Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
3
минут
|
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Бастапқы ынталандырушы
материал
«Ширату»
-«Адам қалай пайда болды?»
«Түртіп алу» стратегиясы
Оқушының жеке іс парағы:
«V» Мен
білдім
|
«+» Мен үшін ерекше 1
жаңалық
|
«?» Келешекте зерттегім
келеді
|
|
|
|
Оқушыларды сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Тақырыптық суреттер
1 «Ежел гі адамдар»
https://www.twig bilim.kz/film/ho
mo-sapiens-5455
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
1 тапсырма «Тақтадағы
граффити» әдісі
өз дәйектерін мына
сӛйлемдермен жалғастыруы тиіс:
«Біздің ойымызша, адам..... пайда болды,
себебі.....»
«Суретті
сипаттау»
«Адам түрлерін
анықтау»
«Логикалық тізбекті
құрастыру»
1 2 3 4 5 6 7 8 9
10
Шәкілмен бағалаңыз?
Неліктен?
ЕБҚ оқушы (есту, көру, қабылдау қабыілеті төмен) мәтінді
үлестірме түрінде ұсынып, қолдау
көрсетемін
2-тапсырма «Тарихи
кілемше»:
Адамның пайда болуы туралы
түрлі кӛзқарас- ты атаңыз
Суретті пайдалана отырып,
адамның
эволюциялық даму теориясына
сапаттама беріңіз
Суретті пайдалана отырып,
адамның даму теориясына сипаттама беріңіз
Венн диаграммасын
жасаңыз:
Тобыр Ру Қауым Тайпа
ҚБ «Шығыр»
ЕБҚ оқушы (көру, есту қабілеті нашар оқушыға қолдау
көрсетіледі .
3-тапсырма «Әңгіме
құрау»
«Отты игеру адамның өмірін
қалай өзгертті?»
|
Оқушылар суретті пайдалана
отырып, адамның
эволюция-лық даму теориясына
сапаттама береді
ЕБҚ оқушы (көру, есту қабілеті
нашар) жауабын жазбаша ұсынады
Суретті пайдалана отырып,
адамның даму теориясына сипаттайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Шәкілдеу»:
ҚБ «Ең үздік
жауап»
ҚБ «Стикердегі жазба»
|
Слайд 3 Постер
Маркер
ҚБ парағы, Оқулық Үлестірмелі
парақтар
«Алғаш- қы
адамдардың
өмірі» сурет,
стикерлер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері
байланыс
«Түртіп алу» стратегиясы
«V» Мен
білдім
|
«+» Мен үшін ерекше 1
жаңалық
|
«?» Келешекте зерттегім
келеді
|
|
|
|
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|