|
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: №25 |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Исакова Галина Советовна |
|||||
|
Сынып: 5 сабақ 1-2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Киім және аяқ киім |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2.1Киімдер, аяқ киімдер және бас киімдер түрлері |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.3 тиісті маусым үшін қыз бен ұлға арналған күнделікті киетін аяқ киімді білу және атау 5.1.1.4 аяқ киімнің бөліктерін білу және атау (табан, өкше, қоныш, тіл, ілгек, бау және педагогтың таңдауы бойынша тағы басқалар) 5.1.1.9 көшеге және үйге киетін аяқ киімдерді ажырату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар маусымға байланысты аяқ киім түрлерін атайды. Аяқ киімнің негізгі бөліктерін көрсетіп, дұрыс атайды. Үйге және сыртқа киетін аяқ киімдерді ажыратады және мысал келтіред |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Денсаулық пен қауіпсіздік • Жауапкершілік • Құрмет |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Мұғалім оқушымен амандасады. • Күннің суретін көрсетіп (күн/қар/жаңбыр) көңіл күйін анықтайды. Әдіс: «Визуалды таңдау» Маусымға байланысты аяқ киімдер 1-тапсырма. «Суретті топтау» әдісі Суреттерді береді. «Қысқы аяқ киім қайсы? Жазғы қайсы?» деп бағыттайды. Жауапты қорытып айтады. |
Оқушымен амандасады Күн тәртібін қарап түсінед
Суреттерді маусымына қарай екі топқа бөледі. «Етік», «сандал» деп атайд |
Мадақтау
Дескриптор: Маусымға сай аяқ киімдерді дұрыс ажыратады. Атымен атайды. |
Қыз және ұл аяқ киімдерінің суреттері (кроссовка, қысқы етік, жазғы сандал, жеңіл аяқ киім |
||
|
Ортасы |
Аяқ киімнің бөліктері
2-тапсырма. «Қолмен сезу» әдісі (сенсорлық әд Оқушыға аяқ киімді ұстатады: «Мынау — табан», «Мынау — өкше». Қарапайым тілмен қысқа нұсқау береді. Әр бөлікті көрсетуді сұрайды.
Екі себет» әдісі Суреттерді үстелге қояды. «Бұл қайда киіледі? Үйде ме, көшеде ме?» деп бағыт беред
Сарамандық жұмыс Аяқ киім құрастыру» әдісі «Табанды жапсыр», «Өкшені қой», «Бауды жапсыр» деп кезең-кезеңмен көрсетеді. Қысқа, нақты нұсқаулар береді. |
Тапсырмаға сай Бөліктерін көрсетеді. «Табан»,«өкше», «бау» сияқты сөздерді қайталайды.
Суреттерді дұрыс себетке орналастырады. «Үйге», «көшеге» деп айтады немесе көрсетеді.
Аяқ киім макетін дұрыс ретпен жапсырады. Қажет болса мұғалімнен визуалды қолдау алады. |
Қ/б «Бас бармақ» әдісі Дескриптор: Аяқ киім бөліктерін дұрыс көрсетеді. Екі-үш бөліктің атын айтады.
Қ/б Смайликтер арқылы бағалау Дескриптор Аяқ киімдерді қолдану орнына қарай ажыратады. Қ/б «Бағдаршам» әдісі Дескриптор Аяқ киім бөліктерін дұрыс ретпен құрастырады |
Нақты аяқ киім (кроссовка)
Тәпішке, етік, кроссовка суреттері.: «ҮЙГЕ» себеті және «КӨШЕГЕ» себет
Үлкен қағаздағы аяқ киімнің бөліктері қиылып дайындалады (табаны бөлек, тілі, бауы бөлек). |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгенің айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
||
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Тамақтану мәдениет |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тамақтану мәдениет |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.4.5 проблемалық жағдайларда көмек сұрау (қасық болмағанда, нан таусылып қалғанда, майлық жетіспегенде, тамақтанғаннан кейін өзін нашар сезінгенде) 5.2.4.6 көмек көрсеткені үшін рахмет айт |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушы күнделікті тамақтану жағдайында туындайтын қиындықтарды анықтап, дұрыс көмек сұрай алады. Көмек көрсеткен адамға «рахмет» айта алад |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушыны жылы қарсы алып, бүгінгі сабақтың тақырыбын визуалды карточка арқылы көрсету. Тамақтану кезіндегі әдеп ережелерін суреттер арқылы таныстыру. |
Оқушы амандасады, Оқушы өз пікірімен бөліседі. Суреттерге қарап, таныс заттарды атау (қасық, нан, су, майлық |
Қ/б Мадақтау |
Суреттер қасық, нан, су, майлық |
||
|
Ортасы |
Сурет карточкаларын көрсетеді: • Қасық жоқ • Нан таусылды • Майлық жоқ • Оқушы өзін нашар сезінд «Осындай кезде қалай көмек сұраймыз?» деп сұрайды. Визуалды тірек: • «Маған көмектесіңізші» • «Маған қасық керек» • «Маған нан керек» • «Маған майлық беріңізші» • «Мен өзімді жақсы сезінбеймін» . «Көмек көрсеткені үшін рахмет» айту – әдісі Мұғалім: қажетті затты береді. Сарамандық жұмыс ( визуалды құрылым) Шағын тапсырмалар: 1.Карточкадағы жағдаятты таңдайды. 2.Сол жағдаят бойынша көмек сұрайды. 3.Соңында «рахмет» айтады. |
Маған қасық беріңізші» / «Маған нан керек» деп көмек сұрайды Үстелге ас құралдарын қойып, жоспарлы түрде бір затты «ұмытып» қояды. Оқушыдан: «Не қажет?» деп сұрайды. тірек сөздер бойынша қайталайды Оқушы: визуалды тірек бойынша «Рахмет» дейді.
Сол жағдаят бойынша көмек сұрайды. Соңында «рахмет» айтады. |
Қ/б Жемістермен бағалау Сары Жасыл Қызыл Дескрипторлар: суретке қарап, не жетіспей тұрғанын анықтайды; жағдаятты дұрыс таңдайды (қасық-жоқ,нан таусылды, майлық жетіспеді); өзіннашар сезіну жағдайын ажырата алады.
Қ/б Мадақтау Дескриптор Көмек көрсетілген жағдайды түсінеді. «Рахмет» сөзін айтады. Қ/б «Қол соғу» әдісі Дескрипторлар: Көмек сұрай алады. Жағдайды дұрыс анықтайды. Рахмет айта алады. |
Суреттер
Ас құралдары Қасық майлық
Үлестірмелі қағаздар
Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Үш смайлик көрсетеді: «Бүгінгі сабақ саған қалай болды?» деп сұрайды. «Сабақта не үйрендің?» деген сұрақты визуалды тірекпен бере |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
Смйликтер
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау 5-сынып ІІ-тоқсан ҚМЖ
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау 5-сынып ІІ-тоқсан ҚМЖ
|
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: №25 |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Исакова Галина Советовна |
|||||
|
Сынып: 5 сабақ 1-2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Киім және аяқ киім |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
2.1Киімдер, аяқ киімдер және бас киімдер түрлері |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.3 тиісті маусым үшін қыз бен ұлға арналған күнделікті киетін аяқ киімді білу және атау 5.1.1.4 аяқ киімнің бөліктерін білу және атау (табан, өкше, қоныш, тіл, ілгек, бау және педагогтың таңдауы бойынша тағы басқалар) 5.1.1.9 көшеге және үйге киетін аяқ киімдерді ажырату |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушылар маусымға байланысты аяқ киім түрлерін атайды. Аяқ киімнің негізгі бөліктерін көрсетіп, дұрыс атайды. Үйге және сыртқа киетін аяқ киімдерді ажыратады және мысал келтіред |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Денсаулық пен қауіпсіздік • Жауапкершілік • Құрмет |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Мұғалім оқушымен амандасады. • Күннің суретін көрсетіп (күн/қар/жаңбыр) көңіл күйін анықтайды. Әдіс: «Визуалды таңдау» Маусымға байланысты аяқ киімдер 1-тапсырма. «Суретті топтау» әдісі Суреттерді береді. «Қысқы аяқ киім қайсы? Жазғы қайсы?» деп бағыттайды. Жауапты қорытып айтады. |
Оқушымен амандасады Күн тәртібін қарап түсінед
Суреттерді маусымына қарай екі топқа бөледі. «Етік», «сандал» деп атайд |
Мадақтау
Дескриптор: Маусымға сай аяқ киімдерді дұрыс ажыратады. Атымен атайды. |
Қыз және ұл аяқ киімдерінің суреттері (кроссовка, қысқы етік, жазғы сандал, жеңіл аяқ киім |
||
|
Ортасы |
Аяқ киімнің бөліктері
2-тапсырма. «Қолмен сезу» әдісі (сенсорлық әд Оқушыға аяқ киімді ұстатады: «Мынау — табан», «Мынау — өкше». Қарапайым тілмен қысқа нұсқау береді. Әр бөлікті көрсетуді сұрайды.
Екі себет» әдісі Суреттерді үстелге қояды. «Бұл қайда киіледі? Үйде ме, көшеде ме?» деп бағыт беред
Сарамандық жұмыс Аяқ киім құрастыру» әдісі «Табанды жапсыр», «Өкшені қой», «Бауды жапсыр» деп кезең-кезеңмен көрсетеді. Қысқа, нақты нұсқаулар береді. |
Тапсырмаға сай Бөліктерін көрсетеді. «Табан»,«өкше», «бау» сияқты сөздерді қайталайды.
Суреттерді дұрыс себетке орналастырады. «Үйге», «көшеге» деп айтады немесе көрсетеді.
Аяқ киім макетін дұрыс ретпен жапсырады. Қажет болса мұғалімнен визуалды қолдау алады. |
Қ/б «Бас бармақ» әдісі Дескриптор: Аяқ киім бөліктерін дұрыс көрсетеді. Екі-үш бөліктің атын айтады.
Қ/б Смайликтер арқылы бағалау Дескриптор Аяқ киімдерді қолдану орнына қарай ажыратады. Қ/б «Бағдаршам» әдісі Дескриптор Аяқ киім бөліктерін дұрыс ретпен құрастырады |
Нақты аяқ киім (кроссовка)
Тәпішке, етік, кроссовка суреттері.: «ҮЙГЕ» себеті және «КӨШЕГЕ» себет
Үлкен қағаздағы аяқ киімнің бөліктері қиылып дайындалады (табаны бөлек, тілі, бауы бөлек). |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушы рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгенің айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
|
||
|
Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 5 сабақ 5-6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Тамақтану мәдениет |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тамақтану мәдениет |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.2.4.5 проблемалық жағдайларда көмек сұрау (қасық болмағанда, нан таусылып қалғанда, майлық жетіспегенде, тамақтанғаннан кейін өзін нашар сезінгенде) 5.2.4.6 көмек көрсеткені үшін рахмет айт |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушы күнделікті тамақтану жағдайында туындайтын қиындықтарды анықтап, дұрыс көмек сұрай алады. Көмек көрсеткен адамға «рахмет» айта алад |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушыны жылы қарсы алып, бүгінгі сабақтың тақырыбын визуалды карточка арқылы көрсету. Тамақтану кезіндегі әдеп ережелерін суреттер арқылы таныстыру. |
Оқушы амандасады, Оқушы өз пікірімен бөліседі. Суреттерге қарап, таныс заттарды атау (қасық, нан, су, майлық |
Қ/б Мадақтау |
Суреттер қасық, нан, су, майлық |
||
|
Ортасы |
Сурет карточкаларын көрсетеді: • Қасық жоқ • Нан таусылды • Майлық жоқ • Оқушы өзін нашар сезінд «Осындай кезде қалай көмек сұраймыз?» деп сұрайды. Визуалды тірек: • «Маған көмектесіңізші» • «Маған қасық керек» • «Маған нан керек» • «Маған майлық беріңізші» • «Мен өзімді жақсы сезінбеймін» . «Көмек көрсеткені үшін рахмет» айту – әдісі Мұғалім: қажетті затты береді. Сарамандық жұмыс ( визуалды құрылым) Шағын тапсырмалар: 1.Карточкадағы жағдаятты таңдайды. 2.Сол жағдаят бойынша көмек сұрайды. 3.Соңында «рахмет» айтады. |
Маған қасық беріңізші» / «Маған нан керек» деп көмек сұрайды Үстелге ас құралдарын қойып, жоспарлы түрде бір затты «ұмытып» қояды. Оқушыдан: «Не қажет?» деп сұрайды. тірек сөздер бойынша қайталайды Оқушы: визуалды тірек бойынша «Рахмет» дейді.
Сол жағдаят бойынша көмек сұрайды. Соңында «рахмет» айтады. |
Қ/б Жемістермен бағалау Сары Жасыл Қызыл Дескрипторлар: суретке қарап, не жетіспей тұрғанын анықтайды; жағдаятты дұрыс таңдайды (қасық-жоқ,нан таусылды, майлық жетіспеді); өзіннашар сезіну жағдайын ажырата алады.
Қ/б Мадақтау Дескриптор Көмек көрсетілген жағдайды түсінеді. «Рахмет» сөзін айтады. Қ/б «Қол соғу» әдісі Дескрипторлар: Көмек сұрай алады. Жағдайды дұрыс анықтайды. Рахмет айта алады. |
Суреттер
Ас құралдары Қасық майлық
Үлестірмелі қағаздар
Үлестірмелі қағаздар |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Үш смайлик көрсетеді: «Бүгінгі сабақ саған қалай болды?» деп сұрайды. «Сабақта не үйрендің?» деген сұрақты визуалды тірекпен бере |
Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру. |
Смйликтер
|
||
шағым қалдыра аласыз













