Материалдар / Алғашқы адам қалай пайда болды?

Алғашқы адам қалай пайда болды?

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
303
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақмерзімдіжоспардыңбөлімі: Бөлім 1A:Терімшілер-аңшылардан бастап жер иеленушілер мен мал өсірушілерге дейінМектеп: «№7 мектеп-лицейі» ММ
Уақыты:11.09.2018жМұғалімніңаты-жөні: Н.Алпан
Сынып: 5 «а» «ә» "б"Қатысқан оқушылар саны:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыНеліктен ежелгі адамдар Ласко үңгірінің қабырғаларына сурет салған?
Осысабақарқылыжүзегеасырылатыноқумақсаттары(оқу жоспарына сілтеме)5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу
СабақтыңмақсатыОқушылар:
  • алғашқы қауымдық өнер туындыларын қолдану арқылы ежелгі адамдардың өмірі мен тұрмыс салтын сипаттайды
  • ежелгі адамдардың діни түсініктері туралы біледі, оларды ажырата алады.
  • ТілдікмақсаттарОқушылар:
  • Тарихидереккөздердеберілгентеориялар мен гипотезалартуралыдискуссияғақатысаалады.
  • Құндылықтардыдарыту

    Еркіндік, теңдік, ұлттық ой-сана, патриотизм.
    ПәнаралықбайланыстарГеография, Қазақстантарихы, экономика, өнер.
    Алдыңғы меңгерілген білімАлғашқы адамдардың пайда болуы, эволюция теориясы мен түрлердіңқалыптасуы, континенттердің қалыптасуы мен климаттық өзгерістер туралы біледі.
    Сабақбарысы
    Сабақтың кезеңдеріСабақтаорындалатыніс-әрекеттерОқытуресурстары
    Сабақтың басы(БЫМ)Сыныптағыжарықтыөшіріп,оқушылардытыныштықта, көздерінжұмып, үңгіргесаяхатжасайтынынелестетудіхабарлаңыз. Ендісыныпбөлмесінүңгірретіндеқарастырып, электршамынжасзерттеушілерқалайқолданатындығынсұраңыз. Қараңғыжергежеткенсоң, жасандыжарыққабейімделуқажеттігінтүсіндіреотырып, әңгіменіжалғастырыңыз.

    (С)Ласкоүңгірініңсуреттерінкөрсетіңіз. БұлсуреттердіФранциядабалалар1940 жылытапқандығытуралыайтыңыз. Оқушыларғажұптаақылдасып, келесісұрақтарғажауапберуін сұраңыз:
  • Не көріп тұрсыз?
  • Ненісезіндіңіз?
  • Оқушылардыңайтқанболжамдарынтақтаға (флипчартқа) жазып, бүкілсыныппенталқылаңыз.

    Ласкоүңгірініңсуреттері
    Сабақтыңортасы(С) Оқушыларғааңшылықтыбейнелейтінқазіргіуақыттағысуреттердітаратыңыз. Жартастағыжәнеқазіргісуреттердісалыстырып, ұқсастықтарыменайырмашылықтарынанықтауғатапсырмаберіңіз. Қандайаңдардыкөругемүмкінболатындығынсұраңыз.

    (С)Сыныпқа, ғалымдардыңпікірінше, бұлсуреттердіңежелгітасдәуірінде, осыдан 25000 жыл бұрын салынып, алғашқы қауымдық өнердің алғашқы үлгілері болып табылатындығы туралы айтыңыз.

    (Ж)Оқушылардыжұпқабіріктіріп, бұлсуреттерденсолтарихикезеңдеөмірсүргенадамдардыңөмірітуралыненібілугеболатындығынталқылап, пікіралмасуғатапсырмаберіңіз. Оқушылардыңболжамдарынбүкілсыныппенталқылаңыз.Бағалау критерийлері:
  • Оқушылар алғашқы өнерүлгілерінқолданаотырып, алғашқыадамдардыңөмірінсуреттейді.
  • Дескрипторлар:
  • Қойылғансұрақтарғажауапбереді.
  • Мысалдаркелтіреді.
  • 3. Қорытынды шығарады.(С) Суреттердіңшығусебептерінебайланыстытарихшылардыңбергеннұсқаларынқарапшығыңыздар. Оқушылардың пікірінше сенімді болып табылатын себептерді (суреттердің салынуына қатысты) талқылаңыздар. (Ж) Ежелгі діни түсініктер мен олардың анықтамалары жазылған карточкалар мен осы түсініктердің бейнелейтін суреттерді таратып, оларды сәйкестендіруді тапсырыңыз. ) Ежелгі адамдардың діни түсініктерінің қалыптасу себептерін сыныппен талқылаңыздар.Бағалау критерийлері:
  • Оқушыларежелгідінинанымдардыбіледіжәнеайыраалады.
  • Дескрипторлар:
  • Карточкалардыдұрыссәйкестендіреді.
  • Мысалдаркелтіреді.
  • Қорытынды шығарады.


  • Ласкоүңгірітуралыбейнебаянhttps://www.youtube.com/watch?v=UnSq0c7jM-

    Сабақтың соңыРефлексияБағдаршам. Сабақмазмұнынтолықтүсінгеноқушыларжасылкарточкалардытапсырады. Сарыкарточкаларғатақырыпқақатыстысұрақтарды, қызылкарточкаларғасабақбойыншаескертпелерінжазып, мұғалімгебереді.

    Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың білімін қалай тексересіз?Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-ны қолдануҚұндылықтарменбайланыс(тәрбие элементі)
















    РефлексияСабақ мақсаты/оқу мақсаты қаншалықты жүзеге асты? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Дифференциациялап оқыту өз мәнінде жүзеге асты ма? Өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақ бағанда келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.














    Қорытынды бағалауҚорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1: 2: Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?













    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ