р\с
|
Өткізілетін
іс- шара
|
Жұмыс
түрі
|
Жауапты
|
Мерзімі
|
1
|
Әлеуметтік
-педагогикалық
оңалту
|
1.1
|
«Қауіпті топ », аз қамтылған,
көп балалы,жартылай отбасында тәрбиеленетін,мүгедек, мүмкіндігі
шектеулі,жетім және ата -
анасының
қамқорлығынан айырылған білім алушыларды
анықтау
|
Білім алушылардың жеке
құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін
жөндеу
|
Әлеуметтік
педагог
|
қыркүйек
|
1.2
|
Колледж білім алушыларының
әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу
|
Ата –аналармен және сынып
жетекшілермен жұмыс жүргізу
|
Әлеуметтік
педагог
|
қазан ,
қаңтар
|
1.3
|
Білім алушылардың отбасындағы
жағдайын анықтау,мәселелерді шешуге ат
салысу
|
Бақылау және
әңгімелесу
|
Әлеуметтік
педагог,
топ
жетекші
|
жыл
бойы
|
1.4
|
Қайырымдылық
акциясы
Бала және отбасына көмек
беру
|
Қайырымдылық
акциясы
|
Әлеуметтік
педагог,
топ
жетекші,
|
тамыз
қыркүйек
|
1.5
|
Отбасы өмірінің жағдайын
тексеру
|
Тексеру актісін
құрастыру
|
Әлеуметтік
педагог,
топ
жетекші
|
Қараша
|
1.6
|
Білім алушылардың мектеп
жағдайындағы құқығын қорғау: қажетті оқу,тәрбие
алуын,тағамдануын,оларға деген қарым-
қатынастың уақытылы орындалуын
қадағалау
|
Бақылау, аңгіме
құру
|
Әлеуметтік
педагог,
топ
жетекші
|
үнемі.
|
1.7
|
«Қамқор» қайырымдылық
акциясы
|
Қайырымдылық
акциясы
|
Әлеуметтік
педагог,
топ
жетекші,
|
ақпан
|
1.8
|
«Көктемгі ізеттілік»
қайырымдылық марафоны
|
Қайырымдылық
марафоны
|
Әлеуметтік
педагог,
топ
жетекші,
|
наурыз
|
1.9
|
Алдын алу жұмыстарын
жүргізу.
(Нашақорлық, темекі шегу,
ұрлық т.б.)
«Жаман әдеттен сақ
болайық»
|
Әңгіме,
кеңес
|
Әлеуметтік
педагог,
топ
жетекші
|
наурыз
|
2
|
Диагностикалық
жұмыс
|
2.1
|
Аз қамтылған, жетім,
ата- анасының қамқорлығынан
айырылған және мүгедек білім алушылардың мазасыздық деңгейін
анықтау
|
Спилбергтің «Өзіндік баға
берудің жеке шкаласы» тест
|
Әлеуметтік
педагог,
педагог-психолог
топ
жетекші
|
қаңтар
|
2.2
|
Білім алушылардың әлеуметтік
ортасын диагностикалау. Отбасын,қарым - қатынас ортасын,
қызығушылығын, қажеттілігін анықтау
|
«Мен кіммін?»
анкета
|
Әлеуметтік
педагог,
педагог-психолог
топ
жетекші
|
жыл
бойы
|
3
|
Әлеуметтік алдын алу
шаралары
|
3.1
|
«Адамгершілік
мұраттары»
|
Колледж ішілік тәртібі төмен
оқушылармен тәрбие сағаты
|
Әлеуметтік
педагог,
педагог-психолог
топ
жетекші
|
қараша
|
3.2
|
Шиеленіс жағдайларын алдын
алу,ескерту шаралары
|
Әңгіме,
кеңес
|
Әлеуметтік
педагог,
педагог-психолог
топ
жетекші
|
үнемі
|
3.3
|
Солақай балалардың
психологиялық ерекшеліктері
|
Солақай балалармен кездесу,
кеңес
|
Әлеуметтік
педагог,
педагог-психолог
топ
жетекші
|
қазан
|
3.4
|
Адамгершілік қасиеттерге
тәрбиелеу
|
Дөңгелек
үстел
|
Әлеуметтік
педагог,
сынып
жетекші
|
қазан
|
3.5
|
Отбасымен алдын алу
шаралары:
- Жағдайы нашар отбасыларын
анықтау;
- Жағдайы нашар отбасыларына
картотека жүргізу;
- Үйлеріне барып
тұру;
- Бала тәрбиесімен тыс қалған
ата –анамен жұмыс
|
Әңгіме,кеңес, картотека толтыру, тексеру актісін
құрастыру
|
Әлеуметтік
педагог,
педагог-психолог
топ
жетекші
|
қыркүйек
жыл
бойы
|
3.6
|
«Өмірдегі
ең басты нәрсе не?»
|
Дөңгелек
үстел
|
Әлеуметтік
педагог
|
|
3.7
|
Аз қамтылған білім алушылардың
оқу үлгерімін,сабаққа қатысуын, бос уақытын
қадағалау
|
Бақылау
(білім
алушылармен)
|
Әлеуметтік
педагог
|
үнемі
|
4.1
|
«Адам не үшін өмір
сүреді?»
|
Пікір
талас
|
Әлеуметтік
педагог,
педагог-психолог
|
желтоқсан
|
4.2
|
Баланың әлеуметтік
жағдайы – бәрімізге
ортақ
|
Дөңгелек
үстел
(мұғалімдермен)
|
Әлеуметтік
педагог
|
ақпан
|
4.3
|
Колледждан тыс қарым-қатынас
шаралары:
Ата-аналар комитеті жұмысына
қатысу:
- Жергілікті басқару
огандарында,медициналық-әлеуметтік-психологиялық орталықтарында
- Қамқорлық органдарымен;
- Құқық қорғау
органдарымен;
- Әлеуметтік қорғау
мекемелерімен
|
|
Әлеуметтік
педагог
топ
жетекші,
ата-аналар
комитеті
|
жыл
бойына
|
4.4
|
Аз қамтылған отбасы балаларына
берілген көмектің қорытынды есебі
|
Қорытынды есеп
беру
|
Әлеуметтік
педагог
|
мамыр
|