Алғашқы әскери және технологиялық дайындық Қыска мерзімді сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алғашқы әскери және технологиялық дайындық Қыска мерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдірге
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақарыбы

Мемлекет қорғанысының Конституциялық негіздері.

Күні: 7 .09. 2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10 «А,Б,В,Г»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Оқушыларды Мемлекет қорғанысының Конституциялық негіздерімен таныстыру.


Сабақ мақсаттары:


Барлық оқушылар: ҚР ҚК нің арналуын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтерін біледі

Кейбір оқушылар: Білім алушлар ҚР ҚК нің арналуын, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтерін біледі.


Тілдік мақсат



Оқушылар: Бейнелеу, талқылау және көрсету арқылы өзінің АӘТД бойынша түсінігін көрсетеді.

Негізгі сөздер мен тіркестер: "халық билігі", Армия саясаттан тыс тұрады


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады.

Талқылауға арналған тармақтар:

топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды.

Жазылым бойынша ұсыныстар: эссе


Алдыңғы тақырып

Білім алушыны алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәніне оқытудың мазмұны, мақсаты мен міндеттері.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар мен (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)


Ресурстар

Басталуы

5 минут


Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру.

Саптық алаң.



Ортасы

30 минут



1. Презентация көрсету. Мемлекет қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі ҚР Конституциясының негізгі ережелері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтері. 25 минут

2. Оқушыларға сұрақтар қою 5 минут

Электрон оқулық, плакат, маркер, постер, түрлі түсті қағаздар, таныстырылым.

Аяқталуы

5 минут

Рефлексия

1.Нені білемін?

2.Нені білдім?

3.Нені білгімкеледі?


Стикерлер, макеттер, практикалық оқу жаттығу орындары

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз?

Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс


- үлгерімі төмен оқушыларға ЖАДА ұйымдастыру арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін.

- Қабілеті жоғары оқушыларға жоғары дәрежелі сұрақтар қоямын.

  • Табыс критерийлері

  • Бағалау критерийлері

  • Бірін-бірі бағалау

  • Өзін-өзі бағалау

  • Бағалау парақшалары

  • Кері байланыс

Оқушылардың ойлау қабілетін, ой-өрісін дамыту.

Оқушыларды өз-бетінше ізденуге, бағалауға, адамгершілікке тәрбиелеу.


Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болы ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?

1: ______________________________________________________________________________

2: ______________________________________________________________________________

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)?

1: ______________________________________________________________________________

2: ______________________________________________________________________________

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім?

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________




AӘТД мұғалім-ұйымдастырушысы________________





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2020
2850
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі