ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кикымбекова Мейрамгүл Кайруллина |
|||||||
|
Пән/Сынып: |
2-сынып |
|||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1-апта, 2-сабақ |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
1-бөлім. Өзім туралы |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алғаш рет оқуға келген күнім. Мәтін: Мен қалай оқуға бардым (Оқулық 6-7 бет, Алматы «Атамұра» баспасы, 2017 ж.) |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу. 2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
Мәтінді түсініп оқи алады; Сұрақтарға жауап беріп, нақыл сөзді құрастыра алады; Шағын эссе жазып, өз ойын жеткізе біледі. |
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
2 минут |
Ұйымдастыру |
-Сәлеметсіздер ме, балалар! Қазір әдебиеттік оқу пәні. Тақырыбы: Алғаш рет оқуға келген күнім. Мен қалай оқуға бардым мәтінімен танысатын боламыз. |
|
|
Презентация № 1бет |
|||
|
8 минут |
Жаңа сабақ |
ҰЖ: «Шарларды қағып ал» әдісі
Шарда жазылған сөздерден нақыл сөз құрастырып көр. Нақыл сөздің мағынасы қандай? «Кластер» әдісі
Ахмет Байтұрсынов туралы әңгімелесейік. Ол Қостанай облысында туған. Алғаш «Әліппе» оқулығын жазған. Ақын, ғалым, ұстаз. Оқулықпен жұмыс: Ал бала Ахмет оқуға қалай келіпті? Мәтінді түсініп оқы. |
Жаңа тақырыпты ашу Жаңа тақырыпты түсіну |
Нақыл сөзді құрастыра алады Мәтінді түсініп оқи алады |
Презентация № 2, 3 бет |
|||
|
6 минут |
Тәжірибе |
Жеке жұмыс: «Ойды жалғастыр» әдісі Оқу үйренсем... |
Жаңа тақырыпты қолдану, ой қиялын дамыту
|
Шағын эссе жазып, өз ойын жеткізе біледі |
Презентация №4 бет |
|||
|
4 минут |
Бекіту |
Бала Ахмет оқуға қалай келді? Ахмет қандай оқушы болды деп ойлайсың? Оқу, білім не үшін қажет? |
Тақырыпты меңгеру мақсатында бекітуге арналған жұмысты орындау |
Мәтінге қатысты сұрақтарға жауап бере алады |
Презентация №5 бет |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Алғаш рет оқуға келуім" ҚМЖ
"Алғаш рет оқуға келуім" ҚМЖ
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кикымбекова Мейрамгүл Кайруллина |
|||||||
|
Пән/Сынып: |
2-сынып |
|||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
1-апта, 2-сабақ |
|||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
1-бөлім. Өзім туралы |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Алғаш рет оқуға келген күнім. Мәтін: Мен қалай оқуға бардым (Оқулық 6-7 бет, Алматы «Атамұра» баспасы, 2017 ж.) |
|||||||
|
Оқу мақсаты: |
2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу. 2.1.3.1 шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау |
|||||||
|
Бағалау критерийі: |
Мәтінді түсініп оқи алады; Сұрақтарға жауап беріп, нақыл сөзді құрастыра алады; Шағын эссе жазып, өз ойын жеткізе біледі. |
|||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
2 минут |
Ұйымдастыру |
-Сәлеметсіздер ме, балалар! Қазір әдебиеттік оқу пәні. Тақырыбы: Алғаш рет оқуға келген күнім. Мен қалай оқуға бардым мәтінімен танысатын боламыз. |
|
|
Презентация № 1бет |
|||
|
8 минут |
Жаңа сабақ |
ҰЖ: «Шарларды қағып ал» әдісі
Шарда жазылған сөздерден нақыл сөз құрастырып көр. Нақыл сөздің мағынасы қандай? «Кластер» әдісі
Ахмет Байтұрсынов туралы әңгімелесейік. Ол Қостанай облысында туған. Алғаш «Әліппе» оқулығын жазған. Ақын, ғалым, ұстаз. Оқулықпен жұмыс: Ал бала Ахмет оқуға қалай келіпті? Мәтінді түсініп оқы. |
Жаңа тақырыпты ашу Жаңа тақырыпты түсіну |
Нақыл сөзді құрастыра алады Мәтінді түсініп оқи алады |
Презентация № 2, 3 бет |
|||
|
6 минут |
Тәжірибе |
Жеке жұмыс: «Ойды жалғастыр» әдісі Оқу үйренсем... |
Жаңа тақырыпты қолдану, ой қиялын дамыту
|
Шағын эссе жазып, өз ойын жеткізе біледі |
Презентация №4 бет |
|||
|
4 минут |
Бекіту |
Бала Ахмет оқуға қалай келді? Ахмет қандай оқушы болды деп ойлайсың? Оқу, білім не үшін қажет? |
Тақырыпты меңгеру мақсатында бекітуге арналған жұмысты орындау |
Мәтінге қатысты сұрақтарға жауап бере алады |
Презентация №5 бет |
|||
шағым қалдыра аласыз















