Ұзақ мерзімді
жоспар бойынша: 1А
|
Мектеп: № 4 орта
мектеп
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөніБашигулова Г
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:26
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Алғашқы адам қалай пайда болды
|
Сабақ
негізделген оқу мақсаты
|
5.1.1.1. Түрлі теориялар негізінде адамның пайда болуын
түсіндіру.
5.1.1.2. Адамдар тобыры,
ру,қауым, тайпа секілді алғашқы бірлестік формаларын және олардың
ұқсастықтары мен айырмашылығын түсіндіру.
|
Сабақтыңмақсаттары
|
Барлықоқушыларістейалады:
|
|
Оқушылардыңкөпшілігіістейалады:
|
- Адамның даму сатысын анықтай алады.
|
Кейбіроқушыларістейалады:
|
- Адамның пайда болуы
туралы діни және ғылыми көзқарастарын салыстыра алады
.
|
Бағалау критерийлері
|
Мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды.
Адамның пайда болуы туралы теорияны түсіндіреді.
Адамның эволюциялық даму сатысын сипаттайды.
|
Пәнаралық байланыс
|
Жаратылыстану.
|
Құндылықтармен
байланыс
|
- Қарым-қатынас жасау қабілеті,
- Еңбекке баулу,
- Өмір бойы оқуға дайын
болу,
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар:
Алғашқы адам қалай пайда болғаны туралы түсініктеме
береді.
|
Негізгісөздерментіркестер
(пәнгеарналғансөздікжәнетерминология):
|
Палеолит,Тобыр,Ру,Қауым,Эволюция,Ғасыр,Дәуір, сөздерінің
анықтамасын біледі.
|
Сыныптағыдиалог/
жазылымүшінпайдалытілдікбірліктер
|
|
Оқылым,
жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша
ұсыныстар:
|
- Оқулықта берілген мәтінді оқиды.
- Неліктен адамның пайда болуы үш түрлі көзқараста
болды?
- Адамның пайда болуын
эволюциялық теориямен танысады.
|
Алдыңғы білім
|
Адам пайда болуы туралы «Дүниетану» пәнінен
қалыптасады.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Сабақтың
жоспарланған іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
8 мин.
|
|
Ұйымдастыру кезеңі:
«М-шара» әдісін
қолдану(сыйлық беру).
Оқушыларды конфеттер арқылы топқа бөлу.
1-топ «Сникерс»
2- топ «Марс»
3-топ «Боунти».
«Миға шабуыл»
Жетелеуші сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбына
шығу.Сабақтың ортақ мақсатын бірге анықтау,сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді шығару
|
бейнежазба
суреттер.
|
5 мин.
3 мин
7 мин
1 мин
|
|
1 тапсырма. Топтық жұмыс. «Доп лақтыру
әдісі»
Мәтінмен жұмыс
(оқулықтағы 10-11 бет)
Топтар бір-бірлеріне мәтін бойынша ашық сұрақтар қою арқылы
талқылайды.
Кері байланыс: «Бутерброд»
Жұптық жұмыс: (Саралау)
2-тапсырма:
Суретті пайдалана отырып, адамның
эволюциялық даму теориясын толтырады.
Дескрипторлар:
Білім алушы - адамның пайда болуы туралы эволюциялық теорияны
атайды; - адамның эволюциялық даму
кезеңдерін сипаттайды;
Кері байланыс: «SMS
хабарлама»
Жеке жұмыс: «сәйкестендіру»
3- тапсырма.
Суреттер арқылы «рулық қауым, алғашқы адамдар
тобыры,тайпаны ретімен қояды және неліктен екендігін
түсіндіреді.
Дескрипторлар:
Білім алушы
- тобыр мен рудын ұқсастықтарын
анықтайды;
- тобыр мен рудың айырмашылықтарын
салыстырады;
- ру мен тайпаның ұқсастықтарын
анықтайды;
- ру мен тайпаның айырмашылықтарын
салыстырады.
Кері байланыс: «
Бағдаршам»
|
оқулық
кесте
Дәптер
Оқулық
Суреттер
|
2 мин.
|
|
Үйге тапсырма: Тақырыпты
оқып, термин сөздерді қайталау
|
|
Қосымша
ақпарат
.
|
Саралау – Сіз
қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жопарлайсыз?
|
Бағалау –
Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Қауіпсіздік және
еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен
байланыс.
|
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау,
көмек көрсету жүзеге асырылады.
Оқушылар ежелгі адам қалай пайда болға туралы түсіне
алады.
адамның эволюциялық даму
теориясы берілсе, оқушылардың көпшілігі
ежелгі адамдардың «тобыр», «ру», «тайпа» сипаттау ұсынылса,
қабілеті жоғары оқушыларға Адамдардың алғашқы бірлестік формаларын
ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіре алады.
|
Ашық сұрақтар арқылы
Мадақтау
Екі жұлдыз, бір тілек
Кері байланыс
Критерий арқылы, дискриптор арқылы бағалау
|
Сыныптағы тазалықты сақтау.Партада дұрыс отыру ережесін
ескеру.Презентацияның анық және қолжетімді жасақталуын
қадағалау.
Презентация
Суреттер ақылы жұмыс
Кесте арқылы жұмыс
Постермен жұмыс
|
Рефлексия
|
Төмендегібосұяшыққасабақтуралыөзпікіріңіздіжазыңыз.
СолұяшықтағыСіздіңсабағыңыздыңтақырыбынасәйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.
|
- Сабақ/оқумақсаттарышынайыма?
- Бүгіноқушыларнебілді?
- Сыныптағыахуалқандайболды?
- Мен
жоспарлаған
саралау шаралары тиімді болды ма?
- Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
- Мен
өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
|
Қорытынды бағамдау
|
Қандай екі нәрсе табысты болды
(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта
алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім?
|