы ,
сыныптағы жағдайын зерттеу. Балалардың сабаққа қатысуын жүйелі
түрде анықтап отыру . Оқушылардың әдеби кітап алып оқуын
қадағалау
|
|
К.Сагабаева
Сынып жетекшілер
|
Қыркүйек 1-2 апта Қазан
2-3
Желтоқсан 1-2 апта
|
1.7
|
Қамқордағы балаларды
анықтау
Қамқоршысымен үнемі байланыста болу
|
|
|
Анықталған күнен бастап
|
1.8
|
Жетім , жартылай жетім , көпбалалы отбасы
балаларының жазғы демалысын ұйымдастыру
|
|
К.Сагабаева
Сынып жетекшілер
|
Мамыр 1-2 апта
|
1.9
|
Оқушыға көмек
көрсету
-
Үй тұрмысының жағдайы туралы
акт толтыру
-
Жартылай жетім , жетім
оқушылардың құжаттарын реттеу
-
Көп балалы отбасынан шыққан балалардың әлеуметтік
жағдайын анықтау
|
Консультациялар ҮТЖ актілерін толтыру
|
К.Сагабаева
|
Қаңтар 2- апта
Қыркүйек 1- апта
|
1.10
|
Әлеуметтік жағдайлары бойынша жартылай жетім ,
ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушыларды аудан әкімінің
қайырымдылық жасыл шыршасына қатыстыру
|
|
К.Сагабаева
|
Желтоқсан 1-2 апта
|
1.11
|
1. Мектепішілік жасыл шырша
мерекесіне әлеуметтік жағдайлары бойынша барлық оқушылардың
қатыстыру
2. Оқушылардың сабақтан
қалмауын қадағалау
3. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылардың
тұрмыс – жағдайын тексеру
|
|
К.Сагабаева
|
Желтоқсан 1-2 апта
|
2. Диагностикалық жұмыс
|
|
|
2.1
|
Мектепішілік ішкі бақылауда тұрған оқушылардың
арасында сауалнама жүргізу, іс шара жоспарын жасау
|
Анкета құру
|
К.Сагабаева
|
Қараша 1-2 апта
|
2.2
|
Оқушылардың әлеуметтік жағдайын
зерттеу
|
Сауалнама жүргізу
|
К.Сагабаева
|
Қараша ақпан
|
2.3
|
Оқушы отбасының тәрбие жағдайын
зерттеу
|
Сауалнама жүргізу
|
К.Сагабаева
|
Қаңтар 1-2 апта
|