р\с | Өткізілетін іс- шара | Жұмыс түрі
| Жауапты | Мерзімі |
1 | Әлеуметтік -педагогикалық оңалту
|
1.1 | «Қауіпті топ », аз қамтылған, көп балалы,жартылай отбасында тәрбиеленетін,мүгедек, мүмкіндігі шектеулі,жетім және ата - анасының қамқорлығынан айырылған білім алушыларды анықтау | Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жөндеу
| Әлеуметтік педагог | қыркүйек |
1.2 | Колледж білім алушыларының әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу | Ата –аналармен және сынып жетекшілермен жұмыс жүргізу
| Әлеуметтік педагог | қазан , қаңтар |
1.3 | Білім алушылардың отбасындағы жағдайын анықтау,мәселелерді шешуге ат салысу | Бақылау және әңгімелесу
| Әлеуметтік педагог,топ жетекші | жыл бойы |
1.4 | Қайырымдылық акциясы Бала және отбасына көмек беру | Қайырымдылық акциясы
| Әлеуметтік педагог,топ жетекші,
| тамыз қыркүйек |
1.5 | Отбасы өмірінің жағдайын тексеру | Тексеру актісін құрастыру
| Әлеуметтік педагог,топ жетекші | Қараша |
1.6 | Білім алушылардың мектеп жағдайындағы құқығын қорғау: қажетті оқу,тәрбие алуын,тағамдануын,оларға деген қарым- қатынастың уақытылы орындалуын қадағалау | Бақылау, аңгіме құру
| Әлеуметтік педагог,топ жетекші | үнемі. |
1.7 | «Қамқор» қайырымдылық акциясы | Қайырымдылық акциясы
| Әлеуметтік педагог,топ жетекші,
| ақпан |
1.8 | «Көктемгі ізеттілік» қайырымдылық марафоны | Қайырымдылық марафоны | Әлеуметтік педагог,топ жетекші, | наурыз |
1.9 | Алдын алу жұмыстарын жүргізу.(Нашақорлық, темекі шегу, ұрлық т.б.)«Жаман әдеттен сақ болайық» | Әңгіме, кеңес
| Әлеуметтік педагог,топ жетекші | наурыз |
2 | Диагностикалық жұмыс
|
2.1 | Аз қамтылған, жетім, ата- анасының қамқорлығынан айырылған және мүгедек білім алушылардың мазасыздық деңгейін анықтау | Спилбергтің «Өзіндік баға берудің жеке шкаласы» тест
| Әлеуметтік педагог,педагог-психологтоп жетекші | қаңтар |
2.2 | Білім алушылардың әлеуметтік ортасын диагностикалау. Отбасын,қарым - қатынас ортасын, қызығушылығын, қажеттілігін анықтау
| «Мен кіммін?» анкета | Әлеуметтік педагог,педагог-психологтоп жетекші | жыл бойы |
3 | Әлеуметтік алдын алу шаралары
|
3.1 | «Адамгершілік мұраттары» | Колледж ішілік тәртібі төмен оқушылармен тәрбие сағаты | Әлеуметтік педагог,педагог-психологтоп жетекші | қараша |
3.2 | Шиеленіс жағдайларын алдын алу,ескерту шаралары | Әңгіме, кеңес
| Әлеуметтік педагог,педагог-психологтоп жетекші | үнемі |
3.3 | Солақай балалардың психологиялық ерекшеліктері | Солақай балалармен кездесу, кеңес
| Әлеуметтік педагог,педагог-психологтоп жетекші | қазан |
3.4 | Адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу | Дөңгелек үстел
| Әлеуметтік педагог,сынып жетекші | қазан |
3.5 | Отбасымен алдын алу шаралары:- Жағдайы нашар отбасыларын анықтау;- Жағдайы нашар отбасыларына картотека жүргізу;- Үйлеріне барып тұру;- Бала тәрбиесімен тыс қалған ата –анамен жұмыс | Әңгіме,кеңес, картотека толтыру, тексеру актісін құрастыру
| Әлеуметтік педагог,педагог-психологтоп жетекші |
қыркүйек
жыл бойы |
3.6 | «Өмірдегі ең басты нәрсе не?»
| Дөңгелек үстел | Әлеуметтік педагог |
|
3.7 | Аз қамтылған білім алушылардың оқу үлгерімін,сабаққа қатысуын, бос уақытын қадағалау | Бақылау (білім алушылармен) | Әлеуметтік педагог | үнемі |
4.1 | «Адам не үшін өмір сүреді?» | Пікір талас | Әлеуметтік педагог,педагог-психолог
| желтоқсан |
4.2 | Баланың әлеуметтік жағдайы – бәрімізге ортақ | Дөңгелек үстел(мұғалімдермен) | Әлеуметтік педагог | ақпан |
4.3 | Колледждан тыс қарым-қатынас шаралары:Ата-аналар комитеті жұмысына қатысу:- Жергілікті басқару огандарында,медициналық-әлеуметтік-психологиялық орталықтарында - Қамқорлық органдарымен;- Құқық қорғау органдарымен;- Әлеуметтік қорғау мекемелерімен |
| Әлеуметтік педагогтоп жетекші,ата-аналар комитеті |
жыл бойына |
4.4 |
Аз қамтылған отбасы балаларына берілген көмектің қорытынды есебі
|
Қорытынды есеп беру |
Әлеуметтік педагог
|
мамыр |