Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрлігінің

    2020 жылғы 6 сәуірдегі

    № 130 бқйрығына

    8-қосымша


    Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жұргізу үшін міндетті құжаттардың нысандары

    Ескерту: 8-қосымша толықтырылды. ҚР Оқу ағарту министрінің 27.08.2022 №382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

    Нысан


    ШЖҚ КМК «Жоғары медицина колледжі»

    (білім беру ұйымының атауы)

    Оқу сабағының жоспары


    Тақырып: Алғашқы экран патшайымдары. Шылаудың түрлері.

    (сабақтың тақырыбы)


    Модуль/пән атауы Қазақ тілі мен әдебиеті

    Педагог Қонақбаева Айгүл Серікболқызы дайындады


    2023 жылғы «05» 07

    Пән атауы

    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бөлімі

    Бөлімше

    Сабақтың тақырыбы

    8-бөлім Бұқаралық ақпарат құралдарындағы гендерлік бейне


    8.2 Алғашқы экран патшайымдары. Шылаудың түрлері.

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

    Қонақбаева Айгүл Серікболқызы

    Күні

    05.07.2023 жыл

    Жалпы

    мәліметтер

    Колледж бағыты: қоғамдық-гуманитарлық

    Мамандығы: Мейіргер ісі Тобы: 22-11 топ


    Барлық білім алушы саны: 20

    ЕБҚ (көру қабілеті төмен) білім алушы: 1

    Оқу нәтижесі

    1) мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау.

    2) қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу,келіспеу» эссесі)

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды, мәтіндегі факті мен көзқарасты ажыратады, мәтін идеясы мен байланысын анықтайды, қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп 120-150 сөзден тұратын келісу, келіспеу эссесін жазады.

    Бағалау критерийлері

    -мәтіннен 3 негізгі, 3 қосымша ақпаратты табады (қолдану)

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтайды (қолдану)

    -мәтіндегі 2 көзқарасты ажыратады (қолдану)

    -қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп, 100-120 сөзден тұратын «келісу, келіспеу» эссесін жазады (жоғары деңгейлі дағдылар)

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, жоғары деңгей дағдылары

    Ресурстар

    Г.Қосымова, Ш.Ерхожина, Г.Каримова «Қазақ тілі мен әдебиеті» «Мектеп» 2019ж.

    126-128 бб.

    https://qazaqstan.tv/news/78962/

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақ кезеңдері

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут

    КҮНДЕЛІКТІ ІС ШАРАЛАР

    Білім алушылармен сәлемдесу, түгендеу



    3 минут

    ШИРАТУ ЖАТТЫҒУЫ

    1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі.

    Жеке жұмыс.

    • Қазақ телевизиясы тарихынан не білесіздер?

    • Қазақ телевизиясының ең алғашқы хабарын жүргізуші дикторлардың әйелдер екенін естідіңіздер ме?


    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді:

    -1-сұраққа жауап;

    - 2-сұраққа жауап;

    Өзін өзі бағалау: дескриптор бойынша бағаланады

    Таныстырылымның 2-слайды



    Білім алушыларды сабақтың тақырыбы, оқу нәтижесі мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    Оқу нәтижелері:

    1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау.

    2. қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

    Бағалау критерийлері:

    -мәтіннен 3 негізгі, 3 қосымша ақпаратты анықтайды;

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтайды;

    -мәтіндегі 2 көзқарасты ажыратады;

    -қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп, 150-170 сөзден тұратын «келісу, келіспеу» эссесін жазады



    15 минут

    2-тапсырма «Екі түрлі түсініктеме күнделігі » әдісі. Жұптық жұмыс.

    Тапсырма қадамдары:

    -мәтінді түсініп оқыңыздар;

    -мәтіннен 3 негізгі ақпаратты анықтаңыздар;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратыңыздар;

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтаңыздар;

    -мәтінге 2 көзқарастарыңызды білдіріңіздер;

    -мәтіннің идеясы мен байланысын анықтаңыздар;

    - кесте толтырыңыздар.

    1-кесте

    Үзінді

    Негізгі ақпарат

    Қосымша ақпарат

    Факті

    Көзқарас

    1958 жылдың 8 наурызында мен жаңадан ғана құрылып, жұмыс істей бастаған Алматы телестудиясының дикторы болып тұңғыш рет көгілдір экранға шықтым.





    Дикторларды таңдап алу сынына  100 –ге жуық адам жиналды. Дені – қыз-келіншектер.





    Қазіргі қазақ телевизиясының көрермендерге алғаш рет хабар берген күні 8 наурыз болған.





    Мен жəне Нэлли Омарова, Зұлқия Жұматова үшеуміз ,міне, осының бəрінен сүрінбей өттік.





    Содан 20  күн өткен соң көгілдір экранға шыққан жайымыз бар.





    Барлық білім алушы: -мәтінді түсініп оқиды;

    -мәтіннен 3 негізгі ақпаратты анықтайды;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратады;

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтайды;

    -мәтінге 2 көзқарас білдіреді;


    Көру қабілеті төмен білім алушы:

    - 3 негізгі ақпаратты анықтауға қолдау көрсетіледі;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратуға жұптық көмек көрсетіледі

    - 2 факті мен 2- көзқарасты табуға қолдау

    көрсетемін.


    Функционалдық сауаттылық: Тапсырма құзыреттіліктің

    3-деңгейіне сәйкес келеді. 3-деңгейде білім алушылар ұсынылған жағдаяттағы үш негізгі, 3 қосымша ақпаратты,

    2 түрлі факті мен көзқарасты анықтап, талдай алады. Бұл деңгейде білім алушылардың ойлап пайымдау барысында ұсынылған жағдаяттан шығу қабілеті мен бағаланатын ақпарат көлемі арасында байланыс болады. Бағалау қажет ақпарат көлемі неғұрлым аз болса, білім алушының ой пайымдауы соғұрлым табысты болады.

    Дескриптор:

    - 3 негізгі ақпаратты анықтайды;

    - 1-ақпарат;

    - 2-ақпарат;

    - 3-ақпарат;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратады

    -1-қосымша ақпарат

    - 2-қосымша ақпарат

    - 3-қосымша ақпарат

    - 2 фактіні анықтайды

    - 1-факт

    - 2-факт

    - 2 көзқарасты білдіреді

    - 1-көзқарас

    - 2-көзқарас

    -мәтіннің идеясын анықтайды

    -мәтіннің байланысын анықтайды.



    Жұптардың өзара бағалауы: дескриптор бойынша топтар бір-біріне кері байланыс береді.


    Г.Қосымова, Ш.Ерхожина, Г.Каримова «Қазақ тілі мен әдебиеті» «Мектеп» 2019ж.

    126-128 бб.


    https://qazaqstan.tv/news/78962/



    Таныстырылымның

    3-5 слайдтары


    20 минут

    3-тапсырма. «Заманауи журналист қандай болуы керек?» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп, 120-150 сөзден тұратын «келісу, келіспеу» эссесін жазады (жоғары деңгейлі дағдылар) Топтық жұмыс.

    Қажетті клишерлер:

    -Тілдік қорымызда ....

    -ең бастысы/ең маңыздысы ....

    -біз білетін,

    Лексикалық құрылымдар:

    -Кейбір тілшілер .....

    -Осыған қалай қарайсыз?

    -Менің көзқарасым бойынша, ....

    Тапсырма қадамдары:

    -эссе құрылымын сақтаңыздар;

    -келісу/келіспеу көзқарасыңызды білдіріңіздер;

    -қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды -қолдаңыздар;

    -көтерілген мәселе бойынша өз ойларыңызды жазыңыздар;

    -эссе жазуда шылауларды қолданыңыздар.


    келісу/келіспеу эссесі:

    1. Өз пікірін айғақтайтын мысал:

    2. Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қонақбаева Айгүл Серікболқызы
    06 Желтоқсан 2023
    760
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Алғашқы экран патшайымдары. Шылаудың түрлері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Алғашқы экран патшайымдары. Шылаудың түрлері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұқаралық ақпарат құралдарындағы гендерлік бейне 8.2 Алғашқы экран патшайымдары. Шылаудың түрлері.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрлігінің

    2020 жылғы 6 сәуірдегі

    № 130 бқйрығына

    8-қосымша


    Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жұргізу үшін міндетті құжаттардың нысандары

    Ескерту: 8-қосымша толықтырылды. ҚР Оқу ағарту министрінің 27.08.2022 №382 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

    Нысан


    ШЖҚ КМК «Жоғары медицина колледжі»

    (білім беру ұйымының атауы)

    Оқу сабағының жоспары


    Тақырып: Алғашқы экран патшайымдары. Шылаудың түрлері.

    (сабақтың тақырыбы)


    Модуль/пән атауы Қазақ тілі мен әдебиеті

    Педагог Қонақбаева Айгүл Серікболқызы дайындады


    2023 жылғы «05» 07

    Пән атауы

    Қазақ тілі мен әдебиеті

    Бөлімі

    Бөлімше

    Сабақтың тақырыбы

    8-бөлім Бұқаралық ақпарат құралдарындағы гендерлік бейне


    8.2 Алғашқы экран патшайымдары. Шылаудың түрлері.

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

    Қонақбаева Айгүл Серікболқызы

    Күні

    05.07.2023 жыл

    Жалпы

    мәліметтер

    Колледж бағыты: қоғамдық-гуманитарлық

    Мамандығы: Мейіргер ісі Тобы: 22-11 топ


    Барлық білім алушы саны: 20

    ЕБҚ (көру қабілеті төмен) білім алушы: 1

    Оқу нәтижесі

    1) мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау.

    2) қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу,келіспеу» эссесі)

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды, мәтіндегі факті мен көзқарасты ажыратады, мәтін идеясы мен байланысын анықтайды, қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп 120-150 сөзден тұратын келісу, келіспеу эссесін жазады.

    Бағалау критерийлері

    -мәтіннен 3 негізгі, 3 қосымша ақпаратты табады (қолдану)

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтайды (қолдану)

    -мәтіндегі 2 көзқарасты ажыратады (қолдану)

    -қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп, 100-120 сөзден тұратын «келісу, келіспеу» эссесін жазады (жоғары деңгейлі дағдылар)

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, жоғары деңгей дағдылары

    Ресурстар

    Г.Қосымова, Ш.Ерхожина, Г.Каримова «Қазақ тілі мен әдебиеті» «Мектеп» 2019ж.

    126-128 бб.

    https://qazaqstan.tv/news/78962/

    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңдері

    Сабақ кезеңдері

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут

    КҮНДЕЛІКТІ ІС ШАРАЛАР

    Білім алушылармен сәлемдесу, түгендеу



    3 минут

    ШИРАТУ ЖАТТЫҒУЫ

    1-тапсырма. «Ойтүрткі» әдісі.

    Жеке жұмыс.

    • Қазақ телевизиясы тарихынан не білесіздер?

    • Қазақ телевизиясының ең алғашқы хабарын жүргізуші дикторлардың әйелдер екенін естідіңіздер ме?


    Дескриптор:

    - сұрақтарға жауап береді:

    -1-сұраққа жауап;

    - 2-сұраққа жауап;

    Өзін өзі бағалау: дескриптор бойынша бағаланады

    Таныстырылымның 2-слайды



    Білім алушыларды сабақтың тақырыбы, оқу нәтижесі мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    Оқу нәтижелері:

    1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтай отырып, факті мен көзқарасты ажырату, мәтін идеясымен байланысын анықтау.

    2. қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі)

    Бағалау критерийлері:

    -мәтіннен 3 негізгі, 3 қосымша ақпаратты анықтайды;

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтайды;

    -мәтіндегі 2 көзқарасты ажыратады;

    -қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп, 150-170 сөзден тұратын «келісу, келіспеу» эссесін жазады



    15 минут

    2-тапсырма «Екі түрлі түсініктеме күнделігі » әдісі. Жұптық жұмыс.

    Тапсырма қадамдары:

    -мәтінді түсініп оқыңыздар;

    -мәтіннен 3 негізгі ақпаратты анықтаңыздар;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратыңыздар;

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтаңыздар;

    -мәтінге 2 көзқарастарыңызды білдіріңіздер;

    -мәтіннің идеясы мен байланысын анықтаңыздар;

    - кесте толтырыңыздар.

    1-кесте

    Үзінді

    Негізгі ақпарат

    Қосымша ақпарат

    Факті

    Көзқарас

    1958 жылдың 8 наурызында мен жаңадан ғана құрылып, жұмыс істей бастаған Алматы телестудиясының дикторы болып тұңғыш рет көгілдір экранға шықтым.





    Дикторларды таңдап алу сынына  100 –ге жуық адам жиналды. Дені – қыз-келіншектер.





    Қазіргі қазақ телевизиясының көрермендерге алғаш рет хабар берген күні 8 наурыз болған.





    Мен жəне Нэлли Омарова, Зұлқия Жұматова үшеуміз ,міне, осының бəрінен сүрінбей өттік.





    Содан 20  күн өткен соң көгілдір экранға шыққан жайымыз бар.





    Барлық білім алушы: -мәтінді түсініп оқиды;

    -мәтіннен 3 негізгі ақпаратты анықтайды;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратады;

    -мәтіндегі 2 фактіні анықтайды;

    -мәтінге 2 көзқарас білдіреді;


    Көру қабілеті төмен білім алушы:

    - 3 негізгі ақпаратты анықтауға қолдау көрсетіледі;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратуға жұптық көмек көрсетіледі

    - 2 факті мен 2- көзқарасты табуға қолдау

    көрсетемін.


    Функционалдық сауаттылық: Тапсырма құзыреттіліктің

    3-деңгейіне сәйкес келеді. 3-деңгейде білім алушылар ұсынылған жағдаяттағы үш негізгі, 3 қосымша ақпаратты,

    2 түрлі факті мен көзқарасты анықтап, талдай алады. Бұл деңгейде білім алушылардың ойлап пайымдау барысында ұсынылған жағдаяттан шығу қабілеті мен бағаланатын ақпарат көлемі арасында байланыс болады. Бағалау қажет ақпарат көлемі неғұрлым аз болса, білім алушының ой пайымдауы соғұрлым табысты болады.

    Дескриптор:

    - 3 негізгі ақпаратты анықтайды;

    - 1-ақпарат;

    - 2-ақпарат;

    - 3-ақпарат;

    -3 қосымша ақпаратты ажыратады

    -1-қосымша ақпарат

    - 2-қосымша ақпарат

    - 3-қосымша ақпарат

    - 2 фактіні анықтайды

    - 1-факт

    - 2-факт

    - 2 көзқарасты білдіреді

    - 1-көзқарас

    - 2-көзқарас

    -мәтіннің идеясын анықтайды

    -мәтіннің байланысын анықтайды.



    Жұптардың өзара бағалауы: дескриптор бойынша топтар бір-біріне кері байланыс береді.


    Г.Қосымова, Ш.Ерхожина, Г.Каримова «Қазақ тілі мен әдебиеті» «Мектеп» 2019ж.

    126-128 бб.


    https://qazaqstan.tv/news/78962/



    Таныстырылымның

    3-5 слайдтары


    20 минут

    3-тапсырма. «Заманауи журналист қандай болуы керек?» тақырыбында қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп, 120-150 сөзден тұратын «келісу, келіспеу» эссесін жазады (жоғары деңгейлі дағдылар) Топтық жұмыс.

    Қажетті клишерлер:

    -Тілдік қорымызда ....

    -ең бастысы/ең маңыздысы ....

    -біз білетін,

    Лексикалық құрылымдар:

    -Кейбір тілшілер .....

    -Осыған қалай қарайсыз?

    -Менің көзқарасым бойынша, ....

    Тапсырма қадамдары:

    -эссе құрылымын сақтаңыздар;

    -келісу/келіспеу көзқарасыңызды білдіріңіздер;

    -қажетті клишерлер мен лексикалық құрылымдарды -қолдаңыздар;

    -көтерілген мәселе бойынша өз ойларыңызды жазыңыздар;

    -эссе жазуда шылауларды қолданыңыздар.


    келісу/келіспеу эссесі:

    1. Өз пікірін айғақтайтын мысал:

    2. Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 10 сынып
    06.12.2023
    760
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қонақбаева Айгүл Серікболқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации