№ | Іс-шаралар мазмұны | Мерзімі | Жауапты |
Сынып жетекшілерімен бірлескен жұмыс жоспары |
1 | Мектепке келген оқушыларға әлеуметтік диагностика жасау;-сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайларын зерттеу жөнінде мәліметтер жинау;-әлеуметтік қамқорлықтағы оқушылардың оқулықпен қамтылуын қадағалау-тегін тамақпен қамтылатын оқушыларды анықтау;-мектеп оқушылардың әлеуметтік картасын, картотекасын жасау;-Тұл жетім, жартылай жетім балалар тізімі;-оралман, үйде оқитын оқушылар тізімі;-Аз қамтамыз етілген отбасы балардың тізімі; осы оқушылардың тізімін бірлесе жасап АББ-не тапсыру | Жылдың басында | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
2. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың жеке іс-қағаздарын реттеу, оқушылардың жеке қызығушылығын бақылау, есепке алу. | Жүйелі түрде | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
3. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың құжаттарын жинау, ай сайын сыныптың әлеуметтік қозғалысы туралы есеп алып отыру | Ай сайын | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
4. | Сынып жетекшілермен бірлесе, қайырымдылық акцияларын ұйымдастыру, әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушыларға үлестіру, бірлескен іс-шаралар жүргізу | Жыл бойы | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
5. | Сынып жетекшілермен бірлесе жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың қорғаншыларынан мәлімет алу, сонымен қатар әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың ата-аналарының материалдық жағдайын анықтау. Ата-аналарының ата-аналар жиналысына келетіндігін бақылау, ата-аналар жиналысына қатысу. | Жүйелі түрде | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
6. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың кітаппен және тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілуін ұйымдастыру | Жыл бойы | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
7. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың әлеуметтік тұрмыс үй жағдайынмен танысу, тұрғын-жай актісін жүргізу | Жылына 1 рет | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
8. | Әлеуметтік мәртебеге ие оқушыларға және қиын және құқық бұзуға бейім оқушылардың отбасымен және тұрғын жайымен танысу, акт жүргізу | Жылына 1 рет | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
9. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушыларға «Қамқорлық» атты қайырымдылық акциясы кезінде сыйлықтар ұйымдастыру, әлеуметтік-материалдық көмектер көрсету | Жыл бойы | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
10. | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың үй-мүлкінің сақталуын қадағалау | Жүйелі түрде | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
11 | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың жазғы лагерге баруын қамтамасыз ету | Маусым, шілде, тамыз | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
Отбасымен бірлескен жұмыс жоспары |
12 | Әлеуметтік қорғалымдағы оқушылардың үйіне барып тұрғын үй актісін жасау | Үнемі бақылау жасау | Әлеуметтік педагогСн.жетекшілер |
13 | Ата-аналар жиналыстарына қатысу |
|
|
14 | Ата-аналарды жеке қабылдап қажеттіліктерін қанағаттандыру |
|
|
15 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланыста болу |
|
|
16 | Жағдай төмен оқушыларға материалдық көмек көрсету;Жаңа жылдық шыршаға әлеуметтік қорғалымдағы оқушыларды сыйлықпен қамту |
|
|
Психологтармен бірлескен жұмыс жоспары |
| Әлеуметтік педагог пен психолог әлеуметтік қорғалымдағы отбасына және сынып жетекшілеріне кеңестер беру;Оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу және кеңестер беру;Үйде оқытылатын оқушылардың ата-аналарымен кезесу және әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу |
| Әлеуметтік педагогПсихолог Сн.жетекшілер |
Медбикемен бірлескен жұмыс жоспары |
| -Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың денсаулығын профилактикалық-медициналық бақылаудан өткізу;-Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың денсаулық жағдайын қадағалауда болу;-Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушыларға уақытылы егу жұмыстарын жүргізілгендігін қадағалау; |
| Әлеуметтік педагогМедбике Сн.жетекшілер |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары мен ИДН бірлескен жұмыс жоспары |
| -Тәрбие орынбасарымен бірлесе отырып түрлі қайрымдылық акцияларын ұйымдастыру;-мектептегі қиын және құқық бұзуға бейім оқушыларды анықтау, есепке алу, қолайсыз отбасыларды анықтау;-тәрбиесі қиын, сабақты бос жіберетін, сабақтан қашатын оқушыларды анықтау, педагогикалы, құқықтық жұмыстар жүргізу;-тәрбиесінде ауытқуы бар оқушылардың тұрған үй жайын анықтап, акт жасау, ата-аналарымен байланыста болу | Үнемі
| Тәрбие орынбасарыӘлеуметтік педагогИДНСынып жетекшілірі |
|
|
|
|