Бекітемін
Білім және ғылым вице-министрі
___________ М.Орынханов
2013 жылғы «_____»____________
5В012300 - «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану»
мамандығына арналған
«Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша
Тест спецификациясы
1. Құрастырылу мақсаты:
Тест Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарынының бітіруші курс студенттерінің оқу жетістіктерін сырттай бағалау жүргізуге, оқыту бағыттары бойынша оқу бағдарламаларын игеруін бақылау мақсатында құрастырылған.
2. Міндеті:
ҚР ЖОО бітіруші курс студенттерінің білім деңгейін анықтау.
3. Тест мазмұны мен жоспары:
Тестке «Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша типтік оқу жоспары негізіндегі оқу материалы келесі бөлімдер түрінде енгізілген.
№ |
Тақырыптар мазмұны |
Тапсырмалар саны |
|
1 |
Әлеуметтік педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Әлеуметтік педагогиканың өзгешелігі, мазмұны мен мәні. |
1 |
|
2 |
Әлеуметтік педагогиканың принциптері. |
1 |
|
3 |
Әлеуметтік педагогикалық үдеріс және оны жетілдіру жолдары |
1 |
|
4 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуының педагогикасы |
1 |
|
5 |
Әлеуметтену әлеуметтік педагогикалық құбылыс ретінде. Өмірдің әр кезеңіндегі әлеуметтенудің ерекшелігі. |
1 |
|
6 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының механизмдері мен қозғаушы күштері. Әлеуметтік дамудың негізі. |
1 |
|
7 |
Іс-әрекет түрлері және оның әлеуметтік педагогикалық мүмкіндіктері. Іс- әрекеттің адамның дамуына прогрессивті және регрессивті әсері. |
2 |
|
8 |
Адаптация, дезадаптация, реадаптация.дезадаптацияның себептері, алдын ала ескерту, жеңе білуі. |
1 |
|
9 |
Әлеуметтік тәрбиенің сипаты мен мазмұны. Мемлекеттік, қоғамдық, әлеуметтік институттар арқылы тәрбие беру. |
1 |
|
10 |
Баланың және жасөспірімнің субмәдениеті. Баланың субмәдениетінің қалыптасу негіздері мен көрінудің ерекшелігі. |
2 |
|
11 |
Әлеуметтік дамудың қалыпты және қалыптан тыс жағдайлары. Әлеуметтік ауытқулар, себептері және оларды болдырмау жолдары. |
2 |
|
12 |
Қиын тәрбиеленетін балалар: мәні, себептері, мәселесі. |
1 |
|
13 |
Отбасы - әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін көтерудің жолдары. |
1 |
|
14 |
Көше факторлары және оның жеке тұлғаның қалыптасуына әсері. «Көше балалармен» әлеуметтік-педагогикалық жұмыс. |
2 |
|
15 |
«Ауыр өмірлік жағдай» ұғымының мәні. Ауыр өмірлік жағдайларға тап болған балаларға қамқорлық жасау |
2 |
|
16 |
Пенитенциярлық мекеме жағдайындағы тәрбие жұмысының негізгі бағыттары, құралдары, әдістері мен формалары. |
1 |
|
17 |
Ақпарат тарату құралдарының түрлері мен негізгі функциялары. Ақпарат тарату құралдарының тәрбиедегі мүмкіндіктері. |
2 |
|
18 |
Әлеуметтік педагогтың кәсіби іс-әрекеті. Әлеуметтік қызметкердің жағымсыз өзгеруінің алдын алу және жою жолдары. Әлеуметтік қызметкердің педагогикалық мәдениетін дамыту жолдары. |
2 |
|
|
Бір нұсқадағы тест тапсырмаларының саны |
25 |
-
Тапсырма мазмұнының сипатамасы:
Тесттік тапсырмалар студенттердің әлеуметтік педагогиканың теориялық негіздері бойынша білім деңгейлерін анықтауға мүмкіндік береді.
5. Тапсырманың орташа орындалу уақыты:
Бір тапсырманың орындалу уақыты – 1,5 минут.
6. Тестiнiң бiр нұсқасындағы тапсырмалар саны:
Тестiнiң бiр нұсқасында – 25 тапсырма.
Күрделілік деңгейі бойынша тесттік тапсырмалар жеңілге (1-ші деңгей) - 8 тапсырма (32%), орташаға (2-ші деңгей) - 11 тапсырма (44%), қиынға (3-ші деңгей) - 6 тапсырма (24%) бөлінеді.
7. Тапсырманың формасы:
Тест тапсырмалары берілген жауаптар нұсқасының ішінен бірнеше дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін жабық формада ұсынылған.
Нұсқау: Таңдалған жауап Жауап парағындағы тиісті дөңгелекшені толық бояу арқылы белгіленеді.
8. Тапсырманың апробациясы:
Тест Қазақстан Республикасының әр аймағындағы жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттеріне апробацияланады.
Директор Қ.Әбдиев
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша Тест спецификациясы
«Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша Тест спецификациясы
Бекітемін
Білім және ғылым вице-министрі
___________ М.Орынханов
2013 жылғы «_____»____________
5В012300 - «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану»
мамандығына арналған
«Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша
Тест спецификациясы
1. Құрастырылу мақсаты:
Тест Қазақстан Республикасы жоғары оқу орындарынының бітіруші курс студенттерінің оқу жетістіктерін сырттай бағалау жүргізуге, оқыту бағыттары бойынша оқу бағдарламаларын игеруін бақылау мақсатында құрастырылған.
2. Міндеті:
ҚР ЖОО бітіруші курс студенттерінің білім деңгейін анықтау.
3. Тест мазмұны мен жоспары:
Тестке «Әлеуметтік педагогика» пәні бойынша типтік оқу жоспары негізіндегі оқу материалы келесі бөлімдер түрінде енгізілген.
№ |
Тақырыптар мазмұны |
Тапсырмалар саны |
|
1 |
Әлеуметтік педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Әлеуметтік педагогиканың өзгешелігі, мазмұны мен мәні. |
1 |
|
2 |
Әлеуметтік педагогиканың принциптері. |
1 |
|
3 |
Әлеуметтік педагогикалық үдеріс және оны жетілдіру жолдары |
1 |
|
4 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуының педагогикасы |
1 |
|
5 |
Әлеуметтену әлеуметтік педагогикалық құбылыс ретінде. Өмірдің әр кезеңіндегі әлеуметтенудің ерекшелігі. |
1 |
|
6 |
Жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының механизмдері мен қозғаушы күштері. Әлеуметтік дамудың негізі. |
1 |
|
7 |
Іс-әрекет түрлері және оның әлеуметтік педагогикалық мүмкіндіктері. Іс- әрекеттің адамның дамуына прогрессивті және регрессивті әсері. |
2 |
|
8 |
Адаптация, дезадаптация, реадаптация.дезадаптацияның себептері, алдын ала ескерту, жеңе білуі. |
1 |
|
9 |
Әлеуметтік тәрбиенің сипаты мен мазмұны. Мемлекеттік, қоғамдық, әлеуметтік институттар арқылы тәрбие беру. |
1 |
|
10 |
Баланың және жасөспірімнің субмәдениеті. Баланың субмәдениетінің қалыптасу негіздері мен көрінудің ерекшелігі. |
2 |
|
11 |
Әлеуметтік дамудың қалыпты және қалыптан тыс жағдайлары. Әлеуметтік ауытқулар, себептері және оларды болдырмау жолдары. |
2 |
|
12 |
Қиын тәрбиеленетін балалар: мәні, себептері, мәселесі. |
1 |
|
13 |
Отбасы - әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін көтерудің жолдары. |
1 |
|
14 |
Көше факторлары және оның жеке тұлғаның қалыптасуына әсері. «Көше балалармен» әлеуметтік-педагогикалық жұмыс. |
2 |
|
15 |
«Ауыр өмірлік жағдай» ұғымының мәні. Ауыр өмірлік жағдайларға тап болған балаларға қамқорлық жасау |
2 |
|
16 |
Пенитенциярлық мекеме жағдайындағы тәрбие жұмысының негізгі бағыттары, құралдары, әдістері мен формалары. |
1 |
|
17 |
Ақпарат тарату құралдарының түрлері мен негізгі функциялары. Ақпарат тарату құралдарының тәрбиедегі мүмкіндіктері. |
2 |
|
18 |
Әлеуметтік педагогтың кәсіби іс-әрекеті. Әлеуметтік қызметкердің жағымсыз өзгеруінің алдын алу және жою жолдары. Әлеуметтік қызметкердің педагогикалық мәдениетін дамыту жолдары. |
2 |
|
|
Бір нұсқадағы тест тапсырмаларының саны |
25 |
-
Тапсырма мазмұнының сипатамасы:
Тесттік тапсырмалар студенттердің әлеуметтік педагогиканың теориялық негіздері бойынша білім деңгейлерін анықтауға мүмкіндік береді.
5. Тапсырманың орташа орындалу уақыты:
Бір тапсырманың орындалу уақыты – 1,5 минут.
6. Тестiнiң бiр нұсқасындағы тапсырмалар саны:
Тестiнiң бiр нұсқасында – 25 тапсырма.
Күрделілік деңгейі бойынша тесттік тапсырмалар жеңілге (1-ші деңгей) - 8 тапсырма (32%), орташаға (2-ші деңгей) - 11 тапсырма (44%), қиынға (3-ші деңгей) - 6 тапсырма (24%) бөлінеді.
7. Тапсырманың формасы:
Тест тапсырмалары берілген жауаптар нұсқасының ішінен бірнеше дұрыс жауапты таңдауды қажет ететін жабық формада ұсынылған.
Нұсқау: Таңдалған жауап Жауап парағындағы тиісті дөңгелекшені толық бояу арқылы белгіленеді.
8. Тапсырманың апробациясы:
Тест Қазақстан Республикасының әр аймағындағы жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттеріне апробацияланады.
Директор Қ.Әбдиев
шағым қалдыра аласыз













