|
Сабақтың тақарыбы |
Мемлекет қорғанысының Конституциялық негіздері. |
||||||||
|
Күні: 7 .09. 2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Сынып: 10 «А,Б,В,Г» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
Оқушыларды Мемлекет қорғанысының Конституциялық негіздерімен таныстыру. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: ҚР ҚК нің арналуын біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтерін біледі |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар: Білім алушлар ҚР ҚК нің арналуын, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтерін біледі. |
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Бейнелеу, талқылау және көрсету арқылы өзінің АӘТД бойынша түсінігін көрсетеді. |
||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: "халық билігі", Армия саясаттан тыс тұрады |
|||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады. |
|||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды. |
|||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: эссе |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Білім алушыны алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәніне оқытудың мазмұны, мақсаты мен міндеттері. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар мен (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы 5 минут |
Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
Саптық алаң. |
|||||||
|
Ортасы 30 минут |
1. Презентация көрсету. Мемлекет қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі ҚР Конституциясының негізгі ережелері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтері. 25 минут 2. Оқушыларға сұрақтар қою 5 минут |
Электрон оқулық, плакат, маркер, постер, түрлі түсті қағаздар, таныстырылым. |
|||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Рефлексия 1.Нені білемін? 2.Нені білдім? 3.Нені білгімкеледі? |
Стикерлер, макеттер, практикалық оқу жаттығу орындары |
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|||||||
|
- үлгерімі төмен оқушыларға ЖАДА ұйымдастыру арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін. - Қабілеті жоғары оқушыларға жоғары дәрежелі сұрақтар қоямын. |
|
Оқушылардың ойлау қабілетін, ой-өрісін дамыту. Оқушыларды өз-бетінше ізденуге, бағалауға, адамгершілікке тәрбиелеу. |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болы ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: ______________________________________________________________________________ 2: ______________________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: ______________________________________________________________________________ 2: ______________________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім? _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ |
|||||||||
AӘТД мұғалім-ұйымдастырушысы________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алғашқы әскери және технологиялық дайындық Қыска мерзімді сабақ жоспары
Алғашқы әскери және технологиялық дайындық Қыска мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақтың тақарыбы |
Мемлекет қорғанысының Конституциялық негіздері. |
||||||||
|
Күні: 7 .09. 2019ж |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
Сынып: 10 «А,Б,В,Г» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: |
Оқушыларды Мемлекет қорғанысының Конституциялық негіздерімен таныстыру. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: ҚР ҚК нің арналуын біледі. |
||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтерін біледі |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар: Білім алушлар ҚР ҚК нің арналуын, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтерін біледі. |
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Бейнелеу, талқылау және көрсету арқылы өзінің АӘТД бойынша түсінігін көрсетеді. |
||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: "халық билігі", Армия саясаттан тыс тұрады |
|||||||||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсарту ауызша сөйлеу дағдылары дамиды, сұрақтар қоя алады. |
|||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: топтарға бөлініп берілген тапсырмаларды талқылайды. |
|||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: эссе |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Білім алушыны алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәніне оқытудың мазмұны, мақсаты мен міндеттері. |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар мен (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басталуы 5 минут |
Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
Саптық алаң. |
|||||||
|
Ортасы 30 минут |
1. Презентация көрсету. Мемлекет қауіпсіздігін қамтамасыз етудегі ҚР Конституциясының негізгі ережелері. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің құрамы және олардың атқаратын қызметтері. 25 минут 2. Оқушыларға сұрақтар қою 5 минут |
Электрон оқулық, плакат, маркер, постер, түрлі түсті қағаздар, таныстырылым. |
|||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Рефлексия 1.Нені білемін? 2.Нені білдім? 3.Нені білгімкеледі? |
Стикерлер, макеттер, практикалық оқу жаттығу орындары |
|||||||
|
Қосымша ақпарат |
|||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіру қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ –мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|||||||
|
- үлгерімі төмен оқушыларға ЖАДА ұйымдастыру арқылы деңгейлік тапсырмалар беремін. - Қабілеті жоғары оқушыларға жоғары дәрежелі сұрақтар қоямын. |
|
Оқушылардың ойлау қабілетін, ой-өрісін дамыту. Оқушыларды өз-бетінше ізденуге, бағалауға, адамгершілікке тәрбиелеу. |
|||||||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болы ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||
|
|
|||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: ______________________________________________________________________________ 2: ______________________________________________________________________________ Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеру)? 1: ______________________________________________________________________________ 2: ______________________________________________________________________________ Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінен не білдім? _________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________ |
|||||||||
AӘТД мұғалім-ұйымдастырушысы________________
шағым қалдыра аласыз













