2017-2018 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың
жылдық жоспары
Әлеуметтік педагогтың мақсаты:
• Әр балаға қолайлы жағдай туғызу,
• әр түрлі әлеуметтік катерогиядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау,
• әлеуметтік көмекті ұйымдастыру,
• тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу,
• рухани жан дүниесін танып білу,
• қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
Әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері мен бағыттары:
• Аз қамтылған, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
• Аз қамтылған, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын жинақтау;
• Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
• Балалардың мектеп алды даярлығын қамтамасыз ету;
• Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс жүргізу. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалау;
• Мөлтек аудандарындағы бала санын анықтау. аралығындағы балалар тізімін жасау;
• оқушыларының мамандыққа баулу бойынша жұмыс;
|
р\с |
Өткізілетін іс- шара |
Жұмыс түрі |
Жауапты |
Мерзімі |
|
1 |
Әлеуметтік -педагогикалық оңалту |
|||
|
1.1 |
«Қауіпті топ », аз қамтылған, көп балалы,жартылай отбасында тәрбиеленетін,мүгедек, мүмкіндігі шектеулі,жетім және ата - анасының қамқорлығынан айырылған білім алушыларды анықтау |
Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жөндеу |
Әлеуметтік педагог |
қыркүйек |
|
1.2 |
Колледж білім алушыларының әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу |
Ата –аналармен және сынып жетекшілермен жұмыс жүргізу |
Әлеуметтік педагог |
қазан , қаңтар |
|
1.3 |
Білім алушылардың отбасындағы жағдайын анықтау,мәселелерді шешуге ат салысу |
Бақылау және әңгімелесу |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
жыл бойы |
|
1.4 |
Қайырымдылық акциясы Бала және отбасына көмек беру |
Қайырымдылық акциясы |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші, |
тамыз қыркүйек |
|
1.5 |
Отбасы өмірінің жағдайын тексеру |
Тексеру актісін құрастыру |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
Қараша |
|
1.6 |
Білім алушылардың мектеп жағдайындағы құқығын қорғау: қажетті оқу,тәрбие алуын,тағамдануын,оларға деген қарым- қатынастың уақытылы орындалуын қадағалау |
Бақылау, аңгіме құру |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
үнемі. |
|
1.7 |
«Қамқор» қайырымдылық акциясы |
Қайырымдылық акциясы |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші, |
ақпан |
|
1.8 |
«Көктемгі ізеттілік» қайырымдылық марафоны |
Қайырымдылық марафоны |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші, |
наурыз |
|
1.9 |
Алдын алу жұмыстарын жүргізу. (Нашақорлық, темекі шегу, ұрлық т.б.) «Жаман әдеттен сақ болайық» |
Әңгіме, кеңес |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
наурыз |
|
2 |
Диагностикалық жұмыс |
|||
|
2.1 |
Аз қамтылған, жетім, ата- анасының қамқорлығынан айырылған және мүгедек білім алушылардың мазасыздық деңгейін анықтау |
Спилбергтің «Өзіндік баға берудің жеке шкаласы» тест |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қаңтар |
|
2.2 |
Білім алушылардың әлеуметтік ортасын диагностикалау. Отбасын,қарым - қатынас ортасын, қызығушылығын, қажеттілігін анықтау |
«Мен кіммін?» анкета |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
жыл бойы |
|
3 |
Әлеуметтік алдын алу шаралары |
|||
|
3.1 |
«Адамгершілік мұраттары» |
Колледж ішілік тәртібі төмен оқушылармен тәрбие сағаты |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қараша |
|
3.2 |
Шиеленіс жағдайларын алдын алу,ескерту шаралары |
Әңгіме, кеңес |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
үнемі |
|
3.3 |
Солақай балалардың психологиялық ерекшеліктері |
Солақай балалармен кездесу, кеңес |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қазан |
|
3.4 |
Адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу |
Дөңгелек үстел |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекші |
қазан |
|
3.5 |
Отбасымен алдын алу шаралары: - Жағдайы нашар отбасыларын анықтау; - Жағдайы нашар отбасыларына картотека жүргізу; - Үйлеріне барып тұру; - Бала тәрбиесімен тыс қалған ата –анамен жұмыс |
|
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қыркүйек жыл бойы |
|
3.6 |
«Өмірдегі ең басты нәрсе не?» |
Дөңгелек үстел |
Әлеуметтік педагог |
|
|
3.7 |
Аз қамтылған білім алушылардың оқу үлгерімін,сабаққа қатысуын, бос уақытын қадағалау |
Бақылау (білім алушылармен) |
Әлеуметтік педагог |
үнемі |
|
4.1 |
«Адам не үшін өмір сүреді?» |
Пікір талас |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
желтоқсан |
|
4.2 |
Баланың әлеуметтік жағдайы – бәрімізге ортақ |
Дөңгелек үстел (мұғалімдермен) |
Әлеуметтік педагог |
ақпан |
|
4.3 |
Колледждан тыс қарым-қатынас шаралары: Ата-аналар комитеті жұмысына қатысу: - Жергілікті басқару
огандарында,медициналық-әлеуметтік-психологиялық орталықтарында - Құқық қорғау органдарымен; - Әлеуметтік қорғау мекемелерімен |
|
Әлеуметтік педагог топ жетекші, ата-аналар комитеті |
жыл бойына |
|
4.4 |
Аз қамтылған отбасы балаларына берілген көмектің қорытынды есебі |
Қорытынды есеп беру |
Әлеуметтік педагог |
мамыр |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары
Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары
2017-2018 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың
жылдық жоспары
Әлеуметтік педагогтың мақсаты:
• Әр балаға қолайлы жағдай туғызу,
• әр түрлі әлеуметтік катерогиядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау,
• әлеуметтік көмекті ұйымдастыру,
• тек көмек күтуші емес мәселені шешу үшін өздігінен жол табуына көмектесу,
• рухани жан дүниесін танып білу,
• қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.
Әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері мен бағыттары:
• Аз қамтылған, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
• Аз қамтылған, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын бір мезгіл ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын жинақтау;
• Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
• Балалардың мектеп алды даярлығын қамтамасыз ету;
• Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс жүргізу. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалау;
• Мөлтек аудандарындағы бала санын анықтау. аралығындағы балалар тізімін жасау;
• оқушыларының мамандыққа баулу бойынша жұмыс;
|
р\с |
Өткізілетін іс- шара |
Жұмыс түрі |
Жауапты |
Мерзімі |
|
1 |
Әлеуметтік -педагогикалық оңалту |
|||
|
1.1 |
«Қауіпті топ », аз қамтылған, көп балалы,жартылай отбасында тәрбиеленетін,мүгедек, мүмкіндігі шектеулі,жетім және ата - анасының қамқорлығынан айырылған білім алушыларды анықтау |
Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жөндеу |
Әлеуметтік педагог |
қыркүйек |
|
1.2 |
Колледж білім алушыларының әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу |
Ата –аналармен және сынып жетекшілермен жұмыс жүргізу |
Әлеуметтік педагог |
қазан , қаңтар |
|
1.3 |
Білім алушылардың отбасындағы жағдайын анықтау,мәселелерді шешуге ат салысу |
Бақылау және әңгімелесу |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
жыл бойы |
|
1.4 |
Қайырымдылық акциясы Бала және отбасына көмек беру |
Қайырымдылық акциясы |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші, |
тамыз қыркүйек |
|
1.5 |
Отбасы өмірінің жағдайын тексеру |
Тексеру актісін құрастыру |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
Қараша |
|
1.6 |
Білім алушылардың мектеп жағдайындағы құқығын қорғау: қажетті оқу,тәрбие алуын,тағамдануын,оларға деген қарым- қатынастың уақытылы орындалуын қадағалау |
Бақылау, аңгіме құру |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
үнемі. |
|
1.7 |
«Қамқор» қайырымдылық акциясы |
Қайырымдылық акциясы |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші, |
ақпан |
|
1.8 |
«Көктемгі ізеттілік» қайырымдылық марафоны |
Қайырымдылық марафоны |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші, |
наурыз |
|
1.9 |
Алдын алу жұмыстарын жүргізу. (Нашақорлық, темекі шегу, ұрлық т.б.) «Жаман әдеттен сақ болайық» |
Әңгіме, кеңес |
Әлеуметтік педагог, топ жетекші |
наурыз |
|
2 |
Диагностикалық жұмыс |
|||
|
2.1 |
Аз қамтылған, жетім, ата- анасының қамқорлығынан айырылған және мүгедек білім алушылардың мазасыздық деңгейін анықтау |
Спилбергтің «Өзіндік баға берудің жеке шкаласы» тест |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қаңтар |
|
2.2 |
Білім алушылардың әлеуметтік ортасын диагностикалау. Отбасын,қарым - қатынас ортасын, қызығушылығын, қажеттілігін анықтау |
«Мен кіммін?» анкета |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
жыл бойы |
|
3 |
Әлеуметтік алдын алу шаралары |
|||
|
3.1 |
«Адамгершілік мұраттары» |
Колледж ішілік тәртібі төмен оқушылармен тәрбие сағаты |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қараша |
|
3.2 |
Шиеленіс жағдайларын алдын алу,ескерту шаралары |
Әңгіме, кеңес |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
үнемі |
|
3.3 |
Солақай балалардың психологиялық ерекшеліктері |
Солақай балалармен кездесу, кеңес |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қазан |
|
3.4 |
Адамгершілік қасиеттерге тәрбиелеу |
Дөңгелек үстел |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекші |
қазан |
|
3.5 |
Отбасымен алдын алу шаралары: - Жағдайы нашар отбасыларын анықтау; - Жағдайы нашар отбасыларына картотека жүргізу; - Үйлеріне барып тұру; - Бала тәрбиесімен тыс қалған ата –анамен жұмыс |
|
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог топ жетекші |
қыркүйек жыл бойы |
|
3.6 |
«Өмірдегі ең басты нәрсе не?» |
Дөңгелек үстел |
Әлеуметтік педагог |
|
|
3.7 |
Аз қамтылған білім алушылардың оқу үлгерімін,сабаққа қатысуын, бос уақытын қадағалау |
Бақылау (білім алушылармен) |
Әлеуметтік педагог |
үнемі |
|
4.1 |
«Адам не үшін өмір сүреді?» |
Пікір талас |
Әлеуметтік педагог, педагог-психолог |
желтоқсан |
|
4.2 |
Баланың әлеуметтік жағдайы – бәрімізге ортақ |
Дөңгелек үстел (мұғалімдермен) |
Әлеуметтік педагог |
ақпан |
|
4.3 |
Колледждан тыс қарым-қатынас шаралары: Ата-аналар комитеті жұмысына қатысу: - Жергілікті басқару
огандарында,медициналық-әлеуметтік-психологиялық орталықтарында - Құқық қорғау органдарымен; - Әлеуметтік қорғау мекемелерімен |
|
Әлеуметтік педагог топ жетекші, ата-аналар комитеті |
жыл бойына |
|
4.4 |
Аз қамтылған отбасы балаларына берілген көмектің қорытынды есебі |
Қорытынды есеп беру |
Әлеуметтік педагог |
мамыр |
шағым қалдыра аласыз













