Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау 5-сынып ІІ-тоқсан ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау 5-сынып ІІ-тоқсан ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау пәнінен ІІ- тоқсанға ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау

Мектеп: №25

Күні: .

Оқытушының аты-жөні: Исакова Галина Советовна

Сынып: 5 сабақ 1-2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Киім және аяқ киім

Сабақтың тақырыбы:

2.1Киімдер, аяқ киімдер және бас киімдер түрлері

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.1.3 тиісті маусым үшін қыз бен ұлға арналған күнделікті киетін аяқ киімді білу және атау

5.1.1.4 аяқ киімнің бөліктерін білу және атау (табан, өкше, қоныш, тіл, ілгек, бау және педагогтың таңдауы бойынша тағы басқалар)

5.1.1.9 көшеге және үйге киетін аяқ киімдерді ажырату

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар маусымға байланысты аяқ киім түрлерін атайды. Аяқ киімнің негізгі бөліктерін көрсетіп, дұрыс атайды. Үйге және сыртқа киетін аяқ киімдерді ажыратады және мысал келтіред

Құндылықтарды дарыту

Денсаулық пен қауіпсіздік

Жауапкершілік

Құрмет

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Мұғалім оқушымен амандасады.

Күннің суретін көрсетіп (күн/қар/жаңбыр) көңіл күйін анықтайды.

Әдіс: «Визуалды таңдау»


Маусымға байланысты аяқ киімдер

1-тапсырма. «Суретті топтау» әдісі

Суреттерді береді. «Қысқы аяқ киім қайсы? Жазғы қайсы?» деп бағыттайды. Жауапты қорытып айтады.

Оқушымен амандасады

Күн тәртібін қарап түсінед


Суреттерді маусымына қарай екі топқа бөледі.

«Етік», «сандал» деп атайд

Мадақтау



Дескриптор: Маусымға сай аяқ киімдерді дұрыс ажыратады. Атымен атайды.




Қыз және ұл аяқ киімдерінің суреттері (кроссовка, қысқы етік, жазғы сандал, жеңіл аяқ киім





Ортасы





Аяқ киімнің бөліктері


2-тапсырма. «Қолмен сезу» әдісі (сенсорлық әд

Оқушыға аяқ киімді ұстатады: «Мынау — табан», «Мынау — өкше».

Қарапайым тілмен қысқа нұсқау береді.

Әр бөлікті көрсетуді сұрайды.






Екі себет» әдісі

Суреттерді үстелге қояды. «Бұл қайда киіледі? Үйде ме, көшеде ме?» деп бағыт беред







Сарамандық жұмыс Аяқ киім құрастыру» әдісі

«Табанды жапсыр», «Өкшені қой», «Бауды жапсыр» деп кезең-кезеңмен көрсетеді. Қысқа, нақты нұсқаулар береді.

Тапсырмаға сай

Бөліктерін көрсетеді.

«Табан»,«өкше», «бау» сияқты

сөздерді қайталайды.









Суреттерді дұрыс себетке орналастырады.

«Үйге», «көшеге» деп айтады немесе көрсетеді.







Аяқ киім макетін дұрыс ретпен жапсырады. Қажет болса мұғалімнен визуалды қолдау алады.

Қ/б

«Бас бармақ» әдісі Дескриптор:

Аяқ киім бөліктерін дұрыс көрсетеді.

Екі-үш бөліктің атын айтады.



Қ/б Смайликтер арқылы бағалау

Дескриптор Аяқ киімдерді қолдану орнына қарай ажыратады.

Қ/б

«Бағдаршам» әдісі

Дескриптор Аяқ киім бөліктерін дұрыс ретпен құрастырады

Нақты аяқ киім (кроссовка)



















Тәпішке, етік, кроссовка суреттері.: «ҮЙГЕ» себеті және «КӨШЕГЕ» себет





Үлкен қағаздағы аяқ киімнің бөліктері қиылып дайындалады (табаны бөлек, тілі, бауы бөлек).


Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгенің айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.




























Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 3-4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тамақтану мәдениеті

Сабақтың тақырыбы:

3. Тамақ дайындау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.3.1 ас үйде тазалық пен тәртіп сақтау

5.2.3.2 тамақ дайындау кезінде қауіпсіздік сақтау

5.2.3.3 жай бутербродтар жасау

5.2.3.4 педагогтің таңдауы бойынша жаңа піскен көкөністерден салаттар дайындау

Сабақтың мақсаты:

Оқушы ас үйде тазалық сақтау, қауіпсіздікті білу, бутерброд, көкөніс және жеміс салатын қарапайым қадамдармен дайындай алады.

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілік, ұқыптылық, қауіпсіздік, өз-өзіне қызмет көрсету дағдылары

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




«Эмоция смайлигімен амандасу»

Мұғалім смайликтер береді:

«Бүгінгі көңіл-күйің қандай?» Оқушыны жылы қарсы алады.

Фартук пен қолғап киюді көрсетеді.

Сабақ мақсаттарын сурет арқылы көрсетеді.

Оқушы смайлик көрсетіп амандасады

Қалыптастырушы бағалау: Мадақтау

Фартук, бір реттік қолғап, тақтайша.





Ортасы





Қол жуу суреттері мен нақты әрекеттерді көрсетеді (1-қадам: су, 2-қадам: сабын, 3-қадам: шайу, 4-қадам: сүрту).








Пышақты дұрыс ұстау суретін көрсетеді.

Пышақ — өткір. Қолды қалқанша ұста” деген қысқа ережелерді айтады.

Электр құрылғыларын қолданудағы 3 қарапайым ереже.











Практикалық жұмыс.

3. Жай бутерброд жасау

Қадамдары (визуалды карточка):

1.Нан алу

2.Май жағу

3.Шұжық/ірімшік қою

4.Дайын!





Көкөністер: қияр, қызанақ (жұмсақ).

Қадамдары:


1.Көкөністі жуу

2. Турау

3.Тостағанға салу

4.Аздап тұздау (қажет болса)

5.Араластыру





3. Рефлексия:

Сабақта мен .....................жұмыс істедім, өйткені......

...........................................................................................

Мен .................................... ..............идеяны ұсындым

Мен мақсатқа жеттім...................өйткені.....................

Сабақ мен үшін................................................... болды

Менің көңіл күйім............................................................

Сабақтың қорытындысы: оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау

Жұмыс орнын таза ұстаудың 3 ережесін айтып береді (қол жуу, тақтайды сүрту, тамақты жабу).




Пышақты дұрыс ұстауды қайталайды (тек мұғалім бақылайды).

Қауіпсіздік белгілерін суреттерден таңдайды









Қадамдарды орындайды







Қарапайым кесуді орындайды. Дайын салатты көрсетеді.


Қ/б

Алма жемісі арқылы бағалау

Дискриптор

Қолын дұрыс жуады.

Жұмыс орнын таза ұстай алады.

Қ/б

Смайликтер арқылы бағалау

Дескриптор: Қауіпсіздік ережесін таниды. Пышақты ұстай алады (тәжірибеде тек жұмсақ өніммен).

Қ/б

Мадақтау

Дескриптор: 3–4 қадамды ретімен орындайды.



Қ/б «Қол соғу»

Дескриптор: Көкөністі жуады Турай алады (ірі бөлшекте) Қоспаны араластырады









Суреттер (гигиена, пышақ, тақтай),







Пышақ,тақтай





















нақты азық-түліктер, бөлшектелген қадам карточкалары, визуалды нұсқаулық,











нақты азық-түліктер, бөлшектелген қадам карточкалары, визуалды нұсқаулық,




























Аяқталуы




Кері байланыс

Оқушы рефлекциясы :

Мен не білдім ?

Не үйрендім ?

Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ?

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.














Әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 5-6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Тамақтану мәдениет

Сабақтың тақырыбы:

Тамақтану мәдениет

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.2.4.5 проблемалық жағдайларда көмек сұрау (қасық болмағанда, нан таусылып қалғанда, майлық жетіспегенде, тамақтанғаннан кейін өзін нашар сезінгенде)

5.2.4.6 көмек көрсеткені үшін рахмет айт

Сабақтың мақсаты:

Оқушы күнделікті тамақтану жағдайында туындайтын қиындықтарды анықтап, дұрыс көмек сұрай алады. Көмек көрсеткен адамға «рахмет» айта алад

Құндылықтарды дарыту


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Оқушыны жылы қарсы алып, бүгінгі сабақтың тақырыбын визуалды карточка арқылы көрсету.

Тамақтану кезіндегі әдеп ережелерін суреттер арқылы таныстыру.



Оқушы амандасады,

Оқушы өз пікірімен бөліседі.

Суреттерге қарап, таныс заттарды атау (қасық, нан, су, майлық

Қ/б

Мадақтау

Суреттер

қасық, нан, су, майлық





Ортасы





Сурет карточкаларын көрсетеді:

Қасық жоқ

Нан таусылды

Майлық жоқ

Оқушы өзін нашар сезінд





«Осындай кезде қалай көмек сұраймыз?» деп сұрайды.

Визуалды тірек:

«Маған көмектесіңізші»

«Маған қасық керек»

«Маған нан керек»

«Маған майлық беріңізші»

«Мен өзімді жақсы сезінбеймін»







. «Көмек көрсеткені үшін рахмет» айту – әдісі

Мұғалім: қажетті затты береді.












Сарамандық жұмыс ( визуалды құрылым)

Шағын тапсырмалар:

1.Карточкадағы жағдаятты таңдайды.

2.Сол жағдаят бойынша көмек сұрайды.

3.Соңында «рахмет» айтады.

Маған қасық беріңізші» / «Маған нан керек» деп көмек сұрайды





Үстелге ас құралдарын қойып, жоспарлы түрде бір затты «ұмытып» қояды.

Оқушыдан: «Не қажет?» деп сұрайды.

тірек сөздер бойынша қайталайды

Оқушы: визуалды тірек бойынша «Рахмет» дейді.







Сол жағдаят бойынша көмек сұрайды. Соңында «рахмет» айтады.

Қ/б

Жемістермен бағалау

Сары

Жасыл

Қызыл

Дескрипторлар:

суретке қарап, не жетіспей тұрғанын анықтайды;

жағдаятты дұрыс таңдайды (қасық-жоқ,нан таусылды, майлық жетіспеді); өзіннашар сезіну жағдайын ажырата алады.



Қ/б Мадақтау Дескриптор Көмек көрсетілген жағдайды түсінеді. «Рахмет» сөзін айтады.

Қ/б «Қол соғу» әдісі Дескрипторлар: Көмек сұрай алады. Жағдайды дұрыс анықтайды. Рахмет айта алады.



Суреттер













Ас құралдары

Қасық майлық









Үлестірмелі қағаздар







Үлестірмелі қағаздар


Аяқталуы




Кері байланыс

Үш смайлик көрсетеді:

«Бүгінгі сабақ саған қалай болды?» деп сұрайды.

«Сабақта не үйрендің?» деген сұрақты визуалды тірекпен бере

Оқушы бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушының айтқан жауабына пікір қалдыру.


Смйликтер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.12.2025
11
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі