Әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепте осы факторларды ескере отырып, бақылаусыздықтың алдын-алу бойынша төмендегі жұмыс бағыттарын көрсетуге болады: 1. Отбасымен жұмыс (бала мен ата-анасының қарым- қатынасын, отбасы түрін диагностикалау, отбасына көмек пен қолдау көрсету, отбасымен үздіксіз байланыста болу,т.б.(; 2. Оқушымен жұмыс (баланың жеке ерекшеліктерін зерттеу, педагогикалық көмек пен қолдау көрсету,оқу жүктемесін азайту,т.б.): 3. Білім беру мекемелерінің педагогикалық ұжымымен жұмыс; 4. Білім беру мекемелерінде тұлғаны әлеуметтік –педагогикалық және психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу; 5. Баланың әлеуметтік -педагогикалық босаңсуының алдын алу және ата-ананың педагогикалық мәдинетін көтеру;
Материалдың қысқаша нұсқасы


Әлеуметтік педагогтың отбасымен жұмысы.

Жасөспірімдердің бақылаусыздығы мен қараусыз қалуы- мектеп және әлеуметтік педагогтың өзекті проблемаларының бірі болып табылады. Аталған жағдайдың себебінің бірі ата-ана мен балалар арасындағы қарым-қатынасқа байланысты.

Отбасы мен мектептің арасындағы ынтымақтастық бұл ортақ мақсатқа негізделген және ұзақ жұмыстың нәтижесі болып табылады. Бұл жұмыс ең алдымен отбасын жүйелі, әрі жан-жақты зерттеуден, отбасы тәрбиесінің ерекшеліктері мен жағдайын ескеруден басталады. Бүгінгі таңда отбасылық құрылымының өзгеруі төмендегі мәселелерге байланысты:


-Отбасындағы балалардың аз болуы;

-жас отбасылардың көбіне ата-аналарынан бөлек тұруы;

-халықтық педагогика дәстүрін жоғалтып алу;

-отбасының әлеуметтік –экономикалық қиыншылықтары;

-ата-ананың балаға қарауына уақытының жетпеуі;

Бұл өз кезегінде баланың проблемаларымен жалғыз қалуына әкеліп соғады. Бұл проблемаларды шешу жолының бірі ретінде жасөспірім құқық бұзушылық пен қаңғырушылықты таңдауы мүмкін.


-Қолайлы сәтті отбасы;

-проблемалық отбасы;

-қолайсыз отбасы;

Отбасылардың түріне қарай мектеп ұжымына оқушы мен оның отбасымен жұмыс жүргізгенде түрліше әдіс- тәсілдерді қолдануға тура келеді.

Проблемалық отбасыдан шыққан балаларды екі топқа бөлуге болады:


-Баланы өз отбасының теріс ықпалынан қорғау керек. (бейморалды, қылмысты отбасы)

- Бақылаусыз және қараусыз қалған балалар, мұнда кеірісінше ол балалардың отбасы мен мектепке деген үзіліп қалған байланысын қалпына келтіру керек.


Балалардың бақылаусыз қалуына әсер ететін факторлар:

  1. отбасылық факторлар ( бала мен ата-анасы арасындағы қарым –қатынастар, отбасындағы дағдарыс, күйзеліс, отбасының тәрбиелік мүмкіндігінің төмендеуі,т.б.);

  2. әлеуметтік - экономикалық;

  3. әлеуметтік-психологиялық ( отбасындағы қатығездік, ата-анасының ажырасуы,т.б.);

  4. мектеп (мұғалімдерінің авторитарлық стильде жұмыс істеуі);

  5. психикалық (психологиялық аутқулары бар балалардың көбеюі);

  6. психологиялық ( баланың жеке мінезі).


Мектепте осы факторларды ескере отырып, бақылаусыздықтың алдын-алу бойынша төмендегі жұмыс бағыттарын көрсетуге болады:


    1. Отбасымен жұмыс (бала мен ата-анасының қарым- қатынасын, отбасы түрін диагностикалау, отбасына көмек пен қолдау көрсету, отбасымен үздіксіз байланыста болу,т.б.(;

    2. Оқушымен жұмыс (баланың жеке ерекшеліктерін зерттеу, педагогикалық көмек пен қолдау көрсету,оқу жүктемесін азайту,т.б.):

    3. Білім беру мекемелерінің педагогикалық ұжымымен жұмыс;

    4. Білім беру мекемелерінде тұлғаны әлеуметтік –педагогикалық және психологиялық тұрғыдан сүйемелдеу;

    5. Баланың әлеуметтік -педагогикалық босаңсуының алдын алу және ата-ананың педагогикалық мәдинетін көтеру;

Бақылаусыздықтың алдын-алуының тиімді болуы келесі жағдайлардың орындалуына байлаысты :


1.Баланың білім алуға оң көзқарсының болуы;

2.Баланың ата-анасымен, мұғалімдермен, құрбы-құрдастарымен жағымды қарым –қатынас жасауы;

3.Психологиялық қорғалғандық;

4.Әлеуметтік жағынан қорғалуы ( оқушының құқы мен міндетін білуі, мектептегі барлық оқушылардың психологиялық және әлеуметтік жағынан кемсітпеу);

Ата-аналармен жеке жұмыс жүргізу;

5.Баланың білімі мен тәрбиесіне байланысты ата-аналарға кеңес беру;

6.Баланың үйіне бару;

7. Ата-аналармен әлеуметтік –психологиялық тренингтер жүргізу;

Ата-аналармен топтық жұмыс жүргізу түрлері

8. Ата-аналар жиналысын өткізу;

9. Ата-аналармен топтық жұмыс тренингтер жүргізу

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
03.03.2023
496
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі